abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145524536
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een kansloze racistische reactie. Je denkt dat negers nooit tevreden zullen zijn?
Nee het zijn gewoon zeer ontevrede mensen.
pi_145524604
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het zijn gewoon zeer ontevrede mensen.
Zit in hun genen. Hoort bij het ras. Zijn nooit tevreden die mensen. Gewoon achterin de bus zitten.
pi_145524609
quote:
Doet ze toch beter dan die minderheidsgroeperingen die slopen, bedreigen en mishandelen
pi_145524637
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, laten we miljoenen spenderen aan een referendum over Zwarte Piet,
Top plan, mensen.
Die miljoenen gaan er nu toch al doorheen.
pi_145524654
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een kansloze racistische reactie. Je denkt dat negers nooit tevreden zullen zijn?
Ad Hominem #2.
pi_145524655
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zit in hun genen. Hoort bij het ras. Zijn nooit tevreden die mensen. Gewoon achterin de bus zitten.
Ad Hominem #3.
pi_145524658
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een hele mooie actie, deze vrouw zou wel eens de Rosa Parks van de blanken kunnen worden. We moeten opkomen voor ons recht.
Als je de AH met een bus uit die tijd in het zuiden van de VS wilt vergelijken, dan is het een bus met een chauffeur die mensen gewoon de keuze laat waar ze willen zitten. En dan is die vrouw een passagier die er niet mee om kan gaan.
pi_145524716
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doet ze toch beter dan die minderheidsgroeperingen die slopen, bedreigen en mishandelen
Het is allemaal kansloos. Kom op man. Met je bonuskaartje naar de winkel en hem dan doorknippen :')

Alsof dat meisje wat er staat het iets boeit.
pi_145524757
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ad Hominem #3.
Oke, even lesje argumenteren voor jou. Wat is een ad hominem? Op de man spelen. Irrelevante eigenschappen van iemand aanhalen om zijn argumenten mee aan te vallen.

Wat heb ik in de bovenste 3 posts die jij aanhaalt gedaan? Niet op de persoon gespeeld. Ik heb het over een reactie die kansloos of racistisch is. Ik ga dus in op de reactie, niet op de persoon. Ik zeg niet "DrDentz is een racist, dus zijn argumenten zijn ongeldig".

Mocht je ook nog uitleg willen hebben over andere vormen van redeneren, dan mag dat via DM.
pi_145524775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is allemaal kansloos. Kom op man. Met je bonuskaartje naar de winkel en hem dan doorknippen :')
Waarschijnlijk boeit het haar echt niks, maar voor die vrouw zelf heeft ze haar mening gegeven zonder andere aan te vallen of intimideren
pi_145524800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]

Je bent dus zo verblind door je haat jegens ZP dat je niet eens doorhebt dat je Ad Hominems en stropoppen aan de lopende band aan het maken bent. Ga alsjeblieft door, ik zit hier hardop te lachen om jouw posts.
pi_145524817
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boeit het haar echt niks, maar voor die vrouw zelf heeft ze haar mening gegeven zonder andere aan te vallen of intimideren
Ja maar alsnog...

Er liggen verdomme nog steeds producten met Zwarte Piet er op in de winkel.
pi_145524825
quote:
[..]
Oke, even lesje argumenteren voor jou. Wat is een ad hominem? Op de man spelen. Irrelevante eigenschappen van iemand aanhalen om zijn argumenten mee aan te vallen.
Wat heb ik in de bovenste 3 posts die jij aanhaalt gedaan? Niet op de persoon gespeeld. Ik heb het over een reactie die kansloos of racistisch is. Ik ga dus in op de reactie, niet op de persoon. Ik zeg niet "DrDentz is een racist, dus zijn argumenten zijn ongeldig".
Mocht je ook nog uitleg willen hebben over andere vormen van redeneren, dan mag dat via DM.
Hier gaat Scorpie een beetje de mist in ja.
pi_145524829
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De 1 knipt zijn bonuskaart door, de ander wil een intocht verstoren, desnoods met geweld. Wie bewandelt volgens jou de moral high ground in dat geval?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2014 11:26:14 ]
pi_145524836
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent dus zo verblind door je haat jegens ZP dat je niet eens doorhebt dat je Ad Hominems en stropoppen aan de lopende band aan het maken bent. Ga alsjeblieft door, ik zit hier hardop te lachen om jouw posts.
Iedere keer als ik hier om de 2 weken een berichtje drop reageert hij direct schuimbekkend. Het schijnt nogal diep te zitten?
pi_145524861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hier om de 2 weken een berichtje drop reageert hij direct schuimbekkend. Het schijnt nogal diep te zitten?
En moet je nagaan, in deel 1 of 2 van deze reeks gaf hij volgens mij nog aan een 'objectieve neutrale toeschouwer' te zijn. Hardop aan het lachen hier.
pi_145524891
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De 1 knipt zijn bonuskaart door, de ander wil een intocht verstoren, desnoods met geweld. Wie bewandelt volgens jou de moral high ground in dat geval?
Ja die met geweld dreigen zijn idd kanslozer :P
pi_145524893
http://www.geenstijl.nl/m(...)ny_bij.html#comments

Laatste 2 minuten gaat Quinsy nog hard onderuit ook trouwens in dit fragment _O-
Met zijn 'tirannie van de meerderheid'. Wat een faal.
pi_145524902
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En moet je nagaan, in deel 1 of 2 van deze reeks gaf hij volgens mij nog aan een 'objectieve neutrale toeschouwer' te zijn. Hardop aan het lachen hier.
quote:
[..]
Ga eens inhoudelijk hier op in dan, want hij heeft gewoon gelijk.
pi_145524913
Het meest verbazingwekkend blijft dat men zo snel toe geeft aan een paar zeurpieten met enorme tenen.

Te gek voor woorden natuurlijk.

Sinterklaasfeest wordt gesloopt. Wat is het volgende? Kerst?
pi_145524924
Overigens heb ik een leuk dansend zwart pietje gekocht bij Xenos, ik ga hem toch missen in de toekomst. Zwarte Piet is nu al een beetje nostalgie geworden.
pi_145524925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die met geweld dreigen zijn idd kanslozer :P
Dus we kunnen het er wel over eens zijn dat mensen die hun bonuskaart doorknippen oneindig veel meer respect betogen jegens het kinderfeest Sinterklaas dan de anti pieten.
pi_145524931
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:28 schreef Webschip het volgende:
Het meest verbazingwekkend blijft dat men zo snel toe geeft aan een paar zeurpieten met enorme tenen.
Te gek voor woorden natuurlijk.
Sinterklaasfeest wordt gesloopt. Wat is het volgende? Kerst?
De hele Nederlandse cultuur wordt gesloopt!!
pi_145524951
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De hele Nederlandse cultuur wordt gesloopt!!
Dat sowieso.
pi_145524992
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus we kunnen het er wel over eens zijn dat mensen die hun bonuskaart doorknippen oneindig veel meer respect betogen jegens het kinderfeest Sinterklaas dan de anti pieten.
Ja als je die 2 perse met elkaar wil vergelijken. Los van elkaar is het natuurlijk fucking kansloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')