Jawel, zie Xbone topic.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef Catch22- het volgende:
Als je op mobiel een nieuw deel opent, komt de op niet mee
als ik op open nieuw deel klik in t vorige topic krijg ik een leeg invoervakquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel, zie Xbone topic.
Die heb ik mobiel geopend. TS deed het waarschijnlijk via PSN. Dat gaat niet altijd even gemakkelijk...
Omdat er nu al een topic bestaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik op open nieuw deel klik in t vorige topic krijg ik een leeg invoervak
Savegames die ineens verdwijnen? Hoe kan zoiets? En had je geen ps+?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef OverRated het volgende:
M'n Battlefield save is verdwenen, maar ik heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen
Dat is een bekende bug in BF die nooit is gefixt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Savegames die ineens verdwijnen? Hoe kan zoiets? En had je geen ps+?
Heb een soortgelijk probleem hier, iphone 5s opgestuurd en duurt lang. Zit nu met een Nokia zonder internet. Merk je pas hoe vaak je op dat ding zitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:15 schreef ManianMan het volgende:
Mijn PS4 is al 3 dagen onderweg naar Wehkamp reparatieservice.Ik wil watchdogs uitspelen en fifa weer eens spelen en netflix kijken god wat mis ik mijn ubervriend onder de TV.
Teringquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug in BF die nooit is gefixt.
De savegame raakt corrupt en is daarom niet meer te vinden iirc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
TeringMaar haalt hij dan lokaal en in de cloud je savegame weg? Wat lomp.
van campaign of Mp? En opnieuwquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef OverRated het volgende:
M'n Battlefield save is verdwenen, maar ik heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen
iPhone was bij mij in 2 dagen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb een soortgelijk probleem hier, iphone 5s opgestuurd en duurt lang. Zit nu met een Nokia zonder internet. Merk je pas hoe vaak je op dat ding zit
Stuurde hem vrijdag op, weekend zonder. Maandag hebben hun hem ontvangen en hopelijk vandaag of morgen opgestuurd. Toch een week onthandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
iPhone was bij mij in 2 dagen...
Helweekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stuurde hem vrijdag op, weekend zonder. Maandag hebben hun hem ontvangen en hopelijk vandaag of morgen opgestuurd. Toch een week onthandLijkt me ook best leuk om een keer die helweek te doen. Hele week geen Internet/tv/mobiel/gaming.
Zó kort was hij nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb de BF4 campaign in een avondje uitgespeeld, 2-3 uur en je bent klaar.
Dan niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zó kort was hij nou ook weer niet hoor
Ja dat kan, moet je even in je settings kijken en dan bij notifications geloof ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:56 schreef SanAnt het volgende:
Is er een manier om de melding " je vriend is toegetreden tot een party " uit te zetten ?
Ben je lekker aan het racen krijg ik 4X dezelfde melding![]()
Simpel ja heb het gevonden en ik maar zoeken bij dat ! (meldingen)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat kan, moet je even in je settings kijken en dan bij notifications geloof ik.
Hij komt alleen op de last-gen uit dat was al lang bekend, maar hij gaat toch een beetje tegenvallen volgens mij. Kom straks maar met borderlands 3 naar de ps4quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:07 schreef janrad het volgende:
Tjezus komt Borderlands de pre-sequel niet naar de PS…..? Dat vind ik persoonlijk een drama.
heb ik ook met bf4 gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Savegames die ineens verdwijnen? Hoe kan zoiets? En had je geen ps+?
Dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Ooh die melding is als een vriend in EEN party gaat, ik dacht elke keer dat mensen mij zomaar joinde
eindelijkquote:“Continual upgrades to the DRIVECLUB servers are building a steady increase in performance, meaning that we’re getting more and more players connected.
The next server update is coming within 24 hours and will mean we can start to switch on more of the online features, so that you will be able to play more of DRIVECLUB online.
We are sorry that we don’t have more concrete news to share right now, but please be patient. We will have more information for you tomorrow.”
Dan heb je de beeldinstellingen dus niet goed gezet toen je je PS4 voor het eerst opstartte.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef byah het volgende:
[..]
eindelijk
ik speel DC al amper meer omdat het als enige spel (uit mijn collectie van 15+ games) vereist dat de display instellingen aangepast worden omdat het anders niet fullscreen is.
wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan heb je de beeldinstellingen dus niet goed gezet toen je je PS4 voor het eerst opstartte.
De meeste games ''overriden'' de standaard instellingen, DC niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:22 schreef byah het volgende:
[..]
wat?
de rest van de games zijn toch gewoon well fullscreen?
nee niet dus, want als ik de overscan/underscan instellingen zo zet dat DC op full screen speelt zien andere games er weer niet uit omdat er hele stukken wegvallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De meeste games ''overriden'' de standaard instellingen, DC niet.
Gewoon even in je PS4 settings bij sound & screen de instellingen goed zetten, hoef je het daarna nooit meer te doen.
Over/underscan? Je kunt in de PS4 settings gewoon het beeld passend maken aan je TV.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef byah het volgende:
[..]
nee niet dus, want als ik de overscan/underscan instellingen zo zet dat DC op full screen speelt zien andere games er weer niet uit omdat er hele stukken wegvallen.
Dit dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik op open nieuw deel klik in t vorige topic krijg ik een leeg invoervak
Je hebt al 15 PS4 games? Oftewel alles?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef byah het volgende:
[..]
eindelijk
ik speel DC al amper meer omdat het als enige spel (uit mijn collectie van 15+ games) vereist dat de display instellingen aangepast worden omdat het anders niet fullscreen is.
ik zal vanavond wel 2 screenshots maken, maar als ik Fifa15 speel met de instellingen waarop DC passend gemaakt is aan het beeld vallen er stukken af aan de zijkant en onderkant van het scherm,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over/underscan? Je kunt in de PS4 settings gewoon het beeld passend maken aan je TV.
dat is misschien overdreven, zijn er denk 10:)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:32 schreef videonatic het volgende:
[..]
Je hebt al 15 PS4 games? Oftewel alles?
Mooi, iemand met ervaring dus. Kun je je top 5 PS4 games met ons delen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:36 schreef byah het volgende:
[..]
dat is misschien overdreven, zijn er denk 10:)
Staat je TV op over/underscan? Dat moet je altijd uit zetten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef byah het volgende:
[..]
ik zal vanavond wel 2 screenshots maken, maar als ik Fifa15 speel met de instellingen waarop DC passend gemaakt is aan het beeld vallen er stukken af aan de zijkant en onderkant van het scherm,
Haha , dit dacht ik dus ook eerst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Ooh die melding is als een vriend in EEN party gaat, ik dacht elke keer dat mensen mij zomaar joinde
Haha ja precies, ik deed ook altijd mijn mic erinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:37 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , dit dacht ik dus ook eerst.
Ik elke keer lullen via die mic , en maar niks terug horen..
Kijk ik , zit er niemand in mijn party... dus ik zo '' huh wtf?''
Kwam er dus ook achter dat je die melding krijgt als iemand EEN party joined.... lekker boeiend ook..
Je moet ook niet overnieuw beginnen maar opnieuw. Of over doen. Niet overnieuw doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef OverRated het volgende:
Hier werkt het racen wel !!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:00 schreef janrad het volgende:
DC online nog even geprobeerd maar werkt nog niet naar behoren. Vanavond maar weer eens proberen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:07 schreef janrad het volgende:
Tjezus komt Borderlands de pre-sequel niet naar de PS4;..? Dat vind ik persoonlijk een drama.
Gisteravond even Borderlands The Pre-Sequel ''geprobeerd'' op de pc. Wilde hem eigenlijk helemaal niet kopen, maar het voelt toch meteen weer vertrouwd lekker aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij komt alleen op de last-gen uit dat was al lang bekend, maar hij gaat toch een beetje tegenvallen volgens mij. Kom straks maar met borderlands 3 naar de ps4
Als Borderland 2 nog eens naar de PS4 komt ga ik hem gewoon nog eens helemaal uit spelen. Wat een game was datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
Gisteravond even Borderlands The Pre-Sequel ''geprobeerd'' op de pc. Wilde hem eigenlijk helemaal niet kopen, maar het voelt toch meteen weer vertrouwd lekker aan.
Misschien toch een keer kopen voor een leuk prijsje. Ik ga hem zeker niet op Steam voor de volle mep kopen. Voor 20 a 25 euro wil ik het wel een kans geven.
Ik heb ook zo'n idee dat ze wel bezig zijn met Borderlands 3 of later gewoon een collection uitbrengen op de Xbox One en PS4.
quote:
Opnieuw, oké mensen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je moet ook niet overnieuw beginnen maar opnieuw. Of over doen. Niet overnieuw doen.
Dat probleem had ik ook. Bij FIFA vallen de HUD elementen buiten beeld, maar bij elke andere game is het goed. Is gewoon op te lossen door die optie waarbij je de randen van je schermen aan moet geven. Doe je die een paar cm minder ver naar de buitenkant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef byah het volgende:
[..]
ik zal vanavond wel 2 screenshots maken, maar als ik Fifa15 speel met de instellingen waarop DC passend gemaakt is aan het beeld vallen er stukken af aan de zijkant en onderkant van het scherm,
Dat zal denk ik nog wel een week of langer gaan duren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:49 schreef robvr het volgende:
Is er nu al bekend wanneer de ps plus versie van driveclub komt?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:49 schreef robvr het volgende:
Is er nu al bekend wanneer de ps plus versie van driveclub komt?
Is nog niet bekend ,maar voor 40 euries heb je een topgamequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:10 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dat zal denk ik nog wel een week of langer gaan duren.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Is nog niet bekend ,maar voor 40 euries heb je een topgame
Wel merkwaardig dat de top 50 sommige races heeft gereden binnen een seconde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij mij deden de leaderboards het zelfs vanochtend.
Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel merkwaardig dat de top 50 sommige races heeft gereden binnen een seconde.
Soort Resident Evil 4, maar dan iets trager. En qua verhaal/vijanden iets meer Silent Hill-achtigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:06 schreef Rijst het volgende:
Oh nice, The Evil Within is uit. Is het een soort TLOU of echt een horrorgame als PT?
75 op metacritic. Misschien dat ik hem ooit uit de budgetbak ga vissen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef Ferry_1986NL het volgende:
The Evil Within reviews:
ausgamers.com - 10/10
gametrailers.com - 9/10
gameinformer.com - 9/10
gameblog.fr - 4/5
hardcoregamer.com - 4/5
ign.com - 8,7/10
ign benelux - 8,5/10
multiplayer.it 8,5/10
moviepilot.com - 8,5/10
playstationlifestyle.net - 8/10
thesixthaxis.com - 8/10
videogamer.com - 8/10
readersgambit.com - 8/10
thisgengaming.com - 8/10
escapistmagazine.com - 3/5
gamelegends.it - 78/100
newgamenetwork.com - 72/10
konzentrix.com - 7/10
gamekult.com - 7/10
polygon.com - 6,5/10
joystiq.com - 2,5/5
En ligt dat dan aan die metacritic score ? Zou je m nu hebben gehaald als ie 85 had gehad bv. ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
75 op metacritic. Misschien dat ik hem ooit uit de budgetbak ga vissen.
Nog trager dan RE4?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Retarded het volgende:
[..]
Soort Resident Evil 4, maar dan iets trager. En qua verhaal/vijanden iets meer Silent Hill-achtig
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Over het algemeen vind ik een game met een gemiddelde score lager dan een 8 niet de volle prijs waard nee. Het is voor mij een redelijke indicatie idd.
Hoeft niet altijd het geval te zijn natuurlijk, PES2015 staat al in de pre-order bijvoorbeeld... Is een no-brainer voor mij.quote:
Ik wilde hem eerst ook full price halen maar ga dat toch maar niet doen. De reviews overtuigen me nog niet genoeg en lees toch veel dat het verhaal tegenvalt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
75 op metacritic. Misschien dat ik hem ooit uit de budgetbak ga vissen.
Re4 heeft supersnelle gameplay met heel veel actie tov vrijwel alle andere survival horrorgames.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog trager dan RE4?Dat spel is fucking houterig.
Houterig? Ik denk dat je de gameplay bedoelt. vind het zelf alleen maar bijdragen aan de sfeer in de game.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog trager dan RE4?Dat spel is fucking houterig.
Ja hij doet het, net mijn eerste race online gereden. Werkt nu als een trein.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Driveclub online nu op Twitch te zien.
Dat is de upgradequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:06 schreef j95 het volgende:
Heb ik wat gemist? Zag de ps+ versie van Driveclub voor geld op psn staan?
Was toch ook onderhoud gepland voor vandaag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:02 schreef Massief het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat hij het doet online? Doet helemaal niks. Gvd voor niks me ps4 aangezet.
en nu moest je opnieuw het knopje indrukken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:02 schreef Massief het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat hij het doet online? Doet helemaal niks. Gvd voor niks me mijn ps4 aangezet.
Zeker een slechte launch ja, maar het spel draait toch echt om het racen zelf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Donderjagers het volgende:
Serieus wat een tering launch van Drive Club. Spelt draait zowat om de multiplayer / online functies.
Ja heb ook wat solo races gedaan. Maar wil graag tegen jullie racen of jullie tijden verslaan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker een slechte launch ja, maar het spel draait toch echt om het racen zelf.
Heb vanavond al meerdere online races gereden ook dus er zit wel per dag verbetering in.
Zie alleen mijn eigen tijden en die van vrienden nog niet op de leaderboards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Mystikvm het volgende:
Spelunky zit soms toch wel over het randje van frustrerendHet leven van een gamer kan een hel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
ja dat heb ik welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef Retarded het volgende:
Iemand interesse in Shadow of Mordor voor 40 euro incl?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Mystikvm het volgende:
Spelunky zit soms toch wel over het randje van frustrerendShortcuts heb je geen fuck aan. Je moet in de makkelijke levels een grote hoeveelheid bommen en andere nuttige gear fixen om de latere levels en de eindbaas te kunnen verslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
nog steeds maar een halfuurtje gespeeldquote:
i guessquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef Retarded het volgende:
Iemand interesse in Shadow of Mordor voor 40 euro incl?
De 2.0 update? Nah.quote:
zonde. Wordt steeds verter hoe langer je het speelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog steeds maar een halfuurtje gespeeld
Heb je een idee wat premium los gaat kosten??quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Op Budgetgaming stond aangegeven dat Battlefield 4 voor 30 euro te koop is in de PS Store, en de DLC ook in de aanbieding.
Hou er wel rekening mee dat over 2 weken de Premium editie van BF4 in de winkel zal liggen, wat dus misschien nog een goedkopere deal zal zijn.
Naja denk dat de complete editie ook gewoon 60 euro gaat kosten. Kan je beter nu Battlefield 4 29,99 euro + Premium 19,99 euro kopen op PSN. Ben je totaal 50 euro kwijt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Op Budgetgaming stond aangegeven dat Battlefield 4 voor 30 euro te koop is in de PS Store, en de DLC ook in de aanbieding.
Hou er wel rekening mee dat over 2 weken de Premium editie van BF4 in de winkel zal liggen, wat dus misschien nog een goedkopere deal zal zijn.
ben jij vault-boy?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:28 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Naja denk dat de complete editie ook gewoon 60 euro gaat kosten. Kan je beter nu Battlefield 4 29,99 euro + Premium 19,99 euro kopen op PSN. Ben je totaal 50 euro kwijt.
Ik ben niet echt van de Battlefield games, maar voor de mensen die nog steeds geen BF4 hebben. Prima deal lijkt me zo
Dank voor de tip, heb Premium aangeschaft voor 18 euroquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Wellicht ging het toen al fout maar komt dat er nu pas uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef SanAnt het volgende:
[..]
nieuws van maart dit jaar ,lijkt mij niet dat je het daar moet zoeken
Het gaat denk ik om het zelfde model, alleen de kleur is anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:48 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen de http://www.mediamarkt.nl/(...)2227.html?langId=-11 en de http://www.mediamarkt.nl/(...)8727.html?langId=-11 En welke is beter?
Maar die AX 180 rood is een preciesie audio headset, (volgens de beschrijving) en die andere is een Gaming Headset met gebalanceerde speakers die een rijk en vol geluid leverenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Het gaat denk ik om het zelfde model, alleen de kleur is anders.
Dus als je zo een kek kleurtje wil betaal je lekker 20 euro extra
Is gwn precies het zelfde:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Maar die AX 180 rood is een preciesie audio headset, (volgens de beschrijving) en die andere is een Gaming Headset met gebalanceerde speakers die een rijk en vol geluid leveren
Geen dank. Daar is een forum toch voor? Om elkaar te helpen!?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Bedankt dat je het hier meld
Was van plan om Battlefield Premium editie voor 70 euro bij de gamemania te kopen, want heb nog een waardebon voor die winkel van 45 euro. Zal morgen dus ff psn tegoed daarmee kopen en dan het digitaal aanschaffen, dan ben je 25 euro goedkoper uit
Klopt. Ik wist bij mijn eerste post nog niet wat de DLC/Premium zou gaan kosten, maar dat lijkt dus maar 20 euro te zijn, dus dat lijkt me dan idd een prima deal: 30 voor de game en 20 voor Premium, ben je voor 50 klaar, en in de winkel zal het waarschijnlijk niet goedkoper dan 50 euro zijn in de nabije toekomst.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:28 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Naja denk dat de complete editie ook gewoon 60 euro gaat kosten. Kan je beter nu Battlefield 4 29,99 euro + Premium 19,99 euro kopen op PSN. Ben je totaal 50 euro kwijt.
Ik ben niet echt van de Battlefield games, maar voor de mensen die nog steeds geen BF4 hebben. Prima deal lijkt me zo
Je krijgt zelfs 10% korting als je ps+ hebt, dus dan wordt het 45 euroquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen dank. Daar is een forum toch voor? Om elkaar te helpen!?
[..]
Klopt. Ik wist bij mijn eerste post nog niet wat de DLC/Premium zou gaan kosten, maar dat lijkt dus maar 20 euro te zijn, dus dat lijkt me dan idd een prima deal: 30 voor de game en 20 voor Premium, ben je voor 50 klaar, en in de winkel zal het waarschijnlijk niet goedkoper dan 50 euro zijn in de nabije toekomst.
Zal het ook deze week dus wel even downloaden. Eerst even afwachten wat de eerste reacties zijn van mensen die het nu allemaal digitaal aanschaffen en of er dan problemen gemeld worden. Blijft EA, he!?
Heb hem en vind hem persoonlijk erg fijn. Mic is prima..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de gold headset voor de PS4? Is die ook makkelijk voor op de PC en om muziek mee te luisteren en is de mic oke?
Heb hem ook ,en ben er wel tevreden over.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de gold headset voor de PS4? Is die ook makkelijk voor op de PC en om muziek mee te luisteren en is de mic oke?
Vorige week vroeg je voor een headset en wou je absoluut geen gold.Die gold is perfect.Mic is superquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Zeker weten? Meen mij te herinneren dat ik hem in het begin draadloos met de laptop had gekoppeld (wel die stick in laptop dan)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb hem en vind hem persoonlijk erg fijn. Mic is prima..
Gebruik hem ook wel eens voor de iPhone, maar dat kan alleen met een audiokabel. Geldt ook voor de laptop.
Dat had ik nog niet geprobeerd. Had erop gegoogled en toen kwam naar voren dat het niet zou kunnen (omdat het geen bluetooth is namelijk)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeker weten? Meen mij te herinneren dat ik hem in het begin draadloos met de laptop had gekoppeld (wel die stick in laptop dan)
heb zelf de pc350.. dmv astro mix amp had ik hem op ps3 aangesloten, zou op ps4 ook moeten werken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb hem ook ,en ben er wel tevreden over.
Al moet ik zeggen dat hij van mij iets ruimer had mogen zijn.
Heb zelf ook nog een Sennheiser G4ME pc360 voor m'n pc , en die zit toch wel een stuk fijner om je oren.
Maar goed... daar betaal je ook weer voor.
alleen dat wil je nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou op ps4 ook moeten werken.
hoe bedoel je? 7.1 surround dat ding.quote:
Gebruik hem ook voor Diablo op de PC, werkt ideaal draadloos. Daarnaast is het voor je PS4 gewoon een "must have" (of een andere headset) als je zeer regelmatig coop speeltquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Zo zielig was het toch niet?quote:
Nee bedoelde meer dat ik het nogal een dom einde vond.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo zielig was het toch niet?
Waar is wel echt een supertoffe gameHelaas nu klaar mee, maar op naar de volgende
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee bedoelde meer dat ik het nogal een dom einde vond.
Sowieso was er amper een een gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Rossdale op 16-10-2014 11:03:23 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Voor hoeveel doe je hem weg?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maakte me al op voor de epische bossfight... was het eerst een sneakmissie en daarna een QTE
Hmm vind ik wel meevallen, maar heb het toch even in tags geplaatst. Scusiquote:
Ik heb nu een MP bod van 40 euroquote:
Het zijn misschien geen verhaaltechnische spoilers inderdaad maar toch, thanks!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm vind ik wel meevallen, maar heb het toch even in tags geplaatst. Scusi
Meteen verkopen! ik vind ze nu voor 35,- maar wacht nog wel ff.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm vind ik wel meevallen, maar heb het toch even in tags geplaatst. Scusi
[..]
Ik heb nu een MP bod van 40 euro
I know, was ik ook van planquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meteen verkopen! ik vind ze nu voor 35,- maar wacht nog wel ff.
En die komt ook niet zolang de betalende mensen geen volledige game kunnen spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nog steeds geen DriveClub demo![]()
Dikke failquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En die komt ook niet zolang de betalende mensen geen volledige game kunnen spelen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dikke fail![]()
Daarnaast betaal ik ook hoor, PS+ enzo, dus voel je vooral niet beter dan de rest
Zeker weten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik verveel me en heb een dag vrij. Is driveclub 40 dollar waard?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik verveel me en heb een dag vrij. Is driveclub 40 dollar waard?
De update die beschikbaar zou zijn doet het ook niet. Als ik DC opstart zie ik dat er een update is maar er wordt niets geüpdatet. Zeker te druk nu. Ben trouwens benieuwd hoeveel keer DC al verkocht is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten.
Maar, als je je snel ergert aan online problemen zou ik nog even wachten.
heb toch geen vrienden die het spel ook spelen. Dus dan maakt dat online gedoe weinig uit toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten.
Klopt! Al zou je misschien tegen vreemden online willen racen maar dat werkt dus nog niet zo goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb toch geen vrienden die het spel ook spelen. Dus dan maakt dat online gedoe weinig uit toch?
Er komen ook allerlei challenges zoals de snelste ronde rijden enzo. Kijk ik persoonlijk erg naar uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb toch geen vrienden die het spel ook spelen. Dus dan maakt dat online gedoe weinig uit toch?
Yep dat lijkt mij ook tof, maar goed, dan moet je wel mensen kennen die de game ook spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:48 schreef janrad het volgende:
[..]
Er komen ook allerlei challenges zoals de snelste ronde rijden enzo. Kijk ik persoonlijk erg naar uit.
Verstandig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef over_hedge het volgende:
Mm oke. Misschien koop ik hem zo wel. Eerst maar ff het huishouden doen anders komt dat er sowieso niet meer van vandaag.
Ik ga hem wel naar zijn PSN vragen. Gisteren trouwens heerlijk rond gejakkerd in een Ferrari ronde na ronde mijn tijd iedere keer een stukje verbeterd. Ging met tiendes tegelijk maar zo verslavend. Allen het geluid al.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep dat lijkt mij ook tof, maar goed, dan moet je wel mensen kennen die de game ook spelen.
Hij zou ons kunnen toevoegen uiteraard.
Ik ging gisteren even een Time Trial doen met die Hennessey Venom, jezus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:54 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik ga hem wel naar zijn PSN vragen. Gisteren trouwens heerlijk rond gejakkerd in een Ferrari ronde na ronde mijn tijd iedere keer een stukje verbeterd. Ging met tiendes tegelijk maar zo verslavend. Allen het geluid al.
Iemand?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb ooit eens Battlefield 4 voor de PS3 geupgrade naar de PS4 editie toen dat nog kon. Echter heb ik de ps3 editie (fysieke disc) verkocht. Nu vroeg ik mij af wanneer je de PS3 editie digitaal koopt of deze samen gaat werken met de upgrade waarvoor je al betaald hebt om het op de PS4 te kunnen spelen. Zodat ik Battlefield 4 volledig digitaal heb.
Wow wat een car, al eens in de Pagani gereden ? Dat is pas een projectiel. Kostte me heel wat rondjes voor dat ik dat geweld onder controle kon houden. Het geluid van sommige auto's als je het gas dicht draaitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ging gisteren even een Time Trial doen met die Hennessey Venom, jezus.
[ afbeelding ]
Snelheidsgevoel van die hyper cars is soms echt overweldigend.
Geef ook even je psn tussen de afwas doorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef over_hedge het volgende:
Mm oke. Misschien koop ik hem zo wel. Eerst maar ff het huishouden doen anders komt dat er sowieso niet meer van vandaag.
De Pagani Huayra? Ja maar die gaat minder hard dan die Venom iirc.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:00 schreef janrad het volgende:
[..]
Wow wat een car, al eens in de Pagani gereden ? Dat is pas een projectiel. Kostte me heel wat rondjes voor dat ik dat geweld onder controle kon houden. Het geluid van sommige auto's als je het gas dicht draait
Ik heb ook geen vrienden... Maar mensen zat hier van wie je wel in je clubje mag!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef replay11nl het volgende:
GTA V en Project Cars in de pre-order
haha rot is dat ja :-) Heb ook heel vaak dat ik super goed aan het rijden bent, voor de laatste bocht denk "jaaa dit ga ik halen!" en dan BAM! vangrail.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben er nog niet zo goed inEn had best pech net
moest 3:05 or less halen. Haal ik 3:05.057
Nou super goed rijden zit er nog niet in voor mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:02 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
haha rot is dat ja :-) Heb ook heel vaak dat ik super goed aan het rijden bent, voor de laatste bocht denk "jaaa dit ga ik halen!" en dan BAM! vangrail.
Lolquote:
Hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol
Heb hem gelijk maar bested , daar kan je niet voor zonder zitten met zo'n korting
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:12 schreef MeneerLogica het volgende:
The Evil Within blijkt tegen te vallen? Keek hier vet naar uitmensen hier hem al gespeeld?
Naja slecht, maar hij krijgt geen geweldige ratings. Ga dus wachten tot hij in een 30-40 euro prijs range zit. Als hij echt 7+ overal kreeg had ik misschien gelijk aangeschaft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:47 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Ik lees juist weer verschillende dingen. De een vindt het niks en de ander vindt het weer geweldig. Zo zijn de reviews ook. Polygon geeft hem bijvorbeeld een 6,5, maar een aantal andere sites geven de game weer een 8 of een 9![]()
Maar ik doe het ook net als Alien Isolation. Die heb ik voor 35 euro op de kop getikt. Voor de volle prijs zou ik ze zeker niet kopenGewoon Marktplaats in de gaten houden.
Is toch logisch dat je online tegen elkaar wil racen? Ik koop normaal de F1 games en ga dan meteen online racen, dat is gewoon het leukst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Donderjagers het volgende:
Serieus wat een tering launch van Drive Club. Spelt draait zowat om de multiplayer / online functies.
Het is CARS, en deze komt pas op 2 december.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je online tegen elkaar wil racen? Ik koop normaal de F1 games en ga dan meteen online racen, dat is gewoon het leukst.
Geen hackers, komt door die serverbugs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Er zijn ook al hackers of zo. Moest net een gemiddelde snelheid van 6600 km per uur verslaan.
Door de serverbug is er iemand die hjkhjjhhhk (ongeveer niet precies in die volgordequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen hackers, komt door die serverbugs.
Yup.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Door de serverbug is er iemand die hjkhjjhhhk (ongeveer niet precies in die volgorde) heet
Die 600kpm rijd?
Bij GT5 had ik dat trouwens niet omdat je offline genoeg kunt doen, met daarnaast nog wat online challenges voor makkelijk geld/credit.quote:
Zo dacht ik dus ook en daarom koop ik de games 2ehands. 35 euro vind ik wel een prima prijs, maar 60 a 70 zeker weten van niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Naja slecht, maar hij krijgt geen geweldige ratings. Ga dus wachten tot hij in een 30-40 euro prijs range zit. Als hij echt 7+ overal kreeg had ik misschien gelijk aangeschaft.
Zijn weinig games die de 65 euro waard zijn. Fifa,GTA en TLOU tot nu toe.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Zo dacht ik dus ook en daarom koop ik de games 2ehands. 35 euro vind ik wel een prima prijs, maar 60 a 70 zeker weten van niet.
Hoe gek het ook klinkt. Met dat spel zou het voor mij weer geen probleem zijn. Gelukkig kon je hem bij een bundel voor 29 euro kopen, maar ik vond de game zo goed dat ik daar wel 60 euro voor over had.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:14 schreef Rossdale het volgende:
Als je TLOU voor 65 euro hebt gekocht, dan ben je zwaar opgelicht
FIFA14 was full price waard. FIFA15 tot nog toe zeker niet. Denk er zelfs aan hem te verkopen en gewoon weer met FIFA14 verder te gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zijn weinig games die de 65 euro waard zijn. Fifa,GTA en TLOU tot nu toe.
Vind zelf 15 juist heerlijk, vooral FUTquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA14 was full price waard. FIFA15 tot nog toe zeker niet. Denk er zelfs aan hem te verkopen en gewoon weer met FIFA14 verder te gaan.
Ja ik haal sowieso altijd goedkoopste daar, fifa volgens mij voor 42,50 bij wehkamp met korting.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik koop nooit games voor ¤65,- euro. Maximaal ¤50,- euro. En tot nu toe zijn alle games die ik wilde hebben voordat bedrag of zelfs minder te koop. Gewoon budgetgaming in de gaten houden.
Als je het hele jaar druk maakt om die 5/10/15 euro, scheelt dat aan het einde van het jaar honderden euro's is mijn gedachte altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan me nooit zo druk maken om die 10 of 15 euro. Maar dat zal wel aan mij liggen
Daar zat ik op te wachtenquote:The Last of Us USA versie (digitaal) is nu in de aanbieding voor minder dan 25 euro...
http://gamedealdaily.com/(...)LUSKRUkQQSsxR2Stjzc0
Kijk als je maar een paar games koopt per jaar dan is de volle prijs nog niet eens zo erg, maar als je elke maand games koopt dan is dat verschil wel welkom hoor. En als je ook nog eens op Marktplaats kijkt dan kan het je al gauw 20 a 30 eruo schelen. Nou dan is mijn keuze heel makkelijk geworden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan me nooit zo druk maken om die 10 of 15 euro. Maar dat zal wel aan mij liggen
Koop veel spellen in de usa store. Kan ik ze eerder spelen en goedkoper. Maar echt geen zin om spelen later te moeten spelen en via MP enzo te moeten kopen. Is zo`n gedoequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Als je het hele jaar druk maakt om die 5/10/15 euro, scheelt dat aan het einde van het jaar honderden euro's is mijn gedachte altijd. Dan zou ik mij echt teveel dief van mijn eigen portemennee voelen, zou ik daar niet opletten.
[..]
Daar zat ik op te wachten, is het wel een beetje betrouwbare site?. Nog steeds die game niet gespeeld.
Same , boeit me ook nooit zoveel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef over_hedge het volgende:
Heb ook nog nooit problemen gehad met andere websites, van te voren kijk ik wel altijd even hoe betrouwbaar ik ze acht. Mijn ervaring is dat ik ze in 80% van de gevallen op de dag van release krijg, en in die andere 20% een dag te vroeg of een dag te laat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Same , boeit me ook nooit zoveel.
Bestel altijd gewoon simpel via bol , dan weet ik 100% zeker dat ik de volgende dag m'n spel in huis heb.
Of met pre-orders , sowieso altijd op de release.
Nog nooit problemen gehad , wat ik overigens wel regelmatig met andere ''goedkopere'' sites heb gehad.
+achteraf betalen bij bol , ook ideaal.
Daarnaast snap ik ook niet dat mensen hun spellen gelijk weer verkopen als ze hem uitgespeeld hebben.
Ik bewaar altijd al m'n games.
Ik kijk ook altijd effe naar de recencies van een site hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Heb ook nog nooit problemen gehad met andere websites, van te voren kijk ik wel altijd even hoe betrouwbaar ik ze acht. Mijn ervaring is dat ik ze in 80% van de gevallen op de dag van release krijg, en in die andere 20% een dag te vroeg of een dag te laat.
Verkopen is logisch toch, of je moet echt een verzamelaar zijn. Als ik het idee heb dat ik niks meer met de game doe verkoop ik meestal gewoon voor een euro of 20, beter dan dat ze ergens liggen te verstoffen.
Zo kan je het ook zien jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Matedeor het volgende:
[..]
. Zeg dat je 4 games per jaar koopt, scheelt dit in 5 jaar tijd toch 400 euro, kan je weer een nieuwe console voor halen.
Het levert weinig op en kost veel tijd, ik snap het welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:45 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd effe naar de recencies van een site hoor.
Maar heb toch al een paar keer meegemaakt dat ik het spel wat ik had gekocht ineens een dag of wat later in huis kreeg.
Verkopen snap ik wel als je echt geld nodig heb.
Maar ik vind het altijd zonde om m'n games te verkopen , ik ben iemand die na weet ik hoeveel tijd nog eens die ''oude'' games uit de kast haal.
Heb nog nooit een game verkocht.
Heb al m'n consoles nog met alle originele games erbij , van nes/snes , neo-geo tot ps1/2/3/4 etc.
Heb het wel regelmatig gedaan hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het levert weinig op en kost veel tijd, ik snap het wel
Kan het ook omdraaien, je betaald er eigenlijk maar 35 euro voor ipv 60 euro. Zo zou ik redeneren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb het wel regelmatig gedaan hoor.
Maar vind zelf bol wel prettig.
Meestal koop ik m'n games op de dag van de release.
Als ik ergens 20/30 euro op kan besparen dan wil ik nog wel eens switchen , maar over het algemeen is dit verschil bij de release niet zo groot.
En games die ik heb gekocht voor 60/65~ euro , en weer verkoop voor 20/30 euro... nee thanks.
Dan houdt ik ze liever.
Je vergeet alleen dat je dat spel niet meer fysiek in je bezit heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:55 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Kan het ook omdraaien, je betaald er eigenlijk maar 35 euro voor ipv 60 euro. Zo zou ik redeneren.
Klopt maar iets dat ik niet meer gebruik, heeft toch geen waarde meer voor mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat je dat spel niet meer fysiek in je bezit heb.
Inderdaadquote:Anyway , iedereen z'n eigen ding
Dan is verkopen voor jou idd beterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:57 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Klopt maar iets dat ik niet meer gebruik, heeft toch geen waarde meer voor mij.
Bij mij staat er al de hele dag dat ik DC eerst moet updaten maar als ik mijn PS4 aan laat staan gebeurt er niets. Is er nou ook al iets mis met het updaten ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yup.
Of iemand die ajksfhskldfnsdkjlfn heet en een driftscore van ruim 4 miljoen heeft gehaald.
Geen idee, ik las het op het XBW forum en die persoon gaf aan dat hij daar besteld had....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Als je het hele jaar druk maakt om die 5/10/15 euro, scheelt dat aan het einde van het jaar honderden euro's is mijn gedachte altijd. Dan zou ik mij echt teveel dief van mijn eigen portemennee voelen, zou ik daar niet opletten.
[..]
Daar zat ik op te wachten. Nog steeds die game nooit gespeeld, is het wel een beetje betrouwbare site?.
BF is 40 x zo goed op de PS4.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef bombmannl het volgende:
Boys is battlefield 4 de moeite waard (met name online)? Vond bf3 echt super op de ps3. Heb nu de ps4 en zie dat battlefield flink in de aanbieding is in de ps-store.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BF is 40 x zo goed op de PS4.Kijk! Hier had ik al op gehooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ¤27 voor zo'n game is eig ook geen geld
![]()
Daarom! Hou er wel rekening mee dat je het opnieuw zal moeten leren spelen want het is chaos itt 12v12 op de oudere consoles.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kijk! Hier had ik al op gehoopten ¤27 voor zo'n game is eig ook geen geld
No-brainer inderdaad... Prima waar voor je geld. Enjoy!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kijk! Hier had ik al op gehoopten ¤27 voor zo'n game is eig ook geen geld
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dikke fail![]()
Daarnaast betaal ik ook hoor, PS+ enzo, dus voel je vooral niet beter dan de rest
Idd, wij betalen ook voor PS+ en hebben dus net zoveel recht op de PS+ editie als dat jij hebt op het volledige spel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten.
Als je niet kunt begrijpen dat een bedrijf eerst haar betalende klanten tevreden wil stellen dan houdt het op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
Idd, wij betalen ook voor PS+ en hebben dus net zoveel recht op de PS+ editie als dat jij hebt op het volledige spel.
Hoe meer chaos hoe beter!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daarom! Hou er wel rekening mee dat je het opnieuw zal moeten leren spelen want het is chaos itt 12v12 op de oudere consoles.
als je chaos wilt moet je 64 man metro gaan spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:00 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hoe meer chaos hoe beter!Ben altijd wel goed geweest in battlefield dus na deze download van tig MB helemaal wauss
Had m'n al op PS3, maar ergerde me dood aan de framerate die af en toe echt naar 15 fps leek te vallen. Heb online nooit veel gespeeld om die reden. Hopelijk weten ze hem stabiel te houden op de PS4. Zo niet, dan verkoop ik hem wss weer door.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Matedeor het volgende:
[..]Gta V nog niet gedaan, of voor een tweede keer? Zit zelf te twijfelen had gehoopt dat ze net zo als bij die vorige gta een extra verhaallijn zouden toevoegen.
Als de servers een keer doen wel ja. Godverdomme wat een slap geouwehoer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:34 schreef Ipho het volgende:
Is er ook een fok! driveclub? Zoja Ipho90!
Als ik DC opstart zie ik constant staan dat er een update bezig is en dat ik DC niet kan opstarten omdat er een update bezig is. Alleen er wordt niet geüpdatet en dit duurt nu al de hele dag. Hebben jullie dit ook ? Ik heb gewoon de betaalde versie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:21 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Als de servers een keer doen wel ja. Godverdomme wat een slap geouwehoer.
Uit je downloads halen en ps4 opnieuw opstarten .quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:42 schreef janrad het volgende:
[..]
Als ik DC opstart zie ik constant staan dat er een update bezig is en dat ik DC niet kan opstarten omdat er een update bezig is. Alleen er wordt niet geüpdatet en dit duurt nu al de hele dag. Hebben jullie dit ook ? Ik heb gewoon de betaalde versie.
Werkt,quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:46 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Uit je downloads halen en ps4 opnieuw opstarten .
Dat werkte bij mij .
Als ik werk heb maar eens halen eerst een nieuwe laptop die aan vervanging toe is tezijnertijd meld ik me wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:28 schreef Donderjagers het volgende:
BF4 is echt een must voor PS4. Over paar weekjes de nieuwe DLC.![]()
Add me voor BF4. DonderjagerNL
Onderhoud atmquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die geen vrienden kan laden ?
Echt belachelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Belachelijk.Maandag de hele avond geen psn gehad en nu weer niet
Krijg je je vriendenlijst ook geladen ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
PSN werkt hier gewoon. De hele avond al.
Waarom heb jij nu ook zo'n lelijke UI?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
PSN werkt hier gewoon. De hele avond al.
Zit nu ff @ ps3 om shit te downloaden voor m'n vriendin maar zie allemaal kruisjes idd. Downloaden gaat vlekkeloos voor de rest.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Krijg je je vriendenlijst ook geladen ?
Echt hoor, heb in 7 jaar met een 360 nog niet zoveel gezeik gehad als de paar maanden dat ik een PS4 heb staanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:08 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Haha hoe vaak gaan we dit nog krijgen. Echt PSN fix je shitXbox heeft dat echt veel beter in orde
deze week is het wel drama, had ik op de ps3 zelden last van. Bij wie moet ik me melden om in de OP te komen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die geen vrienden kan laden ?
Ja ik heb ook vele jaren een Xbox en Xbox 360 gehad en bijna maar dan ook bijna nooit problemen gehad. Als dit echt op deze manier door blijft gaan dan ga ik eens heel goed nadenken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Echt hoor, heb in 7 jaar met een 360 nog niet zoveel gezeik gehad als de paar maanden dat ik een PS4 heb staan
Hier ook.Jaren lang 360 gehad.Geen 1 keer problemen.Psn ligt bij mij nu al minstens de 3e keer plat in 6 mndquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Echt hoor, heb in 7 jaar met een 360 nog niet zoveel gezeik gehad als de paar maanden dat ik een PS4 heb staan
Wat is jouw psn name?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering psn of ea. Laat me gvd fifa online doen.
Ja echt jammer dat al mijn vrienden van Xbox naar PS4 gingen, had 20x liever de X1 gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:17 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Hier ook.Jaren lang 360 gehad.Geen 1 keer problemen.Psn ligt bij mij nu al minstens de 3e keer plat in 6 mnd
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat al mijn vrienden van Xbox naar PS4 gingen, had 20x liever de X1 gehad.
Nou dat niet hoor.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[n/img] Op donderdag 16 oktober 2014 22:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat al mijn vrienden van Xbox naar PS4 gingen, had 20x liever de X1 gehad.
omdat psn plat ligt, gok ik.. Gisteren binnen 60 minuten alle expansions naar binnen gehaald 😃quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is deze![]()
Wil ik bf4 premium kopen, zie ik dat alle expencions gratis zijn. Maar wanneer ik het wil downloaden staat er: helaas kan dit product op dit moment niet worden gekocht.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
omdat psn plat ligt, gok ik.. Gisteren binnen 60 minuten alle expansions naar binnen gehaald 😃
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Tering.. Wat duurt het installeren van bf4 multiplayer lang zeg
Idd. Betalen 50 euro per jaar en waarvoor? Voor fucking idiote indie games en een fucked up netwerk. Dan heb ik het nog niet over de duizend bugs die het design en firmware levert.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:14 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien dat die problemen op PSN te maken hebben met die recente aanvallen op dat netwerk...!? Geen idee. Het hoort in ieder geval gewoon fatsoenlijk te werken, nu we ervoor betalen.
je vergeet verneukte apps voor je telefoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. Betalen 50 euro per jaar en waarvoor? Voor fucking idiote indie games en een fucked up netwerk. Dan heb ik het nog niet over de duizend bugs die het design en firmware levert.
Hoe langer ik het speel, hoe matiger ik het vind. Het is er zo eentje die ik wel uit ga spelen, want gratis, maar het is verre van uitdagend (gewoon dezelfde Attack button blijven spammen), het verhaal is flinterdun en heel cliché, de voice acting werkt op je zenuwen en er zit teveel backtracking in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dust is wel een vermakelijke game
Smoesjes. Xbox One krijgt maandelijks grote updates, nooit problemen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:27 schreef janrad het volgende:
Het gedoe met PSN kan natuurlijk ook hier mee te maken hebben.
Daar denkt niet iedereen hetzelfde overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Smoesjes. Xbox One krijgt maandelijks grote updates, nooit problemen.
Tijd om over te stappen denk ik.
dit dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Want je mag niet kritisch zijn? Alles moet hier rozengeur en maneschijn zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zou een verademing zijn als alle ninty-fanboys en jankzakken hier een xbone kopen en oprotten.... iets zegt me helaas dat het alleen bij zeiken en zaniken blijft
's avonds waren de problemen juist. En waar had jij geen problemen mee dan, puur in je eentje online gamen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:01 schreef Altron het volgende:
Snap al dat gejank hier niet over psn hoor.
Heb zelf echt nergens last van... gisteren ook niet.
Mischien omdat ik overdag gewoon werk
En alleen maar s'avonds online ben , dan heb ik er iig geen last van.
Ligt eraan wat je doet he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:01 schreef Altron het volgende:
Snap al dat gejank hier niet over psn hoor.
Heb zelf echt nergens last van... gisteren ook niet.
Hmm ok ,vaag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
's avonds waren de problemen juist. En waar had jij geen problemen mee dan, puur in je eentje online gamen?
Nee hoor, maar er is een verschil tussen normale kritiek leveren en continu irritante zure shit lopen te spammen die (in jouw geval) niet serieus te nemen is omdat het doorspekt is met fanboyism.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want je mag niet kritisch zijn? Alles moet hier rozengeur en maneschijn zijn?
Haha , dat Pix the Cat heb ik gisteren ook nog effe gespeeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet he.
Battlefield kon je gisteren gewoon spelen en Driveclub offline,
maar vrienden toevoegen lukte niet.
Ik vind Pix the Cat echt helemaal geweldig..
Daar was ik nooit achter gekomen zonder PS+ (en sommige tips van hier)
Gisteren ook gewoon battlefield kunnen spelen enzo, ook nergens last van gehad. Kon alleen mijn friends list niet zien maar ja wat heb je daar nou aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm ok ,vaag.
Heb gisteren nog destiny gespeeld , geen problemen gehad.
Mischien dat ik geluk heb gehad dan.
Niks gemerkt iig.
problemen waren dan ook gericht op de vriendenlijst, co-op kon bijvoorbeeld niet omdat de vriendenlijst niet kon laden, en een party maken ook niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm ok ,vaag.
Heb gisteren nog destiny gespeeld , geen problemen gehad.
Mischien dat ik geluk heb gehad dan.
Niks gemerkt iig.
Hmm ok.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
problemen waren dan ook gericht op de vriendenlijst, co-op kon bijvoorbeeld niet omdat de vriendenlijst niet kon laden, en een party maken ook niet.
Dan geen Outlast spelen waar zij bij zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Gister toch PT maar even meegekeken (mn vriendin was aan het spelen met een van haar vriendinnen).
Ik heb toch meerdere man-cards in moeten leveren
Ik heb Outlast uit gespeeld, en ik vond die 'wel meevallen'.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan geen Outlast spelen waar zij bij zijnBij PT had ik wel wat 'schrikmomenten', maar bij Outlast was dat wel wat .. erger..
Dat had ik met Outlastquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb Outlast uit gespeeld, en ik vond die 'wel meevallen'.
Ik vond PT echt supereng. Mn vriendin en haar vriendin zaten zovan "meh" en ik zat echt achter de bank in de foetushouding te huilen![]()
Wat heb je daar aan? Misschien voor coop, chats en überhaupt samen met je vrienden gamen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:07 schreef janrad het volgende:
. Kon alleen mijn friends list niet zien maar ja wat heb je daar nou aan.
quote:Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |