Ja, dat wil het volk toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, lekker miljoenen euro's spenderen aan Zwarte Pietermans.
Ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, dat wil het volk toch?
Ik niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lijkt me stug.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
ZP is al gepolitiseerd. Aan de gedrevenheid van de ZP-fans te zien zal het niet zo snel verdwijnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Politiseren, werkelijk een briljante methode.
Dat zal door Zwarte Piet alleen maar toenemen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ZP is al gepolitiseerd. Aan de gedrevenheid van de ZP-fans te zien zal het niet zo snel verdwijnen.
Buitenlanderhaat zal blijven doorwoekeren,
De 3 G`s!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Bluesdude het volgende:
Maar hoe denkt Nederland over een zwarte sinterklaas ?
Dat zou men eens moeten peilen.
[ afbeelding ]
Prima!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Van mij mag een zwarte sinterklaas. Ook als nationale tv-sint.
Wat is jouw mening?
Het politiseren is vanuit beide fronten achterlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ZP is al gepolitiseerd. Aan de gedrevenheid van de ZP-fans te zien zal het niet zo snel verdwijnen.
Buitenlanderhaat zal blijven doorwoekeren,
Mijn insteek in het debat is vooral reageren op die overdreven ZP-cult. Veel openlijk of verborgen discriminatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het politiseren is vanuit beide fronten achterlijk.
Goede uitstraling, hoewel deze eerder paars lijkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Bluesdude het volgende:
Maar hoe denkt Nederland over een zwarte sinterklaas ?
Dat zou men eens moeten peilen.
[ afbeelding ]
In de hoop dat men lekker hysterisch reageert zodat jij weer racisme kan roepen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mijn insteek in het debat is vooral reageren op die overdreven ZP-cult. Veel openlijk of verborgen discriminatie
Je hoeft niet altijd tegen iedereen te schoppen om in het midden te staan dukie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de hoop dat men lekker hysterisch reageert zodat jij weer racisme kan roepen.
Niet altijd maar nu past hetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd tegen iedereen te schoppen om in het midden te staan dukie.
ohhhhh dat is het cliché dat ik snel racisme roep...... dat is helemaal niet zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de hoop dat men lekker hysterisch reageert zodat jij weer racisme kan roepen.
Wat is mijn dogma ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet altijd maar nu past het.
bluesdude zit hier ook erg dogmatisch in heb ik het idee, dan kan een schopje geen kwaad.
Eerste onthoofdingen al ingepland?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe gaat het de Zwarte Piet Jihad van Pro Pietria IS brigade?
Omdat het pas de laatste jaren veel aandacht krijgt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom is deze discussie pas van de laatste jaren en niet 10 jaar geleden al?
Er zit geen filter meer op de media. Elke mongool kan z'n zegje voor groot publiek doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom is deze discussie pas van de laatste jaren en niet 10 jaar geleden al?
Ja, precies en de social mediaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Er zit geen filter meer op de media. Elke mongool kan z'n zegje voor groot publiek doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |