quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef Oekaboe het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je andrea gezien in gesloten deuren
Pubertijd,hè.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef Oekaboe het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je andrea gezien in gesloten deuren
Ja duhhhh das toch goor , als ze in de douche staat springen die puisten spontaan open van de warmtequote:
kwam ik tegen terwijl ik "greppeldel" googeldequote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
maar ze praat niet met open mond
foeiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:53 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kwam ik tegen terwijl ik "greppeldel" googelde
wordt weer mooi nico.................quote:
Gisteravondquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:54 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Kwam hier een cap van voorbij ik dacht vanmorgen
mooi plaatje en heel elegant.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Het lijkt wel of Nico tevens audiëntie heeft midden op het plein. Iedereen komt even langs zeilen.
O oke, maar wanneer was die uitzending dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:54 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Kwam hier een cap van voorbij ik dacht vanmorgen
Ze moesten allemaal een schilderij maken en die worden dan op een markt verkocht of zoiets.. Voor een goed doel dacht ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:56 schreef misssnapshot het volgende:
Binnenkort zien we Els ook schilderen.
Ze mag mij wel een keer komen bodypaintenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
nou, die kan beter gelijk stoppen.
Dat is waarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Oldehove is mooier,shame on jullie....
blijf nu we kunnen je niet missenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:58 schreef sararaats het volgende:
zo mijn cos uurtje zit erop.
toedeloe en pas aub op Colinda
Op stream graag!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mag mij wel een keer komen bodypainten![]()
Twee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Staan er nou twee personen of een persoon, op de bergtop op het andere schilderij ?
errugg pijnlijk, maar helaas.........je hebt mensen die zonder enig talent geboren zijn. hoewel........lot kan wel iets heel erg goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef Urb het volgende:
Moet toch pijnlijk zijn voor een Lot en Lau, al die dames om ze heen die of wel mooi kunnen zingen en/of mooie dingen kunnen maken.
Gisteravondquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, maar wanneer was die uitzending dan?
Als het voor Rica is zouden het er twee moeten zijn...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Staan er nou twee personen of een persoon, op de bergtop op het andere schilderij ?
nee sorryquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
blijf nu we kunnen je niet missen![]()
elsje gaat dweilen
O zo eens ff uitzending gemist kijken, welke zender weet je dat toevallig?quote:
kan het niet goed zien maar het is wel weer mooi hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo eens ff uitzending gemist kijken, welke zender weet je dat toevallig?
dat oranje is toch voor rica?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:00 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Als het voor Rica is zouden het er twee moeten zijn...
Ik dacht 2...
Ja daar moest ik ook aan denken, zou die dan voor rica zijn? Ook een mooi schilderijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:00 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Als het voor Rica is zouden het er twee moeten zijn...
Ik dacht 2...
Ah okay.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:58 schreef voederbak het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal een schilderij maken en die worden dan op een markt verkocht of zoiets.. Voor een goed doel dacht ik.
Nou ja het is geen verdienste....talent ben je mee geboren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef Urb het volgende:
Moet toch pijnlijk zijn voor een Lot en Lau, al die dames om ze heen die of wel mooi kunnen zingen en/of mooie dingen kunnen maken.
haha, dat weet ik nog wel, zonder streams. van de multiculti schoonmaakploeg die kwamen eten en als verrassing de loods een schoonmaakbeurt gaven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Hoe komen ze nu weer aan zo'n schoonmaakkar?
Of zat die ineens tussen het wasgoed?
[ afbeelding ]
Nee, dat ding met een berg, turend in de door volle maan verlichte nacht...quote:
oke, dan zit ik fout.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee, dat ding met een berg, turend in de door volle maan verlichte nacht...
Figuurtjes zouden Nico en Isa moeten voorstellen...
Het staat op de grond...
minipizza's zijn erg lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:03 schreef asini het volgende:
Erg breed is die oven ook niet.
Daar kan je precies 1 kleine pizza in bakken.
Iemand een foto toevallig ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Het staat op de grond...
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef Ebinas het volgende:
Het begin van het geniale project is er.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Werkt de 360 binnen bij jullie wel?
Oh, ik met streams moet dus beter bijlezen bij terugkomstquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:03 schreef heks29 het volgende:
[..]
haha, dat weet ik nog wel, zonder streams. van de multiculti schoonmaakploeg die kwamen eten en als verrassing de loods een schoonmaakbeurt gaven.
Nee, al heel de dag nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, ik met streams moet dus beter bijlezen bij terugkomst
Hierboven ergens een cap van PoezeligDingquote:
Blijf nou even.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:06 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Hierboven ergens een cap van PoezeligDing
Ik heb geen camera in mijn huis.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb geen camera in mijn huis.
Colinda in beeld? dan blijf ik nog efkes. ik eet frietjes van de frituur met Bicky Wrap.quote:
Met een dooie gans tegen haar buik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
allez eventjes dan.
de Fles ligt weer te garen?
Nicole heeft gekooktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaan om half 7 gezamenlijk eten, er staat niemand te koken.
Nikki heeft gekookt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaan om half 7 gezamenlijk eten, er staat niemand te koken.
En dat Lot over Nikki stoken dat ze niet zo veel mag doen, initiatief tonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:14 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
meisje is zo druk maakte ook al vulling voor de taart
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met een dooie gans tegen haar buik.
wat zei ze/deed ze?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:14 schreef puzziepie het volgende:
Isa denkt ook weer dat ze alles weet![]()
Lees net dat er meer zijn die er last van hebben, maar hier loopt het gelukkig soepel door.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]![]()
moet ik mijn zoon van zijn spelcomputer afmeppen dus
die pipo van de stichting wist het zelf ook niet preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:12 schreef Urb het volgende:
iets mis met de knuffels? Over BTW
Mark heeft het over "We krijgen net weer allemaal mailtjes binnen, dat ze ons hebben gezien op de streams..."
Ivan "Het gaat wel goed komen hoor..." streamwissel
mark wil goochelen met BTW?
Ik denk zelf dat het die roze wordt waarvan alleen nog de achtergrond staat. Die nog binnen staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Het staat op de grond...
was ze in beeld?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:17 schreef rowan634 het volgende:
soms vergeet ik dat collie ook nog in utopia zit.
Je kan het wellicht even proberen of het helpt ...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
o dus niet alleen hier mijn zoon heeft geluk
Wie?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:17 schreef rowan634 het volgende:
soms vergeet ik dat collie ook nog in utopia zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |