abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 december 2013 @ 16:20:34 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134610628

Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Toyboy Ruud

10 december (premiere Kleine Blonde Dood):

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 23 december 2013 @ 16:33:08 #2
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134614680
Hahahaha, die kop van Verlinde _O-
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_134646457
http://www.wtf.nl/spotlig(...)eine-berlusconi.html

Beau is boos

Column Nieuwe Revu

'Albert is een kleine Berlusconi'

Dachten we net dat de storm was gaan liggen en de tirade van Beau van Erven Dorens richting Albert Verlinde was overgewaaid, gooit 'ie er nog even een flinke schep bovenop in een column voor weekblad Nieuwe Revu. Beau noemt zijn oud-collega zelfs een 'kleine Berlusconi'.

Vrijdag sneerde Beau wat af via Twitter, maar nu gaat hij ook nog rustig verder over de affaires van Onno. De presentator is van mening dat burgemeester Hoes dit gewoon toe had moeten geven. 'De burgemeester van Maastricht is een geile donder en hij heeft gebruik gemaakt van zijn macht. So what? Geef het toe!'

Beau vervolgt: 'Je moet ook niet half toegeven, nee: alles! Ik heb nog wel eens wat anders gezoend ook. Ja meneer, ook in België, dat vind ik een leuk land, met leuke mannen. En ja, ik zit op Grindr en daar heb ik ook weleens een scharrel opgeduikeld om met mijn ambtsketting te laten spelen.'

'Kleine Berlusconi'

Vervolgens krijgt zijn oude vriend Albert er flink van langs. 'Ik heb drie jaar met Albert Verlinde gewerkt. Het is met recht de roddelkoning van Nederland, eloquent, ter zake kundig en vaak grappig, maar ik ken niemand in de showbizz-wereld die zo corrupt is. Hij gebruikt zijn eigen programma schaamteloos om musicals van zijn productiemaatschappij te promoten. Hij veegt de vloer aan met concurrenten, of dat nou musicalproducenten zijn, tv-zenders, tv-programma’s of politici. Alles waar hij zakelijk of privé last van heeft, krijgt er van langs. De waarheid speelt hierbij geen enkele, maar dan ook geen enkele rol. Hij is een kleine Berlusconi.'

Beau sluit af met een positieve noot. ' En ik geef toe, tenslotte, dat ik Verlinde deze affaire niet gun, omdat ik nog steeds vriendschap voor hem voel.' Of Albert Verlinde die vriendschap ook voelt, is nog maar de vraag.

Nieuwe Revu ligt vanaf dinsdag in de winkels.
pi_134647775
Wat een baas Beau!
pi_134647872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)eine-berlusconi.html

Beau is boos

Column Nieuwe Revu

'Albert is een kleine Berlusconi'

Dachten we net dat de storm was gaan liggen en de tirade van Beau van Erven Dorens richting Albert Verlinde was overgewaaid, gooit 'ie er nog even een flinke schep bovenop in een column voor weekblad Nieuwe Revu. Beau noemt zijn oud-collega zelfs een 'kleine Berlusconi'.

Vrijdag sneerde Beau wat af via Twitter, maar nu gaat hij ook nog rustig verder over de affaires van Onno. De presentator is van mening dat burgemeester Hoes dit gewoon toe had moeten geven. 'De burgemeester van Maastricht is een geile donder en hij heeft gebruik gemaakt van zijn macht. So what? Geef het toe!'

Beau vervolgt: 'Je moet ook niet half toegeven, nee: alles! Ik heb nog wel eens wat anders gezoend ook. Ja meneer, ook in België, dat vind ik een leuk land, met leuke mannen. En ja, ik zit op Grindr en daar heb ik ook weleens een scharrel opgeduikeld om met mijn ambtsketting te laten spelen.'

'Kleine Berlusconi'

Vervolgens krijgt zijn oude vriend Albert er flink van langs. 'Ik heb drie jaar met Albert Verlinde gewerkt. Het is met recht de roddelkoning van Nederland, eloquent, ter zake kundig en vaak grappig, maar ik ken niemand in de showbizz-wereld die zo corrupt is. Hij gebruikt zijn eigen programma schaamteloos om musicals van zijn productiemaatschappij te promoten. Hij veegt de vloer aan met concurrenten, of dat nou musicalproducenten zijn, tv-zenders, tv-programma’s of politici. Alles waar hij zakelijk of privé last van heeft, krijgt er van langs. De waarheid speelt hierbij geen enkele, maar dan ook geen enkele rol. Hij is een kleine Berlusconi.'

Beau sluit af met een positieve noot. ' En ik geef toe, tenslotte, dat ik Verlinde deze affaire niet gun, omdat ik nog steeds vriendschap voor hem voel.' Of Albert Verlinde die vriendschap ook voelt, is nog maar de vraag.

Nieuwe Revu ligt vanaf dinsdag in de winkels.
Nou.... die kan Albert in zijn zak steken....
pi_134648178
Welnee Beau zegt zichzelf neer als een klein miezerig mannetje...Echt triest :D
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:19:20 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134648211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:18 schreef Laysa het volgende:
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:20:48 #9
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_134648249
Beau is een eindbaas. _O_
pi_134648286
quote:
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk dit stukje...

quote:
Al is dat ook geen nieuws :P
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 24 december 2013 @ 13:25:43 #11
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134648391
Beau :D
pi_134648420
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Waarom? He zegt zoals het is, die Kwalbert is ook een naar menneke en nu is hij een keer aan de beurt, ik vind het heerlijk.
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:27:36 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134648447
quote:
Nogal. Met zijn hypocriete afsluiter. Sore loser, once again.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134648598
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nogal. Met zijn hypocriete afsluiter. Sore loser, once again.
Die afsluiter snap ik eigenlijk ook niet, die had ie beter weg kunnen laten :+
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:33:32 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134648653
En die is juist alleszeggend. Ik doe een poging je af te branden, maar dan geef ik je op het eind wel een knuffel. Lafhartig.
pi_134648693
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:33 schreef Copycat het volgende:
En die is juist alleszeggend. Ik doe een poging je af te branden, maar dan geef ik je op het eind wel een knuffel. Lafhartig.
Daarom had ik ook alleen dit stukje gequote.

quote:
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:36:27 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134648747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom had ik ook alleen dit stukje gequote.

Ja, maar hij schrijft het hele stuk. Daar reageer ik op ;) .
pi_134648876
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar hij schrijft het hele stuk. Daar reageer ik op ;) .
Snap ik, maar mij viel dat stukje op, wat daar staat is ook niet veel goeds...

dawast eigenlijk :+
pi_134648946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Beau is een eindbaas. _O_
Ja, dat.
En zo frappant, wat we allemaal wisten dat er zoveel BN-ers geen uitlatingen durven te doen wat betreft Albert Verlinde.
Ze zijn bang, bang om geboycot te worden door Verlinde.
Of je ze nou haat of niet maar Patty en Beau behoren wel tot die enkele mensen die wel de ballen hebben om er tegen aan te schoppen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:45:21 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134649025
Ik haat niemand, ik haat die shit*

En Beau suggereert veel, maar concreet wordt-ie niet.

Met dank aan Opgezwolle.
pi_134653582
Wat Beau beweert klopt niet. Albert brandt collega-producenten niet af. Zijn insteek is, en terecht, als mensen maar naar musicals gaan, dan gaan ze ook naar de mijne. Ik heb hem nog nooit iets naars over Joop v.d. Ende horen zeggen. Of over een kleine productie als de WoefSideStory. Vond ie een leuke productie.
Dus meneer Van Erven Dorens kan wel wat roepen, daarom is het nog niet waar.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2013 @ 15:49:12 #22
163650 Greys
pi_134653720
Wat een eersteklas knurft, die Beau :')
Met zijn 'ondanks alles' warme vriendschapsgevoelens voor Albert.
Kleuter.

Hij kraakt helemaal niet steevast andermans producties af. Onzin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 december 2013 @ 20:01:10 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134692753
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 26 december 2013 @ 07:15:17 #24
225540 Pugg
Friends forever
pi_134706681
Ik heb Beau ook altijd een misselijk mannetje gevonden. Wat laat ie zich toch kennen zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')