SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Voila schrijf je zo hoor TeddieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je probeert me een racistische opmerking te ontlokken, maar zo ben ik nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om beide onderwerpen te combineren. Denk je dat zwarte piet goed kan basketballen?
Laat ik het omdraaien: ken jij een blanke die goed kan basketballen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhhhhquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat was wel de bedoeling van mijn postquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Turnovers? Fast break? Rebounding? En mensen maar klagen als ik het over wielrennen hebDat is zo goddelijk als dat werkt. Steal -> fast break -> alley oop -> zieke dunkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en defense die goed turnovers kan forceren![]()
Klasse, wat voor team ga je ermee maken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.![]()
Gasolquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je probeert me een racistische opmerking te ontlokken, maar zo ben ik niet
Laat ik het omdraaien: ken jij een blanke die goed kan basketballen?![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
DS snoert iedereen toch wel de mond. SMLENODit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had natuurlijk al veel meer maar na die pack opening van gisteren niet meer (excl. mijn 2 andere accounts)Ik denk dat ik uiteindelijk Serie A silvers ga maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klasse, wat voor team ga je ermee maken?![]()
DS had beter zo veel tijd in zijn afstuderen kunnen steken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS snoert iedereen toch wel de mond. SMLENONAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet wel dat je niet de enige bent met die mening, heb er meer over gehoord. Heb zelf nog geen robben-moneyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn er hier mensen die raar opkijken als ik zeg dat NIF Robben beter speelt dan IF Robben?![]()
Dat is zeker ook het aantal bronze packs dat je geopend hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] zo, dat was het voor dit jaar.
Wel
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ach Fut is veel belangrijk jatochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS had beter zo veel tijd in zijn afstuderen kunnen steken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat hoor je wel vaker, mensen zeggen hetzelfde van Lacazette.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn er hier mensen die raar opkijken als ik zeg dat NIF Robben beter speelt dan IF Robben?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog geen 10 mil trade profit hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn er hier mensen die raar opkijken als ik zeg dat NIF Robben beter speelt dan IF Robben?![]()
![]()
Francisco Elson.... oh wacht...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je probeert me een racistische opmerking te ontlokken, maar zo ben ik niet
Laat ik het omdraaien: ken jij een blanke die goed kan basketballen?
uhhm Rik Smits
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe kan benteke een god zijn met 80 rating. Raadsels van FUTquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Maar hoe kan een NIF nou beter spelen als een IF bijna alle stats beter heeft?![]()
Dat vragen we ons hier toch al 5 jaar af?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Maar hoe kan een NIF nou beter spelen als een IF bijna alle stats beter heeft?NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |