Ze pakken je op je zwakste momenten inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:05 schreef yoctoa het volgende:
pas toen er voor mij gebeden werd omdat het slecht met mij ging, ging ik alles bij god brengen en begon het woord ook echt te vallen in mn hartje.
Gaaf he?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gaaf om te horen, interessant verhaal zo om te horen. Gaaf dat Jezus zich ook ten opzichte van een hindu openbaart! Ik heb alleen verhalen gehoord over moslims. Ik ben ook wel benieuwd of je ondertussen ook je hebt aangesloten bij een kerk of dat je dat niet hebt gedaan.
OP van dinsdag 14 oktober.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:02 schreef avawasada het volgende:
Heb ruim 2 jaar me verdiept in verschillende oosterse godsdienste maar vooral de filosofie van het hindoeīsme, ik zette ook ongeveer 500 gesprekken van goeroes op verschillende download sites , ik was een verspreider van leugens/dwaarlereren/wetteloze eigenlijk, en kreeg op een nacht een droom dat ik zon verlichtingsboekje aan het lezen was en dat ik ineens achterover viel ergens de diepte in, tijdens het vallen kreeg ik ook steeds meer pijn en angst in mn lijf, ik kon niet zien waar ik in viel, wel dat er een roepstem uit mn lichaam kwam, help Jezus.
Ik ben toen bekeerd naar het christendom, heb alles onderzocht hoe het zit met de bijbel en wat zonde dan precies is en welke zonde ik dan had,die allemaal bij God beleden, en ben later nog keer aangevallen , en toen kwam weer de roep uit mn lichaam, ook Help Jezus.
Kan het zijn dat de Heilige Geest die enorme roep naar Jezus deed, de stem kwam uit het middenste van mn lichaam.
Heb nu al meer dan 20 keer Jezus aangeroepen als ik problemen had en Jezus leeft echt, hij heeft me iedere keer gehoord en geholpen, Hij is ook super liefdevol, geen mens is zo trouw als Hem.
Ik doel niet op logische dromen adhv een evangelisatie gesprek, maar dromen die niet daaraan te linken zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef BerjanII het volgende:
Dat mensen hun geloof vertellen tegen anderen en dat die mensen daarom dromen over iemand die ze dan ineens Jezus noemen
Kan je deze zin nog verder uitleggen, ik ben volgens mij niet slim genoeg om het te begrijpen...quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef BerjanII het volgende:
Liefde zonder voorwaarden is veel beter, maar dat komt dan ook de betere goden toe en niet de wannabees.
quote:Op maandag 15 december 2014 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik doel niet op logische dromen adhv een evangelisatie gesprek, maar dromen die niet daaraan te linken zijn.
[..]
Kan je deze zin nog verder uitleggen, ik ben volgens mij niet slim genoeg om het te begrijpen...
Die bestaan niet. Er is nog nooit een hele stam tot Jezus gekomen die nooit van het christendom gehoord heeft. Die mensen dromen niet over mensen die Jezus zouden kunnen zijn. Men moet ook niet vergeten dat men vaak een wezen zien die men achteraf voor Jezus houdt. Terwijl niemand ooit Jezus gezien heeft en dus niet weet hoe hij eruit gezien heeft (aangenomen dat hij werkelijk bestaan heeft, wat ik betwijfel).quote:Op maandag 15 december 2014 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik doel niet op logische dromen adhv een evangelisatie gesprek, maar dromen die niet daaraan te linken zijn.
Dat ik de christelijke god een wannabee god vind. Vooral in de joodse vorm, moet je Jesaja eens lezen. Ik heb boeken gelezen van Louis van Gaal, maar zelfs daarin vind je niet zulke zelfingenomen teksten als in Jesaja (en eigenlijk in alle boeken van het OT en NT).quote:Kan je deze zin nog verder uitleggen, ik ben volgens mij niet slim genoeg om het te begrijpen...
Idd.. en erg afwezig in zijn eigen draadje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:41 schreef Being het volgende:
TS is gewoon een spammer mensen die de opdracht heeft gekregen om op verschillende fora zijn bekering te posten in de hoop om zieltjes te winnen. Zielig wereldje
https://www.google.nl/?gw(...)osterse+godsdienste+
Slotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |