Adidas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
Simpel, een dilemma voor de user onder je.
De nieuwe:
Nike of Adidas?
Decentraalquote:
Dronken iemand doodrijden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:39 schreef ThePartyPooper het volgende:
Uit de kast
Dronken iemand doodrijden, of doodgereden worden door iemand die dronken is.
Diarreequote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:40 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Humberto Tan
Kotsen of diarree?
edit: lekker verwarrend als mensen door elkaar heen posten.
oorlog en repressie maar wel 8 miljard mensen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:55 schreef jogy het volgende:
Door een haai
7 miljard mensen dood maar een utopische samenleving of oorlog en repressie maar wel 8 miljard mensen?
Handdoek (?)quote:
Been afzagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Zijn gezicht hebben.
Als middelste in de human centipede zitten of met je been vastgeketend zitten in een kamer, waar de enige uitweg is om je been af te zagen?
GTST kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
Huwelijk stuk.
24 uur lang GTST kijken zonder pauze of 5 minuten in een kooi met een hongerige leeuw
Rechtsquote:
Konijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
Jezus dude!
De tweede dan maar want de eerste is echt te ziek![]()
Konijn of haas?
Seks met Angela Merkel dan kan ik zwijggeld vragen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Toto69 het volgende:
Benzine
Seks met Angela Merkel of Susan Boyle beffen?
idolsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
zus/broer opeten in publiek...
idols of x-factor
Henk-Jan Smits.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Toto69 het volgende:
Daten met een FOK!ster
Henk-Jan Smit of Erik van Tijn
Rennenquote:
Verlamd raken en al mijn zintuigen verliezen. Dan droom ik wel de rest van mijn leven bij elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:09 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Rennen
Verlamd raken en je zintuigen verliezen, of permanent voelen alsof je in brand staat en er bestaat niets dat de pijn weg kan doen gaan?
Liefdesverdrietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Verlamd raken en al mijn zintuigen verliezen. Dan droom ik wel de rest van mijn leven bij elkaar.
Liefdesverdriet of de rest van je leven apathisch?
...Nooit meer slapen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:04 schreef Adsumnonabsum het volgende:
Huilen als ik klaarkom.
Nooit meer slapen of een coma van 20 jaar?
Cokequote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Vrienden dan maar.
Cocaïne verslaafd of GHB verslaafd?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:59 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Dolfijnen
Brood of muesli als ontbijt
Beide extreem kut maar dan maar Herman Finkersquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Brood.
Herman Finkers of Bert Visser?
Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide extreem kut maar dan maar Herman Finkers
Hans Teeuwen of Guido Weijers?
cdaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:34 schreef TheWeeknd het volgende:
Bijensteek, ik word nooit gestoken
Pvv of cda?
Colaquote:
1stequote:
Fuck.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:36 schreef Azorius het volgende:
Fortuyn
Je kan nog maar één vloeistof drinken: bier of water?
3 minuten later?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Fuck.
Water dan maar.
Oneindig leven maar in het lichaam van een 70 jarige of een eindig leven (100 jaar) maar in het lichaam van een 25 jarige.
Tabletquote:
Mijn vraag was heul lastigquote:
Iets te blijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:45 schreef Azorius het volgende:
[..]
Mijn vraag was heul lastig.
Eindig leven in het lichaam van een 25-jarige, sowieso.
Je partner is dom of je partner is altijd iets te blij
zoenen!quote:
Bob's Burgersquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik werk ook gewoon in de regen, dus gewoon naar m'n werk fietsen.
Inside Amy Schumer of Bob's Burgers
Die ene persoon vermoorden, zonder consequentiesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:14 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Leven in supernatural (ook al heb ik maar 2 afleveringen ofzo daarvan gezien, lijkt me wat afwisselender.. )
je moet 1 mens vermoorden, zonder strafrechtelijk vervolgd te worden of 3 mensen dood laten gaan door een natuurramp, terwijl je toekijkt?
Joffrey Baratheon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Die ene persoon vermoorden, zonder consequenties
Joffrey Baratheon of Tyrion Lannister?
Mc Donaldsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef Zjin het volgende:
[..]
Joffrey Baratheon.
10 jaar lang leven op water en brood of 10 jaar lang leven op McDonalds 'eten'
Stierenbloed drinken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mc Donalds
Sprinkhaan eten of stierenbloed drinken?
Op mijn 72e. Met pensioen gaan is zo saai.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Stierenbloed drinken.
Met je 35e met pensioen, of op je 72e?
sex met hoogbejaarde dan maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:54 schreef Bomzor het volgende:
[..]
Op mijn 72e. Met pensioen gaan is zo saai.
Seks met Jennifer Lopez die een hoogbesmettelijke anusinfectie heeft of seks met een hoogbejaarde vrouw
seks zonder condoom met een hoer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:22 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
sex met hoogbejaarde dan maar
sex met een homo of sex zonder condoom met een hoer?
Doe maar op een mtb dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:41 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
Met mijn tante dan maar... Omkomen in een vlietuig of op een mtb?
handen hebben waar me voeten nu zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:05 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Niet Rotterdam, dus dan wordt t Amsterdam
Voeten waar je handen zitten en de snelste mens op aarde zijn of handen hebben waar nu je voeten zitten?
Zomerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:11 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
handen hebben waar me voeten nu zitten
Zomer of winter?
Zomerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
lente.
Zwemmen in zomer of winter
hamster mag op bezoek komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:27 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Rotte banaan
Een hamster een uur in je anus of Gordon zijn paarsgepunte lans 1 minuut zonder condoom?
Beide al gehad viel tegen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hamster mag op bezoek komen
adriana lima of kate upton?
zo werkt een dilemma topic dus niet hequote:Op donderdag 26 februari 2015 00:05 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Beide al gehad viel tegen.
Oraal of anaal.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hamster mag op bezoek komen
adriana lima of kate upton?
He, deze topic leeft weer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
zo werkt een dilemma topic dus niet he
niks te zien mensen gewoon doorlopen gewoon negeren en de eerst volgende gewoon reageren op
[..]
dan maar dat iedereen dat denktquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dan er maar sportief uitzien.
Dat je geen seks hebt gehad met een schaap, maar dat iedereen denkt dat je het wel hebt gehad. Of wel seks gehad hebben met een schaap, maar dat niemand het weet.
20 cm lengte (al is 10-15 ook primaquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan maar dat iedereen dat denkt
5 cm ( of minder) bij je pener erop, of tot 20 cm bij je lengte (of minder)
more cushin for the pushinquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Seks met een negerin van 150 kilo of seks met een anorexiapatiënte?
Koude voeten it is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:28 schreef Azorius het volgende:
De baan van m'n leven met 1.5k salaris per maand
Altijd koude voeten of altijd koude handen?
1 keer in de week in bed pissen dan maar ( water bed is makkelijk schoon te maken)quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Koude voeten it is.
Een keer per week in je bed pissen of een keer per week in het openbaar in je broek pissen?
Op een legoblokje staan dan maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef kawa4 het volgende:
[..]
1 keer in de week in bed pissen dan maar ( water bed is makkelijk schoon te maken)
je grote teen stoten, of op een lego blokje gaan staan met je blote voeten
Mallerdquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
zo werkt een dilemma topic dus niet he
niks te zien mensen gewoon doorlopen gewoon negeren en de eerst volgende gewoon reageren op
[..]
moe je klappe Gquote:
Hutspotquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Op een legoblokje staan dan maar.
Hutspot of rode kool?
Dan maar in de ochtend om een beetje wakker te worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:39 schreef Azorius het volgende:
[..]
Hutspot![]()
's Ochtends douchen of 's avonds douchen?
Zo werkt het niet he.quote:
EL met.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dan maar in de ochtend om een beetje wakker te worden.
Europa League met Nederlandse club of Champions League zonder?
bril.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:04 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Doe dan maar doof.
Een bril of lenzen?
vlokkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:09 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hetero.
Vlokken of hagelslag?
Laptopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |