In je broek poepen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
Op een openbaar toilet schijten![]()
dit is dan een grotere klacht jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Eens:D
Of mensen die je dan hoort zeiken en schijten en die dan de handen niet wassen
Het heeft weinig zin om je handen te wassen als je daarna de deurklink vastpakt met je schone handenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Eens:D
Of mensen die je dan hoort zeiken en schijten en die dan de handen niet wassen
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:23 schreef VincenzoNibali het volgende:
Heel herkenbaar ja. Ik blijf dan meestal extra lang zitten om die persoon te stangen, zeker als er maar één poep-wc is.
If you gotta go you gotta goquote:
Misschien vindt hij je wel geil?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:17 schreef Dikkejordy het volgende:
Nog erger is als ze dan voor de deur blijven staan wachten.
Je kunt ook overdrijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:31 schreef SteveBudin het volgende:
Voor de rest zo snel mogelijk handen wassen na handje schudden.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
If you gotta go you gotta go
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit vanaf halverwege België tot Amsterdam mijn poep opgehouden omdat ik niet bij een tankstation wou
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog een lelijke vrouw gespot.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet.
He dat doe ik ook altijd op schoolquote:
Nouja, in ieder geval handen wassen voor het eten (lang niet iedereen doet dat).quote:
Lang niet iedereen beoogt klinisch te leven (dan overleef je ebola namelijk niet).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval handen wassen voor het eten (lang niet iedereen doet dat).
doe ik ook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval handen wassen voor het eten (lang niet iedereen doet dat).
Altijd dolle boel daar op de speciaal onderwijs instellingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
Op mijn basisschool vroegen ze dan altijd 'wie zit daarop?'
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd dolle boel daar op de speciaal onderwijs instellingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr. de KLB Keizer
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:55 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd dolle boel daar op de speciaal onderwijs instellingen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit vanaf halverwege België tot Amsterdam mijn poep opgehouden omdat ik niet bij een tankstation wou
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Fretwork het volgende:
On-topic: Ik roep altijd "Als het macaronietje rood is kan je er niet op, als het macaronietje wit is wel", vaak werkt dit handige ezelsbruggetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Inderdaad, heb je nog meer ezelsbruggetjes?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Fretwork het volgende:
On-topic: Ik roep altijd "Als het macaronietje rood is kan je er niet op, als het macaronietje wit is wel", vaak werkt dit handige ezelsbruggetje.
Licht gelaughed om dezenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Fretwork het volgende:
Nee, deze werkt vaak welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je nog meer ezelsbruggetjes?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Fretwork het volgende:
Laten we vooral beginnen met afvragen hoe echt het is, niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]is hier wel heel treffend, ik wist niet of ik moest lachen of huilen om de treurigheid
Het kan ook zo zijn dat een beter afweersysteem juist nadelig werkt omdat het lichaam harder terugvecht om het virus te verslaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lang niet iedereen beoogt klinisch te leven (dan overleef je ebola namelijk niet).
Zal ik de beeldvorming van jou eens aanpassen naar die van de kopgeschopte scheidsrechter?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]![]()
Goede garp, treffende beeldvorming van het slachtoffer, zeer reëel. (8,5/10)
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]Klik de spoiler open!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Vanaf nu ophouden maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:12 schreef JeMoeder het volgende:
Gewoon wat fecaliën op de binnenklink smeren voordat je naar buiten gaat. Zelf je handjes lekker wassen daarna, maar het is de moeite waard!
Niet iedereen heeft een auto-immuunziekte dr House.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat een beter afweersysteem juist nadelig werkt omdat het lichaam harder terugvecht om het virus te verslaan.
Wel hoor, en alle dikkerds hebben een slechte schildklier!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een auto-immuunziekte dr House.
Ha, mietenkop!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Zal ik de beeldvorming van jou eens aanpassen naar die van de kopgeschopte scheidsrechter?
Ben niet zo van het naar Limburg gaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
kom dan
ik sla je met stokken
ik woon niet in limburg.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ben niet zo van het naar Limburg gaan
Verbazingwekkend, zou je wel verwachten bij zo'n kortzichtige simplist met megalomania.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel hoor, en alle dikkerds hebben een slechte schildklier!
Lightquote:
Waarom woon jij er niet dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, zou je wel verwachten bij zo'n kortzichtige simplist met megalomania.
Wat heeft ie gedaan?quote:
Lekkere grapjes hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Waarom woon jij er niet dan?
Tijdens fietsen kan je nog de punt van je zadel in je anus drukken, maar als je moet plassen dan ga je op een gegeven moment helemaal kapot van de pijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
Echt geen idee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deed Hoink niet iets met video's en media en zo?
Als ik moet pissen zet ik de auto gewoon aan de kant van de weg en ga ik tegen een boomquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijdens fietsen kan je nog de punt van je zadel in je anus drukken, maar als je moet plassen dan ga je op een gegeven moment helemaal kapot van de pijn.
Geen uiterst betrouwbaar poepritme hebbenquote:
Wat?quote:
Leuk he dat smetvreesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
Op een openbaar toilet schijten![]()
Ik benijd je gvd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deurklinken, sloten, kranen en zeeppompjes aanrakenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Leuk he dat smetvrees
Mensen die bang zijn voor bacterien. Je wast je handen toch als je klaar bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |