abonnement Unibet Coolblue
pi_145547393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:26 schreef MissJ het volgende:
nu loopt ze ineens wel met decolleté, blote benen en blote armen op straat?
dat .
pi_145547422
Nog nooit een watermeloen gezien :')
pi_145547432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:27 schreef MissJ het volgende:

[..]

ik krijg een beetje het idee dat de band met haar ouders niet zo heel goed is? Daarom ook dat ze zo'n band heeft gekregen met haar schoonmoeder, want die lijkt wel echt heel begaan met haar.
Filmpjes met haar moeder vond ik er heel gewoon uitzien. Pas nu op Skype is het gek. Maar wat wil je. 'hoi mam hier zijn we nu dan in onze trouwkleding!' :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145547494
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Filmpjes met haar moeder vond ik er heel gewoon uitzien. Pas nu op Skype is het gek. Maar wat wil je. 'hoi mam hier zijn we nu dan in onze trouwkleding!' :')
ja dat laatste is dan ook wel heel erg ongemakkelijk ja :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_145547500
Wel een verbouwd appartement maar geen goeie stoelen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145547513
Altijd tuinmeubels als meubels in dit soort landen. WAAROM?! _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:31:23 #132
22592 crew  Ole
pi_145547532
Snel zwanger worden dan maar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145547580
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:31 schreef Ole het volgende:
Snel zwanger worden dan maar
Als het aan hem ligt wel ja.
pi_145547600
Update:

Hé allemaal,

Ik ben alweer een tijdje in Tunesië en alles gaat helemaal top! Iedereen was weer blij om me te zien en ik voel me ook echt thuis hier. Natuurlijk mis ik mijn ouders, familie en mijn vrienden, maar het voelt erg goed om hier te zijn. We zijn nu nog lekker vaak samen en doen veel leuke dingen. Laatst hebben we met dolfijnen gezwommen, wat echt super leuk was! Ook hebben we op een jetski gezeten.

We hebben ook Ala z'n verjaardag gevierd en toen heb ik zelf boodschappen gedaan om hem een ontbijt op bed te geven. We denken nog elke dag aan onze bruiloft, hoe mooi en bijzonder het was. We werden niet gedwongen om te trouwen, zodat we samen kunnen wonen, het was onze eigen keuze!

Ik ga in november met mijn nieuwe baan beginnen en dan start echt het echte leven weer. Veel mensen denken dat ik niet alleen over straat mag en bedekt rond moet lopen, maar gelukkig is dat niet zo. Ik mag me kleden hoe ik zelf wil en dat ik in het begin niet over straat wilde is omdat ik de weg niet wist. Elke dag leer ik meer en ga meer zelf op pad om boodschappen te doen of om een leuke DVD uit te zoeken voor de avond.

We kijken uit naar onze mooie toekomst samen!

Groetjes,

Romy
pi_145547603
Een meisje van de kaas.
Die verveelt zich ook niet nee. Haar werk was ook niet erg uitdagend bij de appie. Dus nu dagelijks huisvrouw zijn is prima.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145547684
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef CeliaHodes het volgende:
Update:
Hé allemaal,
Ik ben alweer een tijdje in Tunesië en alles gaat helemaal top! Iedereen was weer blij om me te zien en ik voel me ook echt thuis hier. Natuurlijk mis ik mijn ouders, familie en mijn vrienden, maar het voelt erg goed om hier te zijn. We zijn nu nog lekker vaak samen en doen veel leuke dingen. Laatst hebben we met dolfijnen gezwommen, wat echt super leuk was! Ook hebben we op een jetski gezeten.
We hebben ook Ala z'n verjaardag gevierd en toen heb ik zelf boodschappen gedaan om hem een ontbijt op bed te geven. We denken nog elke dag aan onze bruiloft, hoe mooi en bijzonder het was. We werden niet gedwongen om te trouwen, zodat we samen kunnen wonen, het was onze eigen keuze!
Ik ga in november met mijn nieuwe baan beginnen en dan start echt het echte leven weer. Veel mensen denken dat ik niet alleen over straat mag en bedekt rond moet lopen, maar gelukkig is dat niet zo. Ik mag me kleden hoe ik zelf wil en dat ik in het begin niet over straat wilde is omdat ik de weg niet wist. Elke dag leer ik meer en ga meer zelf op pad om boodschappen te doen of om een leuke DVD uit te zoeken voor de avond.
We kijken uit naar onze mooie toekomst samen!
Groetjes,
Romy
Klinkt positief.
Weet je hoeveel tijd er zitten tussen de opnames en bovenstaande?
pi_145547931
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt positief.
Weet je hoeveel tijd er zitten tussen de opnames en bovenstaande?
De bruiloft was half augustus, daarna is ze weer een poosje in Nederland geweest, begin oktober is ze weer terug naar Tunesie gegaan. Die update is dus recent.
pi_145548286
Nog steeds aan het leren hoe op pad te gaan om boodschappen te doen? Volgens mij spreekt ze nog steeds niet een redelijk goed woordje Frans.
pi_145550882
Even verder kijken. Moest de hond uitlaten :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145551135
Ik hoop dat ze zichzelf een beetje kan blijven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145576580
Ik ben benieuwd wat voor baan ze heeft. Iets in de toerisme?
pi_145582823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor baan ze heeft. Iets in de toerisme?
Jammer dat het er niet bij staat wat ze gaat doen. Ze begint op 1 november en spreekt nog nauwelijks de taal. Schoonmaakbaan?
pi_145585123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor baan ze heeft. Iets in de toerisme?
Achter het raam.
  roze woensdag 15 oktober 2014 @ 22:00:46 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145585172
Zo maar even kijken _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_145731400
Trouwen met een man die je ouders niet hebben ontmoet..
pi_145768172
Vanavond Canada!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145768570
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond Canada!
En dat zonder work permit. Dat wordt leuk.
pi_145782931
Vanavond *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_145786685
vanavond:

quote:
In de volgende aflevering zie je Freya en Trent. Zij hebben elkaar leren kennen tijdens een lang verblijf in Canada. Daar komt de stoere Freya te werken op een paardenranch. Ze wordt niet alleen smoorverliefd op het leven op het platteland, maar ook op de zoon van een ranch-eigenaar, Trent.

Als Freya terug moet naar Nederland blijven ze contact houden en op en neer reizen, tot Freya de knoop doorhakt: ze gaat definitief naar Canada! Maar die verhuizing betekent wel dat Freya een leven moet opbouwen in een dorpje met slechts 150 inwoners en de dichtstbijzijnde stad op uren afstand. In eerste instantie geniet Freya weer van de rust en de paarden en Trent om zich heen. Maar als Trent weer aan het werk moet, is het dan wel fijn om zo afgelegen te wonen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:31:37 #150
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_145789306
Ze is pas 20? Dan vind ik het niet gek dat ze "pas" voor de eerste keer verliefd is!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')