Chanant of sjanantquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:18 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die in een stille bus keihard telefoneren over een 'collega met haar junkleven'
Gênant gewoon
Ik hou niet zo van Europeesrechtelijke aangelegenhedenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Europees belastingrecht en ik denk dat jij het ook leuk zou vinden.
las het net jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / Marie30 is overleden..
Shit..
Laatst nog ergens mee zitten lullen, ook snel gegaan dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / Marie30 is overleden..
Shit..
En waarom zeg je dan in het betreffende topic:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst nog ergens mee zitten lullen, ook snel gegaan dan.
Beetje raarquote:
Om te shockeren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En waarom zeg je dan in het betreffende topic:
[..]
Beetje raar
Dat is toch FOK traditie. Wie? Zeggen ook als een mod is gestopt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En waarom zeg je dan in het betreffende topic:
[..]
Beetje raar
Mongoolquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch FOK traditie. Wie? Zeggen ook als een mod is gestopt.
Maar post is al weggehaald.
Ja maar niet echt gepast nu denk ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch FOK traditie. Wie? Zeggen ook als een mod is gestopt.
Maar post is al weggehaald.
Ja merk het nu ik er over nadenk is het ook best wel debiel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja maar niet echt gepast nu denk ik
Al een hele lange tijd KLB mod...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Moet wel eerlijk bekennen dat ik niet weet wie het is
Ah, ja KLB zit ik niet zo vaakquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al een hele lange tijd KLB mod...
Whut?quote:'Kaas- en stroopwafelpieten' bij landelijke Sinterklaasintocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |