Maar zwarte piet zal blijven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef Martinello het volgende:
Na de volgende verkiezingen weet niemand meer Van Klaveren was.
ik ken zwarten die het wel erg vinden die noem ik gewoon voortaan Pietquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:51 schreef JanCees het volgende:
'ik ken een zwarte die het niet erg vindt'
Onzin. Die zwarten moeten gewoon opflikkeren. Zij komen van buiten en moeten niets zeggen over onze cultuur!!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik ken een hoop Surinamers die het ook flauwe kul vinden en geen moeite hebben met het feest.
Het is maar een heel klein groepje.
Dat. Dat is zo erg, dat zelfingenomen, totaal misplaatste lachje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef Latert het volgende:
Dat verschrikkelijke lachje van Quincy....
Onzin. Die zwarten moeten gewoon opflikkeren. Zij komen van buiten en moeten niets zeggen over onze cultuur!!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:54 schreef Kenju het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik ken een hoop Surinamers die het ook flauwe kul vinden en geen moeite hebben met het feest.
Het is maar een heel klein groepje.
Jij bent niet helemaal objectief heb ik het gevoel.quote:
Is een heel stuk constructiever dan bijv. Westbroek, ondanks dat ik het niet met hem eens ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |