27,50 dan, want de kaart zelf kost ook nog 7,50.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Evenals er groepen zijn die voordeel hebben. Mensen die af en toe lange treinritten maken zijn goedkoper uit, want max 20 euro kwijt per rit.
Wat een faler ben je ook hequote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Komt die Androidadept weer eens rellen?.
Nouja zegt niets over secundaire dingen over t algemeenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een functie, speciaal voor mij gecreërd, wat denk je
Je hoeft niet elke keer een nieuwe kaart te kopen van 7,50. Die gaan 5 jaar mee of zo. Zelfs al ga je 1x per jaar een lange rit maken, dan ben je nog steeds goedkoper uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
27,50 dan, want de kaart zelf kost ook nog 7,50.
Er zijn nauwelijks ritten te maken duurder dan 27,50.
Groningen-Vlissingen bijvoorbeeld is 25,40. Vol tarief.
En dat noemt mij een kleuterquote:
Nee, extremist, das heel wat anders.quote:
Er IS een incidenteel systeem, dus dat RFID kaartje. Maar het hele woord incidenteel geeft al aan dat je mag raden dat dat dan wel net iets duurder is dan het reguliere systeem. Niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is onzin, hoe je het ook wend of keert, er moet altijd een systeem blijven voor incidentele reizigers, touristen enz. Het losse-kaartjes systeem helemaal afschaffen is uberhaupt geen optie en is dat nooit geweest, het is dus ook niet redelijk daar extra geld voor te vragen alsof het een soort extra luxe is.
O, t moet alleen voor de gebruiker meerwaarde hebben? Nou dan steek je duim maar op en ga liften, dat kost t minste aan je eigen technologie. Met een bordje UTOPIA er op of zo.quote:[..]
Dat is het technisch wel ja, maar voor de gebruiker heeft het geen enkele meerwaarde. Ze kiezen er zelf voor een duurder type kaartje te gebruiken, maar wentelen de kosten daarvoor af op de gebruiker die daar niets aan heeft.
Bart heeft anders wel een C&H avatar.quote:
Ja, maar dan zeurt ie weer over de 20 eur borg die er op moet staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer een nieuwe kaart te kopen van 7,50. Die gaan 5 jaar mee of zo. Zelfs al ga je 1x per jaar een lange rit maken, dan ben je nog steeds goedkoper uit.
Je komt er mee weg omdat ik te lui ben om je post op te zoeken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, extremist, das heel wat anders..
What else is new? Tsss. Same old same old. We all knew that. We all love you. Hooray.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Guys guys guys, FOCUS
Ik ben awesome zegt mijn toekomstige werkgever!
Ik heb een dikke piemel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bart heeft anders wel een C&H avatar.
Als ie een dikke piemel heeft is ie lief!
Jaja nu weten we het welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Guys guys guys, FOCUS
Ik ben awesome zegt mijn toekomstige werkgever!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
I LOVE YOU!quote:
Nou, dat ik nu eindelijk aan mijn arbeidsvoorwaardengesprek kan beginnen. Heel veel gesprekken gehad, maar nu zekerheidquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What else is new? Tsss. Same old same old. We all knew that. We all love you. Hooray.
Jawel, want anders staat je budget gewoon negatief en moet je die 5,40 alsnog lappen voordat je in kunt checken voor je volgende reis.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer een nieuwe kaart te kopen van 7,50. Die gaan 5 jaar mee of zo. Zelfs al ga je 1x per jaar een lange rit maken, dan ben je nog steeds goedkoper uit.
Ben wel hetero.quote:
Boks ouwequote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je komt er mee weg omdat ik te lui ben om je post op te zoeken.
Gefeliciteerd poesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat ik nu eindelijk aan mijn arbeidsvoorwaardengesprek kan beginnen. Heel veel gesprekken gehad, maar nu zekerheid
Natuurlijk niet. Je checkt niet uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jawel, want anders staat je budget gewoon negatief en moet je die 5,40 alsnog lappen voordat je in kunt checken voor je volgende reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |