RT! BOMMEN OP ALBERT HEIJNquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Tegen de TT.
IEDEREEN DIE TEGEN ZWARTE PIET IS IS EEN LANDVERRADER EN MOET EEN KOGEL KRIJGEN!!
Peter mag voor alles komen opdraven. Zelfbenoemde expert van alles.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
Wat doet die grijze man, hoe heet hij ook alweer, bij die discussie? Voegt hij ook echt wat toe of zit hij daar vooral omdat hij al te lang niet meer op TV geweest is?
Piet Humberto Tan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:12 schreef superniger het volgende:
Peter r de Vries straks ook bij Piet Humberto Tan.
Vroeger ging dat wel anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De minderheid is nu de ''meerderheid''
Precies we hebben drie tegenstanders aan tafel dan kan je geen goede punten gaan aandragenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef NoCigar het volgende:
'Punt is gemaakt', bek houwe Fidan. Goed zo Matthijs.
Laten we emigreren naar Denemarken uit schaamte voor ons land.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze hele discussie is echt veruit de domste discussie ooit gevoerd in de wereld.
Er zitten 3 mensen te blaten dan mag iemand toch best iets zeggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef NoCigar het volgende:
'Punt is gemaakt', bek houwe Fidan. Goed zo Matthijs.
jankenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef BlackLining het volgende:
Het gaat ook helemaal niet meer om Zwarte Piet. Het gaat erom dat we in dit kutland meer en meer doen en laten om een kleine minderheid die hier godverdomme te gast in maar vooral niet op hun tenen te trappen. Dat wordt nog eens de ondergang van dit ruggegraatloze stukje aarde![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef NoCigar het volgende:
Voorstanders zijn uiteraard ook debiel.
Het land komt in opstand, revolutie!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef NoCigar het volgende:
Voorstanders zijn uiteraard ook debiel.
Dat bedoel ik ook, alleen tijpte ik het wat beknopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er zitten 3 mensen te blaten dan mag iemand toch best iets zeggen.
Met een handicap.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef OProg het volgende:
Een zwarte lesbische vrouwelijke Sinterklaas.
Mathijs ervaart zo nooit de wondere wereld van kwaliteitsproducten die de Liedel te bieden heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Daar komt Matthijs nooit hoor met z'n vijf ton jaarsalaris.
Dat is niet hypocriet hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Oja, zwarte sinterklaas is dan wel opeens weer goed; de hypocrisie!
Rolstoeltje. En Gilles de la Tourette.quote:
Heb je alles gehadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Pandaplint het volgende:
Oh god, nu komen de feministen ook nog jammeren
Want? De zwarte piet mag niet want zwart en als het sinterklaas betreft is het wel ok? Worden donkere mensen niet meer nageroepen als zwarte piet, maar als zwarte sinterklaasquote:
Kan die volgende week weer aanschuiven en jammeren over bedreigingenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:18 schreef showtimer het volgende:
Peter kan ook wel lekker uitdagen zeg.
Nee, want Zwarte Piet zou de slaaf van Sinterklaas zijn. Mensen die dat roepen en vervolgens verkondigen dat een zwarte Sint en een blanke Piet een geweldig idee is zou je volgens hun eigen retoriek moeten aanklagen voor racisme jegens blanke Nederlanders.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want? De zwarte piet mag niet want zwart en als het sinterklaas betreft is het wel ok? Worden donkere mensen niet meer nageroepen als zwarte piet, maar als zwarte sinterklaas
Dat sowieso.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef superniger het volgende:
Ze hadden gewoon weer VI moeten uitzenden.
Over WO 2 hebben we geen verhalen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hebben we deze kutverhalen van Peter eigenlijk voor nodig?
Zwarte Piet mag niet omdat het een karikatuur is van de zwarte mens. Dat is wat heel anders dan donkere mensen die Sinterklaas zouden spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want? De zwarte piet mag niet want zwart en als het sinterklaas betreft is het wel ok? Worden donkere mensen niet meer nageroepen als zwarte piet, maar als zwarte sinterklaas
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
Zwarte Piet mag niet omdat het een karikatuur is van de zwarte mens.
Waarom jij niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom heb jij een mocro als UI?
Of zwarte mensen zien het als een karikatuur van zichzelf?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zwarte Piet mag niet omdat het een karikatuur is van de zwarte mens.
Er waren bijna geen mensen die de link tussen zwarte pieten en negers legden voor deze discussie. Doordat een paar huilies moeilijk zijn gaan doen is er een ware volkswoede ontstaan en is het tegenovergestelde bereikt van het oorspronkelijke doel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zwarte Piet mag niet omdat het een karikatuur is van de zwarte mens. Dat is wat heel anders dan donkere mensen die Sinterklaas zouden spelen.
Jimmy Fallonquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
Tijd voor niet grappige Amerikaanse filmpjes.![]()
![]()
Precies, ik hoorde helemaal aan het begin van deze duscussie vooral veel donkere mensen miepen dat ze voor zwarte piet werden uitgemaakt, als kind al. Wanneer sint zwart wordt verplaats je dat probleem alleen maar imho.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er waren bijna geen mensen die de link tussen zwarte pieten en negers legden voor deze discussie. Doordat een paar huilies moeilijk zijn gaan doen is er een ware volkswoede ontstaan en is het tegenovergestelde bereikt van het oorspronkelijke doel.
Wat een eng nep wijf is dat, met haar botoxhoofd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Tanja Jess vindt het ook heel boeiend.
Volgens mij pleit niemand ervoor dat sinterklaas altijd zwart moet zijn, eerder dat hij alle huidskleuren kan hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, ik hoorde helemaal aan het begin van deze duscussie vooral veel donkere mensen miepen dat ze voor zwarte piet werden uitgemaakt, als kind al. Wanneer sint zwart wordt verplaats je dat probleem alleen maar imho.
Heb je tenminste wel een keer getongd...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit programma lijkt me echt een drama
Sander Dekker moet ons redden van deze hel.quote:
Sinterklaas is blank en zwarte piet is zwart. Zo is de traditie en er is geen kind die daar op wat voor manier dan ook een rassenkwestie bij maakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij pleit niemand ervoor dat sinterklaas altijd zwart moet zijn, eerder dat hij alle huidskleuren kan hebben.
Niemand weet wat dat is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:36 schreef waxmask het volgende:
Al was de Praat bij de Plaat van Jan Douwe altijd wel interessant.
Als het geen rassenkwestie is waarom moeten ze dan een bepaalde kleur hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sinterklaas is blank en zwarte piet is zwart. Zo is de traditie en er is geen kind die daar op wat voor manier dan ook een rassenkwestie bij maakt.
Omdat kinderen Sinterklaas en Zwarte Piet zo kennen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als het geen rassenkwestie is waarom moeten ze dan een bepaalde kleur hebben.
Wie is die Arabier in UI?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet zo schreeuwen, Nico, jij vindt Louis van Gaal ook eng.
Die kinderen boeit het echt geen flikker welke kleur ze hebben zo lang die maar het nieuwste xbox spel bij zich heeftquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Omdat kinderen Sinterklaas en Zwarte Piet zo kennen.
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drukte bij het Amsterdamse slachthuis, waar donderdag vele moslims gebruik maakten van de gelegenheid hun schapen ritueel te laten slachten, zonder in strijd te komen met de in Nederland geldende regels. Aanleiding voor het slachten is het Offerfeest.
Ik kan dat stukje helemaal voorstellen voorgelezen door die Polygoon stem.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drukte bij het Amsterdamse slachthuis, waar donderdag vele moslims gebruik maakten van de gelegenheid hun schapen ritueel te laten slachten, zonder in strijd te komen met de in Nederland geldende regels. Aanleiding voor het slachten is het Offerfeest.
19 was idd stukken beterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Iedereen vindt Adele goed"
Nou, ik vind 21 echt een kutalbum
Wat een kleine kamer heb jij.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb een poster van Adele op mijn kamer. Hele muur is nu behangen.
electronic dance musicquote:
Natuurlijk wel. Kinderen zien dat toch gewoon. Ik ben iig blij dat deze discussie niet tijdens mijn kindertijd is gevoerd. Het gaat niet alleen om cadeau's maar ook om de aankomst, het Sinterklaasjournaal, de liedjes en alles wat erbij hoort.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die kinderen boeit het echt geen flikker welke kleur ze hebben zo lang die maar het nieuwste xbox spel bij zich heeft
mensen die dat niet wetenquote:
Altijd laidback gebleven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Wow die gast is al bijna 40, zou je ook niet zeggen.
Misschien was het wel een hele grote poster.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kleine kamer heb jij.
Dat was de grap.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hele grote poster.
Ik dacht Europeanquote:
vindt het alleen zo raar dat die term opeens wordt gebruiktquote:
Nou nouquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat staat dat wijf zielloos bij dat apparaat.
LACHEN KUTWIJF
Hier spreekt een Guus fan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen met Guus is er sfeer.
Bij mij ook. Maar zelfs toen vond ik het een jankbekkennummerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het was net uit met m'n ex toen dit nummer uitkwam.
Ik vind het ook niet veel nee. Al was die eerste plaat nog wel te doen, zeker muzikaal. Maar ik hou niet van dat soort stemmen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:48 schreef Norrage het volgende:
Wat een kutstem heeft die Adele toch....maar ze maken het zo wel beter in ieder geval.
Die heeft de effecten van Windows Media Speler aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat doet die veejee allemaal man .. jeetje zeg
Leeft die nog?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu dat Tanja Jess sprekend lijkt op Julie Andrews. Maar die is 40 jaar ouder.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
Die wijsneus moet iets gaan uitvinden niet plaatjes draaien....
ditquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
Die wijsneus moet iets gaan uitvinden niet plaatjes draaien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |