SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
inb4 100 dm's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Speel ik ook nog even een potje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zometeen kan wel ja.
Wordt eerst even hier weer afgemaakt.![]()
die gozer die zijn vrije trap achter het standbeen langs neemt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:Emishor twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 23:06:56This is just CRAZY! Albanian Prime Minister's brother was arrested IN the VIP lounge of the stadium in Belgrade!!!! (blic.rs) #Serbia reageer retweet
twitter:Emishor twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 23:07:46Orfi Rama, the Albanian Prime Minister's brother, is suspected to have organized the flag incident, blic.rs has learned. reageer retweet
![]()
zag m net bij umberto dus voor mij nieuw nieuwsquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij loopt wel vaker wat achter he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag m net bij umberto dus voor mij nieuw nieuws![]()
Verklaar u nader.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
k zou daar maar gewoon Ben Yedder weg![]()
Als ik een team zou hebben had ik best tegen je willen spelen. Verlies namelijk ook alles de laatste tijd, kan wel een motivatie wedstrijdje gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik dacht juist dat iedereen hem zo fijn vondquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindbaas. En de verhalen over IF Lacazette zijn nou niet bepaald lovend.
Achja de prijs zal niet dalen, denk ik..![]()
Krijg gewoon teveel goals tegenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik een team zou hebben had ik best tegen je willen spelen. Verlies namelijk ook alles de laatste tijd, kan wel een motivatie wedstrijdje gebruiken.
Elke wedstrijd zeker 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |