Café de Kauwquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, vanavond wederom een vervroegd carnavalsfeest in cafe de kauw.
Duitse avond, maar helft zal wel gewoon in carnavalstenue zijn
fixedquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
en was het leuk?
ik heb een filmmarathon gehouden met een jonge diek nu 2 weken ken![]()
hebben 5 harrypotter films achter elkaar gekeken, toen was het 7.30 nieuwe tijd en zijn we maar gaan 'slapen' xD
aaah heten ze zoquote:
Zeggen ze allemaalquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nee echt slapen xD Niet eens een kus gehad![]()
als het anders was zou ik het wel zeggen hoor P-)quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal
maar wel goed weekend gehad dan ?
whahaha, gaat ons niks aan tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
als het anders was zou ik het wel zeggen hoor P-)
ja wel goed weekend gehad
ik was om half 12 weeral wakkerquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahaha, gaat ons niks aan toch
alleen weinig aan de zondag gehad dan als je pas rond 7:30 naar bed bent gegaan.
Bij ons zal het wel even minder zijn. Gister een van onze raadsleden overleden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja was gezellig. Vrijdag avond ook in de kroeg. Nu nog 1 weekend rust en dan knalt het pas echt los haha
das ook belangrijk dan jah, wel ontbijt op bed gehad ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik was om half 12 weeral wakkermaar druk met school bezig geweest voor de rest van de dag
Balen man. volgens mij wel iets voorbij zien komen op Facebook gisteren. Bij degene die ik ook ken vanuit jullie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Bij ons zal het wel even minder zijn. Gister een van onze raadsleden overleden.
Was ook wel de persoon die heel veel deed voor de vereniging en door zijn 2 jaar als prins bekend was bij vrijwel heel carnaval vierend Tilburg denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Balen man. volgens mij wel iets voorbij zien komen op Facebook gisteren. Bij degene die ik ook ken vanuit jullie.
Kende je hem ook nog goed buiten de vereniging ?
pff das idd wel heel erg dubbel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:27 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Was ook wel de persoon die heel veel deed voor de vereniging en door zijn 2 jaar als prins bekend was bij vrijwel heel carnaval vierend Tilburg denk ik.
Zag hem zelf niet veel buiten de vereniging, maar dat was toch maandelijks en soms vaker. Merk wel dat het veel indruk heeft gemaakt bij mij, dus het lijkt me voor de mensen die er nog dichterbij stonden nog gekker. Vanavond ook een soort van samenkomst bij een ander raadslid thuis. Wel gemerkt dat daar behoefte aan is om elkaar nu even op te zoeken.
Dat maakt het leven soms zo bizar. Vorige week binnen de raad bekend gemaakt dat mijn vriendin in verwachting is en een week later wordt er iemand zo uit het leven weggetrokken.
haha, nee meneertje kreeg ontbijt op bed hahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das ook belangrijk dan jah, wel ontbijt op bed gehad ?
[..]
Balen man. volgens mij wel iets voorbij zien komen op Facebook gisteren. Bij degene die ik ook ken vanuit jullie.
Kende je hem ook nog goed buiten de vereniging ?
Ah Michel, ja die zit er ook aardig in verweven ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff das idd wel heel erg dubbel.
Sterkte in elk geval, was bij Michel dat ik het had gezien.
Zal ook een impact hebben op de rest van het carnavalsseizoen, merkte wij ook bij de vereniging toen onze toenmalige prins kwam te overlijden. zo een kleine 6 jaar terug
zozo, wat een luxequote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, nee meneertje kreeg ontbijt op bed haha
Net even snel foto bij gezocht, kende hem niet bij naam maar inderdaad eigenlijk altijd wel gezien met diverse feesten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:14 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ah Michel, ja die zit er ook aardig in verweven ja.
Maar het zal zeker impact hebben. Ik denk ook terecht, want ik merk ook bij mezelf dat ik hem op een of andere manier wil eren/herdenken. Zeker dit seizoen, wat dit zou het laatste seizoen bij de raad zijn en wat mij betreft hoort hij er dit seizoen ook nog gewoon bij. Vraag is alleen nog even hoe we dat gaan doen.
Geen kus, dan ook geen ontbijtquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, nee meneertje kreeg ontbijt op bed haha
Sterkte.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:27 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Was ook wel de persoon die heel veel deed voor de vereniging en door zijn 2 jaar als prins bekend was bij vrijwel heel carnaval vierend Tilburg denk ik.
Zag hem zelf niet veel buiten de vereniging, maar dat was toch maandelijks en soms vaker. Merk wel dat het veel indruk heeft gemaakt bij mij, dus het lijkt me voor de mensen die er nog dichterbij stonden nog gekker. Vanavond ook een soort van samenkomst bij een ander raadslid thuis. Wel gemerkt dat daar behoefte aan is om elkaar nu even op te zoeken.
Dat maakt het leven soms zo bizar. Vorige week binnen de raad bekend gemaakt dat mijn vriendin in verwachting is en een week later wordt er iemand zo uit het leven weggetrokken.
Thnx.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sterkte.
En toch gefeliciteerd met je soon-to-be-vaderschap
Ik doe mee met de prijsvraag op fok!, kleine kans natuurlijk, maar hey.. You've got to be in it to win itquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben trouwens zaterdag naar Fury geweest in de bios.
Wat een geweldige filmik wil m nu al nog een keer zien.
yepquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:52 schreef Guard het volgende:
De spijker op zijn kop misslaan![]()
Contaminatie van spreekwoorden... Nice
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik doe mee met de prijsvraag op fok!, kleine kans natuurlijk, maar hey.. You've got to be in it to win it
Zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
Fury.... hmm ken hem nog niet volgens mij, maar moeite waard dus om te kijken ?
I know, ben te liefquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zozo, wat een luxe
[..]
Net even snel foto bij gezocht, kende hem niet bij naam maar inderdaad eigenlijk altijd wel gezien met diverse feesten.
wij hadden gekozen om bij de opening een minuut stilte te doen.
Bezoekende verenigingen die deden dat ook nog aantal keer.
Ook specifiek voor gekozen om geen foto in de residentie toen te hangen, anders drukte dat weer teveel. Lastig om een juiste weg in te gaan.
ken Michel weer via via, en natuurlijk ook met carnaval.
haha, we zullen je daarin maar gelovenquote:
jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, we zullen je daarin maar geloven
Hmm misschienquote:
Dit dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen kus, dan ook geen ontbijt
en weer geen kus gehad ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:45 schreef AMangold het volgende:
[..]
vanmorgen weer ontbijt op bedhaha
Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steenquote:
Ja maar ze is een vrouw ....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen
Wat ? Wat heb ik gedaan?quote:
* Crazy-M fluit onschuldig een deuntjequote:
Gewoon zelf iniatief nemen, hophop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhuh.. volges mij is tie gewoon onzeker.. ik wacht gewoon rustig af
gemakzucht ..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
Uh, ja.. Daar ben ik te onzeker voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon zelf iniatief nemen, hophop.
Why?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Uh, ja.. Daar ben ik te onzeker voor
Of je bent gefriendzonedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
En zo kom je er nooit achter.. Duik gewoon naar zn piem0l met je mond, dan weet je het meteenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
oei, lastig 2 onzekere types bij elkaar, dadelijk krijg je idd de friendzone.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Zo direct kan het natuurlijk ook weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of je bent gefriendzoned
[..]
En zo kom je er nooit achter.. Duik gewoon naar zn piem0l met je mond, dan weet je het meteen![]()
Maar even serieus, Als je denkt dat hij onzeker is, dan moet jij het initiatief nemen, wat heb je te verliezen? Je wint er alleen duidelijkheid mee
Ik zou hier even mee wachten totdat je weet dat hij de rest van zijn lichaam netjes onderhoudt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of je bent gefriendzoned
[..]
En zo kom je er nooit achter.. Duik gewoon naar zn piem0l met je mond, dan weet je het meteen![]()
Maar even serieus, Als je denkt dat hij onzeker is, dan moet jij het initiatief nemen, wat heb je te verliezen? Je wint er alleen duidelijkheid mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |