1stequote:
Fuck.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:36 schreef Azorius het volgende:
Fortuyn
Je kan nog maar één vloeistof drinken: bier of water?
3 minuten later?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Fuck.
Water dan maar.
Oneindig leven maar in het lichaam van een 70 jarige of een eindig leven (100 jaar) maar in het lichaam van een 25 jarige.
Tabletquote:
Mijn vraag was heul lastigquote:
Iets te blijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:45 schreef Azorius het volgende:
[..]
Mijn vraag was heul lastig.
Eindig leven in het lichaam van een 25-jarige, sowieso.
Je partner is dom of je partner is altijd iets te blij
zoenen!quote:
Bob's Burgersquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik werk ook gewoon in de regen, dus gewoon naar m'n werk fietsen.
Inside Amy Schumer of Bob's Burgers
Die ene persoon vermoorden, zonder consequentiesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:14 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Leven in supernatural (ook al heb ik maar 2 afleveringen ofzo daarvan gezien, lijkt me wat afwisselender.. )
je moet 1 mens vermoorden, zonder strafrechtelijk vervolgd te worden of 3 mensen dood laten gaan door een natuurramp, terwijl je toekijkt?
Joffrey Baratheon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Die ene persoon vermoorden, zonder consequenties
Joffrey Baratheon of Tyrion Lannister?
Mc Donaldsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef Zjin het volgende:
[..]
Joffrey Baratheon.
10 jaar lang leven op water en brood of 10 jaar lang leven op McDonalds 'eten'
Stierenbloed drinken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mc Donalds
Sprinkhaan eten of stierenbloed drinken?
Op mijn 72e. Met pensioen gaan is zo saai.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Stierenbloed drinken.
Met je 35e met pensioen, of op je 72e?
sex met hoogbejaarde dan maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:54 schreef Bomzor het volgende:
[..]
Op mijn 72e. Met pensioen gaan is zo saai.
Seks met Jennifer Lopez die een hoogbesmettelijke anusinfectie heeft of seks met een hoogbejaarde vrouw
seks zonder condoom met een hoer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:22 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
sex met hoogbejaarde dan maar
sex met een homo of sex zonder condoom met een hoer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |