Link aangepast, http://mydevice.ioquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
de link met [my punt device punt io] werkt niet. De weergave van FP is bij mij inderdaad de mobiele weergave zoals beschreven in je tweede linkje mbtr devices lager dan 1024pixels.
Ik heb ook desktopversie opvragen' geprobeerd, dat verandert niets aan de weergave...
Ik weet niet of het correct is of niet, lijkt me zeker dat laatste lijkt me niet kloppen
Ok, dan krijg ik inderdaad:quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:54 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Link aangepast, http://mydevice.io
Als je op mydevice.io verder naar beneden scrollt zie je een testfoto van 360 pixels breed, die neemt gewoon het halve scherm in beslag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:56 schreef RetRy32 het volgende:
Viewport is zo klein omdat er geen rekening wordt gehouden met de daadwerkelijke DPI, blijkbaar.
Nee dat komt omdat het een skeere website is die de device DPI niet gebruikt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:05 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Als je op mydevice.io verder naar beneden scrollt zie je een testfoto van 360 pixels breed, die neemt gewoon het halve scherm in beslag.
Is it a bug or a feature? Webpagina's laden zo wel sneller natuurlijk.
Jouw 618 ipv 640px komt waarschijnlijk doordat je statusbalk in beeld is..
Een paar maanden geleden waren er berichten te lezen dat zo'n screen-protector (weet niet welke) bij sommige phones juist voor barsten zorgde, omdat het teveel 'aantrok' ofzo... !?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Adfundum het volgende:
Als screen protector kun je misschien ook een met tempered glass overwegen. Als ik de verhalen moet geloven kun je er ongeveer met een hamer op slaan zonder dat het onderliggende glas breekt.
Over dat barsten weet ik niets, dat ga ik even opzoeken, ik wilde dat namelijk zelf bestellen. Dat temered glass is ook meer als valbescherming dan tegen krassen. Het glas van de one+ ligt boven op de telefoon dus als hij face down op straat valt vraag ik me af of hij niet gewoon uit de beschermhoes valt en alsnog beschadigt. Een flip cover is ook nog een overweging als de telefoon vaak buiten gebruikt wordt maar die vind ik weer niet zo handig. Scherm gaat wel gelijk aan als je hem openklapt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden waren er berichten te lezen dat zo'n screen-protector (weet niet welke) bij sommige phones juist voor barsten zorgde, omdat het teveel 'aantrok' ofzo... !?
Dat willen we natuurlijk het liefst vermijden.
Ik heb nu na zo'n 2 maanden gebruik van de OnePlus nog geen enkel krasje ofzo erop, dus ik vraag me ook af hoe nodig zo'n screenprotector nog is, gezien de huidige kwaliteit van het glas (Gorilla?)
Die van mij zit onder de krassen hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden waren er berichten te lezen dat zo'n screen-protector (weet niet welke) bij sommige phones juist voor barsten zorgde, omdat het teveel 'aantrok' ofzo... !?
Dat willen we natuurlijk het liefst vermijden.
Ik heb nu na zo'n 2 maanden gebruik van de OnePlus nog geen enkel krasje ofzo erop, dus ik vraag me ook af hoe nodig zo'n screenprotector nog is, gezien de huidige kwaliteit van het glas (Gorilla?)
Ziet er ok uit. In ieder geval beter dan die eerste die hij laat zien. Ik vind het alleen zo zonde om mijn OnePlus helemaal te 'verbergen' in een case enzo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:38 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Over dat barsten weet ik niets, dat ga ik even opzoeken, ik wilde dat namelijk zelf bestellen. Dat temered glass is ook meer als valbescherming dan tegen krassen. Het glas van de one+ ligt boven op de telefoon dus als hij face down op straat valt vraag ik me af of hij niet gewoon uit de beschermhoes valt en alsnog beschadigt. Een flip cover is ook nog een overweging als de telefoon vaak buiten gebruikt wordt maar die vind ik weer niet zo handig. Scherm gaat wel gelijk aan als je hem openklapt.
Zelf heb ik net deze besteld. Niet het eerste hoesje uit het filmpje maar de tweede:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die van mij zit onder de krassen hoor.
Maar is al 30 keer op de grond getieft.
Via ebay. 10 euro voor de case en 13 euro voor de verzendingquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ziet er ok uit. In ieder geval beter dan die eerste die hij laat zien. Ik vind het alleen zo zonde om mijn OnePlus helemaal te 'verbergen' in een case enzo.
Heb je een mooie phone, qua design, en dan gooi je er een plastic case omheen...
Waar heb je besteld? Hoe duur?
Dat vind ik nogal prijzig voor een hoesjequote:Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Via ebay. 10 euro voor de case en 13 euro voor de verzending
Vind je dit niks: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item5668f121caquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal prijzig voor een hoesje![]()
Er zijn toch genoeg China-shops die free shipping doen?
start telefoon opnieuw, of gebruik een media refresher ofzo (root).quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
kom er nu pas achter maar meer mensen die problemen hebben met mp3's luisteren? ringtones gaat perfect maar via de mp3 app vind ik zelfs geen enkel mp3 bestand. Staat toch echt 20 gig op dus ergens gaat het mis
Google Play gegevens verwijderen of eventueel Poweramp gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
Beiden gedaan geen effect. Zie nu ook dat het een mogelijke bug is
325quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
M'n N4 overledentoch maar aan de OnePlus One dan?
Wat kostie nou eigenlijk ongeveer omgerekend in euro's incl alle bijkomende kosten als shipping & handling (als die er zijn)?
Ah wacht, hij staat ook gewoon in euro's geadverteerd, kon 'm gisteren alleen in $ vinden. 25 handling & shipping dus? Aanzienlijk, op een toestel van 300quote:
Is tegenwoordig preorder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah wacht, hij staat ook gewoon in euro's geadverteerd, kon 'm gisteren alleen in $ vinden. 25 handling & shipping dus? Aanzienlijk, op een toestel van 300Maar okee... Iemand een invite?
Ah okee, hoe werkt dat dan? Want als ik inlog en klik op 'buy' krijg ik gewoon nog 'you dont have the required invite'quote:
was tijdelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okee, hoe werkt dat dan? Want als ik inlog en klik op 'buy' krijg ik gewoon nog 'you dont have the required invite'
Ja las het ook op Tweakers, gisteren een uurtje. Ff kijken of hij ergens betrouwbaar in NL nieuw te vinden is, anders hou ik me aanbevolen voor een invite.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
was tijdelijk
http://preorder.oneplus.net/seeyou.html
De invites zullen wel doorgaan vroeg of laat, maar ik zou niet weten of en hoeveel toestellen ze hebben voor invites.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef zealot het volgende:
Was het niet zo dat invites tot aan de pre-order even gesloten waren en daarna weer uitgedeeld gingen worden? En een invite voorrang had op een pre-order?
Heb ik ergens gelezen, weet echter niet meer waar en hoe betrouwbaar :p
Zou wel nice zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef zealot het volgende:
Was het niet zo dat invites tot aan de pre-order even gesloten waren en daarna weer uitgedeeld gingen worden? En een invite voorrang had op een pre-order?
Heb ik ergens gelezen, weet echter niet meer waar en hoe betrouwbaar :p
Prijs; 299,-quote:BATTERY CAPACITY (MAH)
3000
DIMENSIONS (MM)
139.30 x 68.80 x 6.50
REMOVABLE BATTERY
Yes
WEIGHT (G)
135.00
DISPLAY
SCREEN SIZE (INCHES)
5.00
RESOLUTION
1080 x 1920 pixels
PIXELS PER INCH (PPI)
441
HARDWARE
PROCESSOR
1.3 GHz octa-core
RAM
3 GB
INTERNAL STORAGE
16 GB
EXPANDABLE STORAGE UP TO
64 GB
De OPO lijkt niet op een OPPO toestel wil je zeggen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef Thunder0x het volgende:
Er staat toch duidelijk R5 en geen Oneplus Two?
Ontken ik dat ergens dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De OPO lijkt niet op een OPPO toestel wil je zeggen?
De OPO is de Oppo Find 7 (of de 7a). Zou me niet verbazen als de R5 de basis is voor de nieuwe OnePlus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ontken ik dat ergens dan?Het is dezelfde fabrikant ja. ( iig een directe link hebben ze wel meen ik me te herrineren )
Maar de link tussen een R5 en een Oneplus Two, waarvan nog totaal niets bekend is snap ik niet helemaal. Jij blijkbaar wel, dus leg uit.
Qua uiterlijk is het een kopie van de Find 7 ja. Lijkt me niet dat ze weer een bijna identiek toestel gaan uitbrengen. Als eerste toestel zou ik het nog wel kunnen snappen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De OPO is de Oppo Find 7 (of de 7a). Zou me niet verbazen als de R5 de basis is voor de nieuwe OnePlus.
http://www.phonearena.com(...)hones/8590,8603,8351
Ook qua innerlijk, er zit vrijwel dezelfde hardware in. En waarom zou je zelf alles opnieuw gaan bedenken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:53 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is het een kopie van de Find 7 ja. Lijkt me niet dat ze weer een bijna identiek toestel gaan uitbrengen. Als eerste toestel zou ik het nog wel kunnen snappen.
Waarom zou je twee keer een ( volgens jou een indentiek toestel) uitbrengen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ook qua innerlijk, er zit vrijwel dezelfde hardware in. En waarom zou je zelf alles opnieuw gaan bedenken?
Ik zou die R5 overigens zo kopen als er CM11S op draaide
IK. WIL. HEM. EERDER.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef enilnomrow het volgende:
Op 17 november is weer een nieuwe Pre-order mogelijkheid, trouwens. Om 15u GMT, dus 16u hier. Laatste keer konden de servers de vraag totaal niet aan en liep alles vast, ze zeggen dat ze nu 'stappen ondernemen' om dat te voorkomen.
http://oneplus.net/blog/2014/10/an-apology-and-a-new-start/
Marketing. Wat zijn de verschillen volgens jou dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:56 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waarom zou je twee keer een ( volgens jou een indentiek toestel) uitbrengen?
Qua hardware is hij in ieder geval niet identiek.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef d4v1d het volgende:
Is het normaal dat het opladerblokje zo warm wordt?
dat haal ik ook met BT aan de hele dag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Skillstorm het volgende:
In haal consistent 5 uur on screen time met wifi of 4g. Locatie uit, muziek aan.
Dat Is echt een respectabele tijd.
Minstens 25% meer met Android Lollipop, dus 6 uur en 15 minuten on screen time straks.
Wel want Project Volta, het gaat niet om Art of David daarbij, maar andere processen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat haal ik ook met BT aan de hele dag.
Die 25% ga je écht niet halen hoor, geloof me nou maar. Ik ben van Dalvik naar ART geswitched en daar merk je al bijna niets van.
ik zou even rebootenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:01 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen om 5:15 van de lader gehaald. Er klopt iets niet.. Hij ontlaadt niet??
[ afbeelding ]
zal vast iets schelen, maar je gaat er tov de huidige build geen 25% op vooruit, dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel want Project Volta, het gaat niet om Art of David daarbij, maar andere processen.
Waarom dan wel 36% bij stock Android bij de developer versie alleen al?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou even rebooten
[..]
zal vast iets schelen, maar je gaat er tov de huidige build geen 25% op vooruit, dat weet ik wel zeker
Omdat ik denk dat het gewoon niet mogelijk is om 25% meer accutijd te halen. Maar we kunnen lang en kort praten, maar we zien het wel in de dagelijkse praktijk straks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom dan wel 36% bij stock Android bij de developer versie alleen al?
Ik weet zeker dat we minimaal 25% meer Battery er uit krijgen, dat Is nog pessimistisch gezien.
http://arstechnica.com/ga(...)gh-our-battery-test/
Ik weet niet waarom je zo pessimistisch bent, duidelijk dat er een gigantische verbetering komt.
Snoepje wedden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het gewoon niet mogelijk is om 25% meer accutijd te halen. Maar we kunnen lang en kort praten, maar we zien het wel in de dagelijkse praktijk straks.
van die snoepjes waar je helemaal raar van wordt?quote:
Nee, Haribo gewoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
van die snoepjes waar je helemaal raar van wordt?
Ik heb afgelopen maandag meegedaan met de preorder. Doordat de site zo traag reageerde lukte dit pas na ruim 2 uur. Gevolg: levering over 5 weken. Maar... Met een invite kun je voordragenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:30 schreef the_X het volgende:
Op 17 november is er weer een pre-order, zie ook bovenstaande berichten.
reclame, haal wegquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
http://www.oneplus-shop.nl/nillkin-flip-cases/
Nederlandse shop! Kun je cases ed kopen
Twas niet bedoeld als reclame, maar om aan jullie te laten zien dat er inmiddels een shop in Nederland zit.quote:
Die gast post al n tijd mee op FOK! En ook in dit topic volgensmij.. Het is niet zo dat het account speciaal is gemaakt om reclame te maken zoals je soms ziet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |