JA hehe hij maakt nu echt gebruik van 4 cores inplaats van 2quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:53 schreef Remzz het volgende:
Vandaag 5,1 OTA gekregen, hij is idd een heel stuk sneller nu.
Echt? Er is toch gewoon wat aan de encryptie veranderd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:26 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
JA hehe hij maakt nu echt gebruik van 4 cores inplaats van 2
Dudequote:Op donderdag 19 maart 2015 18:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt? Er is toch gewoon wat aan de encryptie veranderd?
ik heb nog nooit problemen gehad dat hij niet in me broekzak past.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:30 schreef Nelvalhil het volgende:
Toch maar even dit topic opschoppen, ik overweeg om een Nexus 6 te gaan halen aangezien hij laatst drastisch in prijs is gedaald (64gb variant is onder de 500 euro te komen liggen) nu vroeg ik me af, past hij in normale broekzakken?
Oké, tofquote:Op vrijdag 3 juli 2015 06:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad dat hij niet in me broekzak past.
Tenzij je skinny jeans draagt of hele ondiepe zakken hebt.
http://www.etradesupply.c(...)cked-nexus-6-screen/quote:Op maandag 6 juli 2015 11:04 schreef Remzz het volgende:
Iemand die weet waar ik voor een fatsoenlijke prijs het scherm kan laten repareren? Hij is namelijk gevallen... Alles wat ik vind is 250 euro +
Lokale turk is meestal iets goedkoper. Anders zelf doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:04 schreef Remzz het volgende:
Iemand die weet waar ik voor een fatsoenlijke prijs het scherm kan laten repareren? Hij is namelijk gevallen... Alles wat ik vind is 250 euro +
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |