Nog steeds gefrustreerd vanwege Cambuur?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Als je me zou zeggen dat het een godvergeten oord is waar ik morgen een auto moet brengen met hiken, had ik het ook geloofd.
Maar goed, ik begrijp dat de jaloezie overheerst dat Ajax wel tegen Barçamag spelen, en jullie tegen een nietszeggend Oost(?) Europees clubje, waar jullie ook zomaar nog eens van zouden kunnen verliezen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd vanwege Cambuur?
Ik moet zo overstappen op Kardinge. Denk ook niet dat ik 'm ga halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:42 schreef yosander het volgende:
De dag beginnen met betaald een kopje koffie drinken is niet verkeerd, maar ik had toch liever mijn bus gered(lijn 12
)
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik moet zo overstappen op Kardinge. Denk ook niet dat ik 'm ga halen.
Edit: hurray!![]()
Vergeet je paraplu niet!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef Ordinateur het volgende:
Net nog gebeld voor een ritje van Nijmegen naar Meerkerk, kom ik daar nog één van jullie tegen rond half 1?
Net niet. Ca 14:15 ben ik in Meerkerk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef Ordinateur het volgende:
Net nog gebeld voor een ritje van Nijmegen naar Meerkerk, kom ik daar nog één van jullie tegen rond half 1?
Netjes! Ik had uiteindelijk twee Megane's. Nu even naar huis racen om mijn college van één uur te halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb nog een spoedje terug richting het Noorden gekregen. Werkdagje van +10 uur
Heb je mij net gemist, zit nu op station Arkel te wachten op de trein.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef Ordinateur het volgende:
Nice, productief dagjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Netjes! Ik had uiteindelijk twee Megane's. Nu even naar huis racen om mijn college van één uur te halen.
Ik ben net weg uit Eindhoven. Straks drie kwartier wachten op Best, tijd om een studieboek open te klappenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:27 schreef Schaapje96 het volgende:
Tussenstand: 2 koffie, lift, croissantje en (nog) niet natgeregend.![]()
Nu m'n Megane ophalen in Eindhoven, waar ik nog even 30 minuten kan koffiedrinken voordat ik 'm mag halen
Lekker bakkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik had vanochtend dit beestje mee, 14 km op de teller![]()
Had al even gecheckt ofdat dat kenteken op te vragen is, blijkt niet zo te zijn. Geen man overboord dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Lekker bakkieJe kan alleen het beste dat kenteken weghalen, mogen we hier niet posten. Nou weet ik niet of het met zo'n kenteken heel erg is, maar toch.
Zal nog wel bij z'n ouders wonen, met 2-3 dagen werken zou ik echt niet rondkomenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef QuiCk01 het volgende:
Is deze al is voorbijgekomen hier?
http://www.studenten.net/(...)_als_prive-chauffeur
Ik citeer: ""Omdat ik niet elke maand evenveel werk, verdien ik ook niet elke maand hetzelfde. Ik krijg prima betaald (vanaf 23 jaar ¤9,97, red.), maar ik ben er niet van afhankelijk. Overigens werk ik altijd voor hetzelfde uurloon. Ik werk eigenlijk nooit 's avonds of in het weekend."
Serieus? 27 zijn en dan roepen dat je prima betaalt krijgt met 9,97 per uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |