Lief!quote:
Ja. Ik bedoel... Jean, Storm, al die Japanse chickies.... HOER!quote:
Slet dan, hij krijgt er geen geld voorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel... Jean, Storm, al die Japanse chickies.... HOER!
Neeeee, ze doet het best leuk. En past wel eigenlijk. Als ik 16 was en bruce wayne heettequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die Selena Kyle lijkt me stom
En er zijn 10 DC films aangekondigdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Oeh Bels! Er komt trouwens een serie van X-Men he. Over X-Factor
We zullen zien van het weekendquote:
Hij is dik 200 jaar oud, mag het?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel... Jean, Storm, al die Japanse chickies.... HOER!
Komt er misschien eindelijk eens een leuke!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Belsezar het volgende:
En er zijn 10 DC films aangekondigd
Gotham is best dik opgezet. Dure acteurs, mooie duistere, haast noir achtige stadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het nooit met die series, natuurlijk gaat het om het verhaal, maar ik mis de special effects en eigenlijk gewoon "budget".
Ja, daar was ik nog niet aan begonnen, maar Agents of Shield vond ik zo cheap ass overkomen bijv.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gotham is best dik opgezet. Dure acteurs, mooie duistere, haast noir achtige stad
Die budgetten voor series worden anders wel steeds hoger. Series worden de nieuwe films.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het nooit met die series, natuurlijk gaat het om het verhaal, maar ik mis de special effects en eigenlijk gewoon "budget".
Na wolvie geef je nu af op batman?!?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt er misschien eindelijk eens een leuke!
Eens. Zeker het begin was gewoonweg A-team.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar was ik nog niet aan begonnen, maar Agents of Shield vond ik zo cheap ass overkomen bijv.
Zal wel teveel zijn shirt aanhoudenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na wolvie geef je nu af op batman?!?!
![]()
![]()
Shield is gewoon popcorn vermaak, moet je niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar was ik nog niet aan begonnen, maar Agents of Shield vond ik zo cheap ass overkomen bijv.
Ach. Borderlands the Pre Sequel is uit sinds gisteren, ik kom in mijn vrije tijd nu toch nergens anders meer aan toequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Zeker het begin was gewoonweg A-team.
Maar die serie is wel echt een HEEL stuk beter geworden!
Ik vond het begin ook wel lache. Moet eens kijken of er alweer nieuwe seizoenen zijn sinds ik het gekeken heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Zeker het begin was gewoonweg A-team.
Maar die serie is wel echt een HEEL stuk beter geworden!
Is een paar weken terug weer begonnenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond het begin ook wel lache. Moet eens kijken of er alweer nieuwe seizoenen zijn sinds ik het gekeken heb.
Absoluut. Nou, eigenlijk gewoon op DC.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na wolvie geef je nu af op batman?!?!
![]()
![]()
Seizoen 2 is pas begonnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond het begin ook wel lache. Moet eens kijken of er alweer nieuwe seizoenen zijn sinds ik het gekeken heb.
En The Flash?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben benieuwd of Constantine de serie wat zal worden
En vanaf volgende week weer the 100 met:
[ afbeelding ]
Ik ben er heel slecht in om series te volgen. Wacht liever tot een seizoen compleet is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seizoen 2 is pas begonnen.
En Agent Carter serie komt er aan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut. Nou, eigenlijk gewoon op DC.
Ik vind hun superhelden te cheesy voor woorden eigenlijk.
Nolan heeft er een oke twist aan gegeven, maar t kan me nog steeds niete cht boeien.
Superman voorop. Met z'n bril op / bril af gedoeBitch please.
Is leuk, brave versie van Arrow min of meer.quote:
Arrow, dat kelderde ook enorm snel naar niveau kut zegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
[..]
Is leuk, brave versie van Arrow min of meer.
Na de aardbeving verhaallijn is het steeds leuker aan het worden. Maar idd, de aardbeving verhaallijn was geen bal aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Arrow, dat kelderde ook enorm snel naar niveau kut zeg.
Kom op! Superman? Batman? Aquaman? Wonderwoman? Die helden zijn zo ouderwets en cheesy als de pest. Oke, Captain America van Marvel ook vind ik.quote:
Lekkere hoofdrolspeler. Dat zou de reden zijn. Maar ik heb er nog niks van gezien.quote:[..]
Is leuk, brave versie van Arrow min of meer.
Wel eens hoor, het is een beetje jaren 30 allemaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom op! Superman? Batman? Aquaman? Wonderwoman? Die helden zijn zo ouderwets en cheesy als de pest. Oke, Captain America van Marvel ook vind ik.
I'm more of an X-men kinda girl.
[..]
Lekkere hoofdrolspeler. Dat zou de reden zijn. Maar ik heb er nog niks van gezien.
Arrow bedoel ik dan he.
Ach ik vind het allemaal wel leuk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom op! Superman? Batman? Aquaman? Wonderwoman? Die helden zijn zo ouderwets en cheesy als de pest. Oke, Captain America van Marvel ook vind ik.
I'm more of an X-men kinda girl.
Ik heb wel ooit die oude film ervan gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik vind het allemaal wel leuk.
Al hoop ik nog wel op een echt goede film van Spawn, met een budget zoals x-men of batman.
Heerlijk luguber, veel donkerder dan marvel of DC.
De anime serie was een gave stap, niks voor kids trouwens
Mocht je eens de serie willen zien moet je het zeggen. Als je spawn hebt gezien/gelezen zal je zelfs jouw geliefde x-men cheesy vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit die oude film ervan gezien
Zwemmen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag spinning proberen of baantjes zwemmen?
En ze proberen nu heel heel hard het succes van Marvel te evenaren door een eigen cinematic universe op te zetten. Ze zien dat dat een enorme film succes is en willen dat nu ook met Justice League gaan doen. Ik ben benieuwd of t gaat lukken, maar t voelt als spuit 11.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel vermakelijk nog, maar ik snap zijn punt wel. Dat van Clark/Superman slaat natuurlijk echt nergens op bijv.
Mag ik weer kiezen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag spinning proberen of baantjes zwemmen?
2016 dacht ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Deadpool, dat moet nou echt een keer goed gedaan worden.
Ja doe maarquote:
Komt er aan. Is bevestigd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Deadpool, dat moet nou echt een keer goed gedaan worden.
Spinning. Da's meer richting benen en bipsje dan zwemmen, wat meer overall is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja doe maarvorige keer was ik bijna dood maar het was wel heel goed voor mijn dikke kont
Marvel maakt ze geloofwaardiger vooral, het lijken net echte mensen met toevallig superkrachten, DC is echt zo'n ouderwetse karikatuur (of hoe moet ik het omschrijven).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ze proberen nu heel heel hard het succes van Marvel te evenaren door een eigen cinematic universe op te zetten. Ze zien dat dat een enorme film succes is en willen dat nu ook met Justice League gaan doen. Ik ben benieuwd of t gaat lukken, maar t voelt als spuit 11.
Maar goed, in de comics kopieren die 2 ook alles van elkaar, Echt niet alleen Marvel van DC of andersom. Voor bijna alle held is er een versie bij beide partijen. Maar toch vind ik dat Marvel ze minder cheesy/ouderwets maakt.
Zegt de man die Wolvie kraaktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ze proberen nu heel heel hard het succes van Marvel te evenaren door een eigen cinematic universe op te zetten. Ze zien dat dat een enorme film succes is en willen dat nu ook met Justice League gaan doen. Ik ben benieuwd of t gaat lukken, maar t voelt als spuit 11.
Maar goed, in de comics kopieren die 2 ook alles van elkaar, Echt niet alleen Marvel van DC of andersom. Voor bijna alle held is er een versie bij beide partijen. Maar toch vind ik dat Marvel ze minder cheesy/ouderwets maakt.
Goed argument. Spinning it isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spinning. Da's meer richting benen en bipsje dan zwemmen, wat meer overall is.
Heb je het wel gelezen?!?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt er aan. Is bevestigd.
Wolverine Origins wordt natuurlijk 100% genegeerd. Terecht.
DC staat bol van de Captain America's.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Marvel maakt ze geloofwaardiger vooral, het lijken net echte mensen met toevallig superkrachten, DC is echt zo'n ouderwetse karikatuur (of hoe moet ik het omschrijven).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, gerucht.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vind Wolverine gewoonweg overrated. Te veel exposure en ik snap niet waarom. Die kop it overal in. Bleh.quote:
Moet je Beyond two souls gaan spelen, mag je ellen page met je vingers besturenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb laatst die ingewikkelde x-men gekeken. Ik vond hem helemaal niet leuk
Veel te ingewikkeld en te weinig Ellen Page
Daar begon het mee dus ik zat al te soppen maar toen kwam ze bijna niet
Lucifer tussen de beveiliging van de magnetrondeur, uurtje per dag, met een paar weken ben je gemuteerdquote:
Ik ben Angelquote:
whuuuuuuut!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je Beyond two souls gaan spelen, mag je ellen page met je vingers besturen
Welke man?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over de t.t die man is gister overleden..
Ik heb natuurlijk geen magnetronquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lucifer tussen de beveiliging van de magnetrondeur, uurtje per dag, met een paar weken ben je gemuteerd.
Dan is het je eigen schuldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen magnetron
Wolverine Origin.quote:
Logan james Howlet.. Wat meer respect mag wel na zijn sterfdag.quote:
Ik hoor hem niet klagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Logan james Howlet.. Wat meer respect mag wel na zijn sterfdag.
Ik Sinisterquote:
Ik heb t over de film.quote:
Ach die komt wel 60x terug nog.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Logan james Howlet.. Wat meer respect mag wel na zijn sterfdag.
Die was leuker dan de tweede Wolverine film.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t over de film.
Die eerste.
Verschrikkelijk.
Gelukkig wordt die door iedereen genegeerd.
Tss, ga lekker met Cyclops en Jean huisje boompje beestje spelen danquote:
Ik heb het niet over de film maar over de comic Wolverine Originquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t over de film.
Die eerste.
Verschrikkelijk.
Gelukkig wordt die door iedereen genegeerd.
Ik ben graag Gambit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, ga lekker met Cyclops en Jean huisje boompje beestje spelen dan
Ik vond de 2e veel beter (en dus leuker) dan de eerste.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die was leuker dan de tweede Wolverine film.
Origins was vermakelijke pulp. Die tweede film met al die japanners was oersaai.
Ik lees geen comics meer. En al zeker niet van Wolviequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de film maar over de comic Wolverine Origin
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DC staat bol van de Captain America's.
Maar, zelfs Cappy heeft ooit zij USA juk afgeschud heb ik begrepen. Civil war reeks. En t schijnt dat ze daar naartoe gaan werken. Which means....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, gerucht.
Geen gerucht
quote:
Niet tot dat ik je DNA heb, en nee niet op jouw manier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, ga lekker met Cyclops en Jean huisje boompje beestje spelen dan
Ja die poster ken ik, maar of de nou fanmade is?quote:
Het was leuker omdat oa Gambit De Blob etc er wel inzitten. Dat is leuker dan een groepje nietszeggende Japanners waarvan je niet eens weet wie wie is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de 2e veel beter (en dus leuker) dan de eerste.
De eerste was een regelrechte belediging voor Wolverine, Deadpool, Gambit, Emma Frost etc.
Gelukkig vinden ze dat bij Marvel ook en hebben ze de film gewoon gewist. Net als The Last Stand.
Je weet toch wel dat ie afstamt van de Engelenmutanten en dus ook kan healen he? En anderen kan healen? Inmiddels.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet tot dat ik je DNA heb, en nee niet op jouw manier.
Enne, angel, met zijn flut powers, beetje vleugels hebben maar voor de rest ruk zijn
Als je ze er in stopt doe t dan goed, ipv ze respectloos te verneuken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was leuker omdat oa Gambit De Blob etc er wel inzitten. Dat is leuker dan een groepje nietszeggende Japanners waarvan je niet eens weet wie wie is.
Katy Perry slagroomtieten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik probeer wel eens te bedenken wat een goede kracht voor mij zou zijn
Misschien dodelijke stralen cakemix uit mijn borsten of zo...
Dat kan hij al niet meer toch. Was tijdelijke plot device beter krijgt Angel zijn geheugen weer terug.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ie afstamt van de Engelenmutanten en dus ook kan healen he? En anderen kan healen? Inmiddels.
Verder is ie niet zo boeiend nee. Maar wel mooi
Jij bent pro-registratie?quote:
Zoiets jaquote:
Ik heb geen idee, ik volg t niet meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kan hij al niet meer toch. Was tijdelijke plot device beter krijgt Angel zijn geheugen weer terug.
Ik zie jou wel als the Dazzlerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar het liefst ook met discodip
Wat was er mis met Gambit the blob Emma etc dan? Deadpool was verneukt ja maar bijvoorbeeld Gambit was erg vermakelijk in de film.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ze er in stopt doe t dan goed, ipv ze respectloos te verneuken.
Ja weet ik maar wie heeft nou healing nodig als je sinister bent?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ie afstamt van de Engelenmutanten en dus ook kan healen he? En anderen kan healen? Inmiddels.
Verder is ie niet zo boeiend nee. Maar wel mooi
Gambit was okayig, maar Emma Frost was echt verschrikkelijk in die film. Gelukkig werd ze niet echt bij naam genoemd, dus dat konden ze negeren bij First Class.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was er mis met Gambit the blob Emma etc dan? Deadpool was verneukt ja maar bijvoorbeeld Gambit was erg vermakelijk in de film.
Katy Perry hmmmmmmmmmmquote:
Prettyboy van The Reavers?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja weet ik maar wie heeft nou healing nodig als je sinister bent?
Dus je gaat voor inhoudsloos pretty boy?![]()
Je bent echt een blondje hequote:
quote:
Dat past wel bij mij ja? hahaquote:with the ability to convert sound vibrations into light and energy beams
Qua held zeg ik jaquote:
http://www.moviescene.nl/(...)_america_3_civil_warquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die poster ken ik, maar of de nou fanmade is?
Ik ben geen superheld, dus hop, registreren die handel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua held zeg ik jaIk vind Cap America niks.
Maar qua verhaal zou ik aan de Cap-kant staan hoor.
Ik wil een Cap vs Red Guardian film zienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua held zeg ik jaIk vind Cap America niks.
Maar qua verhaal zou ik aan de Cap-kant staan hoor.
Ik had een andere site gelezen waar ze t nog niet zo stellig zeiden dat deel 3 Civil War gaat worden, maar t nog als gerucht plaatsten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.moviescene.nl/(...)_america_3_civil_war
Plak ze de gele ster of roze driehoek op!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen superheld, dus hop, registreren die handel.
Ik heb ze ook ergens in kasten gedumptquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:54 schreef Belsezar het volgende:
Pfff, ik moet mijn comics weer eens sorteren, alles ligt door elkaar.
Maar ik ben te lui om de 2 meter hoge stapel uit te zoeken
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik vind ironman gewoon coolerquote:
Heb je US versies of de vertaalde?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook ergens in kasten gedumpt
Weetje toen Wolverine aan het einde weer bij de oude cast terecht kwam hoopte ik dat zij tegen Apocalyps zouden gaan vechten in de nieuwe film dus oude Xavier Magneto Iceman Cyclops Jean etc.. Zeg maar dat First class klaar was. Maar nu blijkt dat de First class tegen Apocalyps gaan strijden erg jammer had veel liever Jean Angel Magneto Bishop etc gezien dan Jonge Xavier en Mystique etc.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gambit was okayig, maar Emma Frost was echt verschrikkelijk in die film. Gelukkig werd ze niet echt bij naam genoemd, dus dat konden ze negeren bij First Class.
Ik ben ook geregistreerd, en heb geen geheime identiteit. Accountability dude.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plak ze de gele ster of roze driehoek op!
Het verhaal van civil-war in t kort:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik vind ironman gewoon cooler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Echt he.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Stelletje nerds zijn we ook eigenlijk.
Eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Stelletje nerds zijn we ook eigenlijk.
Vertaalde.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je US versies of de vertaalde?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal van civil-war in t kort:Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Ironman!.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Of over jurkjes, of over andere niet boeiende onderwerpen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt he.
En alle vrouwen zijn het topic ontvlucht
Tot we weer over eten gaan praten natuurlijk
Dat is voor superhelden wel wat anders als er ook super villains zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook geregistreerd, en heb geen geheime identiteit. Accountability dude.
Ik ben er nog!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt he.
Tot we weer over eten gaan praten natuurlijk
Kun je ze mooi lokken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is voor superhelden wel wat anders als er ook super villains zijn
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal van civil-war in t kort:Watchmen en Xavier vs Magneto al over in a nutshell.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
En de hele sentinel mutant registration act etc. Daar was dan wel iedereen op tegen, maar nu ironman voor is, is t ineens okequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Watchmen en Xavier vs Magneto al over in a nutshell.
Ang3l ook nog, vrouwen zatquote:
Beetje jammer, maar ik zal je verzameling eens inspecteren als ik in het zuiden benquote:
Natuurlijk Rhutje!quote:
Alle mutants zijn al geregistreerd, nu moesten ze die extra eigenschap registreren. Helemaal los van wat ze er mee doen. Een superheld gebruikt die eigenschappen (of machines), verschil.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de hele sentinel mutant registration act etc. Daar was dan wel iedereen op tegen, maar nu ironman voor is, is t ineens oke
Master Mold in the cartoonsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de hele sentinel mutant registration act etc. Daar was dan wel iedereen op tegen, maar nu ironman voor is, is t ineens oke
De diepere wateren van comics/superhelden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:06 schreef Kluts het volgende:
Ik weet best wat van superhelden maar waar the fuck gaat dit over.
Heb er weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Belsezar het volgende:
Prop je tieten wat op, trek spandex aan en doe mee!quote:
Stelletje nerds.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De diepere wateren van comics/superhelden.
Die universe is nogal ingewikkeld
*zoekt tape*quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Ang3l het volgende:
Prop je tieten wat op, trek spandex aan en doe mee!
Superheldinnenoutfits zijn wel tof.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spandex? Ben je wel goed wijs?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze met built-in corrigerend spul zijn jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Superheldinnenoutfits zijn wel tof.
Ja ik dus ook. En vroeger de tekenfilm natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet er ook verder geen moer van hoor, ik kijk ook alleen de films.
Miep toch niet zo mokkelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had moeten gaan zwemmen. Nu zat ik op de bank en omdat jullie ook zo saai waren dacht ik 'hmmm wat zal ik eens gaan doen? Ik weet het, mijn leven nodeloos ingewikkeld maken'
Ugh, ik moet ook gewoon mijn baarmoeder laten verwijderen of zo
Uiteraard, maar ik zit er niet zo diep in (shut up angel) als deze nerdsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. En vroeger de tekenfilm natuurlijk.
Wel n must ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ze met built-in corrigerend spul zijn ja
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor stoms ik gedaan hebquote:
quote:
Zeg er dan ook niets overquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor stoms ik gedaan heb
En nee ik ga het hier ook niet typen
Anders zijn we Flabbergirl en MuffinTopWoman enzoquote:
The Blob.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders zijn we Flabbergirl en MuffinTopWoman enzo
Als jij dat nou ook doet zal ik erover na denkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik dacht dat je spicy pics in spandex ging posten
quote:
Eh, neuh. Beetje zelfspot is niks mis mee. Hoeft echt niet meteen gewhiteknight te wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Oh oh, moeten we weer complimentjes maken?.
Nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan toch best gewoon posten dat ik iets stoms gedaan heb en dat ik me kut voel zonder precies uit te hoeven leggen wat dan
Maar laat maar
Te laat om te gaan spinnen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan toch best gewoon posten dat ik iets stoms gedaan heb en dat ik me kut voel zonder precies uit te hoeven leggen wat dan
Maar laat maar
Oh, dat was ik ook zeker niet van planquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, neuh. Beetje zelfspot is niks mis mee. Hoeft echt niet meteen gewhiteknight te worden
Dan zou ik er wel gewoon om vragen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Oh oh, moeten we weer complimentjes maken?.
Nou hou je bek dan!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat was ik ook zeker niet van plan.
Ik heb besloten dat elke dag bijna een uur met pup in het bos lopen geldt als zéér sportief. En ik me dus niet schuldig hoef te voelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:20 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, sporten. Daar zou ik ook mee beginnen deze week.
Vriend van me is ex-militair en daar ga ik me hardlopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat elke dag bijna een uur met pup in het bos lopen geldt als zéér sportief. En ik me dus niet schuldig hoef te voelen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:24 schreef Kluts het volgende:
Hij merkte gister op dat ik vroeger een heel lekker lichaam had en nu, tja een lekker lichaam. Nou die kan je dan in je zak steken.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriend van me is ex-militair en daar ga ik me hardlopen.
Hij merkte gister op dat ik vroeger een heel lekker lichaam had en nu, tja een lekker lichaam. Nou die kan je dan in je zak steken.
Maar over n paar maanden loop ik er weer tien kilo lichter bij hoop ik.
Was gewoon motiverend bedoeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriend van me is ex-militair en daar ga ik me hardlopen.
Maar over n paar maanden loop ik er weer tien kilo lichter bij hoop ik.
We moeten gewoon vaker eerlijk zijn. Ja je reet is dik in die broek, in elke broek trouwensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was gewoon motiverend bedoeld.
Ja die smoes gebruikte hij ook al.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was gewoon motiverend bedoeld.
Zolang je daar in de buurt zit mag je niet klagenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven ooit nog op de 55 te komenHoewel ik denk dat ik wel iets ben afgevallen door het wandelen.. eens zien of ik die weegschaal nog kan vinden..
Er is een reden dat we single zijn belsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We moeten gewoon vaker eerlijk zijn. Ja je reet is dik in die broek, in elke broek trouwens
Goh, waarom zou jij nou single zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We moeten gewoon vaker eerlijk zijn. Ja je reet is dik in die broek, in elke broek trouwens
Nou niet dus, zit er zo'n 10 boven onderhand. Evt. verloren wandelkilo's niet meegeteld dan hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je daar in de buurt zit mag je niet klagen
Ik ook. Maar ik heb geen dikke reet!quote:
Dat beoordeel ik wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb geen dikke reet!
Nee bij ons zit het niet in de kont he..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb geen dikke reet!
Me too!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou niet dus, zit er zo'n 10 boven onderhand. Evt. verloren wandelkilo's niet meegeteld dan he
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een reden dat we single zijn bels.
Ach...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goh, waarom zou jij nou single zijn.
Tuurlijk kom ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beoordeel ik wel ja.
Als je teminste komt 1 nov.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik.
Maar mijn kont is niet wat het meest in t oog springt, of niet Bels?![]()
Ik dacht dat we om complimentjes zouden vragen als we dat zouden willen? Ga je nu toch verkapt vragen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik.
Maar mijn kont is niet wat het meest in t oog springt, of niet Bels?![]()
Ik geloof er geen (dikke) reet van.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik zal me gedragen, min of meer, denk ik.....
Nee ik heb t over n opmerking die jij maakte toen je laatst hier was.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat we om complimentjes zouden vragen als we dat zouden willen? Ga je nu toch verkapt vragen?
Nou ja, ik vind van nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof er geen (dikke) reet van.
Of ben je n saaie lul geworden?
Wat n politiek correcte opmerking.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind van niet.
Maar wie ben ik om over mezelf te oordelen?.
Zo rol ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat n politiek correcte opmerking.
Saai ende betrouwbaar, zo sta ik bekend toch?quote:
Whaha wil je n eerlijk of beleefd antwoord.?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Saai ende betrouwbaar, zo sta ik bekend toch?
Oh dat je dikke boobs hebt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee ik heb t over n opmerking die jij maakte toen je laatst hier was.
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Whaha wil je n eerlijk of beleefd antwoord.?
Ik trek wel n coltrui aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat je dikke boobs hebt?
Dat hoef ik toch niet te melden, HW is volgens mij een connaisseur
Ik geef twee opties waar je uit moet kiezen. En t antwoord is ja.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat je dikke boobs hebt?
Dat hoef ik toch niet te melden, HW is volgens mij een connaisseur
Nou ja, je vraagt er zelf om!quote:
Nee, gewoon irritant as usualquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geef twee opties waar je uit moet kiezen. En t antwoord is ja.
Begin je al seniel te worden HW?
Inderdaad, we zijn single om een redenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon irritant as usual.
Veilig!quote:
True. Maar krijg er de laatste tijd echt te vaak opmerkingen over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, je vraagt er zelf om!
Het is ook nooit goed.
Oh, ms moeten wij dan ook maar eens snel meeten..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar krijg er de laatste tijd echt te vaak opmerkingen over.
Boobmeet!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, ms moeten wij dan ook maar eens snel meeten..
quote:
Je gaf het zelf aan voor het mij ook maar opvielquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar krijg er de laatste tijd echt te vaak opmerkingen over.
* Belsezar meld zich aanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, ms moeten wij dan ook maar eens snel meeten..
Leugenaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je gaf het zelf aan voor het mij ook maar opviel
[..]
Wees blij, t wordt onpraktisch op den duur.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die van mij zijn niet exponentieel gegroeid hoor
Ik ben nog niet eens gewend aan deze man!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wees blij, t wordt onpraktisch op den duur.
*booya*quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:11 schreef Kluts het volgende:
En het mannentopic is n boobtopic geworden.
Nope, ik observeer welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Heb jij ook boobs dan belz, nou?
Nee, dat is niet waar klutsje.quote:
* Belsezar stopt met postenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:11 schreef Kluts het volgende:
Half.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, ik observeer wel
[..]
Nee, dat is niet waar klutsje.
En niet omdat we zo rond zijnquote:
Daar dacht ik ook aan! :quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En niet omdat we zo rond zijn
GMTAquote:
Ah, we hebben niet alle mannen verjaagd!quote:
Hoezo, zijn jullie boobs zo angstaanjagend dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, we hebben niet alle mannen verjaagd!
pics?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:11 schreef Kluts het volgende:
Nee. Intimiderend denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo, zijn jullie boobs zo angstaanjagend dan?
Daar is wat meer voor nodig hoor.quote:
Ik vond superhelden leukerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:11 schreef Kluts het volgende:
Nah, meer omdat het blijft bij woorden, maar pics ho maarquote:
Blijkt maar weer dat de meeste mannen hier gewoon mietjes zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is wat meer voor nodig hoor.
Ja jij wel weer hequote:
Hey, die hebben ook tieten!quote:
The real thing is toch beter.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, meer omdat het blijft bij woorden, maar pics ho maar
Gaylooooooooooooooooooords!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat de meeste mannen hier gewoon mietjes zijn!
Ik vind mijn boobs wel super, telt dat ook?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, die hebben ook tieten!
Superhelden hebben altijd tieten, maar niet alles met tieten is een superheld.
Dus met superhelden hebben we beide!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind mijn boobs wel super, telt dat ook?
Dat komt ervan als ze alleen maar door een vrouw opgevoed worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat de meeste mannen hier gewoon mietjes zijn!
Superboobs to the rescue!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind mijn boobs wel super, telt dat ook?
Ja dus, mag ik ze niet super vinden? Wtf kuthomo?!?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Zucht
[ afbeelding ]
En dat je dan niet vliegt, maar stuiter op je boobs.quote:
Natuurlijk mag datquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dus, mag ik ze niet super vinden? Wtf kuthomo?!?
Pas op hoor, anders motorboot ik je!quote:
Hebben jouw borsten dan ook een eigen logo en theme song, MissB?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dus, mag ik ze niet super vinden? Wtf kuthomo?!?
Ja duh. Ik kan natuurlijk niet zeggen wat enzo, anders moet ik je vermoorden..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben jouw borsten dan ook een eigen logo en theme song, MissB?
leuke flickr feed welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Zucht
[ afbeelding ]
Challenge accepted.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh. Ik kan natuurlijk niet zeggen wat enzo, anders moet ik je vermoorden..
Tja, ik weet niet of het onder plastic valt eigenlijk..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Wait whut?! Hedde gij plastiekjes in oew boobsies?
Hij is terug! Snel, begin over de NS of iOS/Android!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, ik ben lunchen en het gaat over tetten.
Ik ben anders wel ervaringsdeskundige van een aantal tetten hierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is terug! Snel, begin over de NS of iOS/Android!
Dan heb jij hier dus niks meer te zoekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben anders wel ervaringsdeskundige van een aantal tetten hier.
Er zijn nog undiscovered boobiesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb jij hier dus niks meer te zoeken
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben anders wel ervaringsdeskundige van een aantal tetten hier.
FFFFFFBBBBBBBBBLLLLRBRBRBRBBRBR!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders motorboot ik je!
Oh, je komt langs?quote:
Da wissik heulnie!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of het onder plastic valt eigenlijk..
Als de hittegolf weg is, dansne de tetjes weer op tafel!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, ik ben lunchen en het gaat over tetten.
Oooooooh, side missions!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn nog undiscovered boobies.
Gaylords!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Tieten, android, films, ns, eten.. we krijgen steeds meer onderwerpen waar de vaart van inkomt in dit topic
Beter dan side boobs!quote:
Mijn hormonen zijn weer prima. Ze zijn kalmgeneukt.quote:
Dan hoort gaylords dus niet in het rijtje thuisquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hormonen zijn weer prima. Ze zijn kalmgeneukt.
UBO'squote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn nog undiscovered boobies.
1 november ja.quote:
MissB heeft geen neptieten, of ik heb iets gemist!quote:
T zijn wel 'dingen".quote:
Niet?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet?Tssssk, je oplettendheid is hartverwarmend...
Ik ben niet de enige!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB heeft geen neptieten, of ik heb iets gemist!
Nou ja zeg, jij ook al?? Heb je nooit gegluurd, of zijn ze gewoon geweldig goed geluktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB heeft geen neptieten, of ik heb iets gemist!
Het is me echt nooit opgevallen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij ook al?? Heb je nooit gegluurd, of zijn ze gewoon geweldig goed gelukt
Dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
1 november ja.
Zat trouwens te denken, als ik bij jou kan crashen daarna zou t fijn zijn, anders moet ik vet vroeg weg om ooit nog thuis te komen.
Oh en wat gaan we doen eigenlijk guys?
Unidentified boobular objects?quote:
Ja duhquote:
Ehm, meer dan 10 jaar...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is me echt nooit opgevallen!hoelang heb je ze al dan?
Bier drinken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Bier drinken in een irish pub.
[..]
Ze hebben ook andere drank hoorquote:
Ja dat zegt men he, maar dat hoeft in theorie niet. Heb niet het idee dat ze aan het verzakken zijn ofzoquote:
Ik ken bels al zo lang buiten fok, das anders!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Je laat toch geen FOK!sters bij je logeren.
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere drank hoor.
Geheel afhankelijk hoe jullie bij elkaar in de telefoon hetenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken bels al zo lang buiten fok, das anders!
Denk ook niet dat het daar echt van afhangt (hihiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zegt men he, maar dat hoeft in theorie niet. Heb niet het idee dat ze aan het verzakken zijn ofzo
Das wel jammer voor bels, als hij de spareribs moet missenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Dan is t goed!
En bels, we eten vantevoren!
Tja, ze gedragen zich nog normaal iigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het daar echt van afhangt (hihi)
Zolang ze maar neit door ouderdom knappen ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ze gedragen zich nog normaal iig
Komt wel goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Dan is t goed!
En bels, we eten vantevoren!
Oh yeah baby!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Belsje!
DC time schedule:
24 maart 2016: Batman v Superman: Dawn of Justice
5 augustus 2016: Suicide Squad
23 juni 2017: Wonder Woman
12 november 2017: Justice League Part One
23 maart 2018: The Flash
27 juli 2018: Aquaman
5 april 2019: Shazam
14 juni 2019: Justice League Part Two
3 april 2020: Cyborg
19 juni 2020: Green Lantern
Onbekend: Batman solofilm
Onbekend: Superman solofilm
Gewoon, bij voornaam.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk hoe jullie bij elkaar in de telefoon heten
Ach, ze heeft een vaste relatie, er wordt allang niet zoveel meer mee gespeeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze maar neit door ouderdom knappen ofzo
You never knowquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze heeft een vaste relatie, er wordt allang niet zoveel meer mee gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |