Manley doet weer mee aan de PDPA Qualifier voor het WKquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom doet Peter Manley niet mee?
Ik verwacht trouwens nog een cadeau van je na mijn stem op jou, maar dat geheel offtopic.
Nice!quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Manley doet weer mee aan de PDPA Qualifier voor het WK
Ach, de kans dat hij daar doorheen komt is vrij miniem. Manley verliest toch altijd aan het begin van het toernooi. Maar toch zou het mooi zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice!![]()
Als je Les Wallace ook nog over kunt halen om z'n kilt weer aan te trekken, dan maak je me helemaal gelukkig!
Daar had hij al de handdoek gegooid zo te horen, hoeven we niks meer van te verwachten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, de kans dat hij daar doorheen komt is vrij miniem. Manley verliest toch altijd aan het begin van het toernooi. Maar toch zou het mooi zijn.
Laatste keer dat we Manley zagen op een toernooi is even geleden.
Vreselijk irritant hoe hij zichzelf steeds de put in praat, kan raybar nog een puntje aan zuigen.quote:
Op tv wint Jenkins altijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kim tegen Jenkins, kan een mooie pot worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |