Amenquote:
Ik twijfel nog wat erger is, jouw gepeupel of het constante gelik van dq en gnd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik opgehaald worden?
Ben ik hier niet gewenst?
quote:
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom je kaneel en feer meteen ophalen?
Nah, misselijkquote:
Ik heb nooit tegen jou gezegd dat je moest opbokken?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ik dan overigens ook wel grappig vind, is dat Sedan ooit het hardste riep tegen mij, toen ik mij stoorde aan enkele mensen hier, dat ik 'zelf dan maar op moest bokken'.
Gewoon terug naar R&P gaan jongenquote:
And even if you did, you're still welcome herequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog geen kwaad woord gezegd hier.
jonguh doe normaalquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb nooit tegen jou gezegd dat je moest opbokken?
[..]
Gewoon terug naar R&P gaan jongen
Pscyho alert.quote:
Zeker weten van wel. Samen met MK en nog wat mensen. Niet lang voor de SC dichtgingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is psycho :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pscyho alert.
Bullet to the head!
Nice.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ik dan overigens ook wel grappig vind, is dat Sedan ooit het hardste riep tegen mij, toen ik mij stoorde aan enkele mensen hier, dat ik 'zelf dan maar op moest bokken'.
Ik wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
Waarom doe je zo eigenlijk? Ik post al sinds 2012 in SEX. Volgens mij was jij er toen nog niet eens. Dan ga ik jou toch ook niet vertellen om op te zouten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Awww, dank je.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
And even if you did, you're still welcome here
*BANG*quote:
Bang bang, he shot me down, bang bangquote:
I hit the ground, bang bang..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bang bang, he shot me down, bang bang
Dank je.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen door Sedan niet, heb ik zo'n vermoeden.
Wat mij betreft ben je hier in ieder geval meer dan welkom
:$ :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof iemand daar uberhaupt wat over te zeggen heeft
Kom in mijn armen, knul :$
Fijn om te horen.quote:
Mijn gepeupel? Als ik het goed begrijp mag je mij en een aantal mensen die je kennelijk tot mijn posse rekent totaal niet. Dat kan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat erger is, jouw gepeupel of het constante gelik van dq en gnd.
Sstt, laat hem. Laat hem niet voor de 3de keer een SC vernaggelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
Dan zal je wel hebben zitten zeiken en het verdiend hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker weten van wel. Samen met MK en nog wat mensen. Niet lang voor de SC dichtging
quote:
Omdat jullie lopen te verhuizen, R&P SC alle vaste users wegjagen en als het hier weer een beetje loopt hier weer komen hangenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doe je zo eigenlijk? Ik post al sinds 2012 in SEX. Volgens mij was jij er toen nog niet eens. Dan ga ik jou toch ook niet vertellen om op te zouten?
bang bang, that awful soundquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I hit the ground, bang bang..
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bang bang, he shot me down, bang bang
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal je wel hebben zitten zeiken en het verdiend hebben.
Zijn gepeupel? En wie schaar je daaronder dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat erger is, jouw gepeupel of het constante gelik van dq en gnd.
Hoezo verhuizen? Ik mag toch wel in andere SC's posten? Ik post op drie plekken tegelijk, boohoo. Er zijn wel meerdere users die dat doen. Het is geen sekte waarbij je je aansluit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal je wel hebben zitten zeiken en het verdiend hebben.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Omdat jullie lopen te verhuizen, R&P SC alle vaste users wegjagen en als het hier weer een beetje loopt hier weer komen hangen
Wat mij betreft blijven bepaalde personen lekker daar.
Stoer hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:55 schreef Dqod het volgende:
"Vroegah was het zoveel betah. Alle vaste mensen weg"
So so uitgemolken
Nu ren ik hard weg om door het donkere bos te gaan fietsen, doei
het was best gezelligquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
Waarom al die haat en nijd ineens? Waar is de gezelligheid? De liefde? De weetikveelwatwaarjeblijvanwordt?
ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het nog steeds gezellig
Nee klopt, we hebben de feedback gesprekken nog wel ergens staan. Wat mij betreft blijven jullie gewoon weg hier in plaats van straks weer een SC te vernaggelen. Blijf lekker bij dat kliekje in R&P dan is het hier rustigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn gepeupel? Als ik het goed begrijp mag je mij en een aantal mensen die je kennelijk tot mijn posse rekent totaal niet. Dat kan.
Maar om je dan meteen zo laatdunkend uit te laten over mensen die je verder totaal niet kent is wel weer typerend. Maar hier laat ik het bij, ik laat je niet weer de sfeer verpesten in een SC.
Niemand, het sloeg meer op de woorden die eruit komenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn gepeupel? En wie schaar je daaronder dan?
Dank u.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet
Ongestelde fapautisten
Halloweenparty met de klas vrijdagavond, zaterdag werken en zondag naar Walibi Fright Nightsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Anyway, wie heeft er plannen voor het weekend?
Gelukkig zijn we gezellig met onze blije hoofdenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was best gezellig
ze doen het er gewoon om he
Door te zeggen 'dat kliekje in R&P' toon je alleen maar aan dat deze SC zijn eigen kliek heeft. Waar hoor ik dan? Ik ben zelf hier gaan posten toen er verder niemand anders meer uit de R&P SC hier zat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee klopt, we hebben de feedback gesprekken nog wel ergens staan. Wat mij betreft blijven jullie gewoon weg hier in plaats van straks weer een SC te vernaggelen. Blijf lekker bij dat kliekje in R&P dan is het hier rustig
[..]
Niemand, het sloeg meer op de woorden die eruit komen
Ik niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Vrijdag en zaterdag naar concerten toe.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Halloween.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Halloweenparty met de klas vrijdagavond, zaterdag werken en zondag naar Walibi Fright Nights
Jij?
Er komen wat leuke mensen langs bij mij :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we gezellig met onze blije hoofden
Ik hoor zowel hier als in R&P als in GRTD. Ze hebben me tot nu toe overal geaccepteerd, dus ik snap het probleem niet zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Door te zeggen 'dat kliekje in R&P' toon je alleen maar aan dat deze SC zijn eigen kliek heeft. Waar hoor ik dan? Ik ben zelf hier gaan posten toen er verder niemand anders meer uit de R&P SC hier zat.
Niet zo moeilijk denken Sedan. Mensen posten overal, lekker laten gaan. Dat je het niet altijd eens bent met wat ze posten, dat begrijp ik. Dat heeft iedereen wel eens.
Van?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag naar concerten toe.
Dat was ook mijn punt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor zowel hier als in R&P als in GRTD. Ze hebben me tot nu toe overal geaccepteerd, dus ik snap het probleem niet zo.
Ik ben het met je eens. Het was een ondersteunende post.quote:
Joah, enige avond dat we met zijn allen konden. Datzelfde geldt voor zondagquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Halloween.Wel vroeg al.
Vrijdag naar Katwijk, lekker met de hond naar zee. Zaterdag Indisch genieten bij Kaneel thuis. En zondag nog even naar het strand. Dit weekend schijnt mooi weer te brengen. Temperaturen van twintig graden. Mooie laatste gelegenheid voor Bogie om de zee in te duiken.Wordt tevens zijn eerste keer.
Anathema op vrijdag en Skillet op zaterdag. Ik ga samen met mijn vriendin. Zij ging alleen mee naar Anathema als ik mee ging naar Skilletquote:
O nee wacht, toch klopt het niet helemaal. Ik wordt namelijk nergens geaccepteerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het was een ondersteunende post.
Ik heb geluk dat Hep aan het strand woont. Is echt 50 meter lopen of zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, enige avond dat we met zijn allen konden. Datzelfde geldt voor zondagVolgend weekend moet ik ook gewoon weer volop werken. En ik vind niet erg, ik vind leuk
GaafIk moet echt ooit ook een keer naar het strand. Maarja, die zit zo'n 250km verderop
Dit is wel heftig zeg :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Word je hier niet geaccepteerd dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee wacht, toch klopt het niet helemaal. Ik wordt namelijk nergens geaccepteerd.
Chill!!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat Hep aan het strand woont. Is echt 50 meter lopen of zo.
Kan zijn bleke gingerhuidje dat wel aan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat Hep aan het strand woont. Is echt 50 meter lopen of zo.
Goede compromis.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anathema op vrijdag en Skillet op zaterdag. Ik ga samen met mijn vriendin. Zij ging alleen mee naar Anathema als ik mee ging naar Skillet
Dat is niet waar en dat weet je.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee wacht, toch klopt het niet helemaal. Ik wordt namelijk nergens geaccepteerd.
Doe dat meid, geniet er van met blije gedachten in je hoofdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga bankhangen met een dekentje en thee![]()
Gewoon goed insmeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan zijn bleke gingerhuidje dat wel aan?
Echt wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Juist niet, maar ik hoef de rest van die kliek/bende van R&P niet weer hier te hebben met als gevolge dat de boel straks weer op slot gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Door te zeggen 'dat kliekje in R&P' toon je alleen maar aan dat deze SC zijn eigen kliek heeft. Waar hoor ik dan? Ik ben zelf hier gaan posten toen er verder niemand anders meer uit de R&P SC hier zat.
Niet zo moeilijk denken Sedan. Mensen posten overal, lekker laten gaan. Dat je het niet altijd eens bent met wat ze posten, dat begrijp ik. Dat heeft iedereen wel eens.
Ik hoorde van twi dat jij over de slotjes gaat.quote:
skilletquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anathema op vrijdag en Skillet op zaterdag. Ik ga samen met mijn vriendin. Zij ging alleen mee naar Anathema als ik mee ging naar Skillet
Joh, volgens bepaalde personen ga ik over alles, kan ik alles, doe ik alles. Soort van supermanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist niet, maar ik hoef de rest van die kliek/bende van R&P niet weer hier te hebben met als gevolge dat de boel straks weer op slot gaat.
Zelfde met dat constante gelik gebef geneuk van dsquirt en gnd, doe dat in dm ofzo. Elke 5 fucking posts een opmerking daarover lezen. Een paar keer is leuk, 10000x niet.
[..]
Ik hoodre van twi dat jij over de slotjes gaat.
Gaat je relatie al beter nu?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ja.quote:
Hoi god.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, volgens bepaalde personen ga ik over alles, kan ik alles, doe ik alles. Soort van superman
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ja.ja samen dingen doen is leuk.
Helaas, ik ga niet over die dingen hierquote:
Ook hier geldt dat als je een opmerking maakt over iets wat niet door de meerderheid gedragen wordt, dat je uitgekotst wordt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Word je hier niet geaccepteerd dan?
Dus omdat ik mensen meet is dat zo? Vind ik een rare beredenering. Er wordt zo ontiegelijk veel achter mensen hun rug om geluld.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat weet je.Je hebt zelfs mensen gemeet.
Jij kent me niet eens?quote:
Ik snap je punt daarin. Maar dat is altijd afwachten, dat kun je niet van te voren zeggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist niet, maar ik hoef de rest van die kliek/bende van R&P niet weer hier te hebben met als gevolge dat de boel straks weer op slot gaat.
Zelfde met dat constante gelik gebef geneuk van dsquirt en gnd, doe dat in dm ofzo. Elke 5 fucking posts een opmerking daarover lezen. Een paar keer is leuk, 10000x niet.
Ik ken ze niet. Nog even checken voor zaterdagquote:
Nog steeds hetzelfde, ik vrees dat zij het niet eens door heeft dat ik mijn aan dingen erger en mijn zorgen maak over dingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat je relatie al beter nu?
Ze had toch wat dingen waar je je aan stoorde?
Waarom reageer je nou zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook hier geldt dat als je een opmerking maakt over iets wat niet door de meerderheid gedragen wordt, dat je uitgekotst wordt.
[..]
Dus omdat ik mensen meet is dat zo? Vind ik een rare beredenering. Er wordt zo ontiegelijk veel achter mensen hun rug om geluld.
[..]
Jij kent me niet eens?
[..]
Ik snap je punt daarin. Maar dat is altijd afwachten, dat kun je niet van te voren zeggen.
Het tweede ben ik met je eens, maar goed. Als je dat zegt wordt je uitgekotst waar je bij staat zoals ik eerder in dit bericht zeg als reactie op tgnd.
Dit. Ik ben oprecht verbaasd..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom reageer je nou zo?Waarom voel jij je dan niet geaccepteerd? Ik heb het idee dat je gewoon prima meepraat in de groep zonder dat iemand negatief op je reageert.
Pratenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Nog even checken voor zaterdag
[..]
Nog steeds hetzelfde, ik vrees dat zij het niet eens door heeft dat ik mijn aan dingen erger en mijn zorgen maak over dingen.
De oplossing zal moeten liggen achter haar problemen te komen en daar een goede weg in te vinden om daar mee om te gaan
Ignorance is a bliss.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom reageer je nou zo?Waarom voel jij je dan niet geaccepteerd? Ik heb het idee dat je gewoon prima meepraat in de groep zonder dat iemand negatief op je reageert.
Ik snap niet waar je het nu over hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ignorance is a bliss.
En ik zeg ook niet dat het helemaal niet zo is. Plus dat het nu net lijkt alsof ik boos ben oid, maar dat is ook niet zo, komt alleen via deze platte tekst zo over.
Heel eerlijk? I couldn't care less als het zo is.Ik negeer het wel en post verder als ik daar zin in heb.
Ps. ik ga er nu even vanuit dat dit alleen gaat op het bericht wat ik quotte van jou, niet over de rest.
Sowieso samen zijn met je liefquote:
Doe je toch iets niet goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas, ik ga niet over die dingen hierzulks gemis.
Dat ben ik inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap je punt daarin. Maar dat is altijd afwachten, dat kun je niet van te voren zeggen.
Het tweede ben ik met je eens, maar goed. Als je dat zegt wordt je uitgekotst waar je bij staat zoals ik eerder in dit bericht zeg als reactie op tgnd.
Wat is er onduidelijk dan feertje?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het nu over hebt.
Ik ken haar natuurlijk niet, maar communicatie is de sleutel in iedere relatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Nog even checken voor zaterdag
[..]
Nog steeds hetzelfde, ik vrees dat zij het niet eens door heeft dat ik mijn aan dingen erger en mijn zorgen maak over dingen.
De oplossing zal moeten liggen achter haar problemen te komen en daar een goede weg in te vinden om daar mee om te gaan
Ja op sommige momenten is het ook jammer en op andere niet. Shit happensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed.
[..]
Dat ben ik inmiddels wel gewend![]()
Maar in relatie tot jouw situatie. Ik snap niet precies waar je op doelt als je zegt 'ignorance is bliss'. Of er gebeuren een hoop dingen waar ik niets van weet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk dan feertje?
Het ging toch over kliekjes en acceptatie en dergelijke?
Ja sorry, ik haal wat dingen door elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar in relatie tot jouw situatie. Ik snap niet precies waar je op doelt als je zegt 'ignorance is bliss'. Of er gebeuren een hoop dingen waar ik niets van weet.
Ja dat ga ik doen. Hopelijk krijg ik antwoorden. Zo niet dan moet ik het op een andere manier proberenquote:
Tape en touw, als je er niet uit komt met praten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Hopelijk krijg ik antwoorden. Zo niet dan moet ik het op een andere manier proberen
Wat negeren mensen dan? Of wie?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja sorry, ik haal wat dingen door elkaar.Ik bedoel dat in het algemeen negeren een bewuste keuze is voor sommige mensen. Houdt het leuk voor jezelf zeg maar. En of er een hoop dingen gebeuren achter mensen hun rug om, dat is niet eens een gok, maar een feit als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Sedan, zou je regels kunnen opstellen over wie gerechtigd is hier te posten en welke gespreksonderwerpen zijn toegestaan?
*proest*quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Sedan, zou je regels kunnen opstellen over wie gerechtigd is hier te posten en welke gespreksonderwerpen zijn toegestaan?
Lijkt me een goed plan, zal ik ze je straks toesturen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of ze bepaalde dingen niet doet omdat ze het niet kan of dat ze het niet doet omdat ze het niet wil. Ik heb haar meerdere keren proberen dingen te vragen met vooralsnog weinig resultaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken haar natuurlijk niet, maar communicatie is de sleutel in iedere relatie.
Zou ze zo slecht reageren als je het gewoon normaal vraagt?
Daarvoor hoef je niet te weten welk labeltje ze opgeplakt heeft gekregen, maar je moet wel weten wat ze denkt en waarom ze dingen doet waar jij je kennelijk aan stoort.
En wie behoren er allemaal tot de posse van Kaneel?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Fas nu ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
En wie behoren er allemaal tot de posse van Kaneel?
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die bepaalde posts negeren omdat ze anders net zo goed uit het topic kunnen weg blijven omdat dan de lol ervan af is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat negeren mensen dan? Of wie?
En oké, geroddel gebeurt overal. Ook IRL. Know all about it. Maar ik doelde meer op een specifieke situatie waar ik niets over weet.
Oeh ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga even douchen, ik kom hier straks op terug.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of ze bepaalde dingen niet doet omdat ze het niet kan of dat ze het niet doet omdat ze het niet wil. Ik heb haar meerdere keren proberen dingen te vragen met vooralsnog weinig resultaat.
Ik wil met haar verder, maar omdat te kunnen moet ik weten hoe ik met haar "problemen" moet omgaan. En daarvoor heb ik antwoorden nodig. Maar ik vrees dat ik die niet van haarzelf ga krijgen
Hij zei net al dat hij niet begreep wat gepeupel was, dus de posse werd niet bedoeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Same shit different day. Kliekjes, die mag die niet. Whatever, insert some other bullshit reasonquote:
Het is nu gewoon Sedan die loopt te chagrijnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same shit different day. Kliekjes, die mag die niet. Whatever, insert some other bullshit reason
Ik negeer dat soort onzin de laatste tijdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nu gewoon Sedan die loopt te chagrijnen.
Nu? Ik ben altijd chagrijnig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nu gewoon Sedan die loopt te chagrijnen.
Huh?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
Meestal duurt dat een week, daarna kun je gewoon weer een onderbroek aan zonder bang te zijn voor vlekken. Sommige van ons kiezen er voor zich gedurende deze zware periode terug te trekken in een donker hoekje met een dekentje en een doos bonbons.
Doordenkertje voor sommigen.quote:
Noem je me nu een bangepoeperd?quote:
Chronisch chagrijnig. Lijkt me een vervelende conditie.quote:
quote:
Meerderequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Tel die dingen eens bij elkaar op. Denk aan wie het zegt. Gaat er dan een lampje branden?
Geen idee, vraag eens rond hier zou ik zeggen, vast wel meer die er hier last van hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Chronisch chagrijnig. Lijkt me een vervelende conditie.
Ik?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Tel die dingen eens bij elkaar op. Denk aan wie het zegt. Gaat er dan een lampje branden?
Zeg gewoon wat je bedoeld. Of ben je bang dat mensen op hun tenen getrapt zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar. Het was een menstruatiegrapje.quote:
Uitleggen verpest het altijd zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je bedoeld. Of ben je bang dat mensen op hun tenen getrapt zijn.
Ik zag het verband al nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar. Het was een menstruatiegrapje.
O het ging over vrouwmenschen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar. Het was een menstruatiegrapje.
Maandverband?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Maandverband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als je dit zo bedoelde als ik denk dat je het bedoelde:quote:
Je moet de grap dan ook wel zo maken dat iemand anders (behalve jij) hem ook snapt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitleggen verpest het altijd zo.
En nee, daar ben ik nooit bang voor. Ik denk dat je dat inmiddels wel aan me hebt gemerkt.
I did get it the first timequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dit zo bedoelde als ik denk dat je het bedoelde:
Joh. Bedankt Captain Obvious. Waar zouden we zijn zonder jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet de grap dan ook wel zo maken dat iemand anders (behalve jij) hem ook snapt.
Maar van jou had ik ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I did get it the first timeI just go wit the flow
Flow.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I did get it the first timeI just go wit the flow
Dat is geen leuke opmerking art. Misschien heeft sedan net zoals ik wel helemaal geen contact met zijn ma.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
Jezus Sedan, moet je ongesteld worden?die 'kliek' (kaneel en Feer) waar je het over hebt en TGND zijn relaxed.
Maar je hebt vaker gezorgd voor hommeles in deze reeks, ook voordat ik hier postte. Misschien moet je je ma even bellen voor een knuffel.
Dit bedoelde ik dus, maar dan verpakt in een leuk bedoelde opmerking.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
Jezus Sedan, moet je ongesteld worden?die 'kliek' (kaneel en Feer) waar je het over hebt en TGND zijn relaxed.
Maar je hebt vaker gezorgd voor hommeles in deze reeks, ook voordat ik hier postte. Misschien moet je je ma even bellen voor een knuffel.
Ok ok, zo letterlijk hoef je het ook niet te nemen aequequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is geen leuke opmerking art. Misschien heeft sedan net zoals ik wel helemaal geen contact met zijn ma.
En jij niet zo serieus.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok, zo letterlijk hoef je het ook niet te nemen aeque> context
Ik had het nergens over een kliek? Ik had het over een paar verdwaalde autistenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
Op wat voor manier bedoel je niet kunnen? Fysiek?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of ze bepaalde dingen niet doet omdat ze het niet kan of dat ze het niet doet omdat ze het niet wil. Ik heb haar meerdere keren proberen dingen te vragen met vooralsnog weinig resultaat.
Ik wil met haar verder, maar omdat te kunnen moet ik weten hoe ik met haar "problemen" moet omgaan. En daarvoor heb ik antwoorden nodig. Maar ik vrees dat ik die niet van haarzelf ga krijgen
Thnxquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Joh. Bedankt Captain Obvious. Waar zouden we zijn zonder jou?
[..]
Maar van jou had ik ook niet anders verwacht.
Het lijkt wel of het haar aan inzicht ontbreekt om bepaalde dingen te kunnen. Niet kunnen plannen en vooruitkijken. Geen initiatief tonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je niet kunnen? Fysiek?
En als je dingen vraagt, hoe vraag je ze dan? Direct? Het kan zijn dat ze de vraag anders interpreteert maar natuurlijk ook dat ze liever geen antwoord geeft.
Dat heb ik ook niet...Ik heb helaas geen lijntje naar 'boven'. Of zijn er hier telefoonspecialisten die dat kunnen regelen voor me? Ik wil weleens weten hoe het daar is. Als het te koud is kies ik wel voor de hel. Dqod heeft er vast wel een plaatsje voor me over.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is geen leuke opmerking art. Misschien heeft sedan net zoals ik wel helemaal geen contact met zijn ma.
Ik weet niet hoe het voor jou is, maar als het voelt alsof ze er altijd is, dan is dat goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet...Ik heb helaas geen lijntje naar 'boven'. Of zijn er hier telefoonspecialisten die dat kunnen regelen voor me? Ik wil weleens weten hoe het daar is. Als het te koud is kies ik wel voor de hel. Dqod heeft er vast wel een plaatsje voor me over.
Dat had je wel. Beetje jammer dat je je altijd zo laatdunkend moet uitlaten over mensen. Had op een normale toon aangegeven dat iets je niet aanstaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het nergens over een kliek? Ik had het over een paar verdwaalde autisten
O mijn moeder leeft nog hoor. Althans denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet...Ik heb helaas geen lijntje naar 'boven'. Of zijn er hier telefoonspecialisten die dat kunnen regelen voor me? Ik wil weleens weten hoe het daar is. Als het te koud is kies ik wel voor de hel. Dqod heeft er vast wel een plaatsje voor me over.
Ik stop altijd na het hoogte puntquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:00 schreef yats het volgende:
Zo, en met die luchtige opmerking in het achterhoofd, kunnen we nu weer gewoon over de belangrijkste bijzaak des levens praten : seks
Ik mis haar nog steeds, al voelt het soms wel een beetje of ze er toch nog is. Misschien dat ik dat helemaal ga hebben als die tattoo er eenmaal isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor jou is, maar als het voelt alsof ze er altijd is, dan is dat goed
Nee?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat had je wel. Beetje jammer dat je je altijd zo laatdunkend moet uitlaten over mensen. Had op een normale toon aangegeven dat iets je niet aanstaat.
Maar jij bent nu wel degene die een conflict start. Of dat althans probeert. Als je niets had gezegd had iedereen gewoon vrolijk door kunnen posten en had ook jij geen negatief commentaar gehad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee?
Ik had het over dat ze terug moeten gaan naar de kliek daar.
Maar lezen is niet je sterkste vak merk ik.
Altijdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs, warm de boel maar vast voor me opquote:
Fas quote mij hier. Daar ging ik opin.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent nu wel degene die een conflict start. Of dat althans probeert. Als je niets had gezegd had iedereen gewoon vrolijk door kunnen posten en had ook jij geen negatief commentaar gehad.
Owja, dat was het.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het haar aan inzicht ontbreekt om bepaalde dingen te kunnen. Niet kunnen plannen en vooruitkijken. Geen initiatief tonen.
Geen idee, of de vraag niet snapt, of de bedoeling achter de vraag niet snapt, of ze geen antwoord durft te geven, wil geven omdat ze zich schaamt. Of omdat ze het niet snapt, en daardoor geen antwoord kan geven.
Maar het was iets wat jij hebt gezegd. Vervolgens zeg je tegen haar dat Kaneel en ik ook maar moeten opbokken, terwijl wij verder niets hebben gezegd. Ik was op dat moment zelfs niet eens aanwezig en moest dit achteraf lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fas quote mij hier. Daar ging ik opin.
Negatief commentaar? I really don't give a crap, alsof me dat ooit tegen heeft gehouden.
Zal ik doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs, warm de boel maar vast voor me op
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee?
Ik had het over dat ze terug moeten gaan naar de kliek daar.
Maar lezen is niet je sterkste vak merk ik.
Met andere woorden: Feer en Kaneel (weet niet wie je nog meer bedoelt) maken deel uit van een kliek, waarvan een deel in de R&P sc post.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde van twi dat jij over de slotjes gaat.
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: Feer en Kaneel (weet niet wie je nog meer bedoelt) maken deel uit van een kliek, waarvan een deel in de R&P sc post.![]()
Overigens wil ik je er even aan herinneren dat jij degene bent die in het verleden miljarden seksueel getinte posts achter elkaar maakte naar vrouwelijke users, die veelal bestonden uit enkel een gifje/plaatje met een korte tekst. Beetje hypocriet weer, maar dat zijn we van je gewend.
Wie is rokje? :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, ken je die boeken van Dan Brown?
Ja, maargoed die reden heb ik al eerder uitgelegdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het was iets wat jij hebt gezegd. Vervolgens zeg je tegen haar dat Kaneel en ik ook maar moeten opbokken, terwijl wij verder niets hebben gezegd. Ik was op dat moment zelfs niet eens aanwezig en moest dit achteraf lezen.
Als jij je nou iets minder vijandig zou opstellen, dan zouden we hier in harmonie verder kunnen posten.
Yup, mensen die de vorige keer stelselmatig de boel liepen te verstieren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: Feer en Kaneel (weet niet wie je nog meer bedoelt) maken deel uit van een kliek, waarvan een deel in de R&P sc post.
Overigens wil ik je er even aan herinneren dat jij degene bent die in het verleden miljarden seksueel getinte posts achter elkaar maakte naar vrouwelijke users, die veelal bestonden uit enkel een gifje/plaatje met een korte tekst. Beetje hypocriet weer, maar dat zijn we van je gewend.
In mijn hart blijf je altijd Rokje. Of het meisje met de kipquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie is rokje? :$
Zegt me wel iets maar verder kom ik ff niet
*voel me dom
Dan Brown zei je?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hart blijf je altijd Rokje. Of het meisje met de kip
De Da Vinci Code, Het Juvenalis Dilemma en Het Bernini Mysterie.
Zijn mysterie detective romans eigenlijk. Beetje liefde, veel mysterie en detective werk. Leest makkelijk weg en is behoorlijk spannend.
oh ja. Duhquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn mysterie detective romans eigenlijk. Beetje liefde, veel mysterie en detective werk. Leest makkelijk weg en is behoorlijk spannend.
Nee is ten strengste verboden en er staat een boete op van 20 stokslagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Dqod het volgende:
Mag ik nu nog wel tegen buur praten trouwens? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee is ten strengste verboden en er staat een boete op van 20 stokslagen.Dat vind ze alleen maar fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet als een man het doet.quote:
Trusten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken en hopen dat morgen die vlagen van misselijkheid weg zijnSlaap lekker
hoop t ook voor je, trustenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken en hopen dat morgen die vlagen van misselijkheid weg zijnSlaap lekker
Alledrie gelezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie hier. Leuke boeken. Hij schijnt met een nieuw boek te gaan komen. Leuk voor na de seksquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welterusten en beterschapquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kende je die niet? Was een aantal jaar geleden enorm populair. Is ook een film van, Angels and Demons, met Tom Hanks.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan Brown zei je?
*noteert
Oké.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
oh ja. Duh
Ja klinkt goed ende vol te houden qua lezen
Hm, ik kan wel een klein stukje meepikken, ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
Ik ga beginnen met seizoen 2 van oitnb, dus fas. Synchroon kijken wou je toch
Haha autist.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
Ik ga beginnen met seizoen 2 van oitnb, dus fas. Synchroon kijken wou je toch
Slaap lekker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond ze zelf wel aardig. Maar niet echt om nog een keer te lezen als je de clou eenmaal kent.quote:
Nog meer? Ik dacht dat hij het idee nou wel uitgemolken had.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie hier. Leuke boeken. Hij schijnt met een nieuw boek te gaan komen. Leuk voor na de seks
Ik lees sowieso alles maar één keer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[..]
Vond ze zelf wel aardig. Maar niet echt om nog een keer te lezen als je de clou eenmaal kent.
[..]
Nog meer? Ik dacht dat hij het idee nou wel uitgemolken had.
Ik heb de film niet gezien.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees sowieso alles maar één keer.En idd, als je de clou kent is de spanning weg. De film van de Da Vinci Code vond ik trouwens behoorlijk ruk. Hoewel Dan Brown wel lijkt te schrijven alsof hij zit te hinten naar een verfilming.
Dan begrijp je ze soms beter, ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien.
Sommige dingen lees ik wel vaker, zoals de de boeken van Robin Hobb, of sommige comics. Het gaat daar niet om de clou, maar de interpersoonlijke relaties en ontwikkelingen. Die blijven ook mooi met de tweede keer lezen, en soms zelfs mooier.
Welke serie?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan begrijp je ze soms beter, ja.
Ik heb ook een boek van Robin Hobb. Daar wil ik eigenlijk nog het tweede deel van. Maar toen ik die laatst zag liggen was het wel duur.
Kronieken van de Wilde Regenlanden. Is een van de nieuwere series geloof ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke serie?
Zijn wel dure boeken, ja.
Die heb ik niet gelezen. Is ook een vervolg op de Boeken van de Levende Schepen, die ik zelf minder boeiend vond. Heb alleen een dun boekje dat een intro is op die serie ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Kronieken van de Wilde Regenlanden. Is een van de nieuwere series geloof ik.
Het gaat over draken, daarom heb ik het gekocht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen. Is ook een vervolg op de Boeken van de Levende Schepen, die ik zelf minder boeiend vond. Heb alleen een dun boekje dat een intro is op die serie ofzo.
Maar de boeken met Fitz en de Nar zijn geweldig
Ze gaan allemaal over draken lieverdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat over draken, daarom heb ik het gekocht.
Dat weet ik toch niet. Ik zei alleen dat ik die heb gekocht omdat 'ie over draken ging, niet omdat het de enige was die over draken ging.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal over draken lieverd
Die was hier gister ook al niet te vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
Waarom al die haat en nijd ineens? Waar is de gezelligheid? De liefde? De weetikveelwatwaarjeblijvanwordt?
Neequote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
*zucht* is er dan geen normale sc meer te vinden op fok?
Werkt alleen lokaal als modje zijndequote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij heb powers. Zet even de regen uit. kthnx
Mja herfst he... eind vd maand de klok die nog achteruit gaat helpt dan ook niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard
Het is meteen zo donker als het zo vroeg op de ochtend regent.
ik vind de meeste admins niet zo leuk. Modjes zijn leukerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Werkt alleen lokaal als modje zijndeDen Haag is droog nu
Admins hebben nationale krachten
Wij zijn ook leukerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind de meeste admins niet zo leuk. Modjes zijn leuker
Kijk me eens kwijlen en slijmen
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wij zijn ook leuker
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En makkelijker om te kopen
ruilen voor koffie?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoppa en volop zo'n in Den Haag
mijn ochtendhumeur wat doe jequote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had om 0630 al Starbucks opCaramel Macchiato
Wat een kutleven heb ik eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn ochtendhumeur wat doe je
Ja dat ook. Gisteren was het wel lichter dankzij de zon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja herfst he... eind vd maand de klok die nog achteruit gaat helpt dan ook niet.
och och wat sneu...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb ik eigenlijk
why the thumbs downquote:
Ik ook, iedere ochtend langs de A2quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik had om 0630 al Starbucks opCaramel Macchiato
Ja ew, strijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dikke vingers jonguh
Klikte verkeerd![]()
Ik ben aan het strijken
ik kom er bij, ik heb mijn winterpens alquote:
Moet toch wat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ew, strijken
En dan ook nog in de ochtend
Die zijn er zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet toch wat.![]()
Er zijn leukere dingen
quote:
Heb ik er nog wel een paar van in de koelkast liggenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZO'n dikke grote oranje
quote:
Dag damesquote:
Valt wel mee toch? Hier is het vrij redelijk.quote:
Pas op dat ze niet brekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik er nog wel een paar van in de koelkast liggen
Ja, ben je nou helemaal van de spreekwoordelijke pot geruktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga strijken. Sta gvd in mijn hempie
Levensgevaarlijk mij kennende.
livin on the edge #yolo
Want?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet breken
Zodat je er stamppot van kan maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet breken
haha potquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ben je nou helemaal van de spreekwoordelijke pot gerukt
Ik strijk alleen wanneer echt nodig
Dangergirl, jij
Hier valt t niet zo mee, maar ik zet t verwarminkje wel aanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dag dames
[..]
Valt wel mee toch? Hier is het vrij redelijk.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha pot
sorry ik ben echt een beetje melig
Zit er een stuk winterpenis vast in je poesquote:
Ik zal jou eens awesome :$quote:
Oh, maar ik gebruik ze niet voor de poesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit er een stuk winterpenis vast in je poes
*proest*quote:
Dan heet het gewoon winterpeenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar ik gebruik ze niet voor de poes
Pas op eh! Straks komt er weer iemand chagrijnen op onsquote:
Daar had ik het ook over. Waar had jij het over dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*proest*
[..]
Dan heet het gewoon winterpeen
Winterpenisquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar had ik het ook over. Waar had jij het over dan?
CATFIGHT!!!111!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas op eh! Straks komt er weer iemand chagrijnen op ons
NEE HOORquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No fucks were given todayquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
No fucks were given today
Of moet ik m schriftelijk ff toestemming vragen om op jou te reageren :$
Tja, want over Austin powers praten kan natuurlijk alleen maar leiden tot keiharde neuqseksquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik wel ja
Sowieso!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tja, want over Austin powers praten kan natuurlijk alleen maar leiden tot keiharde neuqseks
quote:
Een grote seksbom die manquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tja, want over Austin powers praten kan natuurlijk alleen maar leiden tot keiharde neuqseks
Ik vond het maar een meh-filmquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Dat mojo, hmmmquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een grote seksbom die man
kan gebeurenquote:
Ik ben dit nu hardop aan het zeggenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dit nu hardop aan het zeggen
De vrouwen vallen nog niet met bosjes helaas, meer oefenenquote:
Fuck yeahquote:
Spirited awayquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht even Johnny Cash's Hurt te luisteren
[ afbeelding ]
Bond parodieën.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:52 schreef yats het volgende:
[..]Ik krijg nu een heel apart beeld binnen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |