moeilijker omdat je de wapening blijft zien.Ik heb het wel zo gedaan, in combinatie met structuurverf. Dat ging perfect.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:28 schreef koffielepel het volgende:
Nee, niet 100%
Maar als ik inzet op zo min mogelijk naden hoop ik zo netjes mogelijk te worden.
Even ter verduidelijking: ik ben van plan alleen de naden te doen. Niet over de hele plaat.
En wat is jullie idee over 4ak? Deze zijn wat lastiger te verkrijgen namelijk. Kun je een stuitnaad van 2 gewone platen ook netjes krijgen?
Door met een stanleymesje de rand V-vormig af te snijden, en te vullen met vezelversterkte vuller (gips met een vezelgoedje).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:28 schreef koffielepel het volgende:
En wat is jullie idee over 4ak? Deze zijn wat lastiger te verkrijgen namelijk. Kun je een stuitnaad van 2 gewone platen ook netjes krijgen?
Nope. Beter uniflott o.i.d. gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:52 schreef koffielepel het volgende:
Nou twijfel ik alleen nog aan de f&f. Deze is volgens mij niet vezelversterkt???
Fix en finish is een dunpleister en niet geschikt voor dit. Haal gewoon voegenvuller bij de bouwmarkt. Die is ervoor. Door het gaas hoef je geen vezel versterkt. Dit in duurder maar mag natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:52 schreef koffielepel het volgende:
Heb ondertussen de 4ak platen gevonden bij pontmeyer. Zijn iets duurder maar ik heb er maar 14 nodig.
Ik plak de naden eerst met stuc gaas en dan smeer ik ze af. Nou twijfel ik alleen nog aan de f&f. Deze is volgens mij niet vezelversterkt???
Dit is inderdaad een aanrader. Gewoon schuurpapier zit binnen een seconde helemaal vol. Schuurmachine met stofafzuiging werkt ook goed kwam ik laatst achter, zonder moet je dat echt niet proberen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:30 schreef tiho1 het volgende:
Bij pontmeyer moet je gelijk schuurgaas en blok meenemen. Heb je ook nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |