Dat mens heeft natuurlijk die familie al helemaal geconditioneerd... Zo hebben wij er ook 1 in de familie. Iedereen bibbert en niemand durft er tegen in te gaan want als ze boos word dan word ze goed boos. Dus je kunt maar beter sorry zeggen al deed je niets foutquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan biedt 'ie nog zijn excuses aan ook... van mij had ze heel hard in de plomp mogen vallen hoor
Maar daar ben je dan na tien jaar geen contact toch wel overheen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat mens heeft natuurlijk die familie al helemaal geconditioneerd... Zo hebben wij er ook 1 in de familie. Iedereen bibbert en niemand durft er tegen in te gaan want als ze boos word dan word ze goed boos. Dus je kunt maar beter sorry zeggen al deed je niets fout
Misschien niet als het ook invloed heeft op je andere relaties?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar daar ben je dan na tien jaar geen contact toch wel overheen?
Soms gaan vrienden voor familie, zeker als je zus zo'n nare heks is. Ik vond het jammer dat het goed kwam eigenlijk
Ja, dat zal denk ik de afweging geweest zijn. De tachtigste verjaardag van moeder, de zwangere dochter... ff slikken, excuses aanbieden en die mensen dan maar blij maken. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij zuslief in zijn leven nou zo gemist heeft....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien niet als het ook invloed heeft op je andere relaties?
Nee maar zuslief lijkt me niet het type dat genoegen neemt met minderquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zal denk ik de afweging geweest zijn. De tachtigste verjaardag van moeder, de zwangere dochter... ff slikken, excuses aanbieden en die mensen dan maar blij maken. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij zuslief in zijn leven nou zo gemist heeft....
Ja precies, never dat ik mijn excuses aan ging bieden. Maar sommige mensen doen iets en kunnen het zo draaien dat een ander schuldig isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan biedt 'ie nog zijn excuses aan ook... van mij had ze heel hard in de plomp mogen vallen hoor
Ben nog altijd fan van hem!quote:Op maandag 2 februari 2015 22:26 schreef Pandaplint het volgende:
Lonnie had nog wat uurtjes open staan bij de EO
Hij heeft een cursus gevolgdquote:Op maandag 9 februari 2015 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Die Bert is wel een steengoede mediator. Mag ook wel eens gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |