SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Voila schrijf je zo hoor TeddieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je probeert me een racistische opmerking te ontlokken, maar zo ben ik nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om beide onderwerpen te combineren. Denk je dat zwarte piet goed kan basketballen?
Laat ik het omdraaien: ken jij een blanke die goed kan basketballen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhhhhquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat was wel de bedoeling van mijn postquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Turnovers? Fast break? Rebounding? En mensen maar klagen als ik het over wielrennen hebDat is zo goddelijk als dat werkt. Steal -> fast break -> alley oop -> zieke dunkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en defense die goed turnovers kan forceren![]()
Klasse, wat voor team ga je ermee maken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.![]()
Gasolquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je probeert me een racistische opmerking te ontlokken, maar zo ben ik niet
Laat ik het omdraaien: ken jij een blanke die goed kan basketballen?![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
DS snoert iedereen toch wel de mond. SMLENODit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had natuurlijk al veel meer maar na die pack opening van gisteren niet meer (excl. mijn 2 andere accounts)Ik denk dat ik uiteindelijk Serie A silvers ga maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klasse, wat voor team ga je ermee maken?![]()
DS had beter zo veel tijd in zijn afstuderen kunnen steken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS snoert iedereen toch wel de mond. SMLENONAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet wel dat je niet de enige bent met die mening, heb er meer over gehoord. Heb zelf nog geen robben-moneyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn er hier mensen die raar opkijken als ik zeg dat NIF Robben beter speelt dan IF Robben?![]()
Dat is zeker ook het aantal bronze packs dat je geopend hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.
Wel
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ach Fut is veel belangrijk jatochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS had beter zo veel tijd in zijn afstuderen kunnen steken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat hoor je wel vaker, mensen zeggen hetzelfde van Lacazette.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn er hier mensen die raar opkijken als ik zeg dat NIF Robben beter speelt dan IF Robben?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog geen 10 mil trade profit hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn er hier mensen die raar opkijken als ik zeg dat NIF Robben beter speelt dan IF Robben?![]()
![]()
Francisco Elson.... oh wacht...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien: ken jij een blanke die goed kan basketballen?
uhhm Rik Smits
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe kan benteke een god zijn met 80 rating. Raadsels van FUTquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Maar hoe kan een NIF nou beter spelen als een IF bijna alle stats beter heeft?![]()
Dat vragen we ons hier toch al 5 jaar af?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Maar hoe kan een NIF nou beter spelen als een IF bijna alle stats beter heeft?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Maar hoe kan een NIF nou beter spelen als een IF bijna alle stats beter heeft?
Maar hij maakt gewoon al zijn kansen af, kan ook aan mij liggen hoor.![]()
ik vraag mij af hoe kami aan al die centen komt. wie heeft hij gepacked ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jullie mamquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
ik vraag mij af hoe kami aan al die centen komt. wie heeft hij gepakt ?
hihaho![]()
Dat is logisch. En ik denk dat elke IF beter speelt dan de NIF als je er een lange tijd mee speelt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe kan benteke een god zijn met 80 rating. Raadsels van FUT![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
np
[..]
[ afbeelding ]
Reus 89 long shots, van Persie 86, Lamela 81, Gerrard 86
Kon niet echt iets bijzonders bedenken. Ik ga wat anders doen.![]()
Even kijken naar een alternatief voor Lamela.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
dat kost hem alleen maar geldquote:
hihahoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pack ik toch even een mooie legend hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pack ik toch even een mooie legend hierR3 spammen maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blanco hop dus.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pack ik toch even een mooie legend hierBohh 27 pace, 5* WF 4* SkillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
R3 spammen maar.
Blanco hop dus.
Wel jammer dat hij direct na die hop opnieuw aangedraaid moet worden, met zijn 27 pace![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pack ik toch even een mooie legend hierzijn paceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij direct na die hop opnieuw aangedraaid moet worden, met zijn 27 pace![]()
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet in volle sprint.
en een half uurtje uithijgen met die staminaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij direct na die hop opnieuw aangedraaid moet worden, met zijn 27 pace
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Met een beetje geluk houdt hij dan net Mertesacker bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GeniaalBen wel benieuwd hoe dat eruit ziet in volle sprint.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vies dikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GeniaalBen wel benieuwd hoe dat eruit ziet in volle sprint.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben verder niet aan het showen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet wel 60K bij toveren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben verder niet aan het showen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dadelijk ga je weer klagen dat anderen alleen maar goeie packs hebben en jij niet en dat de rijken alleen maar rijker worden en de armen alleen maar armer en meer van zulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben verder niet aan het showen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij hebt zeker heel veel FIFA points gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb inmiddels ook zelf wat geluk gehad dus ik zal dat niet meer zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dadelijk ga je weer klagen dat anderen alleen maar goeie packs hebben en jij niet en dat de rijken alleen maar rijker worden en de armen alleen maar armer en meer van zulks.![]()
TP9, Gasol broertjes, Rubio, Dragic, Manu, need I go on?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien: ken jij een blanke die goed kan basketballen?![]()
Dirk Nowitzkiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
TP9, Gasol broertjes, Rubio, Dragic, Manu, need I go on?![]()
KYR Sp33dyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
TP9, Gasol broertjes, Rubio, Dragic, Manu, need I go on?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal ik ook wat goede wielrenners opnoemen dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
TP9, Gasol broertjes, Rubio, Dragic, Manu, need I go on?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik de rest van mijn club nog laat zien ben ik lang bezig door al die Ieren (en dan geef ik namen van SMLENO-spelers weg)![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik de rest van mijn club nog laat zien ben ik lang bezig door al die Ieren (en dan geef ik namen van SMLENO-spelers weg)![]()
![]()
Lekker bezig Barack.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef DePresident. het volgende:
Salesvaardigheden ook gehaald. Toch niet voor niets in pak naar school gekomen.
Praatjesmaak-vakken krijgen tijdens je studiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef DePresident. het volgende:
Salesvaardigheden ook gehaald. Toch niet voor niets in pak naar school gekomen.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja wat een afgang, tegen zo'n fag ook nogquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jordan versloeg hem in de Arcade
Elke dag![]()
Ik hoop niet voor je dat het hetzelfde gaat als vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Praatjesmaak-vakken krijgen tijdens je studie![]()
Het is eigenlijk helemaal niet m'n sterkste kant, dus wel blij dat ik het in één keer gehaald heb. Ben beter in die saaie doffe stof leren op de een of andere manier.
PSN: DePresident_![]()
Wat was er vorig jaar? Behalve 5 maanden geen web app.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat het hetzelfde gaat als vorig jaar.![]()
Maak je niet druk, hij zal niet meer met grote cijfers verliezen van Tim.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat het hetzelfde gaat als vorig jaar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al die video's van die kleine youtubers over investeren in die Ierse spelers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat was er vorig jaar? Behalve 5 maanden geen web app.
En dat er toen zoveel geïnvesteerd werd dat de prijzen niet omhoog gingen.![]()
flutbronzes waren best veel waard toen hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:57 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Al die video's van die kleine youtubers over investeren in die Ierse spelers.
En dat er toen zoveel geïnvesteerd werd dat de prijzen niet omhoog gingen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
als ze zwart zijn mag hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal ik ook wat goede wielrenners opnoemen dan?![]()
inb4 reza.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Johan Geneequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze zwart zijn mag het
inb4 reza.
Elke dag![]()
Haha je mist deze baas:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
TP9, Gasol broertjes, Rubio, Dragic, Manu, need I go on?
![]()
Omdat dat wss de enige waren waar niemand aan dacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
flutbronzes waren best veel waard toen hoor![]()
![]()
OK nu alle blanke 100meter sprint wereldkampioenenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fanny BLANKERS koenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
OK nu alle blanke 100meter sprint wereldkampioenenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Erben Wennemars?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
OK nu alle blanke 100meter sprint wereldkampioenenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bob schoemanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
OK nu alle blanke 100meter sprint wereldkampioenenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:geen wereldkampioen geworden
@ POTS sterkhard er hardlopen bij moeten zetten
ging bijna denken dat ze 100m sprint ook op de schaats doen
#FreeTrapz![]()
100 meter schaatsen heeft ie nooit gewonnen hoorquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zeker wel, maar daar zijn helaas geen prijzen aan verbonden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
100 meter schaatsen heeft ie nooit gewonnen hoorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan issie dus geen Wereldkampioen geworden dus maulaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker wel, maar daar zijn helaas geen prijzen aan verbonden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke, wijsneus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan issie dus geen Wereldkampioen geworden dus maulaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
En dat is al de goedkoopste..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk dit.
Even een penalty uitlokken brb
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk dit.
Even een penalty uitlokken brb
haten op Legionquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wat een afgang, tegen zo'n fag ook nog![]()
![]()
www.futfocus.com
ook een site voor actuele prijzen van spelers met de goedkoopste bin maar ook de prijs na taxes als je ze voor de goedkoopste prijs hebt verkocht![]()
Die berekening is wel erg lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:16 schreef Maver24 het volgende:
www.futfocus.com
ook een site voor actuele prijzen van spelers met de goedkoopste bin maar ook de prijs na taxes als je ze voor de goedkoopste prijs hebt verkochthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gevonden!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Ajacied7 bedoelde een ander filmpje, even zoeken![]()
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die berekening is wel erg lastig inderdaad."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Die 5 procent kan je er zelf toch wel afhalenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:16 schreef Maver24 het volgende:
www.futfocus.com
ook een site voor actuele prijzen van spelers met de goedkoopste bin maar ook de prijs na taxes als je ze voor de goedkoopste prijs hebt verkocht
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gevonden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een uur lang gezocht?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cards on market ook50 plus zijn er van iedereen wel, en daar dan de max opzetten
Elke dag![]()
Tijdje gezocht, fragment gevonden, gifcam gebruikt, uploaden met puush mislukt en toen maar op een site geupload. Het internet hier is ongelooflijk slechtquote:![]()
![]()
Oke.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geef nu wel namen weg maar goed, iItems die ik er nog niet op heb gezet:![]()
Heb je gedronken ds2?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Monster met rode wodkaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
...en een beetje jizz.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
zelfde kleur als jizzquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Cards on market ook50 plus zijn er van iedereen wel, en daar dan de max opzetten
gr gr
#FreeTrapz![]()
Oh sorry tochsuper nuttig.quote:
Wat moeten we uberhaupt met de ea tax die de verkoper nou moet betalen. Voor jou als koper boeit dat toch niet
Elke dag![]()
Superhandig, nu hoef ik niet meer uit te vogelen hoeveel 5% van 100k isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh sorry tochsuper nuttig.
Wat moeten we uberhaupt met de ea tax die de verkoper nou moet betalen. Voor jou als koper boeit dat toch niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik durf mijn coins niet te verkopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Verkoop je FUT coins en begin weer opnieuw met SMLENO'en.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf mijn coins niet te verkopen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik moet bij jou soms denken aan die spreuk van die vader van Dik Trom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf mijn coins niet te verkopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet bij jou soms denken aan die spreuk van die vader van Dik Trom.![]()
![]()
Heb je echt 1 miljoen geSMLENO't? Of ook een paar IF's ingekocht en verkocht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf mijn coins niet te verkopen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet bij jou soms denken aan die spreuk van die vader van Dik Trom.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ook veel bronze packs gekocht en de inhoud verkocht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je echt 1 miljoen geSMLENO't? Of ook een paar IF's ingekocht en verkocht?![]()
heel erg veelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook veel bronze packs gekocht en de inhoud verkocht.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat zegt me niks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet bij jou soms denken aan die spreuk van die vader van Dik Trom.![]()
je hebt ook in aguero gehandeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook veel bronze packs gekocht en de inhoud verkocht.niet echt SMLENO spelert he
#FreeTrapz![]()
eerst toch een waarschuwing, of niksquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel aids hoor als je account een ban krijgt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eerst toch een waarschuwing, of niks![]()
Ik heb dan ook niet alleen in SMLENO-spelers gehandeld.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt ook in aguero gehandeldniet echt SMLENO spelert he
![]()
In principe zijn donkere mensen beter gebouwd om te wielrennen. West-Afrikanen voor het korte sprintwerk (baan, zie ook bij atletiek) en Oost-Afrikanen voor de wegwedstrijden (zie Ethopiers en Kenianen op de marathon).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
En dit is trouwens een eindbaas bij het baanwielrennen
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahaha BANquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik kan ook niet meer in de mobiele app
#FreeTrapz![]()
Dat weet ik nog niet zo. Voor wielrennen en hardlopen heb je namelijk twee hele verschillende spiergroepen nodig, en zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In principe zijn donkere mensen beter gebouwd om te wielrennen. West-Afrikanen voor het korte sprintwerk (baan, zie ook bij atletiek) en Oost-Afrikanen voor de wegwedstrijden (zie Ethopiers en Kenianen op de marathon).![]()
Ik ben een zwak persoon. Heb maar Ibarbo gehaald. Eerste wedstrijd win ik met 7-4... Wat een kut spel is het ook.![]()
Ethiopiers/Kenianen hebben vooral voordeel van het feit dat ze hun hele leven op grote hoogte wonen en hun lichamen zich daar door de eeuwen heen op hebben aangepast qua lichaamsbouw en zuurstoftransport e.d. (hoge natuurlijke hematocriet, waar anderen EPO nodig hebben om die niveau's te halen)..
Colombianen hebben hetzelfde, daarom ook dat zij zoveel goede klimmers hebben.![]()
Maak de voorhoede Doumbia - IF Rondon of Immobile-Ramos en je zult geen spijt hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben een zwak persoon. Heb maar Ibarbo gehaald. Eerste wedstrijd win ik met 7-4... Wat een kut spel is het ook.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
immobile-Ramos met Mkh er achterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maak de voorhoede Doumbia - IF Rondon of Immobile-Ramos en je zult geen spijt hebbenbohhhhh
#FreeTrapz![]()
Zit te twijfelen of ik mijn wingers moet verkopen... Die doen het helemaal niet slecht qua rendement maar ik win er om een of andere reden geen wedstrijden mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maak de voorhoede Doumbia - IF Rondon of Immobile-Ramos en je zult geen spijt hebben
Cuadrado 9 wedstrijden: 6 goals 5 assists
Biabiany 6 wedstrijden 3 goals 3 assists
Gervinho 20 wedstrijden 9 goals 6 assists
El Shaarawy 23 wedstrijden 10 goals 10 assists
Dan komt Ibarbo aanzetten met 2 goals en 3 assists in 1 wedstrijd...![]()
Goejen sample.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik mijn wingers moet verkopen... Die doen het helemaal niet slecht qua rendement maar ik win er om een of andere reden geen wedstrijden mee.
Dan komt Ibarbo aanzetten met 2 goals en 3 assists in 1 wedstrijd...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fucking irritant al die spelers die na 1,5 wedstrijd helemaal op zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als een winger ongeveer 1 op 1 loopt qua assists+goals is het toch gewoon prima. In dit spel zijn bijna alle wingers ook figuranten geworden door de gameplay, dus dan is wat lager ook nog best.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik mijn wingers moet verkopen... Die doen het helemaal niet slecht qua rendement maar ik win er om een of andere reden geen wedstrijden mee.
Dan komt Ibarbo aanzetten met 2 goals en 3 assists in 1 wedstrijd...
En dat ene potje met Ibarbo zegt ook geen fuck over toekomstig rendement natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik was begonnen met een formatie met wingers (4-3-3 (2/3) ) Keita-Higuain-Iturbe. Het probleem is dat er te veel ruimte is tussen de linies dus is het bij balverlies altijd moeilijk om het op te vangen met 3 middenvelders. ( Nederlands elftal heeft hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan komt Ibarbo aanzetten met 2 goals en 3 assists in 1 wedstrijd...)
Met 4-3-1-2 heb ik meer balans op het middenveld en met de juiste workrates heb je geen moeite om de bal naar de voorhoede te krijgen en een tegenaanval opvangen is ook veel beter te doen.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
En dat ze altijd moesten wegrennen wanneer de blanken kwamenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Ethiopiers/Kenianen hebben vooral voordeel van het feit dat ze hun hele leven op grote hoogte wonen en hun lichamen zich daar door de eeuwen heen op hebben aangepast qua lichaamsbouw en zuurstoftransport e.d. (hoge natuurlijke hematocriet, waar anderen EPO nodig hebben om die niveau's te halen)..
Colombianen hebben hetzelfde, daarom ook dat zij zoveel goede klimmers hebben.![]()
Deze FIFA slaat gewoon nergens op, wingers heb je niks aan, alles draait om pace/dribbelen, verdedigen is veel te moeilijk, kleine foutjes die al 3 jaar in het spel zitten, veel te veel herhalingen tijdens online gamen. Fifa's van voorgaande jaren waren nog wel goed te doen, maar bij deze heb ik het idee dat het weggegooid geld is.
Als Pes weer goed is ga ik die gelijk halen, maar die kans acht ik 5%.
![]()
Slechte gemiddeldes manquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
gewoon deze bazen kopen
immobile
[ afbeelding ]
honda
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is inderdaad prima, alleen als ik elke wedstrijd verlies speelt het toch nog niet lekker. Loop alleen maar achter de feiten aan met 433.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als een winger ongeveer 1 op 1 loopt qua assists+goals is het toch gewoon prima. In dit spel zijn bijna alle wingers ook figuranten geworden door de gameplay, dus dan is wat lager ook nog best.
En dat ene potje met Ibarbo zegt ook geen fuck over toekomstig rendement natuurlijk.
1 wedstrijd zegt niets maar het is wel typerend...
2e teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als EA de AI van de CPU had verbeterd was dit een prima spel qua verdedigen( keepers en glitches even daarbuitengelaten). Ze hebben 2 jaar lang de AI van aanvallers verbeterd dat ze mee rennen en zich aanbieden voorin terwijl nu de CPU verdedigers zich niet beter gaan plaatsen naarmate een aanvaller richting goal gaat. Het zou me niks verbazen als volgend jaar ''intelligent defenders/goalkeepers'' als vernieuwing ( marketingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:10 schreef Matedeor het volgende:
Deze FIFA slaat gewoon nergens op, wingers heb je niks aan, alles draait om pace/dribbelen, verdedigen is veel te moeilijk, kleine foutjes die al 3 jaar in het spel zitten, veel te veel herhalingen tijdens online gamen. Fifa's van voorgaande jaren waren nog wel goed te doen, maar bij deze heb ik het idee dat het weggegooid geld is.
Als Pes weer goed is ga ik die gelijk halen, maar die kans acht ik 5%.
) gaan toevoegen om het geheel beter te laten spelen.
Hala Madrid !
Dat van die goalkeepers hebben ze dus dit jaar gedaan. Maar dat ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als EA de AI van de CPU had verbeterd was dit een prima spel qua verdedigen( keepers en glitches even daarbuitengelaten). Ze hebben 2 jaar lang de AI van aanvallers verbeterd dat ze mee rennen en zich aanbieden voorin terwijl nu de CPU verdedigers zich niet beter gaan plaatsen naarmate een aanvaller richting goal gaat. Het zou me niks verbazen als volgend jaar ''intelligent defenders/goalkeepers'' als vernieuwing ( marketing) gaan toevoegen om het geheel beter te laten spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beetje een understatement... Keepers zijn echt bizar slecht en doen vaker iets fout dan goed bij mij. Denk dat als mijn team sterker zou zijn met een vliegende keeper.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat van die goalkeepers hebben ze dus dit jaar gedaan. Maar dat ging niet helemaal goed.![]()
seasons why ?quote:
oh en palacio natuurlijk![]()
#FreeTrapz![]()
pauperquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
seasons why ?
oh en palacio natuurlijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is iedere jaar zo met iets nieuws. Ze verzinnen iets beters > implementeren het > faalt hard in huidige FIFA editie > proberen het te verbeteren met patches > verneuken weer iets anders maar het werkt wel > Nieuwe FIFA werkt ''alles'' naar behoren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat van die goalkeepers hebben ze dus dit jaar gedaan. Maar dat ging niet helemaal goed.Hala Madrid !
Matige gemiddeldes.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Neymar 4 goals tegen Japan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
interesseert me geen fuck dat je top op the class was bij de neavy seals. gij zijt een koekwousquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Denk niet dat ie een Sif krijgt thoughquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groetjes uit Rusland.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ze zullen friendlies wel niet meetellen nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk niet dat ie een Sif krijgt though
Anders krijgt Gaitan ook een IF (2 goals en een assist tegen Hong Kong)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chiellini wel een IF, hoop ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zullen friendlies wel niet meetellen nee.
Anders krijgt Gaitan ook een IF (2 goals en een assist tegen Hong Kong)
Dat was dan ook geen friendly he thyequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik zit eraan te denken om mijn youtubekanaal wat serieuzer in te richten.Tradingtips enzo.
Dat is waar, dat is waar. En hij zal hem vast niet mislopen vanwege die eigen goal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was dan ook geen friendly he thye
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:24 schreef TBakkert het volgende:
16/23 is beter dan 138/197SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groetjes uit Rusland.
#FreeTrapz![]()
Ik liep nog 2 om 1 bij de 40 wedstrijden, maar dat is op de lange termijn niet vol te houden.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
ik zit eraan te denken om mijn youtubekanaal wat serieuzer in te richten.Tradingtips enzo.
![]()
![]()
Hij moet gewoon niet zo irritant doen. smerige TR makerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon, doe eens niet zo rebels.
#FreeTrapz![]()
Oké let's do this.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
Return of Smlenoquote:
Elke dag![]()
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo irritant doen. smerige TR maker![]()
de stront ahahhahahahahahahahhahahahahHAHAHAHAHAHAhahaAAHHHHHAaahahquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is het verschil tussen FCsuarez en een emmer stront?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:
Badge voor 1,5 miljoen erop zetten
Hala Madrid !
de emmer hi ha ho schiet eens op met je autobuyerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is het verschil tussen FCsuarez en een emmer stront?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha doe in het engels dan kut. Meer money!!quote:![]()
ze zijn weer compleet hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is het verschil tussen FCsuarez en een emmer stront?
#FreeTrapz![]()
emmer mongolquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de stront ahahhahahahahahahahhahahahahHAHAHAHAHAHAhahaAAHHHHHAaahahHala Madrid !
WHATquote:Hala Madrid !
'dan gaan we handelen in nog meer dingen'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon verkocht hoor.![]()
Handel in Bukharov's.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'dan gaan we handelen in nog meer dingen'"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jatogquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon verkocht hoor.Hala Madrid !
je zou zeggen dat je trade-profit dan hoger wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon verkocht hoor.
#FreeTrapz![]()
Goeie pull die badge van 1.500.000quote:![]()
![]()
Huilie huilie helemaalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha zelf mensen uitlachen en uitschelden maar zodra je moet incasseren ga je huilie huiliezeg alleen dat jullie weer compleet zijn, dat gehaat van jullie ben ik inmiddels wel gewend
#FreeTrapz![]()
Ben er helemaal klaar mee voor vandaag.
Resultaat
1e teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wordt mijn 2e teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver Liend
Geile stem ookheb je wat meer de baard in de keel sinds de laatste keer dat we skypten?
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
net pindakaas gegetenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver Liend
Geile stem ookheb je wat meer de baard in de keel sinds de laatste keer dat we skypten?
Die heeft een zwaardere stem dan jij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
moet poker4lifer ook eens proberen dan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zelfs een trimmer gekocht om zn binnenbaard te snoeien iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heeft een zwaardere stem dan jij.![]()
![]()
Zit toevallig nu een boterham met pindakaas te eten. Mensen die pindakaas zonder nootjes eten verdienen het niet om te leven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oew...met stukjes noot erin zeker?![]()
Vast een repost, maar ik kom niet meer op mijn trade accounts.
Even inloggen op de console dus, kan ik gelijk die grotere trade pile dinges giften.![]()
Repost ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:49 schreef DutchSL het volgende:
Vast een repost, maar ik kom niet meer op mijn trade accounts.
Even inloggen op de console dus, kan ik gelijk die grotere trade pile dinges giften.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2 zelfsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan op wefut niet lager dan 42 filteren, dus wist niet eens dat er een 40 rated Pool was. De ene is nog duurder dan de andere... Had er gisteren ook 1.
![]()
Piotr Zemlo. Maar dan met een paar rare tekens in zijn naam.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan op wefut niet lager dan 42 filteren, dus wist niet eens dat er een 40 rated Pool wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gefixtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan op wefut niet lager dan 42 filteren, dus wist niet eens dat er een 40 rated Pool was
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bronzes die zo slecht zijn dat ze meer opleveren dan een goede bronze speler (zoals Hines). Best treurig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vraag het nog maar een keer, iemand die 100k verkoopt voor 10eu op PS4?
Met die site's moet je alles weer via Paypal doen![]()
![]()
Bronzen bank is dit jaar toch kut omdat je die plekjes op de bank hard nodig hebt om fitness te herstellen.![]()
Klopt. Maar dat ze nog zo duur zijn, is alleszeggend over de community.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Bronzen bank is dit jaar toch kut omdat je die plekjes op de bank hard nodig hebt om fitness te herstellen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nope, die gast heeft fijne dribbel en goed schotquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
Dat je Hines een goede bronze noemt eigenlijk toch ookpace only.
scoort meer dan mijn spits nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Werkt 4-3-1-2 echt zo goed dit jaar? Heb het zelf voor het laatst gebruikt in FUT 12, was toen voor mij wel de beste formatie. Sindsdien eigenlijk alleen maar met 3-5-2 gespeeld en die vind ik nu redelijk maar niet zoals de jaren ervoor, lijkt wel of de CDM's veel verder van de verdedigers staan dan vorig jaar
Ik vind het niet zo heel bijzonder, al begint het team wat beter te lopen na een zwak begin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:04 schreef dion_v_k het volgende:
Werkt 4-3-1-2 echt zo goed dit jaar? Heb het zelf voor het laatst gebruikt in FUT 12, was toen voor mij wel de beste formatie. Sindsdien eigenlijk alleen maar met 3-5-2 gespeeld en die vind ik nu redelijk maar niet zoals de jaren ervoor, lijkt wel of de CDM's veel verder van de verdedigers staan dan vorig jaar
Maar ik vond 352 best kut altijd (al ga ik het nu wel weer proberen in het volgende team)![]()
Ander vraagje... Je kan op wefut niet op trait filteren toch? Bij Futhead kan het ook niet, alleen bij futwiz.quote:![]()
Yo Remi, kun je ook fixen dat je bij 'alternatives' ook de andere kleurtjes te zien krijgt? Bijv alternatives voor Kongolo zijn nu enkel silvers, dat je dan ook van Dijk en Vlaar enzo krijgt... of een soort keuzequote:![]()
![]()
Wie is de spits? Afobe? Dat lijkt mij de beste Engelse bronze ST (en ja, Appiah heeft eigenlijk gewoon goede stats en niet alleen pace)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, die gast heeft fijne dribbel en goed schotscoort meer dan mijn spits nu
![]()
Voor mij wel in ieder geval, sinds 4-3-1-2 ben ik gaan winnen. Speelde in 14 4-3-3 en in 13 3-5-2. Serie A team gebruik ik, die competitie is daar volgens mij ook wel ideaal voor. En het speelt compact dus verdedigend solide en in 15 is door het centrum spelen toch het effectiefst. Niet dat ik er veel plezier uit haalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:04 schreef dion_v_k het volgende:
Werkt 4-3-1-2 echt zo goed dit jaar? Heb het zelf voor het laatst gebruikt in FUT 12, was toen voor mij wel de beste formatie. Sindsdien eigenlijk alleen maar met 3-5-2 gespeeld en die vind ik nu redelijk maar niet zoals de jaren ervoor, lijkt wel of de CDM's veel verder van de verdedigers staan dan vorig jaar.
![]()
Zal eens kijken voor een apart keuzeknopje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo Remi, kun je ook fixen dat je bij 'alternatives' ook de andere kleurtjes te zien krijgt? Bijv alternatives voor Kongolo zijn nu enkel silvers, dat je dan ook van Dijk en Vlaar enzo krijgt... of een soort keuzeKlopt... Zal ik ook eens naar kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ander vraagje... Je kan op wefut niet op trait filteren toch? Bij Futhead kan het ook niet, alleen bij futwiz.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Enige wat ik nog mis bij WeFUT is de weak links bij een speler. Erg handig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb nu Jervis in de spits. Fijn aanspeelpunt, alleen niet echt een afmaker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is de spits? Afobe? Dat lijkt mij de beste Engelse bronze ST (en ja, Appiah heeft eigenlijk gewoon goede stats en niet alleen pace)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jullie zetten me wel aan het werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Enige wat ik nog mis bij WeFUT is de weak links bij een speler. Erg handig.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
bohhh filteren op try to beat defence en pace, en dan lekker de counter tactiek met park the busquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zal eens kijken voor een apart keuzeknopje.
[..]
Klopt... Zal ik ook eens naar kijken.wat een lol zal dat zijn.
#FreeTrapz![]()
Dat hoeft er van mij niet in hoor.quote:Voor spelers check ik F*thead. Squadbuilden doe ik in WeFUT.
Heb je al een officieel Twitch stream? Ik denk dat Lindren best anchorman wil zijn van het nieuwe kanaal.quote:![]()
ik was er blij mee maar volgens de kenners hier waren het kut gemiddeldesquote:
#FreeTrapz![]()
![]()
Deze lijkt me ook wel leuk om mee te spelen, wel vrij simpel met alleen maar Juve/PSG spelers![]()
Alleen de backs zijn poep.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
wat waren je gemiddeldes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik was er blij mee maar volgens de kenners hier waren het kut gemiddeldes![]()
speed dribbler trait moet je hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh filteren op try to beat defence en pace, en dan lekker de counter tactiek met park the buswat een lol zal dat zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
42/30quote:ook rond de 30 assists.
#FreeTrapz![]()
Vertelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb een speler gelist voor 150c BIN.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb een speler gelist voor 150c BIN.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hahn, Brenet, Kongolo, Rekik, Willems, Aké, Maher, Hupperts, John, Weghorst, Manu.
Tja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Hahn, Brenet, Kongolo, Rekik, Willems, Aké, Maher, Hupperts, John, Weghorst, Manu.
Tja![]()
![]()
![]()
say WHAT ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb een speler gelist voor 150c BIN.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja daar kwam ik vandaag ook achter. Ibarbo en Ramos hebben allebei die trait, misschien maar eens samen in een teampje zetten.quote:![]()
Woutjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Tja![]()
![]()
Taarabt en De Rossi zijn echt altijd geblesseerd..niet normaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit ik het helemaal voor je te maken... verrader.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat hoeft er van mij niet in hoor.Voor spelers check ik F*thead. Squadbuilden doe ik in WeFUT.
http://wefut.com/en/player/linked_players/2097/weakSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit ik het helemaal voor je te maken... verrader.
http://wefut.com/en/player/linked_players/2097/weak
Hoe doe je dat zo snel man?
Weak linksquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit ik het helemaal voor je te maken... verrader.
http://wefut.com/en/player/linked_players/2097/weakDat zijn er toch teveel man
Elke dag![]()
Nee...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je weet nog hoe het in FUT 12 ging?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Werkt bij Futhead perfect. Even filteren op een positie en klaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weak linksDat zijn er toch teveel man
(grapje remi
)
Weet niet wat speed dribbler precies doet, maar ik speel het liefste met technical dribblers. Of het nou een placebo is of niet, ik heb het idee dat ze veel fijner dribbelen dat andere spelersquote:Kishna en Promes
Had juist verwacht dat Kishna heel lomp zou zijn door zijn 187cm en geen geweldige agility/balance
![]()
Gebruik dat ook best vaak. Weinig nadenken, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werkt bij Futhead perfect. Even filteren op een positie en klaar.(grapje remi
)
![]()
Bij mij Casta en Ananidzequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Taarabt en De Rossi zijn echt altijd geblesseerd..niet normaal.![]()
![]()
iemand zal mij ook bij moeten pratenquote:begonnen in 13
#FreeTrapz![]()
maar wat is het voordeel als je wel kan plaatsen maar mensen niet kunnen zoeken op 150c BIN? je moet dus altijd een uur wachten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op console kun je het wel zoeken sjef.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:37 schreef FCsuarez het volgende:
maar wat is het voordeel als je wel kan plaatsen maar mensen niet kunnen zoeken op 150c BIN? je moet dus altijd een uur wachten?![]()
sjonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op console kun je het wel zoeken sjef.
sjef
sjaak is next?![]()
zal het even proberen thuis gerritquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op console kun je het wel zoeken sjef.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ok ik bedoelde chefquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal het even proberen thuis gerrit![]()
Dat team van HulkHeld zag er wel goed uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:57 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand een tof bronze team? Wil even die cup gaan proberen te winnen![]()
Jong Oranje al achter
Weer blunderende (oud) Feyenoorders. As usual.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was snel
Eerste goal sinds Adrie er zit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De assist van Jetro
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: