Hoog water... Dus mul zand waar wij lopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt van de condities van het strand af. Egmond was prima dit jaar.
Maar is ook 2km korter.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
De Duinstrandloop heeft ook wat nare duintjes he. Dat verschil kwam echt niet alleen door het strand
Ik heb één keer een 10 wedstrijdloop gedaan, toevallig in 2012 op Amelandquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw pr's zijn...
Ik verwacht hem zelf niet binnen t uur te lopen. Maar ben dan ook uit vorm.
Volgens mij heeft de 10 3 km strand en de HM 6.
Ergens wil ik nog steeds de HM doen... Mag niet foei!
De stand van de wind kan ook nog helpen/roet in het eten gooienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoog water... Dus mul zand waar wij lopen.
Ah ok. Hoe dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De stand van de wind kan ook nog helpen/roet in het eten gooien
Nou op het strand loop je meestal in de volle wind, dus met wind mee vlieg je, en met wind tegen sta je stil.quote:
snel kapselquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef YUR het volgende:
Ik ga me weer een marathoncoupe aan laten meten
Daar had ik het met TWC over, we zagen een banner tijdens ons loopje. Lijkt me inderdaad ook echt leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam een leuk loopje tegen: http://www.dehalvevandeha(...)7/pagina/welkom.html Veel verschillende afstanden en leuke omgeving zo te zien.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:47 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb één keer een 10 wedstrijdloop gedaan, toevallig in 2012 op AmelandToen liep ik, vrijwel ongetraind, een tijd van 1:09:44.
Oh dat bedoel jequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou op het strand loop je meestal in de volle wind, dus met wind mee vlieg je, en met wind tegen sta je stil.
Klopt inderdaad, heb het parcours even bekeken. Hetzelfde stuk als in 2012 overigens, voor mijn gevoel was het dus veel korter dan in werkelijkheid hahaquote:
Sowieso, havermoutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:41 schreef Devv het volgende:
Wat zijn jullie allemaal bewust met voedsel bezig zeg. Mijn ontbijt voor de halve is waarschijnlijk een croissant en een tosti met ham en kaas.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZekerVolgens mij was dit ooit een langlaufbroek of zo.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
1 2 | [b]6-4-2015 - [url=http://www.dehalvevandehaar.nl/pg-28136-7-83557/pagina/welkom.html]De halve van de Haar (Haarzuilens)[/url][/b] [*] Angel-A - 10,5 km |
Ja, zoiets, maar dan wel 1 minuut boven je behaalde wedstrijdtempo. Niet boven je beoogde wedstrijd tempoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef HDLed het volgende:
Goedemiddag, heb me ietsjes verslapen haha
Maar als ik het goed begrijp is het beste voor mijn lichaam om lange duurlopen 1 min boven mijn wedstrijd tempo te lopen, en korte afstanden afentoe best even mag versnellen?
Dat geeft hoopquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:55 schreef trolley het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, heb het parcours even bekeken. Hetzelfde stuk als in 2012 overigens, voor mijn gevoel was het dus veel korter dan in werkelijkheid haha
Ik heb geen idee wat mijn wedstrijdtempo is joh haha, dat tempo wat ik kan ligt alweer hoger dan een paar weken geledenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan wel 1 minuut boven je behaalde wedstrijdtempo. Niet boven je beoogde wedstrijd tempo
Die 1 minuut is ook gewoon een soort leidraad waar je je aan zou kunnen houden om niet toch te snel te gaan lopen. Maar tijdens je duurlopen gewoon je tempo wat omlaag schroeven en lekker ontspannen hobbelen is ook al prima. Waarschijnlijk is dat de eerste trainingen al onwennig genoeg. En daarnaast tijdens andere trainingen lekker snelheidswerk doen, en het komt vast allemaal helemaal goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn wedstrijdtempo is joh haha, dat tempo wat ik kan ligt alweer hoger dan een paar weken geleden
Gewoon je duurlopen op een relaxt tempo lopen, dat je nog lekker kunt praten/zingen en niet als een dolle aan het hijgen en naar adem aan het happen bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn wedstrijdtempo is joh haha, dat tempo wat ik kan ligt alweer hoger dan een paar weken geleden
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat geeft hoop
Ben benieuwd of we elkaar tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |