Lief!quote:
Ja. Ik bedoel... Jean, Storm, al die Japanse chickies.... HOER!quote:
Slet dan, hij krijgt er geen geld voorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel... Jean, Storm, al die Japanse chickies.... HOER!
Neeeee, ze doet het best leuk. En past wel eigenlijk. Als ik 16 was en bruce wayne heettequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die Selena Kyle lijkt me stom
En er zijn 10 DC films aangekondigdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Oeh Bels! Er komt trouwens een serie van X-Men he. Over X-Factor
We zullen zien van het weekendquote:
Hij is dik 200 jaar oud, mag het?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel... Jean, Storm, al die Japanse chickies.... HOER!
Komt er misschien eindelijk eens een leuke!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Belsezar het volgende:
En er zijn 10 DC films aangekondigd
Gotham is best dik opgezet. Dure acteurs, mooie duistere, haast noir achtige stadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het nooit met die series, natuurlijk gaat het om het verhaal, maar ik mis de special effects en eigenlijk gewoon "budget".
Ja, daar was ik nog niet aan begonnen, maar Agents of Shield vond ik zo cheap ass overkomen bijv.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gotham is best dik opgezet. Dure acteurs, mooie duistere, haast noir achtige stad
Die budgetten voor series worden anders wel steeds hoger. Series worden de nieuwe films.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het nooit met die series, natuurlijk gaat het om het verhaal, maar ik mis de special effects en eigenlijk gewoon "budget".
Na wolvie geef je nu af op batman?!?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt er misschien eindelijk eens een leuke!
Eens. Zeker het begin was gewoonweg A-team.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar was ik nog niet aan begonnen, maar Agents of Shield vond ik zo cheap ass overkomen bijv.
Zal wel teveel zijn shirt aanhoudenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na wolvie geef je nu af op batman?!?!
![]()
![]()
Shield is gewoon popcorn vermaak, moet je niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar was ik nog niet aan begonnen, maar Agents of Shield vond ik zo cheap ass overkomen bijv.
Ach. Borderlands the Pre Sequel is uit sinds gisteren, ik kom in mijn vrije tijd nu toch nergens anders meer aan toequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Zeker het begin was gewoonweg A-team.
Maar die serie is wel echt een HEEL stuk beter geworden!
Ik vond het begin ook wel lache. Moet eens kijken of er alweer nieuwe seizoenen zijn sinds ik het gekeken heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Zeker het begin was gewoonweg A-team.
Maar die serie is wel echt een HEEL stuk beter geworden!
Is een paar weken terug weer begonnenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond het begin ook wel lache. Moet eens kijken of er alweer nieuwe seizoenen zijn sinds ik het gekeken heb.
Absoluut. Nou, eigenlijk gewoon op DC.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na wolvie geef je nu af op batman?!?!
![]()
![]()
Seizoen 2 is pas begonnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond het begin ook wel lache. Moet eens kijken of er alweer nieuwe seizoenen zijn sinds ik het gekeken heb.
En The Flash?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben benieuwd of Constantine de serie wat zal worden
En vanaf volgende week weer the 100 met:
[ afbeelding ]
Ik ben er heel slecht in om series te volgen. Wacht liever tot een seizoen compleet is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seizoen 2 is pas begonnen.
En Agent Carter serie komt er aan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut. Nou, eigenlijk gewoon op DC.
Ik vind hun superhelden te cheesy voor woorden eigenlijk.
Nolan heeft er een oke twist aan gegeven, maar t kan me nog steeds niete cht boeien.
Superman voorop. Met z'n bril op / bril af gedoeBitch please.
Is leuk, brave versie van Arrow min of meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |