abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147228540
Ik wil ook van mn wrok af, kost veel energie en ook mn gezondheid
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:02:00 #77
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147415950
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:05 schreef yoctoa het volgende:
pas toen er voor mij gebeden werd omdat het slecht met mij ging, ging ik alles bij god brengen en begon het woord ook echt te vallen in mn hartje.
Ze pakken je op je zwakste momenten inderdaad.
pi_147519646
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:36 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Gaaf om te horen, interessant verhaal zo om te horen. Gaaf dat Jezus zich ook ten opzichte van een hindu openbaart! Ik heb alleen verhalen gehoord over moslims. Ik ben ook wel benieuwd of je ondertussen ook je hebt aangesloten bij een kerk of dat je dat niet hebt gedaan.
Gaaf he?

Dat mensen hun geloof vertellen tegen anderen en dat die mensen daarom dromen over iemand die ze dan ineens Jezus noemen, terwijl niemand weet of hij uberhaupt bestaan heeft en hoe hij er dan uitzag. Misschien was hij wel een kaboutertje, of een elfje.

Wat nog het meest bizar is is dat iemadn in een droom komt vertellen "volg mij". Narcisme ten top, als je het mij vraagt. "geloof in mij, en dan heb ik jou lief".

Liefde zonder voorwaarden is veel beter, maar dat komt dan ook de betere goden toe en niet de wannabees.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_147590786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:02 schreef avawasada het volgende:
Heb ruim 2 jaar me verdiept in verschillende oosterse godsdienste maar vooral de filosofie van het hindoeīsme, ik zette ook ongeveer 500 gesprekken van goeroes op verschillende download sites , ik was een verspreider van leugens/dwaarlereren/wetteloze eigenlijk, en kreeg op een nacht een droom dat ik zon verlichtingsboekje aan het lezen was en dat ik ineens achterover viel ergens de diepte in, tijdens het vallen kreeg ik ook steeds meer pijn en angst in mn lijf, ik kon niet zien waar ik in viel, wel dat er een roepstem uit mn lichaam kwam, help Jezus.

Ik ben toen bekeerd naar het christendom, heb alles onderzocht hoe het zit met de bijbel en wat zonde dan precies is en welke zonde ik dan had,die allemaal bij God beleden, en ben later nog keer aangevallen , en toen kwam weer de roep uit mn lichaam, ook Help Jezus.

Kan het zijn dat de Heilige Geest die enorme roep naar Jezus deed, de stem kwam uit het middenste van mn lichaam.

Heb nu al meer dan 20 keer Jezus aangeroepen als ik problemen had en Jezus leeft echt, hij heeft me iedere keer gehoord en geholpen, Hij is ook super liefdevol, geen mens is zo trouw als Hem.
OP van dinsdag 14 oktober.
En op alle reacties, antwoorden en sneren heb je nog niet één keer gereageerd?

Ikzelf zou zeggen: ik heb ook wel eens vreemde ervaringen gehad. Alsof ik in twee werelden leefde, bijvoorbeeld. Of toen ik mezelf terugvond als een kleine zwarte halter in een zwarte wereld.
Je niet druk over maken: gewoon waarnemen wat er gebeurt en zien waar het op uitloopt.
Meestal komt het gewoon weer goed.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 15 december 2014 @ 08:43:14 #80
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147594106
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef BerjanII het volgende:
Dat mensen hun geloof vertellen tegen anderen en dat die mensen daarom dromen over iemand die ze dan ineens Jezus noemen
Ik doel niet op logische dromen adhv een evangelisatie gesprek, maar dromen die niet daaraan te linken zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef BerjanII het volgende:
Liefde zonder voorwaarden is veel beter, maar dat komt dan ook de betere goden toe en niet de wannabees.
Kan je deze zin nog verder uitleggen, ik ben volgens mij niet slim genoeg om het te begrijpen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_147649907
Jezus heeft TS tot zich genomen, amen O-)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_147650597
En dit is dus, waarom we psychiatrische klinieken hebben :')
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_147750694
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 08:43 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik doel niet op logische dromen adhv een evangelisatie gesprek, maar dromen die niet daaraan te linken zijn.

[..]

Kan je deze zin nog verder uitleggen, ik ben volgens mij niet slim genoeg om het te begrijpen...
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 08:43 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Die bestaan niet. Er is nog nooit een hele stam tot Jezus gekomen die nooit van het christendom gehoord heeft. Die mensen dromen niet over mensen die Jezus zouden kunnen zijn. Men moet ook niet vergeten dat men vaak een wezen zien die men achteraf voor Jezus houdt. Terwijl niemand ooit Jezus gezien heeft en dus niet weet hoe hij eruit gezien heeft (aangenomen dat hij werkelijk bestaan heeft, wat ik betwijfel).

quote:
Dat ik de christelijke god een wannabee god vind. Vooral in de joodse vorm, moet je Jesaja eens lezen. Ik heb boeken gelezen van Louis van Gaal, maar zelfs daarin vind je niet zulke zelfingenomen teksten als in Jesaja (en eigenlijk in alle boeken van het OT en NT).

De gnostici hebben niet voor niks een verhaal dat ze de joodse god weer over zichzelf laten orakelen en dat de godin van de wijsheid (Sophia) dan tegen hem zegt: "rustig nou, je bent niet de oppergod. Dus houdt je gemak".
Slimme mensen die gnostici ;)
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_147751718
TS is gewoon een spammer mensen die de opdracht heeft gekregen om op verschillende fora zijn bekering te posten in de hoop om zieltjes te winnen. Zielig wereldje :r

https://www.google.nl/?gw(...)osterse+godsdienste+

Slotje?
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:01:12 #85
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_147758188
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:41 schreef Being het volgende:
TS is gewoon een spammer mensen die de opdracht heeft gekregen om op verschillende fora zijn bekering te posten in de hoop om zieltjes te winnen. Zielig wereldje :r

https://www.google.nl/?gw(...)osterse+godsdienste+

Slotje?
Idd.. en erg afwezig in zijn eigen draadje.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')