Wow wow wow.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, maar die doen het tegen betaling
Tof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
Pakketje is binnen.Het zijn daglichtlampen voor m'n foto's! AWESOME
Heeft ze niet letterlijk gezegd, maar zo kwam het wel een beetje over. Er was een vast groepje en toen wij naar deze SC kwamen leek het alsof we de tent overnamen (voor haar). Er is toen nog gekibbel geweest in FB, maar daarna is ze met de noorderzon vertrokken. Samen met een paar andere users. Alleen Aeque is gebleven volgens mij.quote:
Christelijk? Of gewoon uit eigen normen en waarden?quote:
Soms denk ik dat je aan de drugs bent als je zo'n verhaal typt. Is dat ook zo of ben je gewoon extreem filosofisch?quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft ze niet letterlijk gezegd, maar zo kwam het wel een beetje over. Er was een vast groepje en toen wij naar deze SC kwamen leek het alsof we de tent overnamen (voor haar). Er is toen nog gekibbel geweest in FB, maar daarna is ze met de noorderzon vertrokken. Samen met een paar andere users. Alleen Aeque is gebleven volgens mij.
Maar hoorde je per se bij dat specifieke groepje dan? Jij hebt sowieso nooit geklaagd.quote:
Ik heb heel dat gebeuren gemist, vrees ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
Heeft ze niet letterlijk gezegd, maar zo kwam het wel een beetje over. Er was een vast groepje en toen wij naar deze SC kwamen leek het alsof we de tent overnamen (voor haar). Er is toen nog gekibbel geweest in FB, maar daarna is ze met de noorderzon vertrokken. Samen met een paar andere users. Alleen Aeque is gebleven volgens mij.
Dat zou ik niet meer weten, dat is al maanden geleden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:16 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ik heb heel dat gebeuren gemist. Is daar nog ergens een verslag van te vinden ?
Welke SC draad was dat...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
http://www.playbuzz.com/rachaelg/which-bond-villain-are-you
[..]
Niet iedereen heeft jouw charme natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit inderdaadBen daar zelf niet van, maar het is te doen. En natuurlijk een beetje in je eigen league blijven. Tenzij je met je natuurlijke charmes elke hottie in kan palmen
Ik wil ook een knuffelquote:
Hebben wij ooit geknuffeld?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
volgens mij kan je heerlijk knuffelen. Bijna net zo lekker als iemand die ik ken. Bijna...
Ik klaag nooit, ik ga met de flow mee. Ik kwam er tussen vallen en heb nooit een punt gemaakt toen de rest binnenkwam vallen als een stel walrussen tijdens voedertijd en ik ging vrolijk meeposten. Kon ze niet hebben. Dus nee, klagen heb ik niet gedaan. Zij wel tegen mijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoorde je per se bij dat specifieke groepje dan? Jij hebt sowieso nooit geklaagd.
Omdat ze vinden dat het zo hoort. Ze zijn een beetje ouderwets.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
Christelijk? Of gewoon uit eigen normen en waarden?
[..]
Ik zal iedereen (die wil) knuffelen op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]Idem hier
[..]
Niet iedereen heeft jouw charme natuurlijk
[..]
Ik wil ook een knuffel
[..]
Hebben wij ooit geknuffeld?
Wij ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef JustTalkLove het volgende:
Ik vreesde al dat er iets gebeurd was.
Bij deze, is de waarheid onthuld.
Bedankt.
P.S. Doe gerust verder met onthullingen.
Ik hou van ontsluieringen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik klaag nooit, ik ga met de flow mee. Ik kwam er tussen vallen en heb nooit een punt gemaakt toen de rest binnenkwam vallen als een stel walrussen tijdens voedertijd en ik ging vrolijk meeposten. Kon ze niet hebben. Dus nee, klagen heb ik niet gedaan. Zij wel tegen mij
Echt, he. Ik zit al met een mes in de aanslag.quote:
Niets mis mee. Vroeger dacht ik er zelf ook altijd zo over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat het zo hoort. Ze zijn een beetje ouderwets.
Nee, ik maak enkel mijn status als metafoorkoning waarquote:
Nu mis ik mijn kat...Nog 3,5 uur. Irl knuffelsquote:
Van jou had ik ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Ik zit al met een mes in de aanslag.
Een beetje ja. Maar het zit toch al gauw op 35%.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:20 schreef JustTalkLove het volgende:
Een beetje vet, op de juiste plaatsen, misstaat zeker niet Fera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |