Op naar de volgendeeeequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes, and keep us notified
Over dat andere waarover ik je op de hoogte moest houden:
Ze heeft geen gevoelens of iets dergelijks, maar wel gezellig om t ekletsen. Like: Friendzone
spannend dan nogquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:09 schreef AMangold het volgende:
ahh jammer crazy..
weet pas over twee weken of mijn contract verlengt word -.-
Wie bied zich aan ?quote:
* Crazy-M streept naam door en kijk volgende op lijst:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef AMangold het volgende:
* AMangold ziet crazy voor zich met een lijstje in zijn hand waar allemaal namen op staan en waar hij een naam op afkruist
* AMangold bied crazy een dikke zwarte stift aan zodat hij verder kan gaan met doorstrepenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M streept naam door en kijk volgende op lijst:
- Amangold
Hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef AMangold het volgende:
* AMangold ziet crazy voor zich met een lijstje in zijn hand waar allemaal namen op staan en waar hij een naam op afkruist
* Crazy-M neemt stift aan en gaat verder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
* AMangold bied crazy een dikke zwarte stift aan zodat hij verder kan gaan met doorstrepen
wel vertellen wat er uit komt hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M neemt stift aan en gaat verder.
van puntje 1 naar 2 ... naar 3 en zo verder toch
klaarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
wel vertellen wat er uit komt he
tja ... tijgers hequote:
quote:
hey, een pasfoto van jezelf ?quote:
Ik weet het, ik moet het niet van mijn looks hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, een pasfoto van jezelf ?
* Crazy-M duikt snel ergens onder
haha, tja, je ziet er wat grijs uitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het, ik moet het niet van mijn looks hebben.
Niks mis meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, tja, je ziet er wat grijs uit
ook leuke blousequote:
Ik dacht heel even: "WTF hoe weet hij dat ik een blouse aan heb?!"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook leuke blousebeetje old school style
je wist stiekem al dat het mijn lievelingsdieren zijn zeker?quote:
mooi grijs is niet lelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, tja, je ziet er wat grijs uit
eeh oeps, weer mezelf verraden ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht heel even: "WTF hoe weet hij dat ik een blouse aan heb?!"
eeh nee wist ik niet, maar zijn wel mijn lievelings dierenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
je wist stiekem al dat het mijn lievelingsdieren zijn zeker?
[..]
mooi grijs is niet lelijk
haha, oke goeie smaak dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeh oeps, weer mezelf verraden ?
[..]
eeh nee wist ik niet, maar zijn wel mijn lievelings dieren![]()
Als je door de straat van de aldi rijdt en je kijkt naar de dingen voor de ramen zie je zo mn huis
Als je mn beelden verzameling zietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |