Gefeliciteerd!! T. alweer 1 jaar, omg!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:49 schreef GotC het volgende:
Wat een boel felicitaties!Dank jullie wel!
Hij vindt z'n wishbonebike fantastisch (rijdt ermee rond terwijl hij 'm met z'n handen voortduwt), ook al is de fiets nog wat te groot.
Maar het was héél erg de moeite waard om de rijen slingers en tientallen ballonnen op te blazen: zijn gezicht was priceless
Fotospam volgt nog vandaagWij gaan aankleden, ontbijten en naar Ballorig
Ja, ik kan straks na de vroege middagvoeding even platquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:16 schreef Razztwizzle het volgende:
GotC gefeliciteerd met je dreumes! Ik moest de wishbonebike Googlen; ziet er tof uit.
SQ sterkte vandaagkun je een beetje bijslapen overdag of heb je al veel visite?
Zo eerste zwemdiploma alquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:08 schreef Burdie het volgende:
Beterschap exode!
Kuiken heeft vanmorgen zijn eerste zwemdiploma gehaald![]()
Tip van flip: boven blijven! Niet je bed uit gaan voor visite. Ze komen maar even om het hoekje kijken en gaan dan wel beneden gezellig zitten doen met de kraam of met Blei. Jouw herstel gaat voor, en je herstelt het beste boven. Niet eigenwijs doen, gewoon luisteren naar tante Burdiequote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik kan straks na de vroege middagvoeding even platWe doen nu rondjes bezoekuur om 10:30 en om 15:30. En als de oma's komen kan ik daar gewoon schijt aan hebben en alsnog in bed kruipen
Zwemdiploma voor kuikenWelke skill level?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:29 schreef GotC het volgende:
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 5
Deze reeks is wel fijn daarvoor exode
Klinkt als een lieve baby!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik aan moet haken
Allereerst gefeliciteerd GotC!
SQ, hoop dat je je rust genomen hebt vanmiddag!
Exode, jou ken ik ook van het USA topic of niet? Zit er een reis die kant in denk je, met baby?
Burdie, van harte gefeliciteerd met het diploma van je zoon. Examenfeestje ook?
Hier gaat het tot nu toe echt super goed. Van middag afscheid genomen van geweldige kraam () dus nu moeten we het zelf gaan rooien. Maar aan Suus zal het vooralsnog niet liggen. Ze huilt echt heel erg weinig, zelfs niet als ze bloot ligt na een badje oid. Alleen als ze honger heeft laat ze zich even horen. Heeft wel veel zuigbehoefte en we lijken zelfs al een vervroegde regeldag gehad te hebben. Onze kraam zou het niet verbazen omdat ze al 120 gram boven geboortegewicht zit en op dag 3 al een gele bv luier had. En een clusteravond achter de rug. 's nachts slaapt ze heel goed tussen de voedingen door, heerlijk. Echt een contrast met de eerste weken van mijn zoon, die huilde erg veel en kregen we maar moeilijk in slaap na de voedingen s nachts.
Ik vind het wel wennen om zo weinig aandacht aan Sillie te kunnen geven nu, wij waren de laatste maanden zo vaak met z'n tweetjes op pad, altijd samen, en nu heb ik het idee dat hij een beetje aan mij voorbij gaat ofzo. Maar dat zal in de komende weken ook wel beter worden.
SPEES!!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het wel wennen om zo weinig aandacht aan Sillie te kunnen geven nu, wij waren de laatste maanden zo vaak met z'n tweetjes op pad, altijd samen, en nu heb ik het idee dat hij een beetje aan mij voorbij gaat ofzo. Maar dat zal in de komende weken ook wel beter worden.
Wat een toffe fotocollage van jullie mooie T!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:17 schreef GotC het volgende:
Tijd om afscheid te nemen van dit topic. Bedankt voor de hulp en het aanhoren van mijn gezeik af en toe/vaak.
Geniet van jullie baby's en tot snel/over een tijdje!
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto's! Tot het volgende topicquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:17 schreef GotC het volgende:
Tijd om afscheid te nemen van dit topic. Bedankt voor de hulp en het aanhoren van mijn gezeik af en toe/vaak.
[ afbeelding ]
Aaaw! Wat was hij mooi als pasgeboren baby!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:17 schreef GotC het volgende:
Ja en die maagjes zijn nog best klein, als ze dan zo'n stuwingsunit leeg drinkt vraag ik me echt af waar ze het laatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
supermooie plaatjes van een supermooi kind, GotC!
Hi SpeesEn ik maar denken dat ik een makkelijk kint had. De jouwes wint
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! En ja, de kraam ga ik ook echt ontzettend missen, ze is zo lief
Ik zit nu te nommen van en bord zuurkoolstamp die ze vanmiddag voor me heeft gemaakt. Mijn man lust dat niet![]()
Mijn baby was vanmiddag lekker hysterisch toen het aanhappen even niet lekker wilde. Gìllen! Auw!
Maar ze zit nu 70 gram onder geboortegewicht dus dat lijkt me ook zeer netjes voor dag 7. Ze eet goed en het fascineert me enorm dat mijn lichaam zulke hoeveelheden melk produceertHet is dat ik het uit d'r mondhoek zie lopen na het voeden, anders geloofde ik het niet
(nog geen lektet gezien.) En wat ze uitspuugt (soms een half mondje) is een soort roomboter, dus voedzaam zal het ook wel zijn. Ik ben zelf inmiddels wel tien kilo lichter
Maar wat zijn die kleintjes onverzadigbaar zeg, tjesses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |