Jawel, zie Xbone topic.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef Catch22- het volgende:
Als je op mobiel een nieuw deel opent, komt de op niet mee
als ik op open nieuw deel klik in t vorige topic krijg ik een leeg invoervakquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel, zie Xbone topic.
Die heb ik mobiel geopend. TS deed het waarschijnlijk via PSN. Dat gaat niet altijd even gemakkelijk...
Omdat er nu al een topic bestaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik op open nieuw deel klik in t vorige topic krijg ik een leeg invoervak
Savegames die ineens verdwijnen? Hoe kan zoiets? En had je geen ps+?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef OverRated het volgende:
M'n Battlefield save is verdwenen, maar ik heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen
Dat is een bekende bug in BF die nooit is gefixt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Savegames die ineens verdwijnen? Hoe kan zoiets? En had je geen ps+?
Heb een soortgelijk probleem hier, iphone 5s opgestuurd en duurt lang. Zit nu met een Nokia zonder internet. Merk je pas hoe vaak je op dat ding zitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:15 schreef ManianMan het volgende:
Mijn PS4 is al 3 dagen onderweg naar Wehkamp reparatieservice.Ik wil watchdogs uitspelen en fifa weer eens spelen en netflix kijken god wat mis ik mijn ubervriend onder de TV.
Teringquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug in BF die nooit is gefixt.
De savegame raakt corrupt en is daarom niet meer te vinden iirc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
TeringMaar haalt hij dan lokaal en in de cloud je savegame weg? Wat lomp.
van campaign of Mp? En opnieuwquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef OverRated het volgende:
M'n Battlefield save is verdwenen, maar ik heb geen zin om helemaal overnieuw te beginnen
iPhone was bij mij in 2 dagen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb een soortgelijk probleem hier, iphone 5s opgestuurd en duurt lang. Zit nu met een Nokia zonder internet. Merk je pas hoe vaak je op dat ding zit
Stuurde hem vrijdag op, weekend zonder. Maandag hebben hun hem ontvangen en hopelijk vandaag of morgen opgestuurd. Toch een week onthandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
iPhone was bij mij in 2 dagen...
Helweekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stuurde hem vrijdag op, weekend zonder. Maandag hebben hun hem ontvangen en hopelijk vandaag of morgen opgestuurd. Toch een week onthandLijkt me ook best leuk om een keer die helweek te doen. Hele week geen Internet/tv/mobiel/gaming.
Zó kort was hij nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb de BF4 campaign in een avondje uitgespeeld, 2-3 uur en je bent klaar.
Dan niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zó kort was hij nou ook weer niet hoor
Ja dat kan, moet je even in je settings kijken en dan bij notifications geloof ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:56 schreef SanAnt het volgende:
Is er een manier om de melding " je vriend is toegetreden tot een party " uit te zetten ?
Ben je lekker aan het racen krijg ik 4X dezelfde melding![]()
Simpel ja heb het gevonden en ik maar zoeken bij dat ! (meldingen)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat kan, moet je even in je settings kijken en dan bij notifications geloof ik.
Hij komt alleen op de last-gen uit dat was al lang bekend, maar hij gaat toch een beetje tegenvallen volgens mij. Kom straks maar met borderlands 3 naar de ps4quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:07 schreef janrad het volgende:
Tjezus komt Borderlands de pre-sequel niet naar de PS…..? Dat vind ik persoonlijk een drama.
heb ik ook met bf4 gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Savegames die ineens verdwijnen? Hoe kan zoiets? En had je geen ps+?
Dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Ooh die melding is als een vriend in EEN party gaat, ik dacht elke keer dat mensen mij zomaar joinde
eindelijkquote:“Continual upgrades to the DRIVECLUB servers are building a steady increase in performance, meaning that we’re getting more and more players connected.
The next server update is coming within 24 hours and will mean we can start to switch on more of the online features, so that you will be able to play more of DRIVECLUB online.
We are sorry that we don’t have more concrete news to share right now, but please be patient. We will have more information for you tomorrow.”
Dan heb je de beeldinstellingen dus niet goed gezet toen je je PS4 voor het eerst opstartte.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef byah het volgende:
[..]
eindelijk
ik speel DC al amper meer omdat het als enige spel (uit mijn collectie van 15+ games) vereist dat de display instellingen aangepast worden omdat het anders niet fullscreen is.
wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan heb je de beeldinstellingen dus niet goed gezet toen je je PS4 voor het eerst opstartte.
De meeste games ''overriden'' de standaard instellingen, DC niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:22 schreef byah het volgende:
[..]
wat?
de rest van de games zijn toch gewoon well fullscreen?
nee niet dus, want als ik de overscan/underscan instellingen zo zet dat DC op full screen speelt zien andere games er weer niet uit omdat er hele stukken wegvallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De meeste games ''overriden'' de standaard instellingen, DC niet.
Gewoon even in je PS4 settings bij sound & screen de instellingen goed zetten, hoef je het daarna nooit meer te doen.
Over/underscan? Je kunt in de PS4 settings gewoon het beeld passend maken aan je TV.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef byah het volgende:
[..]
nee niet dus, want als ik de overscan/underscan instellingen zo zet dat DC op full screen speelt zien andere games er weer niet uit omdat er hele stukken wegvallen.
Dit dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik op open nieuw deel klik in t vorige topic krijg ik een leeg invoervak
Je hebt al 15 PS4 games? Oftewel alles?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef byah het volgende:
[..]
eindelijk
ik speel DC al amper meer omdat het als enige spel (uit mijn collectie van 15+ games) vereist dat de display instellingen aangepast worden omdat het anders niet fullscreen is.
ik zal vanavond wel 2 screenshots maken, maar als ik Fifa15 speel met de instellingen waarop DC passend gemaakt is aan het beeld vallen er stukken af aan de zijkant en onderkant van het scherm,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over/underscan? Je kunt in de PS4 settings gewoon het beeld passend maken aan je TV.
dat is misschien overdreven, zijn er denk 10:)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:32 schreef videonatic het volgende:
[..]
Je hebt al 15 PS4 games? Oftewel alles?
Mooi, iemand met ervaring dus. Kun je je top 5 PS4 games met ons delen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:36 schreef byah het volgende:
[..]
dat is misschien overdreven, zijn er denk 10:)
Staat je TV op over/underscan? Dat moet je altijd uit zetten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef byah het volgende:
[..]
ik zal vanavond wel 2 screenshots maken, maar als ik Fifa15 speel met de instellingen waarop DC passend gemaakt is aan het beeld vallen er stukken af aan de zijkant en onderkant van het scherm,
Haha , dit dacht ik dus ook eerst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Ooh die melding is als een vriend in EEN party gaat, ik dacht elke keer dat mensen mij zomaar joinde
Haha ja precies, ik deed ook altijd mijn mic erinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:37 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , dit dacht ik dus ook eerst.
Ik elke keer lullen via die mic , en maar niks terug horen..
Kijk ik , zit er niemand in mijn party... dus ik zo '' huh wtf?''
Kwam er dus ook achter dat je die melding krijgt als iemand EEN party joined.... lekker boeiend ook..
Je moet ook niet overnieuw beginnen maar opnieuw. Of over doen. Niet overnieuw doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef OverRated het volgende:
Hier werkt het racen wel !!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:00 schreef janrad het volgende:
DC online nog even geprobeerd maar werkt nog niet naar behoren. Vanavond maar weer eens proberen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:07 schreef janrad het volgende:
Tjezus komt Borderlands de pre-sequel niet naar de PS4;..? Dat vind ik persoonlijk een drama.
Gisteravond even Borderlands The Pre-Sequel ''geprobeerd'' op de pc. Wilde hem eigenlijk helemaal niet kopen, maar het voelt toch meteen weer vertrouwd lekker aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij komt alleen op de last-gen uit dat was al lang bekend, maar hij gaat toch een beetje tegenvallen volgens mij. Kom straks maar met borderlands 3 naar de ps4
Als Borderland 2 nog eens naar de PS4 komt ga ik hem gewoon nog eens helemaal uit spelen. Wat een game was datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
Gisteravond even Borderlands The Pre-Sequel ''geprobeerd'' op de pc. Wilde hem eigenlijk helemaal niet kopen, maar het voelt toch meteen weer vertrouwd lekker aan.
Misschien toch een keer kopen voor een leuk prijsje. Ik ga hem zeker niet op Steam voor de volle mep kopen. Voor 20 a 25 euro wil ik het wel een kans geven.
Ik heb ook zo'n idee dat ze wel bezig zijn met Borderlands 3 of later gewoon een collection uitbrengen op de Xbox One en PS4.
quote:
Opnieuw, oké mensen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je moet ook niet overnieuw beginnen maar opnieuw. Of over doen. Niet overnieuw doen.
Dat probleem had ik ook. Bij FIFA vallen de HUD elementen buiten beeld, maar bij elke andere game is het goed. Is gewoon op te lossen door die optie waarbij je de randen van je schermen aan moet geven. Doe je die een paar cm minder ver naar de buitenkant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef byah het volgende:
[..]
ik zal vanavond wel 2 screenshots maken, maar als ik Fifa15 speel met de instellingen waarop DC passend gemaakt is aan het beeld vallen er stukken af aan de zijkant en onderkant van het scherm,
Dat zal denk ik nog wel een week of langer gaan duren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:49 schreef robvr het volgende:
Is er nu al bekend wanneer de ps plus versie van driveclub komt?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:49 schreef robvr het volgende:
Is er nu al bekend wanneer de ps plus versie van driveclub komt?
Is nog niet bekend ,maar voor 40 euries heb je een topgamequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:10 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dat zal denk ik nog wel een week of langer gaan duren.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Is nog niet bekend ,maar voor 40 euries heb je een topgame
Wel merkwaardig dat de top 50 sommige races heeft gereden binnen een seconde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij mij deden de leaderboards het zelfs vanochtend.
Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel merkwaardig dat de top 50 sommige races heeft gereden binnen een seconde.
Soort Resident Evil 4, maar dan iets trager. En qua verhaal/vijanden iets meer Silent Hill-achtigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:06 schreef Rijst het volgende:
Oh nice, The Evil Within is uit. Is het een soort TLOU of echt een horrorgame als PT?
75 op metacritic. Misschien dat ik hem ooit uit de budgetbak ga vissen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef Ferry_1986NL het volgende:
The Evil Within reviews:
ausgamers.com - 10/10
gametrailers.com - 9/10
gameinformer.com - 9/10
gameblog.fr - 4/5
hardcoregamer.com - 4/5
ign.com - 8,7/10
ign benelux - 8,5/10
multiplayer.it 8,5/10
moviepilot.com - 8,5/10
playstationlifestyle.net - 8/10
thesixthaxis.com - 8/10
videogamer.com - 8/10
readersgambit.com - 8/10
thisgengaming.com - 8/10
escapistmagazine.com - 3/5
gamelegends.it - 78/100
newgamenetwork.com - 72/10
konzentrix.com - 7/10
gamekult.com - 7/10
polygon.com - 6,5/10
joystiq.com - 2,5/5
En ligt dat dan aan die metacritic score ? Zou je m nu hebben gehaald als ie 85 had gehad bv. ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
75 op metacritic. Misschien dat ik hem ooit uit de budgetbak ga vissen.
Nog trager dan RE4?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Retarded het volgende:
[..]
Soort Resident Evil 4, maar dan iets trager. En qua verhaal/vijanden iets meer Silent Hill-achtig
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Over het algemeen vind ik een game met een gemiddelde score lager dan een 8 niet de volle prijs waard nee. Het is voor mij een redelijke indicatie idd.
Hoeft niet altijd het geval te zijn natuurlijk, PES2015 staat al in de pre-order bijvoorbeeld... Is een no-brainer voor mij.quote:
Ik wilde hem eerst ook full price halen maar ga dat toch maar niet doen. De reviews overtuigen me nog niet genoeg en lees toch veel dat het verhaal tegenvalt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
75 op metacritic. Misschien dat ik hem ooit uit de budgetbak ga vissen.
Re4 heeft supersnelle gameplay met heel veel actie tov vrijwel alle andere survival horrorgames.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog trager dan RE4?Dat spel is fucking houterig.
Houterig? Ik denk dat je de gameplay bedoelt. vind het zelf alleen maar bijdragen aan de sfeer in de game.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog trager dan RE4?Dat spel is fucking houterig.
Ja hij doet het, net mijn eerste race online gereden. Werkt nu als een trein.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Driveclub online nu op Twitch te zien.
Dat is de upgradequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:06 schreef j95 het volgende:
Heb ik wat gemist? Zag de ps+ versie van Driveclub voor geld op psn staan?
Was toch ook onderhoud gepland voor vandaag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:02 schreef Massief het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat hij het doet online? Doet helemaal niks. Gvd voor niks me ps4 aangezet.
en nu moest je opnieuw het knopje indrukken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:02 schreef Massief het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat hij het doet online? Doet helemaal niks. Gvd voor niks me mijn ps4 aangezet.
Zeker een slechte launch ja, maar het spel draait toch echt om het racen zelf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Donderjagers het volgende:
Serieus wat een tering launch van Drive Club. Spelt draait zowat om de multiplayer / online functies.
Ja heb ook wat solo races gedaan. Maar wil graag tegen jullie racen of jullie tijden verslaan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker een slechte launch ja, maar het spel draait toch echt om het racen zelf.
Heb vanavond al meerdere online races gereden ook dus er zit wel per dag verbetering in.
Zie alleen mijn eigen tijden en die van vrienden nog niet op de leaderboards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Mystikvm het volgende:
Spelunky zit soms toch wel over het randje van frustrerendHet leven van een gamer kan een hel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
ja dat heb ik welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef Retarded het volgende:
Iemand interesse in Shadow of Mordor voor 40 euro incl?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Mystikvm het volgende:
Spelunky zit soms toch wel over het randje van frustrerendShortcuts heb je geen fuck aan. Je moet in de makkelijke levels een grote hoeveelheid bommen en andere nuttige gear fixen om de latere levels en de eindbaas te kunnen verslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
nog steeds maar een halfuurtje gespeeldquote:
i guessquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef Retarded het volgende:
Iemand interesse in Shadow of Mordor voor 40 euro incl?
De 2.0 update? Nah.quote:
zonde. Wordt steeds verter hoe langer je het speelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog steeds maar een halfuurtje gespeeld
Heb je een idee wat premium los gaat kosten??quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Op Budgetgaming stond aangegeven dat Battlefield 4 voor 30 euro te koop is in de PS Store, en de DLC ook in de aanbieding.
Hou er wel rekening mee dat over 2 weken de Premium editie van BF4 in de winkel zal liggen, wat dus misschien nog een goedkopere deal zal zijn.
Naja denk dat de complete editie ook gewoon 60 euro gaat kosten. Kan je beter nu Battlefield 4 29,99 euro + Premium 19,99 euro kopen op PSN. Ben je totaal 50 euro kwijt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Op Budgetgaming stond aangegeven dat Battlefield 4 voor 30 euro te koop is in de PS Store, en de DLC ook in de aanbieding.
Hou er wel rekening mee dat over 2 weken de Premium editie van BF4 in de winkel zal liggen, wat dus misschien nog een goedkopere deal zal zijn.
ben jij vault-boy?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:28 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Naja denk dat de complete editie ook gewoon 60 euro gaat kosten. Kan je beter nu Battlefield 4 29,99 euro + Premium 19,99 euro kopen op PSN. Ben je totaal 50 euro kwijt.
Ik ben niet echt van de Battlefield games, maar voor de mensen die nog steeds geen BF4 hebben. Prima deal lijkt me zo
Dank voor de tip, heb Premium aangeschaft voor 18 euroquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Wellicht ging het toen al fout maar komt dat er nu pas uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef SanAnt het volgende:
[..]
nieuws van maart dit jaar ,lijkt mij niet dat je het daar moet zoeken
Het gaat denk ik om het zelfde model, alleen de kleur is anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:48 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen de http://www.mediamarkt.nl/(...)2227.html?langId=-11 en de http://www.mediamarkt.nl/(...)8727.html?langId=-11 En welke is beter?
Maar die AX 180 rood is een preciesie audio headset, (volgens de beschrijving) en die andere is een Gaming Headset met gebalanceerde speakers die een rijk en vol geluid leverenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Het gaat denk ik om het zelfde model, alleen de kleur is anders.
Dus als je zo een kek kleurtje wil betaal je lekker 20 euro extra
Is gwn precies het zelfde:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Maar die AX 180 rood is een preciesie audio headset, (volgens de beschrijving) en die andere is een Gaming Headset met gebalanceerde speakers die een rijk en vol geluid leveren
Geen dank. Daar is een forum toch voor? Om elkaar te helpen!?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Bedankt dat je het hier meld
Was van plan om Battlefield Premium editie voor 70 euro bij de gamemania te kopen, want heb nog een waardebon voor die winkel van 45 euro. Zal morgen dus ff psn tegoed daarmee kopen en dan het digitaal aanschaffen, dan ben je 25 euro goedkoper uit
Klopt. Ik wist bij mijn eerste post nog niet wat de DLC/Premium zou gaan kosten, maar dat lijkt dus maar 20 euro te zijn, dus dat lijkt me dan idd een prima deal: 30 voor de game en 20 voor Premium, ben je voor 50 klaar, en in de winkel zal het waarschijnlijk niet goedkoper dan 50 euro zijn in de nabije toekomst.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:28 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Naja denk dat de complete editie ook gewoon 60 euro gaat kosten. Kan je beter nu Battlefield 4 29,99 euro + Premium 19,99 euro kopen op PSN. Ben je totaal 50 euro kwijt.
Ik ben niet echt van de Battlefield games, maar voor de mensen die nog steeds geen BF4 hebben. Prima deal lijkt me zo
Je krijgt zelfs 10% korting als je ps+ hebt, dus dan wordt het 45 euroquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen dank. Daar is een forum toch voor? Om elkaar te helpen!?
[..]
Klopt. Ik wist bij mijn eerste post nog niet wat de DLC/Premium zou gaan kosten, maar dat lijkt dus maar 20 euro te zijn, dus dat lijkt me dan idd een prima deal: 30 voor de game en 20 voor Premium, ben je voor 50 klaar, en in de winkel zal het waarschijnlijk niet goedkoper dan 50 euro zijn in de nabije toekomst.
Zal het ook deze week dus wel even downloaden. Eerst even afwachten wat de eerste reacties zijn van mensen die het nu allemaal digitaal aanschaffen en of er dan problemen gemeld worden. Blijft EA, he!?
Heb hem en vind hem persoonlijk erg fijn. Mic is prima..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de gold headset voor de PS4? Is die ook makkelijk voor op de PC en om muziek mee te luisteren en is de mic oke?
Heb hem ook ,en ben er wel tevreden over.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de gold headset voor de PS4? Is die ook makkelijk voor op de PC en om muziek mee te luisteren en is de mic oke?
Vorige week vroeg je voor een headset en wou je absoluut geen gold.Die gold is perfect.Mic is superquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Zeker weten? Meen mij te herinneren dat ik hem in het begin draadloos met de laptop had gekoppeld (wel die stick in laptop dan)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb hem en vind hem persoonlijk erg fijn. Mic is prima..
Gebruik hem ook wel eens voor de iPhone, maar dat kan alleen met een audiokabel. Geldt ook voor de laptop.
Dat had ik nog niet geprobeerd. Had erop gegoogled en toen kwam naar voren dat het niet zou kunnen (omdat het geen bluetooth is namelijk)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeker weten? Meen mij te herinneren dat ik hem in het begin draadloos met de laptop had gekoppeld (wel die stick in laptop dan)
heb zelf de pc350.. dmv astro mix amp had ik hem op ps3 aangesloten, zou op ps4 ook moeten werken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb hem ook ,en ben er wel tevreden over.
Al moet ik zeggen dat hij van mij iets ruimer had mogen zijn.
Heb zelf ook nog een Sennheiser G4ME pc360 voor m'n pc , en die zit toch wel een stuk fijner om je oren.
Maar goed... daar betaal je ook weer voor.
alleen dat wil je nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou op ps4 ook moeten werken.
hoe bedoel je? 7.1 surround dat ding.quote:
Gebruik hem ook voor Diablo op de PC, werkt ideaal draadloos. Daarnaast is het voor je PS4 gewoon een "must have" (of een andere headset) als je zeer regelmatig coop speeltquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Zo zielig was het toch niet?quote:
Nee bedoelde meer dat ik het nogal een dom einde vond.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo zielig was het toch niet?
Waar is wel echt een supertoffe gameHelaas nu klaar mee, maar op naar de volgende
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee bedoelde meer dat ik het nogal een dom einde vond.
Sowieso was er amper een een gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Rossdale op 16-10-2014 11:03:23 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Voor hoeveel doe je hem weg?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maakte me al op voor de epische bossfight... was het eerst een sneakmissie en daarna een QTE
Hmm vind ik wel meevallen, maar heb het toch even in tags geplaatst. Scusiquote:
Ik heb nu een MP bod van 40 euroquote:
Het zijn misschien geen verhaaltechnische spoilers inderdaad maar toch, thanks!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm vind ik wel meevallen, maar heb het toch even in tags geplaatst. Scusi
Meteen verkopen! ik vind ze nu voor 35,- maar wacht nog wel ff.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm vind ik wel meevallen, maar heb het toch even in tags geplaatst. Scusi
[..]
Ik heb nu een MP bod van 40 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |