Waarschijnlijk niet. Maar op zich hebben ze daar al iets op gevonden dat mannen kunnen doen he? Dat heet condooms.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Maar serieus, zou jij het heel erg vinden om iedere dag een anti-conceptiepil te moeten slikken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Als ik dat in 1 keer ga doen neemt haar estimated chance of survival af met 73%. Deze is te speciaal, dus ik pas het toe in lage doses. Kost misschien wat meer tijd, maar hogere kans op lange termijn succesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou dat je er direct op af gingen wat van je bondmagic ging toepassen
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar op zich hebben ze daar al iets op gevonden dat mannen kunnen doen he? Dat heet condooms.Ik weet dat er condooms bestaan. Doet niks aan mijn vraagstelling af, zou je een pil slikken.. Ik bedoel ook dat het best wel eigenaardig is dat van vrouwen verwacht wordt dat ze maar de pil slikken of een spiraal laten zetten, terwijl wanneer mannen wordt gevraagd of ze eenzelfde iets willen doen, de boot vrijwel meteen afgehouden wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vrouwen die slikkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik slik die anticonceptiepil al 10 jaar en altijd 3 maanden door (soms meer, soms minder). Ik vind het een ideaal ding.
Als die pil er zou zijn zou ik er geen probleem mee hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat er condooms bestaan. Doet niks aan mijn vraagstelling af, zou je een pil slikken.. Ik bedoel ook dat het best wel eigenaardig is dat van vrouwen verwacht wordt dat ze maar de pil slikken of een spiraal laten zetten, terwijl wanneer mannen wordt gevraagd of ze eenzelfde iets willen doen, de boot vrijwel meteen afgehouden wordt.
Klopt ook wel als je een toekomst met zo'n persoon ziet, dan lijkt me het ook wel beter als jullie elkaar wat beter leren kennen. Is ook wel handig kom je niet voor eventuele verrassingen te staan. Ik geloof best dat ze wel voor je gaat vallen hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dat in 1 keer ga doen neemt haar estimated chance of survival af met 73%. Deze is te speciaal, dus ik pas het toe in lage doses. Kost misschien wat meer tijd, maar hogere kans op lange termijn succes
Echt niet? Tof! Jij bent de tweede die zegt er geen probleem mee te hebben (ik heb zo'n 50 mannen gevraagd inmiddelsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als die pil er zou zijn zou ik er geen probleem mee hebben
Een spiraal is als man wat lastig denk ik. Maar een pil, tja, ik zou het wellicht nog best overwegen als dat de enige optie zou zijn om geen condoom te hoeven gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat er condooms bestaan. Doet niks aan mijn vraagstelling af, zou je een pil slikken.. Ik bedoel ook dat het best wel eigenaardig is dat van vrouwen verwacht wordt dat ze maar de pil slikken of een spiraal laten zetten, terwijl wanneer mannen wordt gevraagd of ze eenzelfde iets willen doen, de boot vrijwel meteen afgehouden wordt.
Helemaal als ie in kostuum voor haar staat, gok ik zoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt ook wel als je een toekomst met zo'n persoon ziet, dan lijkt me het ook wel beter als jullie elkaar wat beter leren kennen. Is ook wel handig kom je niet voor eventuele verrassingen te staan. Ik geloof best dat ze wel voor je gaat vallen hoor.
Mannen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, hé. Ik hoop dat je snapt wat ik probeer te zeggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Een spiraal is als man wat lastig denk ik. Maar een pil, tja, ik zou het wellicht nog best overwegen als dat de enige optie zou zijn om geen condoom te hoeven gebruiken.
Ik zou het wel doen. Ik slik al elke dag een pilquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan mij gaat het in ieder geval niet liggenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt ook wel als je een toekomst met zo'n persoon ziet, dan lijkt me het ook wel beter als jullie elkaar wat beter leren kennen. Is ook wel handig kom je niet voor eventuele verrassingen te staan. Ik geloof best dat ze wel voor je gaat vallen hoor.
Ik vind dat ook niet fijn. Laatst probeerde ik het en werd ik alsnog ongesteld.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik denk er wel eens over om gewoon door te slikken maar meh... dat lijkt me ook niet goed.
Ik wil geen jengelende kinders laterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet? Tof! Jij bent de tweede die zegt er geen probleem mee te hebben (ik heb zo'n 50 mannen gevraagd inmiddels).
Als ik " de pil" kon slikken zou ik dat zeker doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nummer 3, yayquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Ik slik al elke dag een pilen die is groter dan de anticonceptiepil.
Ik zou er ook geen problemen mee hebben hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet? Tof! Jij bent de tweede die zegt er geen probleem mee te hebben (ik heb zo'n 50 mannen gevraagd inmiddels).
Ja, dat snap ik. Maar wat ik al zei, ik zou hem ook wel slikken denk ik. Al ben ik wat chaotisch sóchtends, dus kan ik hem weleens vergetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, hé. Ik hoop dat je snapt wat ik probeer te zeggen.
Kinderenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil geen jengelende kinders later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |