Zwarte piet met de nazi's vergelijken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het huidige Duitse uniform kent geen expliciete nazistiche kenmerken
Uh dat deed ik juist nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:53 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Zwarte piet met de nazi's vergelijken.![]()
Systematisch racisme is waar de nazi's beroemd mee zijn geworden en waar ze nog steeds sterk mee geassocieerd worden, dus ook al ben je nu onterecht bezig en verdraai je een anders woorden om Godwin's Law aan te roepen, dan nog bestrijdt je jouw eigen punt een beetje. Hoe meer je weet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:53 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Zwarte piet met de nazi's vergelijken.![]()
Het is niet zo moeilijk. De ene groep wil personen uit het feest weg hebben omdat ze zwart zijn en bij de andere groep is iedereen welkom.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Want als je pro zwarte piet bent ben je racist?
Als je pro je eigen cutuur bent ben je racist?
Oh? De joden vormen een ander ras dan de caucasians? Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Systematisch racisme is waar de nazi's beroemd mee zijn geworden
Frits Wester.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Odaiba het volgende:
Ik heb zelf al even gezocht, maar ik kan werkelijk geen enkele bn'er (A,B,C,D of F garnituur) vinden die zich uitspreek voor zwarte piet, behalve dan de gehele PVV fractie.
Weten jullie er een paar op te noemen?
britt dekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Odaiba het volgende:
Ik heb zelf al even gezocht, maar ik kan werkelijk geen enkele bn'er (A,B,C,D of F garnituur) vinden die zich uitspreek voor zwarte piet, behalve dan de gehele PVV fractie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2014 13:44:04 ]
Ik ben voor Zwarte Piet en ik vind mijzelf ``belangrijk``quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:45 schreef Odaiba het volgende:
Jochem van Gelder zag ik ook nog voorbij komen. Niet meer bn'ers of andere "belangrijke" mensen voor zwarte piet?
Een ander ras dan de ariërs en de andere geaccepteerde rassen. Semieten vallen volgens het racisme nog wel onder het Kaukasische ras, maar hen werden desalniettemin negatieve eigenschappen toegeschreven die op basis van hun raciale achtergrond verklaard werd zoals gebruikelijk in die tijd. Ik geloof dat ze in Groot-Brittannië nog verder gingen en tokkies tot een ander ras verklaarde. Shit was populair in der tijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oh? De joden vormen een ander ras dan de caucasians? Weer wat geleerd.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ben voor Zwarte Piet en ik vind mijzelf ``belangrijk``
Frits Westers vraagt zich (terecht) af of die mensen die zicht zo druk maken om Zwarte Pietquote:
Denk dat de meeste BN'ers die voor piet zijn geen zin hebben in de racisme kaart of doodsbedreigingenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:45 schreef Odaiba het volgende:
Jochem van Gelder zag ik ook nog voorbij komen. Niet meer bn'ers of andere "belangrijke" mensen voor zwarte piet?
Op je Nikes demonstreren voor het behoud van de Nederlandse volkscultuurquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:41 schreef Igen het volgende:
Tja, veel mensen zouden nog gaan beweren dat de aarde plat is als Wilders of iemand op Stormfront zegt dat 'ie rond is.Je slaat compleet doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bauke Mollema.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Odaiba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |