quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
De benzine kan me niet duur genoeg worden, hopelijk wordt het dan wat rustiger op de weg zodat ik beter door kan blazen.
De echte honger en vandalisme moet nog beginnen, dan pas kun je spreken van een echte crisis. Owja, en er komt een drooglegging op alcohol!quote:
Oh ja de overheid maakt er een bende van en vervolgens moet je maar oprotten als het je niet bevalt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Metalfrost het volgende:
Dan ga je toch weg? Je kunt beter aan mensen de vraag stellen: waarom blijf jij nog in Nederland?
Over tien jaar staat de wereld in brandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
Hoewel van een crisis natuurlijk geen sprake is
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:13 schreef Dingflofbips het volgende:
70-90 waren juist crisisjaren
Het is ergens anders mis
Klkt ontrkt
Waar zou je dan naar toe moeten? Alleen in Noord- Europa, Australië of Canada leef je beter dan Nederland. En dan komt het gezegde "het gras is groener ect. etc." aan te pas.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Metalfrost het volgende:
Dan ga je toch weg? Je kunt beter aan mensen de vraag stellen: waarom blijf jij nog in Nederland?
Dat denk ik niet, maar wat we nu hebben is een logische daling van jaren stijging en over de top levenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Susano het volgende:
[..]
Over tien jaar staat de wereld in brand
Is ook maar relatief, wat is goed in jouw ogen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef the-eye het volgende:
Als er één ding is wat de huidige jeugd niet kan zeggen dan is het dat ze het slechter hebben dan vorige generaties.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Kaptali het volgende:
[..]![]()
Los van een periode in de jaren 80 was dit de florerende tijd hoor, t/m 2007 eigenlijk. Huizenprijzen die belachelijk veel stegen, inkomens die maar bleven groeien, leningen die makkelijk te verkregen waren bij de bank, studies die door de staat betaald werden en zo kan ik nog wel even door. Het is nu duidelijk minder aan het worden. Derhalve redelijk terechte klacht; maar het wordt in vrijwel heel het Westen wat minder.
Noem een onderwerp en ik denk aan te kunnen tonen dat 1 of 2 generaties terug de jeugd het moeilijker hadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
Is ook maar relatief, wat is goed in jouw ogen?
Ook, maar de internationale politiek.... ach, laat maar, is van alle tijdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar wat we nu hebben is een logische daling van jaren stijging en over de top leven
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Susano het volgende:
[..]
Ook, maar de internationale politiek.... ach, laat maar, is van alle tijden
Wat wil je zeggenquote:
Het zou inderdaad een stuk beter zijn als al die bejaarden gewoon thuisblijven en al die huismoeder lekker met hun kroost gaan fietsen. Gas op die lollie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
De benzine kan me niet duur genoeg worden, hopelijk wordt het dan wat rustiger op de weg zodat ik beter door kan blazen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:11 schreef ikeahotdog het volgende:
Wij mogen zometeen onze hele studie gaan bekostigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |