abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145951195
Dankjullie! 8-) ze vertelden dat de kans dat ze zou terugdraaien vrij klein was. Dit omdat ze al lang in stuit lag en zelf niet draaide, en omdat baby's zich ook minder goed kunnen afzetten tegen je ribben dan tegen je bekken.
pi_145960099
Fijn! Hopelijk blijft ze netjes liggen.

Hier ook een stuiter. Vanaf 28 weken in stuit... Vaak handen en knieën geprobeerd maar ze had echt geen zin te draaien. Met 36wk een draaipoging gehad. Helaas vond ik hem erg pijnlijk en naar, ging ook flink hyperventileren en heb halverwege de poging ze laten stoppen.

Uiteindelijk is ze met 39.2wk met een geplande ks geboren
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_149526512
Thnx voor de link helio! Hoe is het bij jullie afgelopen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149582190
Een versie gehad die succesvol was, en ze is netjes blijven liggen toen, dus normaal kunnen bevallen. :) hoop dat die van jou nog draait en je anders wat aan de ervaringsdeskundigen hier hebt!
pi_149624877
Hier ging de baby in stuit liggen vanaf ca 30 weken. 2e kind. Met 36+2 draaipoging gepland, maar degene die dat zou doen werd ziek. Met 37.0 2e poging gepland. 2 uur voor de poging is ie spontaan gedraaid! (En daarna goed blijven liggen)
pi_149627371
Mijn dochtertje was al ingedaald en vermoedelijk met 40+5 weken nog in stuit gedraaid. Daar kwam de verloskundige achter toen ze me wilde strippen met 41 weken.
Meteen doorverwezen naar het ziekenhuis voor een draaipoging. Na de ctg zouden ze me voorbereiden op de draaipoging. Tussendoor ging ik nog even naar het toilet, daar braken m'n vliezen en hingen der voetjes al meteen buiten!
Dit was behoorlijk schrikken. Uiteindelijk is ze binnen een half uur geboren, natuurlijke bevalling in stuit, zelfs zonder knip! Een stuitbevalling kan dus ook heel snel en vrij vlekkeloos lopen.

Ondanks dat het heel snel en heftig was, zou ik een stuitbevalling toch zeker overwegen als ik nog ooit voor de keuze zou komen staan. Dit was ons tweede kindje, eerste bevalling was ook vrij vlot verlopen.
pi_149628143
Ik ga het ook zeker proberen. Een ks zie ik echt als uiterste nooduitgang :Y
Dit is de derde en de eerste 2 bevallingen zijn meer dan prima gegaan. Niks gescheurd, geknipt of gehecht.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149628564
Hier 37 weken en 4 dagen en zoals het nu voelt, ligt mevrouw nog in stuit.
Met 35 weken nog een versie geprobeerd, maar dat hielp niks want ze lag al te diep met haar billen in mijn bekken. Hoe het af gaat lopen weet ik nog niet, want ze zit nog binnen.
Ik kies zelf voor een stuitbevalling, want het kindje is niet supergroot en ik zie een keizersnede ook als noodoplossing. Bovendien zou ik graag nog een keer thuis bevallen, dat is mij nu min of meer ontnomen, en bij keizersnede zou ik het nooit meer mogen. Ook vind ik het erg fijn dat je na een stuitbevalling vaak gewoon weer naar huis mag snel. De gyn vind een stuitbevalling goed en dus zijn mijn zorgen erover op dit moment eigenlijk minimaal.
pi_149628658
Ondanks dat de poging niet gelukt is (en flink pijnlijk was) zou ik het waarschijnlijk een volgende keer weer proberen. Een tweede gaat vaak makkelijker zeggen ze.
pi_149631225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:02 schreef sunshine83 het volgende:
Mijn dochtertje was al ingedaald en vermoedelijk met 40+5 weken nog in stuit gedraaid. Daar kwam de verloskundige achter toen ze me wilde strippen met 41 weken.
Meteen doorverwezen naar het ziekenhuis voor een draaipoging. Na de ctg zouden ze me voorbereiden op de draaipoging. Tussendoor ging ik nog even naar het toilet, daar braken m'n vliezen en hingen der voetjes al meteen buiten!
Dit was behoorlijk schrikken. Uiteindelijk is ze binnen een half uur geboren, natuurlijke bevalling in stuit, zelfs zonder knip! Een stuitbevalling kan dus ook heel snel en vrij vlekkeloos lopen.

Ondanks dat het heel snel en heftig was, zou ik een stuitbevalling toch zeker overwegen als ik nog ooit voor de keuze zou komen staan. Dit was ons tweede kindje, eerste bevalling was ook vrij vlot verlopen.
Je kwam van de wc met voetjes uit je doos bungelend? :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:49:22 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_149632658
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:46 schreef Skittles het volgende:

[..]

telt die voor de bingo eigenlijk?
disclaimer
pi_149632865
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

telt die voor de bingo eigenlijk?
Hmm volgens mij stond er alleen hoofdje. Als er fotobewijs is, zouden we het aan spelleider AwayTL moeten vragen
pi_149656726
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:46 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik kan je vertellen dat was een heel awkward gevoel!!! Mijn vriend had toen snel verpleegkundige er bij geroepen en die wisten ook niet hoe snel ze een gynaecoloog op moesten trommelen!
pi_166583858
Up! Nog nieuwe ervaringen in de afgelopen tijd?

Nu 33+1 van de tweede. Wellicht een beetje voorbarig nog, maar ik ben er vrij sterk van overtuigd dat ze niet gaat draaien. Zowel mij oudste als deze baby lagen gewoon áltijd in stuit, zal de vorm van mijn baarmoeder wel zijn. Ik ga als ze bij 36 weken nog zo ligt weer voor een versie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')