quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:27 schreef Awesome_ het volgende:
Als Cor al niet meer lift.. wie dan nog wel?? deze reeks gaat echt achteruit.
Ik lift nog wel, alleen minder dan ik zou willen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:27 schreef Weissman het volgende:
Wat een deceptie Cor, do you even lift?
zou gewoon keer de trap pakken, lamzak.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Ik lift nog wel, alleen minder dan ik zou willen.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef Weissman het volgende:
Vroeger met CarbonC enzo was deze reeks veel leuker
Die had altijd plaatje van Ronnie Coolman, iedereen dacht dat hij dat was enzo
Jij bent toch die neger?quote:
"Ben jij dat op die plaatje??"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef Weissman het volgende:
Vroeger met CarbonC enzo was deze reeks veel leuker
Die had altijd plaatje van Ronnie Coolman, iedereen dacht dat hij dat was enzo
haha ja was wel lache manquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
"Ben jij dat op die plaatje??"
Good times.
fanta postte nogquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha ja was wel lache man
toen was zeta ook nog natty
yuri was nog gew fatty enzo
hahah. Toen Ray nog gewoon een rustige jongen was. Waar is de tijd gebleven hahah?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha ja was wel lache man
toen was zeta ook nog natty
yuri was nog gew fatty enzo
haha maar jij was toen ook al awesome, niks veranderd; zo gewoon gebleven deze jongequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hahah. Toen Ray nog gewoon een rustige jongen was. Waar is de tijd gebleven hahah?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
ja klopt wel. Toch wel apart dat ik ondanks alles toch nog gewoon zo lekker meepost met jullie he? Wereld op zn kop.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha maar jij was toen ook al awesome, niks veranderd; zo gewoon gebleven deze jonge
29,hequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zou gewoon keer de trap pakken, lamzak.
schiet gewoon meteen weer vol.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef Montelly het volgende:
toen Seto nog gewoon onze huischinees was
lol, ze werkt gewoon in de shop, met der koffiebarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
R&P / Raar om dit te doen...?
Vrienden, heb mn back ff. Voor de lulz.
uhm als ik neger zou zijn zou ik het niet erg vinden om aziaat genoemd te worden, is gwn compiment ja togquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef Weissman het volgende:
Weet trouwens nog steeds niet wat voor afkomst seto heeftmss is die gozer gew neger en hebben we hem altijd vernederd met wiskunde en nasi grappen
Dit ja. Seto was echt 100% top. Onderschatte user ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Seto was wel een van de betere users. Hij is gestopt door postgedrag van bepaalde users hier, die wel weten wie ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |