Ze moeten telkens vanuit de Golf komen omdat die klote Turken niet meewerken, fucking eind vliegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef Peunage het volgende:
Dat moet ik nog zien, dat Amerika IS aanpakt.
Hoe moeilijk kan het voor ze zijn om freaking tanks bij Kobani te bombarderen?
Kobani interesseert ze niet, dat laten ze duidelijk zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef Peunage het volgende:
Dat moet ik nog zien, dat Amerika IS aanpakt.
Hoe moeilijk kan het voor ze zijn om freaking tanks bij Kobani te bombarderen?
Voorlopig niet, Libanon is echter nog wel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus volgens jullie zullen ze niet verder komen dan Syrië en Irak ?
Klopt allemaal, net zoals dat er binnen de bevolking van S-A sympathie is....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
Wow, wat een troll einde van dat vorige topic...
SA heeft veel IS sympathisanten en dan "gelukkig doet VS er iets aan"..![]()
Wie zitten er bij elkaar in de coalitie? wie zijn elkaars olie-maatjes?
Hebben ze iets gezegd over Jordanië ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Voorlopig niet, Libanon is echter nog wel gevaarlijk.
?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt allemaal, net zoals dat er binnen de bevolking van S-A sympathie is....
Grens is dicht en wordt bewaakt, voorlopig geen kans.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hebben ze iets gezegd over Jordanië ?
Saoedie arabie zit in de coalitie ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
Wow, wat een troll einde van dat vorige topic...
SA heeft veel IS sympathisanten en dan "gelukkig doet VS er iets aan"..
Wie zitten er bij elkaar in de coalitie? wie zijn elkaars olie-maatjes?
Inderdaad, maar we krijgen er olie van !quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
Saoedie arabie zit in de coalitie ja.
Het koningshuis wat een absolute monarchie is, in een verder wankele maatschappij vol met tribale belangen van allerlei clans die daar al eeuwen rondlopen en waar ze nooit van los zijn geraakt.
Oh en de bevolking is aartsconservatief en het land is de bakermat van het wahabisme, wat zo ongeveer neerkomt op "laten we leven zoals mohammed in de 7e eeuw, en al het andere moet dood"
FIjne partner is dat
Klopt, dat is al heel lang bekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
De bevolking van S-A, de financiële steun aan terroristen, etc
Mooi ! Wil er namelijk nog een keer naar toequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Grens is dicht en wordt bewaakt, voorlopig geen kans.
De ironie, dat wij de grote sprong hebben gemaakt met de ontdekking van veel en goedkope olie, en daarmee vervolgens onze vijand voor de volgende eeuw hebben gefinancierdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, dat is al heel lang bekend.
Wat wil je met een land dat de basis vormt voor de ideologie van ISIS
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi ! Wil er namelijk nog een keer naar toe
Dat zeiden de jehova's bij mij aan de deur vandaag ook precies.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Fokker101 het volgende:
Wat een gedoe toch allemaal.... denk dat er wel is een 3e wereldoorlog zit aan te komen Rusland/irak/syrie ebola dit, dit dat.
voor de natuur?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi ! Wil er namelijk nog een keer naar toe
Daarom dus. Dat ze in de coalitie zitten doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, dat is al heel lang bekend.
Wat wil je met een land dat de basis vormt voor de ideologie van ISIS
Dat zal die oliesjeiks een worst wezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef Proximo het volgende:
[..]
De ironie, dat wij de grote sprong hebben gemaakt met de ontdekking van veel en goedkope olie, en daarmee vervolgens onze vijand voor de volgende eeuw hebben gefinancierd
Ja daar wil ik dan weer niet naar toe... Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan nu ook gewoon nog perfect naar Syrië op vakantie hoor.
Misschien was ik die Jehova wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zeiden de jehova's bij mij aan de deur vandaag ook precies.
Uhuquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom dus. Dat ze in de coalitie zitten doet daar niets aan af.
Binnen Jordanië hebben ze ook veel sympathisanten. Zelfde voor Saoedi-Arabië.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Grens is dicht en wordt bewaakt, voorlopig geen kans.
Dat zijn twee landen die niets moeten hebben van ISIS .quote:
In Syrië is er meer te zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daar wil ik dan weer niet naar toe... Geen idee waarom.
"gelooft u in de bijbel?"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Misschien was ik die Jehova wel.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:21 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
"gelooft u in de bijbel?"
"Insjallah nee, ben een Mujahideen, net terug uit Syrië. U bent een afvallige en dient onthoofd te worden."
Toen gingen ze weer weg.
Hej ik kwam jou tegen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:21 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
"Insjallah nee, ben een Mujahideen, net terug uit Syrië. U bent een afvallige en dient onthoofd te worden."
Toen gingen ze weer weg.
Mooi land jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor al het zand en de stranden.:P
Check:
[ afbeelding ]
Verkleed zo open doen, die lui krijgen de schrik van hun levenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:21 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Toen gingen ze weer weg.
Hier lopen ze de deur plat de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zeiden de jehova's bij mij aan de deur vandaag ook precies.
Ik denk dat het wel eens mis kan gaan in Tripoli (2e grootste stad in Libanon). De spanningen tussen Sunni's en Alawi's zijn hoog en ze beschieten elkaar dagelijks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Voorlopig niet, Libanon is echter nog wel gevaarlijk.
al-Nusra zit op de grens en in Libanon.
Waar kan ik mij aanmelden ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
Waarom pakt de fok knokploeg ISIS niet aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |