de hollandse reactie =/= nederlandersquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah ja. Daar hoort het eigen verhaal van meneertje ook bij - of is hij zelf geen Nederlander misschien?
Echt chapeau hoor, om racisme en discriminatie te bestrijden door zelf dan maar hele bevolkingsgroepen over één kam te scheren.
Kan er ook wel een paar vinden die net zo praten over de blanke mensen. Zoek maar. Liggen voor het oprapen.quote:
Ja, ik denk ook dat hij bedoelt dat alle Hollanders racisten zijn maar Groningers of Brabanders niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de hollandse reactie =/= nederlanders
Ik heb WOII ook niet meegemaakt, maar ik zou dat eerlijk gezegd niet bepaald kunnen waarderen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Binnenkort, als iedereen die WOII meegemaakt heeft de pijp uit is, is dat geen enkel probleem meer dus. Kunnen we eindelijk als gaskamer verkleed gaan carnavallen! Joden mogen dan niet zeuren want die hebben dat toch niet meer meegemaakt
van wie moet de reactie anders komen volgens jou dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat hij bedoelt dat alle Hollanders racisten zijn maar Groningers of Brabanders niet.
Echt, wat denk je zelf?![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan er ook wel een paar vinden die net zo praten over de blanke mensen. Zoek maar. Liggen voor het oprapen.
Begin voor het eerst een beetje moedeloos van te worden. Zwarte Piet is gewoon ingezet om haters tegen het blanke ras op te roepen. Verdeeldheid te zaaien met zijn reactie op de vliegramp. Mijn gevoel zegt me dat die gast binnenkort een politieke partij wil opstarten. Dit alleen de aanzet was.
quote:# 'Ze moeten niet zo zeuren. Surinamers, Antillianen en ook Marokkanen zijn zelf de grootste racisten.' Dat zou zomaar waar kunnen zijn. Alleen heeft hun racisme niet dezelfde impact. Ze hebben geen machtspositie. Als Surinamers roepen dat ze voortaan de HEMA of Albert Heijn boycotten, wordt daar om gelachen. Wanneer Hollanders het aankondigen, raken de winkelketens in paniek.
Nope. Wie de schoen past...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Volbloed Nederlander? Dan ben jij volgens Vuijsje dus ook iemand die onthutsende racistische reacties over Zwarte Piet maakt.
Ik ook niet, maar ik volg de denkwijze van WhateverWhatever.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb WOII ook niet meegemaakt, maar ik zou dat eerlijk gezegd niet bepaald kunnen waarderen.
Klopt, is hij ook niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Volbloed Nederlander? Dan ben jij volgens Vuijsje dus ook iemand die onthutsende racistische reacties over Zwarte Piet maakt.
Ik zie Vuijstje nergens schrijven dat hij KoosVogels níét bedoelt als hij het over "de Hollanders" heeft hoor.quote:
Dat is niet waar. Je hebt tegenwoordig ook zwarte scholen waar je als blanke in de minderheid bent. Alsof je daar niet met de nare gevolgen van racisme te maken krijgtquote:
Tsja, ik voel mij simpelweg niet aangesproken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zie Vuijstje nergens schrijven dat hij KoosVogels níét bedoelt als hij het over "de Hollanders" heeft hoor.
Aha.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik voel mij simpelweg niet aangesproken.
Nog los van het feit dat de anti's totaal ongevoelig zijn voor alles behalve een totale capitulatie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah ja. Daar hoort het eigen verhaal van meneertje ook bij - of is hij zelf geen Nederlander misschien?
Echt chapeau hoor, om racisme en discriminatie te bestrijden door zelf dan maar hele bevolkingsgroepen over één kam te scheren.
Ik wist dat zoiets ging komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Aha.
Dan kunnen we dus ook zeggen dat alle niet-criminele Marokkanen zich gewoon even niet door Wilders' "minder minder" aangesproken moeten voelen en dat het daarom helemaal niet erg is dat Wilders alle Marokkanen over één kam scheert.
Ik kijk er niet zo tegenaan, laat dat duidelijk zijn, maar het is het logische voortvloeisel van jouw argumentatie.
Tuurlijk, ik heb zelf op zo'n zwarte school gezeten en het gemerkt. Dan is er maatschappelijk nog wel een verschil. Een school is slechts een heel klein microcosmosje, alhoewel het misschien je meest relevante referentiekader is, dat weet ik niet. De maatschappij is blank en de elite is nog veel blanker. Alle macht ligt bij ons.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:25 schreef Richestorags het volgende:
Dat is niet waar. Je hebt tegenwoordig ook zwarte scholen waar je als blanke in de minderheid bent. Alsof je daar niet met de nare gevolgen van racisme te maken krijgt![]()
Mijn god wat een kansloos volk, zowel voor als tegen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien ?
https://www.facebook.com/video.php?v=928376303840050
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef superniger het volgende:
In het wielrennen hebben ze ook knechten.![]()
DAT DIT KAN.
Sowieso heel dat filmpje. Wat een opgefokte lui.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef Richestorags het volgende:
WTF ook echt bij die gozer die ineens die vrouw tikken geeft in dat filmpje
Wat een laffe uitweg zeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist dat zoiets ging komen.
Maar ik zou zoiets per geval beoordelen.
De gemiddelde zwarte is veel gevaarlijker dan de blanke.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb zelf op zo'n zwarte school gezeten en het gemerkt. Dan is er maatschappelijk nog wel een verschil. Een school is slechts een heel klein microcosmosje, alhoewel het misschien je meest relevante referentiekader is, dat weet ik niet. De maatschappij is blank en de elite is nog veel blanker. Alle macht ligt bij ons.
Dat hier nog niks tegen gedaan isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een verdomd goeie ook!
Kevin Reza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |