SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor de OP zijn altijd welkom
[ Bericht 6% gewijzigd door Brammetjuh94 op 15-10-2014 11:43:44 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Fingerprint reader is Totaal niet nodig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:35 schreef zoz het volgende:
Geen fingerprint reader. Erg jammer.Hoop dat hij max 5.2 inch is of dat er een kleinere variant dat even krachtig is uitkomt.
vind ik ook bsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Fingerprint reader is Totaal niet nodig.
Is ook erg groot. Zag zojuist een comparison met de iPhone 6+ ergens. Formaat leek exact hetzelfde. Wel netjes dat ze dan 0,4 inch extra erin krijgen gepropt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind hem echt groot. Als er een sub 5.5" komt zou ik hem overwegen.als er geen typische nexusfaal in zit (camera, accu, barstende behuizing)
Meisjes alleen Ja?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:55 schreef zoz het volgende:
Mij lijkt het ideaal. Meisjes kunnen na een aantal dagen al je pin of teken onthouden en dat gaat met zo'n vinger scanner lekker niet lukken.
dat lijkt me erg lastig, zoveel speling heb je niet. Denk dat ze eerder hebben zitten fiebelen met de renderquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is ook erg groot. Zag zojuist een comparison met de iPhone 6+ ergens. Formaat leek exact hetzelfde. Wel netjes dat ze dan 0,4 inch extra erin krijgen gepropt.
Camera is hardware matig nooit bagger geweest, software wel, dus fingers crossedAccu ben ik na android L en met een Snapdragon 805 niet bang voor, maar hij moet echt wel rond de 3000 zitten.
Vingerprint scanner is voor mijn gevoel echt een gimmick, geef me liever 10 gram minder dan een vingerprint scanner.
De Bezels van een iPhone 6+ zijn erg groot. De note 4 past er ook in met zijn 5,7 inch. Ik had het gezien in een video.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat lijkt me erg lastig, zoveel speling heb je niet. Denk dat ze eerder hebben zitten fiebelen met de render
Hoe oud ben je in godsnaam. Dat is echt zo'n iPhone gimmick die vaker niet dan wel werkt overigens (heb naast m'n N4 nog een 5s). Doe dan gewoon face unlock.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:55 schreef zoz het volgende:
Mij lijkt het ideaal. Meisjes kunnen na een aantal dagen al je pin of teken onthouden en dat gaat met zo'n vinger scanner lekker niet lukken.
Erg jammer die prijzen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:43 schreef dutchdevil het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)-nexus-9-lekken-uit/
Nog niets is final, want er was ook een lek op een amerikaanse aanbieder. Daar kostte het toestel ¤50 euro met contract, wat gelijk ligt aan een LG G3S, dit toestel kost hier onder de ¤250 euro. (bron: http://www.androidpolice.(...)r-49-99-on-contract/ )quote:
Valt me heel erg tegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:43 schreef dutchdevil het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)-nexus-9-lekken-uit/
Mwah, vaak zijn dit retail (advies)prijzen. Via de Play Store waarschijnlijk wat goedkoper, plus sowieso voor een flagship device nog niet héél erg schokkend. Was ook niet meer vol te houden die dingen voor 400 of lager weg te zetten, dan krijgen ze vroeg of laat flinke bonje met de HTC's, LG's en Samsungs van deze wereld.quote:
volgens mij is er geen keynote achtig ietsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:15 schreef Skillstorm het volgende:
En wanneer Is die announcement? En is die live te zien?
Dit klopt. Google's Blog in de gaten houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:56 schreef IkWilbert het volgende:
Geen officiële presentatie. Verwacht iets van een blogspot waarin het e.e.a wordt aangekondigd.
Vaak zijn de apparaten een stuk duurder ongesubsidieerd bij retailers. Ik zou me nergens iets van aan trekken behalve Google's eigen playstore devices.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, vaak zijn dit retail (advies)prijzen. Via de Play Store waarschijnlijk wat goedkoper, plus sowieso voor een flagship device nog niet héél erg schokkend. Was ook niet meer vol te houden die dingen voor 400 of lager weg te zetten, dan krijgen ze vroeg of laat flinke bonje met de HTC's, LG's en Samsungs van deze wereld.
Ja, ze zullen je foto's sturen van de telefoon waar half android geek-land al maanden op wacht, maar die ze ontzettend goed verborgen hebben kunnen houden. Ze gaan niemand informeren tot het wordt geannounced. Ik hoop dat het inderdaad vanavond online staatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hoi hoi,
Wanneer komt die grote presentatie dan?
Of de foto's ik wacht nog steeds man, heb ze gemaild, maar ze reageren niet op mijn mail.
jeps, ben in de markt voor een ander toestel, altijd tevreden gebruiker geweest van Nexus apparaten maar deze laat ik aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ik blijf de 5 mooier en praktischer vinden.
Jup. Dit is hij mij niet waard. Had liever dat ze bij LG bleven en de beste prijs/kwaliteit bleven leveren. Nu is de UPS gewoon stock android. Dit kan ik zo ook op mijn LG G3 flashen en die kost de helft.quote:
Ik heb zelf inmiddels al enige tijd deze thuis liggen. http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef Skillstorm het volgende:
Omfg, de Nexus 9 is ook gewoon van aluminium en heeft boomsound speakers.mijn dromen... Ze komen uit.
Fijn nog een ding wat je elke dag gebruikt en uit je klauwen glibbertquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef Skillstorm het volgende:
Omfg, de Nexus 9 is ook gewoon van aluminium en heeft boomsound speakers.mijn dromen... Ze komen uit.
De 6 vind ik niet veel aan, de 9 vind ik fantastisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Fijn nog een ding wat je elke dag gebruikt en uit je klauwen glibbert
Nee, voorlopig ben ik wat sceptisch over deze generatie nexus apparaten.
Meh, alu van HTC is zo glad als een aal in een emmer snot, dat heeft de M8 en M7 me geleerd, ben groot fan van softtouch zoals het op de N5, N7 en N10 zat. Boomsound is echter wel puikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
De 6 vind ik niet veel aan, de 9 vind ik fantastisch.
Vooral jammer dat het eigenlijk geen eigenzinnige telefoon meer is. N4 en N5 waren nog aparte modellen, dit is gewoon een opgeblazen MotoX met een nexus labeltje op de achterkant.quote:
Nee joh, valt allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
Meh, alu van HTC is zo glad als een aal in een emmer snot, dat heeft de M8 en M7 me geleerd, ben groot fan van softtouch zoals het op de N5, N7 en N10 zat. Boomsound is echter wel puik
Heb de M8 twee keer vast gehad, en twee keer laten flikkerenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee joh, valt allemaal reuze mee.
Soft touch is ook wel prima ja.
Heb nu zelf sandstone van de OnePlusOne
Welke telefoon biedt er op dit moment meer dan technisch gezien? Tevens was de Nexus 5 ook een afgeleide van de LG G3, dus ik zie niet echt in wat je daar mee bedoelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Vooral jammer dat het eigenlijk geen eigenzinnige telefoon meer is. N4 en N5 waren nog aparte modellen, dit is gewoon een opgeblazen MotoX met een nexus labeltje op de achterkant.
Voorheen waren apparaten uit de Nexus lijn altijd veel waar voor je geld, en da's er nu ook wel een beetje af
Ik verwacht dat de prijs van de Note 4 ( ongeveer zelfde specs ) binnen een paar maanden wel lager ligt, terwijl nexussen over het algemeen toch aardig prijsvast zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op zich is de prijs redelijk te noemen, je krijgt een 5.96 inch amoled scherm en zeer goede specs. Het is dan niet echt realistisch om van Google te verwachten dat ze de Nexus 6 voor 500 dollar of minder verkopen.
Ze zitten keurig in het high end segment en zijn daar deze keer ook naar geprijsd, met de N5 en LG G2 (niet de G3 zoals jij schrijftquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Welke telefoon biedt er op dit moment meer dan technisch gezien? Tevens was de Nexus 5 ook een afgeleide van de LG G3, dus ik zie niet echt in wat je daar mee bedoelt.
Moto X:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze zitten keurig in het high end segment en zijn daar deze keer ook naar geprijsd, met de N5 en LG G2 (niet de G3 zoals jij schrijft) was dat heel anders, technisch inderdaad heel sterk verwant maar een flink prijsverschil en een ander uiterlijk maakte het gewoon een Nexus.
Zelfde met de Nexus 4, gewoon een Nexus.
Vooralsnog heb ik het gevoel dat de N6 een MotoX is die ze een rietje in de kont hebben gestoken en wat hebben opgeblazen
vergeet de 1080p resolutie van de motox nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Moto X:
- Snapdragon 801
- 2GB geheugen
- 2300 mAh accu
- Android 4.4.4
Dat zijn de grote verschillen tussen de Moto X en de Nexus 6 afgezien van het scherm, waar vooral de oudere generatie Snapdragon wel in het oog springt. Tevens vindt ik de behuizing ook wat strakker dan van de Moto X, maar in alle gevallen staat de goede bouwkwaliteit toch altijd voorop bij Motorola. En met name dat laatste is voor mij wel een belangrijk punt.
Ik zei dan ook 'afgezien van het scherm'.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:58 schreef totalvamp het volgende:
[..]
vergeet de 1080p resolutie van de motox niet
De nexus heeft een veel hogere resolutie!
Ik zou bizar genoeg op dit moment voor de Moto X zelf kiezenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Moto X:
- Snapdragon 801
- 2GB geheugen
- 2300 mAh accu
- Android 4.4.4
Dat zijn de grote verschillen tussen de Moto X en de Nexus 6 afgezien van het scherm, waar vooral de oudere generatie Snapdragon wel in het oog springt. Tevens vindt ik de behuizing ook wat strakker dan van de Moto X, maar in alle gevallen staat de goede bouwkwaliteit toch altijd voorop bij Motorola. En met name dat laatste is voor mij wel een belangrijk punt.
gezien de verkopen van de Note ed is er best een marktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik begrijp het gewoon niet, wie zit er nou te wachten op een smartphone met een 5.9inch scherm? Totaal niet praktisch, veel te groot, ik wil mijn telefoon gewoon met 1 hand kunnen bedienen, als ik 2 handen wil gebruiken pak ik wel een tablet.
Precies, die paar mensen hier in het topic zijn niet bepaald de maatstaf.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gezien de verkopen van de Note ed is er best een markt
Mensen zijn nogal geneigd te denken dat als zij een apparaat niet zien zitten (te groot, te duur, te traag, te hoge resolutie, te weinig features) dat niemand het ziet zitten. Maar vaak is dat niet zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Precies, die paar mensen hier in het topic zijn niet bepaald de maatstaf.
Met een belangrijk verschil, de Note heeft functies die gebruik maken van het grote schermquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gezien de verkopen van de Note ed is er best een markt
Je noemt nu op de SD-kaart na allemaal zaken op die niet het geval zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik weet zelf ook wel dat er altijd wel een doelgroep voor is, maar die doelgroep is een heel stuk kleiner dan wat ze hadden kunnen bereiken.
Ik vind het hele idee erachter nogal bagger: 'kijk het kan nog groter, jullie kunnen nog best telefoons gaan aanbieden met een nog groter scherm om je te onderscheiden van de concurrent, en om simpelweg nog een nieuwe flagship te kunnen neerzetten'. Terwijl de gemiddelde consument klaagt over hele andere zaken wat betreft smartphones. Bij een flagship zijn er altijd weer puntjes waardoor de flagship het net niet is, een camera die beter kan, een accu die te snel leeg is, een behuizing die te snel barst, geen mogelijkheid om je telefoon uit te breiden met een SD kaart etc.
Ik doel hierbij niet op de Nexus 6.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je noemt nu op de SD-kaart na allemaal zaken op die niet het geval zijn.
Voor zover nu bekend, nee die komt er niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Komt er ook een kleinere variant van de Nexus 6?
Eerlijk, zou jij ook een kleinere variant van de N6 gekozen hebben?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:09 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Voor zover nu bekend, nee die komt er niet.
Ja, twijfel om voor de Moto x 2014 of N5 te gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Eerlijk, zou jij ook een kleinere variant van de N6 gekozen hebben?
Dat is de 5. Together, not the samequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Komt er ook een kleinere variant van de Nexus 6?
3 inch is ongeveer 7,5 centimeter diagonaal, klopt wel hoor. Ook rekening houdend dat de tablet een veel grotere zwarte rand om het scherm heeft dan de telefoon, daarnaast is de beeldverhouding ook verschillend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:08 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een bewerkte foto? Het verschil tussen 6 en 9" zou toch veel kleiner moeten zijn?
hihiquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:01 schreef Klonk het volgende:
399 in de aanbieding bij de MM vanaf volgende week
Dus via de Playstore nog goedkoper?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:01 schreef Klonk het volgende:
399 in de aanbieding bij de MM vanaf volgende week
10tje inderdaad maar volgens mij komen daar nog verzendkosten overheenquote:Op zondag 2 november 2014 13:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dus via de Playstore nog goedkoper?
de Nexus 9 neem ik aanquote:Op zondag 2 november 2014 13:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dus via de Playstore nog goedkoper?
Ja, ik dacht die gaat 600 kosten.quote:Op zondag 2 november 2014 14:22 schreef rboy14 het volgende:
[..]
400 is erg goedkoop, ik meende te lezen dat hij duurder zou zijn.
in america kost hij 650 dollar, dus hij zal wel rond de 600 zitten.quote:Op zondag 2 november 2014 14:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, ik dacht die gaat 600 kosten.
Da's de 9 niet de 6quote:Op zondag 2 november 2014 14:14 schreef rboy14 het volgende:
vanaf wanneer is de nexus 6 beschikbaar dan? aangezien er al wordt gezegd dat hij volgende week in de aanbieding is.
Voor dat bedrag kun je nu wel de 32 gig nexus 5 kopenquote:Op zondag 2 november 2014 15:17 schreef rboy14 het volgende:
[..]
ah, had een stille hoop dat de 6 400 euro zou zijn.
heb nu de lg g2, dus dat zou een downgrade zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 16:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kun je nu wel de 32 gig nexus 5 kopen
mwoahquote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef rboy14 het volgende:
[..]
heb nu de lg g2, dus dat zou een downgrade zijn.
ik wil juist een grotere telefoonquote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
mwoah
Heb beide gehad en N5 was echt het fijnere toestel maar goed da's heel persoonlijk natuurlijk.
Ik laat de N6 lekker voor wat het is, 5,9 inch is voor mij persoonlijk echt een tikke te groot.
true, maar je kan ook roms/launchers erop zettenquote:Op zondag 2 november 2014 16:49 schreef zoz het volgende:
Ik vind de Nexus 5 ook veel fijner dan de lg g2. Komt bij mij vooral door de lg schil datbik niks vind. Vind eigenlijk geen enkel Android schil mooi. Kale Android
Zoiets denk ik ook. Iets te duur voor mij.quote:Op zondag 2 november 2014 14:24 schreef rboy14 het volgende:
[..]
in america kost hij 650 dollar, dus hij zal wel rond de 600 zitten.
Ja, ik heb altijd op roms geflashed op mijn htc en samsung telefoons. Maar altijd wel iets dat niet naar tevredenheid werkte. Standaard kale Android is gewoon badass.quote:Op zondag 2 november 2014 17:44 schreef rboy14 het volgende:
[..]
true, maar je kan ook roms/launchers erop zetten
Ja, maar de LG G2 heeft wel wat betere hardware. Aangezien je de software kan aanpassen en de hardware niet, is de keuze vrij snel gemaakt voor mij. Toch als de hardware hetzelfde zou zijn, zou ik kiezen voor een Nexus.quote:Op zondag 2 november 2014 19:55 schreef zoz het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd op roms geflashed op mijn htc en samsung telefoons. Maar altijd wel iets dat niet naar tevredenheid werkte. Standaard kale Android is gewoon badass.
Nexus 6 32GB gaat 549 euro kosten , de 64GB versie kost 649 euro.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:35 schreef Nelvalhil het volgende:
Iemand enig idee wat hij gaat kosten?![]()
Techtastic lijkt me niet echt de allerbeste bronquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:24 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Nexus 6 32GB gaat 549 euro kosten , de 64GB versie kost 649 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |