abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145600482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:10 schreef JanCees het volgende:

[..]

Het huidige Duitse uniform kent geen expliciete nazistiche kenmerken
Zwarte piet met de nazi's vergelijken. _O- 8)7
pi_145600647
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:53 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Uh dat deed ik juist niet
pi_145600702
Zwarte Mietjes!

:)
pi_145600711
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:53 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Systematisch racisme is waar de nazi's beroemd mee zijn geworden en waar ze nog steeds sterk mee geassocieerd worden, dus ook al ben je nu onterecht bezig en verdraai je een anders woorden om Godwin's Law aan te roepen, dan nog bestrijdt je jouw eigen punt een beetje. Hoe meer je weet. :D
“An interesting thing is a good thing.”
pi_145600747
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Want als je pro zwarte piet bent ben je racist?
Als je pro je eigen cutuur bent ben je racist?
Het is niet zo moeilijk. De ene groep wil personen uit het feest weg hebben omdat ze zwart zijn en bij de andere groep is iedereen welkom.
pi_145600839
Zwarte Cross moet ook verboden worden!

:(
pi_145601505
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Systematisch racisme is waar de nazi's beroemd mee zijn geworden
Oh? De joden vormen een ander ras dan de caucasians? Weer wat geleerd. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145601632
Ik heb zelf al even gezocht, maar ik kan werkelijk geen enkele bn'er (A,B,C,D of F garnituur) vinden die zich uitspreek voor zwarte piet, behalve dan de gehele PVV fractie.

Weten jullie er een paar op te noemen?
pi_145601676
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Odaiba het volgende:
Ik heb zelf al even gezocht, maar ik kan werkelijk geen enkele bn'er (A,B,C,D of F garnituur) vinden die zich uitspreek voor zwarte piet, behalve dan de gehele PVV fractie.

Frits Wester.
pi_145601698
quote:

britt dekker
pi_145601880
Tja, veel mensen zouden nog gaan beweren dat de aarde plat is als Wilders of iemand op Stormfront zegt dat 'ie rond is. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2014 13:44:04 ]
pi_145602004
Jochem van Gelder zag ik ook nog voorbij komen. Niet meer bn'ers of andere "belangrijke" mensen voor zwarte piet?
pi_145602057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:45 schreef Odaiba het volgende:
Jochem van Gelder zag ik ook nog voorbij komen. Niet meer bn'ers of andere "belangrijke" mensen voor zwarte piet?
Ik ben voor Zwarte Piet en ik vind mijzelf ``belangrijk``
pi_145602105
quote:
11s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh? De joden vormen een ander ras dan de caucasians? Weer wat geleerd. :)
Een ander ras dan de ariërs en de andere geaccepteerde rassen. Semieten vallen volgens het racisme nog wel onder het Kaukasische ras, maar hen werden desalniettemin negatieve eigenschappen toegeschreven die op basis van hun raciale achtergrond verklaard werd zoals gebruikelijk in die tijd. Ik geloof dat ze in Groot-Brittannië nog verder gingen en tokkies tot een ander ras verklaarde. Shit was populair in der tijd.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_145602118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:47 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ik ben voor Zwarte Piet en ik vind mijzelf ``belangrijk``
*O*
pi_145602171
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Frits Wester.
Frits Westers vraagt zich (terecht) af of die mensen die zicht zo druk maken om Zwarte Piet
niks beters te doen hebben :+
pi_145602220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:45 schreef Odaiba het volgende:
Denk dat de meeste BN'ers die voor piet zijn geen zin hebben in de racisme kaart of doodsbedreigingen ;). Zoals sommige BN'ers al hebben meegemaakt die tegen zwarte piet zijn, doodsbedreigingen zijn hip tegenwoordig.
pi_145602290
In het wielrennen hebben ze ook knechten. :{
DAT DIT KAN.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_145602377
Is hier nou eigenlijk iemand die vroeger als kind Zwarte Piet heeft geassocieerd met de
slavernij?

Ik niet in elk geval....

Dus het is een ''ruzie'' tussen de ''grote mensen'', het boeit die kinderen verder helemaal niet volgens
mij, die willen alleen maar een kadootje :') en het is allemaal best spannend natuurlijk, grote boek
van Sinterklaas enzo...

Maar als er een groep mensen zich echt heel rot hierover voelen, pas het dan een beetje aan,
maar om hier ieder jaar weer dezelfde discussies over te voeren is ook :O
pi_145602460
quote:
Op je Nikes demonstreren voor het behoud van de Nederlandse volkscultuur ^O^
Hello, my name is Oliver
pi_145602474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:41 schreef Igen het volgende:
Tja, veel mensen zouden nog gaan beweren dat de aarde plat is als Wilders of iemand op Stormfront zegt dat 'ie rond is. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je slaat compleet door
pi_145602515
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je slaat compleet door
Voel je je aangesproken ofzo? :')
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:02:50 #123
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145602549
quote:

Bauke Mollema.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145602630
Het is een ontzettend intolerante beweging waar nog net geen geweld aan te pas is gekomen, helaas kweekt het zoveel kwaad bloed bij de gewone burger dat ze naar mijn idee alleen nog maar bozer worden op deze speciale zich telkens gekwetst voelende minderheid.

Slavernij afgeschaft, check.
Voor de wet is iedereen gelijk, check.
Van rascistisch gemotiveerd geweld of moord is geen spraken meer, check

Dus wat willen die lui nog meer. Als ze gaan zeuren dat ze geen gelijke kansen krijgen, moeten ze maar gewoon hard studeren en werken net als de wel succesvolle donkere mens heeft gedaan...

Het is een misselijke manier van aandacht vragen en in het slachtofferrolletje blijven zitten. Respect voor de donkere mensen die dit inzien, maar al die low life figuren moeten op houden te zeuren voor nog meer erkenning en onze hele maatschappij onder een vergrootglas te leggen.

Racisme dam je enkel in met onderwijs en wederzijds respect, uitbannen kun je het niet. En het werkt al helemaal niet als je zo'n onschuldig symbool wil veranderen, want het zet alleen maar aan tot meer intolerantie.

Iedereen wordt wel eens gekwetst door iets, maar je bouwt maar een schild of gaat ff lekker relativeren. Dit slaat nergens meer op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')