Hahahaha! Gulara, daar moest ik hardop om lachen, dat doet Isabel ook altijd

dat ze dan de kip net iets te heet vind qua smaak en dat we dat dan merken omdat ze als een gek mijn arm gaat zitten aflikken

Gotc, wat een schatje

leuke foto's!
XM, hier heb ik ook twee kinders die bij ons in bed alleen maar heel hard gaan rollen, gillen, op je hoofd springen, je dekens gebruiken als kruiptunnel enz enz. Stef komt nu heeeeeeel soms midden in de nacht bij ons liggen na een nachtmerrie (twee keer per jaar ofzo), maar over het algemeen is het alleen do-able als we ze ieder een tablet toeschuiven. Het heeft ook voordelen hoor, mijn vriendin worstelt nog steeds om haar nu vijfjarige in zijn eigen bed te laten slapen

Qua slapen probeert Isabel altijd weg te rennen zodra 1 van ons haar probeert op te tillen om naar bed te gaan (en ze gaat huilen), maar als je haar eenmaal te pakken hebt gaat ze mak mee en doet eigenlijk nooit moeilijk, haar horen we nooit meer. Stef was en is daar heel anders in, die spookt al vanaf kleins af aan.
Naar beneden op de trap kan ze wel, maar durft ze niet zo goed. Vaak vraagt ze dan halverwege toch om opgetild te worden.
Spirit, als je er goed bij blijft is dat op zich ook wel ok toch, denk ik? Achterstevoren eraf bedoel ik? Voorstevoren vind ik daarentegen wel weer doodeng, tenzij op de billen
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 16-10-2014 13:52:00 ]