abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145558707
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_145558938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:49 schreef GotC het volgende:
Wat een boel felicitaties! O+ Dank jullie wel!
Hij vindt z'n wishbonebike fantastisch (rijdt ermee rond terwijl hij 'm met z'n handen voortduwt :')), ook al is de fiets nog wat te groot.
Maar het was héél erg de moeite waard om de rijen slingers en tientallen ballonnen op te blazen: zijn gezicht was priceless O+
Fotospam volgt nog vandaag :P Wij gaan aankleden, ontbijten en naar Ballorig *O*
Gefeliciteerd!! T. alweer 1 jaar, omg! *G* *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145559025
Gefeliciteerd GotC! *O* Wat een tof cadeau heeft hij gekregen!
pi_145559613
GotC gefeliciteerd met je dreumes! Ik moest de wishbonebike Googlen; ziet er tof uit O+ .

SQ sterkte vandaag :* kun je een beetje bijslapen overdag of heb je al veel visite?
pi_145559887
Gefeliciteerd GotC!!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:08:40 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145560891
Beterschap exode!

Kuiken heeft vanmorgen zijn eerste zwemdiploma gehaald O+ :D
KuikenGuppy
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:29:38 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_145563302
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:16 schreef Razztwizzle het volgende:
GotC gefeliciteerd met je dreumes! Ik moest de wishbonebike Googlen; ziet er tof uit O+ .
SQ sterkte vandaag :* kun je een beetje bijslapen overdag of heb je al veel visite?
Ja, ik kan straks na de vroege middagvoeding even plat :) We doen nu rondjes bezoekuur om 10:30 en om 15:30. En als de oma's komen kan ik daar gewoon schijt aan hebben en alsnog in bed kruipen :')

Zwemdiploma voor kuiken :D Welke skill level?
disclaimer
pi_145563483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:08 schreef Burdie het volgende:
Beterschap exode!
Kuiken heeft vanmorgen zijn eerste zwemdiploma gehaald O+ :D
Zo eerste zwemdiploma al :)

Ons mannetje is weer helemaal beter krijg ik van het thuisfront te horen. Gisteren de hele middag en avond aan ons geplakt en anders hard huilen maar nu weer netjes op 36,5 en lekker spelen oa met zijn vriendinnetje van 16 maanden. Jaja onze Don Juan valt op oudere vrouwen.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:49:09 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145565746
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik kan straks na de vroege middagvoeding even plat :) We doen nu rondjes bezoekuur om 10:30 en om 15:30. En als de oma's komen kan ik daar gewoon schijt aan hebben en alsnog in bed kruipen :')

Zwemdiploma voor kuiken :D Welke skill level?
Tip van flip: boven blijven! Niet je bed uit gaan voor visite. Ze komen maar even om het hoekje kijken en gaan dan wel beneden gezellig zitten doen met de kraam of met Blei. Jouw herstel gaat voor, en je herstelt het beste boven. Niet eigenwijs doen, gewoon luisteren naar tante Burdie ;) :*.

Het diploma is Guppy 1 8-).
KuikenGuppy
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:05:45 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145566259
Guppy 1 :D _O_

SQ, wat Burdie zegt! Lekker in bed blijven :)
pi_145566959
Wij zijn dol op reizen en op vakanties (wie niet) en ik zoek nu met die kleine man naar geschikte locaties, landen en andere tips. Is dit de plek om het te delen en tips te vragen of zal ik er een apart topic voor openen?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:29:46 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145567183
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 5
Deze reeks is wel fijn daarvoor exode ^O^
pi_145569502
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:29 schreef GotC het volgende:
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 5
Deze reeks is wel fijn daarvoor exode ^O^
:) Dank!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:44:08 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145569929
Ik weet niet zo goed waar ik aan moet haken :+

Allereerst gefeliciteerd GotC! *G*

SQ, hoop dat je je rust genomen hebt vanmiddag!

Exode, jou ken ik ook van het USA topic of niet? Zit er een reis die kant in denk je, met baby?

Burdie, van harte gefeliciteerd met het diploma van je zoon. Examenfeestje ook? *G*

Hier gaat het tot nu toe echt super goed. Van middag afscheid genomen van geweldige kraam ( ;() dus nu moeten we het zelf gaan rooien. Maar aan Suus zal het vooralsnog niet liggen. Ze huilt echt heel erg weinig, zelfs niet als ze bloot ligt na een badje oid. Alleen als ze honger heeft laat ze zich even horen. Heeft wel veel zuigbehoefte en we lijken zelfs al een vervroegde regeldag gehad te hebben. Onze kraam zou het niet verbazen omdat ze al 120 gram boven geboortegewicht zit en op dag 3 al een gele bv luier had. En een clusteravond achter de rug. 's nachts slaapt ze heel goed tussen de voedingen door, heerlijk. Echt een contrast met de eerste weken van mijn zoon, die huilde erg veel en kregen we maar moeilijk in slaap na de voedingen s nachts.

Ik vind het wel wennen om zo weinig aandacht aan Sillie te kunnen geven nu, wij waren de laatste maanden zo vaak met z'n tweetjes op pad, altijd samen, en nu heb ik het idee dat hij een beetje aan mij voorbij gaat ofzo. Maar dat zal in de komende weken ook wel beter worden.
pi_145570365
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik aan moet haken :+
Allereerst gefeliciteerd GotC! *G*
SQ, hoop dat je je rust genomen hebt vanmiddag!
Exode, jou ken ik ook van het USA topic of niet? Zit er een reis die kant in denk je, met baby?
Burdie, van harte gefeliciteerd met het diploma van je zoon. Examenfeestje ook? *G*
Hier gaat het tot nu toe echt super goed. Van middag afscheid genomen van geweldige kraam ( ;() dus nu moeten we het zelf gaan rooien. Maar aan Suus zal het vooralsnog niet liggen. Ze huilt echt heel erg weinig, zelfs niet als ze bloot ligt na een badje oid. Alleen als ze honger heeft laat ze zich even horen. Heeft wel veel zuigbehoefte en we lijken zelfs al een vervroegde regeldag gehad te hebben. Onze kraam zou het niet verbazen omdat ze al 120 gram boven geboortegewicht zit en op dag 3 al een gele bv luier had. En een clusteravond achter de rug. 's nachts slaapt ze heel goed tussen de voedingen door, heerlijk. Echt een contrast met de eerste weken van mijn zoon, die huilde erg veel en kregen we maar moeilijk in slaap na de voedingen s nachts.
Ik vind het wel wennen om zo weinig aandacht aan Sillie te kunnen geven nu, wij waren de laatste maanden zo vaak met z'n tweetjes op pad, altijd samen, en nu heb ik het idee dat hij een beetje aan mij voorbij gaat ofzo. Maar dat zal in de komende weken ook wel beter worden.
Klinkt als een lieve baby!

Klopt, Amerika is toch wel ons favoriete vakantieland. Ik ben onze kleine man al aan het drillen om Amerika te zeggen zodat zijn andere moeder overstag moet gaan :)

Wie weet volgend jaar in de zomervakantie, maar dan wel de oostkust, is minder ver vliegen. Ik zou het zo doen...zeker als hij zo makkelijk blijft. Met name New York lijkt me geweldig!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:49:02 #16
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145572233
Klinkt positief spees! En meer tijd met S. komt vast ook weer snel, je bent pas net bevallen ;)

Net lekker door het bos gewandeld met Lucas in draagdoek O+ Echt wat een heerlijk weer zeg! En voor het eerst vanuit de draagdoek gevoed en opnieuw ingeknoopt in het bos. Ik ben best wel trots op mezelf dat ik dat gewoon kan ( :') ).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_145572317
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:44 schreef Spees_Eend het volgende:
SPEES!! O+ En Suus O+

Oh, dat laatste vond/vind ik ook lastig. Eerst in die volgorde, tegenwoordig andersom (heb soms het gevoel dat ik Tom 'te weinig' aandacht geef).
pi_145572637
Soms best moeilijk, die aandacht verdelen. Vooral omdat maxi, zodra ze hoort oid dat mini naar beneden komt of dat mini even getroost moet worden, meteen bij mij op schoot springt. Lief hummeltje. Begint nu pas een beetje jaloers te worden soms, maar is echt 9 van de 10 keer echt superlief voor jaar zusje O+
Tralalalaaa
pi_145573044
Spees, dat gevoel van het andere kindje tekort doen heb ik na 7 maanden nog steeds. Ik heb net als jij ook onwijs genoten van de laatste weken met alleen L tijdens mijn verlofperiode. Als ik foto's van die periode terugkijk stroom ik over van liefde. O+
Die momenten met L alleen zijn nu schaars, want de broers zijn eigenlijk altijd in de buurt en eisen best veel aandacht van mij op.
Volgende week donderdag heb ik weer een L-dag. Haar broers gaan naar het kdv en ik ga met L luchen in Leiden en naar de schouwburg om Klaas Vaak de musical te bekijken. Ik verheug me er nu al op. O+
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:17:11 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145573424
Tijd om afscheid te nemen van dit topic. Bedankt voor de hulp en het aanhoren van mijn gezeik af en toe/vaak :P.

Geniet van jullie baby's en tot snel/over een tijdje! :*

pi_145579043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:17 schreef GotC het volgende:
Tijd om afscheid te nemen van dit topic. Bedankt voor de hulp en het aanhoren van mijn gezeik af en toe/vaak :P.
[ afbeelding ]
Wat een toffe fotocollage van jullie mooie T! O+ Tot over een paar maanden in het andere topic. :W
pi_145579155
quote:
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto's! Tot het volgende topic :)
pi_145579693
quote:

Aaaw! Wat was hij mooi als pasgeboren baby! O+ Nu nog steeds hoor, maar bij een pasgeborene vind ik dat wel uitzonderlijk ;)

En zo trouw die milestonekaarten!

Oh en dat over tweede kindjes en aandacht verdelen, negeer ik maar even. ;( :s)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 20:06:41 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_145580337
supermooie plaatjes van een supermooi kind, GotC! O+

Hi Spees :W En ik maar denken dat ik een makkelijk kint had. De jouwes wint :D Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! En ja, de kraam ga ik ook echt ontzettend missen, ze is zo lief O+
Ik zit nu te nommen van en bord zuurkoolstamp die ze vanmiddag voor me heeft gemaakt. Mijn man lust dat niet :')

Mijn baby was vanmiddag lekker hysterisch toen het aanhappen even niet lekker wilde. Gìllen! Auw!
Maar ze zit nu 70 gram onder geboortegewicht dus dat lijkt me ook zeer netjes voor dag 7. Ze eet goed en het fascineert me enorm dat mijn lichaam zulke hoeveelheden melk produceert :+ Het is dat ik het uit d'r mondhoek zie lopen na het voeden, anders geloofde ik het niet :') (nog geen lektet gezien.) En wat ze uitspuugt (soms een half mondje) is een soort roomboter, dus voedzaam zal het ook wel zijn. Ik ben zelf inmiddels wel tien kilo lichter :9 Maar wat zijn die kleintjes onverzadigbaar zeg, tjesses _O-
disclaimer
  woensdag 15 oktober 2014 @ 20:52:22 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145582054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
supermooie plaatjes van een supermooi kind, GotC! O+

Hi Spees :W En ik maar denken dat ik een makkelijk kint had. De jouwes wint :D Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! En ja, de kraam ga ik ook echt ontzettend missen, ze is zo lief O+
Ik zit nu te nommen van en bord zuurkoolstamp die ze vanmiddag voor me heeft gemaakt. Mijn man lust dat niet :')

Mijn baby was vanmiddag lekker hysterisch toen het aanhappen even niet lekker wilde. Gìllen! Auw!
Maar ze zit nu 70 gram onder geboortegewicht dus dat lijkt me ook zeer netjes voor dag 7. Ze eet goed en het fascineert me enorm dat mijn lichaam zulke hoeveelheden melk produceert :+ Het is dat ik het uit d'r mondhoek zie lopen na het voeden, anders geloofde ik het niet :') (nog geen lektet gezien.) En wat ze uitspuugt (soms een half mondje) is een soort roomboter, dus voedzaam zal het ook wel zijn. Ik ben zelf inmiddels wel tien kilo lichter :9 Maar wat zijn die kleintjes onverzadigbaar zeg, tjesses _O-
Ja en die maagjes zijn nog best klein, als ze dan zo'n stuwingsunit leeg drinkt vraag ik me echt af waar ze het laat :?

GotC wat heb je toch een prachtige zoon O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')