SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
Alsof men tracht niet te winnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:38 schreef Solique het volgende:
Ik probeer het wel, maar 5 wins halen is al een hele klus sinds zaterdag
Lijkt het wel op laatste dagen.quote:
flanken? soms potten waar iedereen niet eens uit de base gingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:14 schreef Ordos20 het volgende:
Mjah, flanken open laten etc. Trouwens is er iets mis met de camo mechanic?
Hoor ook overal dat 50100 echt een tank is die gebruik moet maken vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:23 schreef FreezePop het volgende:
Voor de mensen die het over de 50100 hadden.
Ik vond hem persoonlijk minder dan de 120. De reload van 48 seconden is zo pijnlijk dat het bijna onmogelijk is tactisch te reloaden. De 50100 heeft wel 200 extra damage in zn clip, maar moet zich wel 6 seconden langer exposen om deze schoten te lossen.
Het is vast een geweldige tank voor dingen als stronghold en CW. Voor pubs vond ik hem niet zo leuk.
30 potjes zo veel ga ik nog niet eens proberen. Haal de 15 niet eens en ben het dan al zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:20 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond weer een poging wagen om in 30 potjes 5 keer te winnen.
Tip; speel statpadder tanks, dan is het in ieder geval een stuk leuker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:21 schreef Solique het volgende:
[..]
30 potjes zo veel ga ik nog niet eens proberen. Haal de 15 niet eens en ben het dan al zat
Het kan wel, heb er toevallig gisteren een Tankaas op gehaaldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:57 schreef Ordos20 het volgende:
Ik heb moeite met de T1 heavy. Niets lukt:(
Hadden ze van de hellcat en kv1-s af moeten blijvenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tip; speel statpadder tanks, dan is het in ieder geval een stuk leuker.
Mee eens /pinkt traantje weg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Hadden ze van de hellcat en kv1-s af moeten blijven
En zelfs met de nu nog aanwezige statpad tanks lukte het de laatste dagen niet
Zo ver ben ik nog lang nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mee eens /pinkt traantje weg.
Ook niet met de object 140?
Duurt lang he, ben al eeuwen bezig voor de IS-7 en ik heb al vernomen dat de voorloper slechte armor heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog lang niet
Ben pas bij de T-44 in die lijn
Ja, de IS-8 heeft minder armor dan de IS-3. Speelt ook meer als een medium.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duurt lang he, ben al eeuwen bezig voor de IS-7 en ik heb al vernomen dat de voorloper slechte armor heeft
Ach, het grote broertje van de KV-1S denk ik maar, cannon is in ieder geval wel goed en hij is wat sneller dan de IS-3 meen ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:10 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ja, de IS-8 heeft minder armor dan de IS-3. Speelt ook meer als een medium.
Op mijn manier van spelen duurt dat lang.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duurt lang he, ben al eeuwen bezig voor de IS-7 en ik heb al vernomen dat de voorloper slechte armor heeft
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Op mijn manier van spelen duurt dat lang.
Speel meerdere lijnen tegelijk
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Speel toch voornamelijk voor mijn plezier.
T29 full ops is een stuk beter. Echt een heerlijke tankquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef nilssanders het volgende:
Bijna alles gewonnen
Bijna de T29 unlocked. Hopelijk is die even goed als de M6,wat een heerlijk tank is dat zeg
Ik ga sws die M6,T29,T32 en M103 houden. Voor strongholds etc.wij doen geen CW ofzo dus die T110E5 komt nog welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:31 schreef Solique het volgende:
[..]
T29 full ops is velen malen beter. Echt een heerlijke tank
Mijn hoogste tier was ook arty toen ik begon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef Ordos20 het volgende:
Tis best erg dat mijn beste Tank de GWpanther is. T6 heb ik alleen de 3001D en de amx12
Ik heb een haat liefde verhouding met de 50100. De ene pot is echt geweldig 5000+ dmg. De andere pot 3x niks. Heeft te maken met de mensen om je heen. Als die snappen dat je een armor van papier hebt en een reload van een krappe minuut dan kun je wel leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 schreef Solique het volgende:
[..]
flanken? soms potten waar iedereen niet eens uit de base ging
[..]
Hoor ook overal dat 50100 echt een tank is die gebruik moet maken van
openingen/reload/flanks om snel wat schoten te lossen of de clip te legen op iemand.
En dan zelf weinig tot geen damage te vangen en te wachten op reload.
hoe vaak ik die t1 wel niet critical hit in team battlesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef Brutus.nl het volgende:
Ik had vandeweek met mijn roomboter met derp (150mm) een ricochet op een T1...
En of dat niet erg genoeg was, ik schoot met APCR...
Ben er nog steeds een beetje in shock van.
apcr krijgt andere normalisatie t.o.v. APquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef Brutus.nl het volgende:
Rhoomba heeft geen APCR op de 150mm? Als je over HEAT praat, het kan makkelijk zijn dat je zn tracks raakte of ander spaced armor, HEAT is daar géén fan van.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef Brutus.nl het volgende:
Ja. En ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:18 schreef Convict het volgende:
Is er ergens een lijst van alle perks wat ze nu echt toe voegen? Er staat bijv wel bij de perk info wat het doet maar niet hoeveel % het versterkt op sommige perks na.
Stug III G is een toptankje. De enige Tier 5 die standaard in mijn garage staat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef Ordos20 het volgende:
Het heeft 2,5 uur moeten duren. Maar met de Stug en Hummel toch in het laatste half uur de togtober binnen gehaald.
Zou kunnen, dacht ik eigenlijk ook. Wist het niet zeker. Maar de World of Tanks wiki zei APCR.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Rhoomba heeft geen APCR op de 150mm? Als je over HEAT praat, het kan makkelijk zijn dat je zn tracks raakte of ander spaced armor, HEAT is daar géén fan van.
Dan zal het daar wel door komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:24 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
De 128mm heeft wel APCR, die wordt het meest gebruikt. Gebruik ik zelf ook, vind ik een stuk beter dan de 150mm.
zo, binnen een uur de dailies binnen. 5 uit 8 potjes gewonnen en in de top tien. Kv1 en Stug ftwquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:20 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Stug III G is een toptankje. De enige Tier 5 die standaard in mijn garage staat.
Die dagelijkse missie vind ik goed te doen. Als ik ervoor ga zitten heb ik hem altijd wel binnen 6 tot 10 potjes dus een uurtje/anderhalf.
Maar ik zie veel mensen er toch nog moeite mee hebben of langer door moeten en gaan dan ze anders zouden willen en doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee niet echt padding stats, ik heb nog geen 50 battles met dit apparaat.Maar wat lachen zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Noord-Amerikaans account eh. Hoe is die tank? Inmiddels al wat ervaring mee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:33 schreef popolon het volgende:
Iemand de Fury getest? Ik heb tijden geen geld uitgegeven maar ik dacht doe eens gek, *pats* 25000 gold, kreeg ik er een gratis Fury tank bij.
Ik kan niet echt spreken over m'n ervaring met de Easy 8 maar dit is helemaal geen slechte tier 6.
[ afbeelding ]
Hoeveel potjes daarvan heb je door een ander laten doen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:03 schreef Photomorti het volgende:
Photomorti OP please nerf now
[ afbeelding ]
Waarom zou je zoiets door een ander laten doen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel potjes daarvan heb je door een ander laten doen?
Maar dan heb je dus een goeie score. iedereen hier weet hoe je daar aan komt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:03 schreef Photomorti het volgende:
Photomorti OP please nerf now
[ afbeelding ]
Orzanel heeft in totaal 23 potjes op mijn account gespeeld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel potjes daarvan heb je door een ander laten doen?
Mijn laatste 7 dagen wn8 is 3500 wn8 ik red me prima hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets door een ander laten doen?
Gaat er toch om wat je zelf kan en niet wat een ander kan?
Vervolgens ga je zelf weer aan de bak en bak je er niks van
Die hebben ook wel door dat 'ie anderen betaald om z'n stats te padden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:19 schreef Photopaidme het volgende:
Of er is gewoon geen enkele top clan die je als lid willen hebben.... Dat lijkt me veel waarschijnlijker gezien je ingame gedrag en persoonlijkheid.
jij snapt het echt niet. In team battles en strongholts etc heb ik nog nooit artys gezien of noobs. Daar heeft elk team wel een tactiek. Maar waarom leg ik het eigenlijk nog uitquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:59 schreef Photomorti het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam een clan willen joinen met allemaal paupers en clickerfaggots ?
misschien toch maar is een arty mee nemen ja. Want de hoeveelheid base campers de laatste tijd is bedroevendquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:14 schreef ShaoliN het volgende:
In CW is het trouwens ook best wel heel erg leuk om een goede clicker in je team te hebben. Wat ze met de Conqueror doen, icm met spottende mediums is toch wel een genot. Zo'n domme bushcamper ala photmorti in zijn IS7 in 1 schot geowned zien worden, dat blijft mooi.
T-54: 92quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:28 schreef Photopaidme het volgende:
Hms.... 65 battles gespeeld in de PTA a 1066 average XP per battle.
Je hebt ongeveer 367K XP nodig om van een stock Leo PTA naar een Leopard 1 te gaan.
Ah gossie, was hij niet OP genoeg voor je smaak?
Natuurlijk niet. En hij betaalt anderen om z'n stats te padden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:43 schreef Dimauro het volgende:
Geniet je er dan wel van, of is het gewoon pure frustratie..
Hoe dealen jullie met campers? Want wij kunnen echt niet still zitten. en vaak winnen we het maar op sommige maps is campen zwaar bevoordeeldquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef Solique het volgende:
In TC en CW ligt het aan de tactiek of je een arty mee gaat nemen of niet.
Hebben vaak genoeg potten gewonnen door arty
Ligt aan de map en welke tanks er nog over zijn, is geen vaste regel voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Hoe dealen jullie met campers? Want wij kunnen echt niet still zitten. en vaak winnen we het maar op sommige maps is campen zwaar bevoordeeld
Scouten met een light doet voor ons de truuk meestal wel. maar scout plus een arty zou ideaal zijn denkik. totdat ze zelf ook gaan aanvallen dan is een arty weer minder waard dan een heavy tankquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt aan de map en welke tanks er nog over zijn, is geen vaste regel voor.
Natuurlijk scouten gebeurd door de light/med.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:54 schreef Convict het volgende:
[..]
Scouten met een light doet voor ons de truuk meestal wel. maar scout plus een arty zou ideaal zijn denkik. totdat ze zelf ook gaan aanvallen dan is een arty weer minder waard dan een heavy tank
Als je arty meeneemt dient deze op zijn minst een heavy uit te schakelen natuurlijk. Wij hebben regelmatig 2 arty's bij ons en het is niet uniek dat die 2 samen ruim over de 10k dmg doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:54 schreef Convict het volgende:
[..]
Scouten met een light doet voor ons de truuk meestal wel. maar scout plus een arty zou ideaal zijn denkik. totdat ze zelf ook gaan aanvallen dan is een arty weer minder waard dan een heavy tank
Klopt, arty doet vaak een bak damage bij TC/CW.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als je arty meeneemt dient deze op zijn minst een heavy uit te schakelen natuurlijk. Wij hebben regelmatig 2 arty's bij ons en het is niet uniek dat die 2 samen ruim over de 10k dmg doen.
Niet dat ik weet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef Ordos20 het volgende:
Heb ik iets gemist? En gratis dag premium? Zo maar?
Er was iets van een speciaal waarmee je een dag premium kreeg als je die missie haalde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef Ordos20 het volgende:
Heb ik iets gemist? En gratis dag premium? Zo maar?
ohw. Okay. Geen idee wat het was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef Photopaidme het volgende:
[..]
Er was iets van een speciaal waarmee je een dag premium kreeg als je die missie haalde.
Er waren zelfs meerdere potjes van onder de 40% die ik gewonnen heb. Rare dag vandaagquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?
Wat is met WoT gebeurd,Ik win bijna alles opeens
Niets grappigers dan een KV-1 tracken met je M5A1 Stuart.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Natuurlijk scouten gebeurd door de light/med.
Stationaire tank/td/arty is dan gelijk prio target voor arty.
Scouts gebruik je vooral voor informatie en voor het opvangen van de scouts van tegenpartij.
Al gebruiken wij ze ook wel eens als flankers, afleiding als de mogelijkheid er is.
Altijd leuk als kleintje een grote slachten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Niets grappigers dan een KV-1 tracken met je M5A1 Stuart.En 'm dan nog in z'n reet schieten ook met dat fijne 47mm kanonnetje
12t ook een onderschat tankje. Wordt je een keer geraakt denk je hè 128 damage. Voor je het weet heb je zo'n hele clip in je reet hangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd leuk als kleintje een grote slachten.
Pas nog met amx 12t een T28 prot van 100% naar 0% gekregen.
Die hele lijn vind ik geweldig. De 1390 en de bat zijn ook erg leuk. Alleen de tier 9 is niet zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
12t ook een onderschat tankje. Wordt je een keer geraakt denk je hè 128 damage. Voor je het weet heb je zo'n hele clip in je reet hangen
De 12t en ik klikken niet zo goed. Ik kan er weinig mee. Hij ligt snel maar de acceleratie is niet nat mijn smaak. Dan liever een trage heavy die snel op stoom komt. Wellicht spel Ik hem ook gewoon verkeerd (en passief scouten lukt mij ook niet).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
12t ook een onderschat tankje. Wordt je een keer geraakt denk je hè 128 damage. Voor je het weet heb je zo'n hele clip in je reet hangen
Ik wacht er nog maar even mee. Nu ik weer regelmatiger speel wordt ik er weer aardiger in. Voor het eerst een goede game in de vk3001h. 1040 xp base. Ook wel eens leuk na zoveel frustrerende potjes ermee Tot je door hebt Hoe het moet. Was ook zo met de m3 lee. Pas na heel veel potjes kreeg ik die tank doorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:14 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Als je de 12t niks vond, dan ga je de 13 75 ook niks vinden, vrijwel dezelfde tank... Maar vanaf de tier 8 wordt het een stuk beter.
12t is lastige tank, tevens ook een team nodig omdat je zelf te weinig dpm hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:14 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Als je de 12t niks vond, dan ga je de 13 75 ook niks vinden, vrijwel dezelfde tank... Maar vanaf de tier 8 wordt het een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |