yepquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gaat nooit om de rollade zelf
het huis van zus he, waar zij elke keer komt eten, elke dag...quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Het is ook allemaal best verwerpelijk, Bert die iemand in zijn eigen huis overvalt met de camera. En dit soort reacties zijn dan het perfecte resultaat, want kijkcijfers.
Dit was het huis van haar zus.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Het is ook allemaal best verwerpelijk, Bert die iemand in zijn eigen huis overvalt met de camera. En dit soort reacties zijn dan het perfecte resultaat, want kijkcijfers.
Blijft hetzelfde idee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit was het huis van haar zus.
Zonder zes euro af te rekenenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
het huis van zus he, waar zij elke keer komt eten, elke dag...
Ik leer anders wel veel van de Urker cultuur.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik vind dit programma niet echt passen bij de NPO
Achter de luikjes mag alles.quote:
urkgodquote:
Voor je het weet slaat de vlam in de panquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou wel in Urk willen wonen, lekker rustig en gemoedelijk.
Die verstandelijke beperking neem ik op de koop toe.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor je het weet slaat de vlam in de pan
lekker neuken met je nichtquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Dat dacht je maar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:31 schreef luckass het volgende:
[..]
heb je er al een huisje op het oog voor ons?
nou nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |