quote:Ik vroeg aan haar voor de vakantie wat zij wou doen en ze zei dat ze niks kon doen voor haar 18e omdat er iets in haar je weet wel zit dat mijn ding eraf bijt als we iets zouden proberen.
Proestquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:20 schreef doremifaso het volgende:
. Ik vroeg aan haar voor de vakantie wat zij wou doen en ze zei dat ze niks kon doen voor haar 18e omdat er iets in haar je weet wel zit dat mijn ding eraf bijt als we iets zouden proberen.
Nooit van een ingebouwde penisafbijter gehoord? Bezorgde vaders bouwen dat wel vaker in hoor.quote:
Clerks 2quote:
Jup.quote:
Dit kan nooit serieus zijn!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:20 schreef doremifaso het volgende:
omdat er iets in haar je weet wel zit dat mijn ding eraf bijt als we iets zouden proberen.
maar als je 18 bent sterft die af?quote:
Wordt door de vader verwijderd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je 18 bent sterft die af?
Met zijn pielemuis?quote:
nee, zo heeft die het ingebrachtquote:
quote:
Daarover doe ik verder geen mededelingen, anders weten pubers als TS ook hoe ze het moeten verwijderen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
equote:
Gebruik haar andere gat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:39 schreef doremifaso het volgende:
[..]
e
Dank je voor je serieuze reactie. Is er ook iets wat ik kan doen? Anderen hebben sex voor hun 18e zeggen ze tegen mij maar ze zeggen niet hoe.
Denk eens aan oorseks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:39 schreef doremifaso het volgende:
[..]
e
Dank je voor je serieuze reactie. Is er ook iets wat ik kan doen? Anderen hebben sex voor hun 18e zeggen ze tegen mij maar ze zeggen niet hoe.
Uiteraard. Anders zei ik het niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:41 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Jij ook, want je weet waar het van is.
Wat een held ben je toch ook. Wilde net dezelfde post maken.quote:
wat voor moeder heb jij wel niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:20 schreef doremifaso het volgende:
Ik wil mijn moeder vragen maar wil niet dat zij weet dat ik een vriendinnetje heb.
In haaaaar....? Familie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:20 schreef doremifaso het volgende:
Hallo allemaal,
ze zei dat ze niks kon doen voor haar 18e omdat er iets in haar je weet wel zit dat mijn ding eraf bijt als we iets zouden proberen.
What?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:20 schreef doremifaso het volgende:
Ik vroeg aan haar voor de vakantie wat zij wou doen en ze zei dat ze niks kon doen voor haar 18e omdat er iets in haar je weet wel zit dat mijn ding eraf bijt als we iets zouden proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |