Kan ik helaas niet over oordelen, ik begon pas met FOK!meets toen ik geen vrijgezel meer was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK!wijven zijn veel makkelijker
En wat voor superkrachten horen daar bij? En is het besmettelijk?quote:
Dat boeit ook niemandquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:38 schreef Kluts het volgende:
Alsof er zoveel lekkere mannen op fokmeets zijn! ; (
In het circus, in het zwembad, in de bioscoop, in de kroeg, op verjaardagen, overal eigenlijk welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ik heb mensen ontmoet van 14 tot 80 op meets, waar maak je dat mee verder?
Vrouwen wel?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:38 schreef Kluts het volgende:
Alsof er zoveel lekkere mannen op fokmeets zijn! ; (
De mannen zijn nog makkelijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat het redelijk eenvoudig hosselen is soms idd.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
In het circus, in het zwembad, in de bioscoop, in de kroeg, op verjaardagen, overal eigenlijk wel.
Dat is universeel, "neuken?" , "ok" .quote:
Ik ga nooit naar meets de laatste jaren dus nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen wel?
Het is toch soort zoekt soort?
Paar extra knopjes, paar extra crewfora, modrechten in crewfora, MEDjes kunnen plaatsen, berichten kunnen plaatsen op de Frontpage, niets spannends allemaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wat voor superkrachten horen daar bij?
Geen idee, nog niemand om me heen donkerblauw zien worden eigenlijk.quote:En is het besmettelijk?
Ik mis groen!quote:Het lijkt hier wel zo'n kleurenstaal van de gamma
ja, kom je nou wel of niet dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar meets de laatste jaren dus nee.
Global modsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Paar extra knopjes, paar extra crewfora, modrechten in crewfora, MEDjes kunnen plaatsen, berichten kunnen plaatsen op de Frontpage, niets spannends allemaal.
[..]
Geen idee, nog niemand om me heen donkerblauw zien worden eigenlijk.
[..]
Ik mis groen!
Op verjaardagen blijft dan nog overquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Die zijn er dan toevallig ook, ik bedoel mensen die bij je aan tafel zitten, of bij je staan etc sjap op wielen.
Ik zat al te wachten op die reactie van jequote:
Naat de mimimeet waar ik niet voor uitgenodigd ben?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kom je nou wel of niet dan?.
Dat wist ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op die reactie van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |