Je bent er toch wel van bewust dat daar nog veel langere wachttijden zijn?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar misschien wordt je ook handiger in het nemen van de hindernissenDat scheelt ook wel weer blauwe plekken
Alleen 10 minuten in de rij staan voor een hindernis was wel frustrerend
Volgend jaar staat met collega's de Strongmanrun op het programma
Toegvoegd. Bruggenloop is 7 december ipv 30 november als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent.
[ code verwijderd ]
Ja, dat begreep ik ook van een collega, maar ik denk dat dat voor mij 1 van mijn hoofddoelen is voor volgend najaar, dus hoop dan ook wat meer vooraan te lopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Je bent er toch wel van bewust dat daar nog veel langere wachttijden zijn?
Bedankt! Al is die stiekem toch nog even ovb blijkt net. Moet even checken of ik me met de caveat van ' goed weer' in kan schrijven, aangezien ik nog geen ladingen ervaring heb (lees: geen) met winterweerraces!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Voccar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was even terugkijken. Jullie wedstrijden staan nu in de op.
Dan gaat het langs de kant wel extra gezellig worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
Zondag 20 graden in Amsterdam
http://www.accuweather.co(...)orecast/249758?day=6
Feest
Gratis nutteloze tipsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach ja, koud zullen we het iig niet krijgen. Die RW medewerker begon al over ijsklontjes in je nek na de warming up maar ik zou geen idee hebben hoe ik daar aan ga komen
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil overal lopenVan Alaska tot China en van Litouwen tot Argentinie
Dit. Gewoon goed blijven drinken (water vooral) en gebruik die sponzen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:33 schreef Wolve000 het volgende:
Misschien handige tips voor als het boven de 30 graden is, maar als je bij 20 graden al dingen nodig hebt tegen oververhitting....
Nouja, het kan zomaar zijn dat je dat wel nodig hebt. Dat onderzoek laatst over die overhitting, dat ging ook over temperaturen tussen de 18 en 30 graden volgens mij. Bovendien leidt een hogere kerntemperatuur altijd tot prestatievermindering, dus hoe koeler je weet te bljiven hoe beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:33 schreef Wolve000 het volgende:
Misschien handige tips voor als het boven de 30 graden is, maar als je bij 20 graden al dingen nodig hebt tegen oververhitting....
Dit ook. Je moet je niet te druk maken. Je hebt maanden getraind in temperaturen van 25 graden en hoger zelfs. Dat ging ook goed, dus je lichaam is inmiddels wel iets geweend. Gewoon goed drinken en met sponzen koelen bij de verzorgingsposten (Desnoods één achter op je rug leggen met je shirt eroverheen, dat koelt heerlijk).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar goed ik heb al vaker evenementen bij 20+ graden gelopen en dat ging goed, nu is het alleen wat langer.
Probeer waar het kan gebruik te maken van de schaduw op het parcours.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, het kan zomaar zijn dat je dat wel nodig hebt. Dat onderzoek laatst over die overhitting, dat ging ook over temperaturen tussen de 18 en 30 graden volgens mij. Bovendien leidt een hogere kerntemperatuur altijd tot prestatievermindering, dus hoe koeler je weet te bljiven hoe beter.
Maar goed ik heb al vaker evenementen bij 20+ graden gelopen en dat ging goed, nu is het alleen wat langer.
Petje op (UV werend)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Probeer waar het kan gebruik te maken van de schaduw op het parcours.
Dat kan al heel veel schelen, zelfs nu nog als de zon al niet meer zo hoog komt.
Dat zou ik dan weer niet doen i.v.m. risico op buikpijn/buikklachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.
Alleen om 09.30 is het natuurlijk nog lang niet 20 graden, weet niet of dat ook echt als 'heet' gezien wordt
Bedankt voor de link naar de Vlasakkerloop. Die kende ik nog niet; ga ik in mijn achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent.
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh deze had ik nog niet gezien...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.
Alleen om 09.30 is het natuurlijk nog lang niet 20 graden, weet niet of dat ook echt als 'heet' gezien wordt
Ik maak me ook niet druk om mezelf, ik vond alleen de opmerking 'Als je je al druk moet gaan maken over oververhitting bij 20 graden' niet helemaal gegrond. Kan wel degelijk een probleem zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit ook. Je moet je niet te druk maken. Je hebt maanden getraind in temperaturen van 25 graden en hoger zelfs. Dat ging ook goed, dus je lichaam is inmiddels wel iets geweend. Gewoon goed drinken en met sponzen koelen bij de verzorgingsposten (Desnoods één achter op je rug leggen met je shirt eroverheen, dat koelt heerlijk).
Als je driekwart van je voorbereiding in de kou hebt moeten doen, kan het inderdaad een groot probleem zijn. Nu voorzie ik alleen maar een mooie dagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk om mezelf, ik vond alleen de opmerking 'Als je je al druk moet gaan maken over oververhitting bij 20 graden' niet helemaal gegrond. Kan wel degelijk een probleem zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |