SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Mandanda deed het best prima hier, maar ik had toen al het gevoel dat het meer geluk dan wijsheid was vaak. Zijn reddingen zagen er echt heel vaag uit. Heb nu Ruffier op doel staan. Eerste potje blundervrij..hopelijk blijft het zo. Slechter dan Lloris kan in ieder geval al niet en hij is 44k goedkoper.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Slechtste keeper is Mandanda trouwens, elke keer als ik daar tegen speel blunder na blunder
Ben best wel tevreden over mijn Fahrmann en de Sanctis.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
3-5-2 of 4-3-1-2 ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Favo opstelling? En moeten er 5* skillies in? Zal wel iets in elkaar knutselenAl ben ik ook wel bereid om iets nieuws te proberen als het team er verder prima uitziet.
Het liefst wel 1 of 2 skillers ja. Thanks. Ik waarschuw je alvast dat ik waarschijnlijk niet zo snel tevreden ben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De sanctis: her en der een blunder. goede discard keepert.
Foster:ebola op de doellijn.
Krul: Blundert ook nog wel vaak vooral op afstandschoten.
Hart: gewoon goed,
fahrmann: degelijke discard keeperPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Best een goed team op die keeper naquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hashtag kutteam. Sowieso 4-3-3 dit jaar. Leite in de spits.
Ik weet het niet meeheeer.![]()
![]()
Zijn Pogba en Vidal het geld waard?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit heb ik even gehad, speelde ook zeer verdienstelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2 of 4-3-1-2 ofzo.Al ben ik ook wel bereid om iets nieuws te proberen als het team er verder prima uitziet.
Het liefst wel 1 of 2 skillers ja. Thanks. Ik waarschuw je alvast dat ik waarschijnlijk niet zo snel tevreden ben.![]()
![]()
![]()
Weet alleen niet wat dit moet kosten. Team nog maar een keer maken op Futhead ()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wanneer krijgt FUTBIN ook WEFUT ondersteuning reemi?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ziet er niet slecht uit, thanks. Kwam zelf zojuist tot dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit heb ik even gehad, speelde ook zeer verdienstelijk
[ afbeelding ]
Vuige verdediging.+ die RCM.
Die van jou ziet er beter uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is die Peña niet veel te klein?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, thanks. Kwam zelf zojuist tot dit.
[ afbeelding ]
Die van jou ziet er beter uit.
Peña 1,76, mweh.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, veel te weinig Touré op het middenveld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is die Peña niet veel te klein?
Peña 1,76, mweh.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef dion_v_k het volgende:
boohhhhhwtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Denk het ook jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, thanks. Kwam zelf zojuist tot dit.
[ afbeelding ]
Die van jou ziet er beter uit.ik had dit
Sowieso wellington silva > kelvin. Maar het middenveld werd keihard overlopeneen iets verdedigend ingestelde middenvelder inpassen en je hebt een heel behoorlijk teampje
![]()
![]()
Ziet er ook beter uit dan die van mij ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Denk het ook jaik had dit
[ afbeelding ]
Sowieso wellington silva > kelvin. Maar het middenveld werd keihard overlopeneen iets verdedigend ingestelde middenvelder inpassen en je hebt een heel behoorlijk teampje
Maar werkte dus niet echt?
Drie maanden geleden al toegezegd. Maar die knakker laat niks meer horen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer krijgt FUTBIN ook WEFUT ondersteuning reemi?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Neequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt nooit met hem gespeeld dusleek me een klein mannetje, maar zijn lengte valt mee.
Die strength/pace/jumping maakt alles goedquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neeleek me een klein mannetje, maar zijn lengte valt mee.
![]()
ff achteraan dan..wel belangrijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Drie maanden geleden al toegezegd. Maar die knakker laat niks meer horen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
worth itquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een gehandicapte tyfes bedoeling is dat EA. Keepers mogen dus geen rood krijgen in dit spel. Prima. Doorgebroken speler neer halen, anders golasso, maar nee. Als ze dan vervolgens op een gele kaart staan, je bent wéér doorgebroken en de keeper haalt je wéér neer (dit keer in de 16) is het niet eens meer een overtreding. De overtreding is geel waard en dat had ie al, dus kan ie niet nog eens geel krijgen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mwa, was ook redelijk in het begin dus was slecht in fifaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er ook beter uit dan die van mij ja.Maar werkte dus niet echt?
ik zou het gewoon even proberen als ik jou was
en als het te aanvallend is kan je altijd naar 433(3) overschakelen
![]()
Kan dat team nooit betalen joh.quote:Niang is ook al 30k, met die twee zit ik al over m'n budget.
Niang 30K?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dat team nooit betalen joh.Niang is ook al 30k, met die twee zit ik al over m'n budget.
godver, net te vroeg verkocht dus
ging laatst nog voor 12k ofzo
![]()
Vond het ook wel leuke potjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:41 schreef Rijst het volgende:
Was leuk Mathijs!!! Ik vind het niet zo erg als ik in h2h verlies. Was ook wel terrecht
Alleen die sneeuw was irritant bij Duitsland-Argentinie![]()
![]()
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RPL is genoeg..Portugeed boeit nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef Zhano het volgende:
Even lekker Villas-Boas gebruiken om de chem van Danny te boosten toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dacht dat keepers nu rood konden krijgen maar merk er niks van iddquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef DuTank het volgende:
Wat een gehandicapte tyfes bedoeling is dat EA. Keepers mogen dus geen rood krijgen in dit spel. Prima. Doorgebroken speler neer halen, anders golasso, maar nee. Als ze dan vervolgens op een gele kaart staan, je bent wéér doorgebroken en de keeper haalt je wéér neer (dit keer in de 16) is het niet eens meer een overtreding. De overtreding is geel waard en dat had ie al, dus kan ie niet nog eens geel krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
McClaren was ook Deens toenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thijs zegt het: http://www.vi.nl/nieuws/nac-breda-ontslaat-trainer-gudelj.htmquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doumbia.quote:Fucking goed dit jaar. Fucking snel + 86 finishing en 4*/4* + 85 positioning.
Doumbiaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan moet het waar zijn !quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thijs zegt het: http://www.vi.nl/nieuws/nac-breda-ontslaat-trainer-gudelj.htm
#Mikokoffie![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doumbia.Fucking goed dit jaar. Fucking snel + 86 finishing en 4*/4* + 85 positioning.
Was er al bang voor ja. Nog leuke Ivoriaanse (g/s) CM's om mee te linken? (behalve Yaya obviously)quote:![]()
Teampje maken met Doumbia. Met zoveel mogelijk pace. Fuck silvers.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Danny ernaast in de spits, no jokequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje maken met Doumbia. Met zoveel mogelijk pace. Fuck silvers.![]()
![]()
cheikh en wat aardige silversquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Was er al bang voor ja. Nog leuke Ivoriaanse (g/s) CM's om mee te linken? (behalve Yaya obviously)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niks mis mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
gr gr
[ afbeelding ]
gemiddeld 98 pace toch
Ik zou het maken.
Ik ga het maken !![]()
![]()
Zokora, Jaapi Jopie en Sterf.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Was er al bang voor ja. Nog leuke Ivoriaanse (g/s) CM's om mee te linken? (behalve Yaya obviously)![]()
Hoe maak je 'm af?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik zou het maken.
Ik ga het maken !hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ruffier staat ook in mijn Franse teamquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mandanda deed het best prima hier, maar ik had toen al het gevoel dat het meer geluk dan wijsheid was vaak. Zijn reddingen zagen er echt heel vaag uit. Heb nu Ruffier op doel staan. Eerste potje blundervrij..hopelijk blijft het zo. Slechter dan Lloris kan in ieder geval al niet en hij is 44k goedkoper.
Heb hier maar 2 wedstrijden mee gespeeld, speelt gewoon kut en die cup is toch niet doorgegaan, dus voor niks gemaakt dit.
Ben Arfa en Pogba eigenlijk de enige spelers die me wel bevallen. Al is Ruffier me dan niet positief of negatief opgevallen daarbij (Lacazette kan ik echter helemaal niks mee, Mollo is kwalitatief uitermate teleurstellend en die twee CB's drama.. Gonalons was wel baas toen Mexes rood kreeg en ik hem op CB zette).
![]()
tot morgenochtend toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:11 schreef Alovenac het volgende:
PSN onderhoud alweer over? Of tot hoelang gaat dat duren?
maar als je hem nu aanzet kan je geloof ik wel gewoon online spelen
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pacekaartjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uh?quote:Kun je 'm dan niet beter gewoon afmaken met alleen Fransozen + Nastasic?
Buffon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zal inderdaad niet zo goed zijn als Krul, maar we zien het wel.quote:
True. Kreeg al meerdere snapchats van mensen die in bed liggen.quote:Het trekt niet echt om buiten actief te gaan zijn.
Snapchat.
De Speld: Alberto Stegeman vindt lek in defensie NAC
“Zelfs die rooie sluitpost was bijzonder makkelijk te passeren. Het is een schande dat dit zomaar kan in Nederland.”
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nu al winterslaap?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
True. Kreeg al meerdere snapchats van mensen die in bed liggen.Het trekt niet echt om buiten actief te gaan zijn.
Snapchat.![]()
![]()
Jellyquote:
Zou deze vakantie beetje leren om bij te zijn voor de tentamens, hele dag al FUT aan het doen en teams aan het maken![]()
![]()
Gvd, die prijzen.Pogba 65k. Do normal man.
Herkenbaars.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jelly
Zou deze vakantie beetje leren om bij te zijn voor de tentamens, hele dag al FUT aan het doen en teams aan het makenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godsamme, dat loon dat je krijgt tijdens een Phd is ook om te huilenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
FUT doen en teams maken is belangrijker johquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jelly
Zou deze vakantie beetje leren om bij te zijn voor de tentamens, hele dag al FUT aan het doen en teams aan het maken![]()
Nog maar even de ps4 aanslingeren om te hopen dat hij dan tijdens maintenance online blijft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
snapchatquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
True. Kreeg al meerdere snapchats van mensen die in bed liggen.Het trekt niet echt om buiten actief te gaan zijn.
Snapchat.![]()
![]()
Kon van de week niks vinden iig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
Even hopen dat mijn dickpics nu niet op straat liggen brb.![]()
IF Bonucci of Chiellini?Hoorde dat er hier wat ontevrede geluiden waren over Chiellini..
Nvm. Probeer Bonucci wel. Is nog 10k goedkoper ook.xDquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pots, wie hoop je als vervanger van Gudelj?
Hoor namen als JP van Gastel en Maaskant vallen, maar dat gaat echt de definitieve ondergang betekenen vrees ik. Pastoor of Been zou prima zijn, Verbeek helaas te duur vrees ik.
![]()
Maaskantquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:43 schreef Alovenac het volgende:
Hoor namen als JP van Gastel en Maaskant vallen, maar dat gaat echt de definitieve ondergang betekenen vrees ik. Pastoor of Been zou prima zijn, Verbeek helaas te duur vrees ik.
![]()
![]()
Verbeek zou ik NAC wel gunnen![]()
![]()
Verbeek acht ik onmogelijk, te duur. Pastoor hoef ik ook echt nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:43 schreef Alovenac het volgende:
Hoor namen als JP van Gastel en Maaskant vallen, maar dat gaat echt de definitieve ondergang betekenen vrees ik. Pastoor of Been zou prima zijn,
Verbeek helaas te duur vrees ik.
Doe dan maar Been ofzo ja, niks mis mee. Van Gastel kan ik geen oordeel over vellen...
En Maaskant![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verbeek is idd te duur, maar ik neem aan dat de financiers dit ontslag ook gaan betalen. Pastoor is misschien wel de juiste persoon die sommige mensen eens op hun instelling kan wijzen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verbeek acht ik onmogelijk, te duur. Pastoor hoef ik ook echt niet
Doe dan maar Been ofzo ja, niks mis mee. Van Gastel kan ik geen oordeel over vellen...
Ben zou ideaal zijn idd. JP van Gastel veel te onervaren en dat heeft de afgelopen jaren geen succes gebracht.![]()
Misschien komt Rutjes straks wel met een raar konijn uit de hoge hoed. Iemand die niemand had verwacht ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Verbeek is idd te duur, maar ik neem aan dat de financiers dit ontslag ook gaan betalen. Pastoor is misschien wel de juiste persoon die sommige mensen eens op hun instelling kan wijzen.
Ben zou ideaal zijn idd. JP van Gastel veel te onervaren en dat heeft de afgelopen jaren geen succes gebracht.
Mag toch hopen dat ze al wat rondgekeken hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aadquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien komt Rutjes straks wel met een raar konijn uit de hoge hoed. Iemand die niemand had verwacht ofzo
Mag toch hopen dat ze al wat rondgekeken hebben.![]()
![]()
Bert is nog vrij toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien komt Rutjes straks wel met een raar konijn uit de hoge hoed. Iemand die niemand had verwacht ofzo
Mag toch hopen dat ze al wat rondgekeken hebben.![]()
Johquote:
Hij heeft in een ver verleden ook Fortuna getraind, dus ik zou niet weten waarom niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker geen slim tijdstip om mn team bij elkaar te kopen nu de servers er voor veel mensen uit liggen?![]()
Gewoon even wachten tot woensdag/donderdag met TOTWquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef Freire het volgende:
Zeker geen slim tijdstip om mn team bij elkaar te kopen nu de servers er voor veel mensen uit liggen?
ouddddquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BegovicDie doet het best goed bij mij. Maar over het algemeen blijven de keepers maar kut. Moeilijkste ballen worden uit de kruising gepakt en de simpelste balletjes rollen erin
Je moet niet op goal schieten,gewoon doorlopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef DuTank het volgende:
BegovicDie doet het best goed bij mij. Maar over het algemeen blijven de keepers maar kut. Moeilijkste ballen worden uit de kruising gepakt en de simpelste balletjes rollen erin
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ja, alles wat laag recht op ze af gaat dat is een zeker doelpunt want dan gaan de benen wijd open. En als je te ver doorloopt in deze FIFA is dat ook juist goed omdat de keeper de bal dan niet opraapt. Hoe langer je wacht, hoe makkelijkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef DuTank het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En jij bent dat nog niet spuugzat? Al die goals zijn kopieën van elkaar..quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet niet op goal schieten,gewoon doorlopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel maar hij heeft NBA 2k15 dus no problem matequote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En jij bent dat nog niet spuugzat? Al die goals zijn kopieën van elkaar..![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet niet op goal schieten,gewoon doorlopenDat was me inderdaad ook al opgevallen. Die keepers zijn echt fucktards als ze uitkomen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, alles wat laag recht op ze af gaat dat is een zeker doelpunt want dan gaan de benen wijd open. En als je te ver doorloopt in deze FIFA is dat ook juist goed omdat de keeper de bal dan niet opraapt. Hoe langer je wacht, hoe makkelijkerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zag het in de demo al gebeuren. Tuurlijk is het krom en niet alleen dat maar er valt helaas weinig aan te doen. If you can't beat them, join them. Al dat geklaag schiet geen meter op zolang er debielen rondlopen die dit spel goedkeuren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En jij bent dat nog niet spuugzat? Al die goals zijn kopieën van elkaar..
Ik scoor regelmatig na een aftrap en kies expres voor de korte hoek (OP) omdat het meer kans tot scoren bied. Short corner glitch werkt ook subliem en geen een keeper kan een schot binnen de 16 pakken.
Ik pak gerust NBA erbij of een ander spel als ik het wil spelen om de gameplay, FIFA is puur vermaak geworden. Ik ga me niet meer laten afzeiken door zo'n slechte game, dus speel ik een potje voor de lol en als het niet gaat zijn er genoeg substituten
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft voor 100 euro aan FIFA points gekocht + Aguero in een pack.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had gister weer dat ''completing'' bug in mijn tradepile
Hala Madrid !
dagelijks wel ja. En ook dagelijks een fase waarin er amper iets werkt qua marketquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef BDIL het volgende:
Ik had gister weer dat ''completing'' bug in mijn tradepileAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft voor 100 euro aan FIFA points gekocht + Aguero in een pack.Ik had ook wel 100 euro willen hebben om in FIFA punten te stoppen, maar dat heb ik niet (er voor over)..
Ik heb 'm gisteren gewonnen, dus ik bereik die finale nu toch nooit meerquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2957988.page
It's back
Maar daarmee bedoel ik te zeggen dat hij geen AB heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dus?Ik had ook wel 100 euro willen hebben om in FIFA punten te stoppen, maar dat heb ik niet (er voor over)..
[..]
Ik heb 'm gisteren gewonnen, dus ik bereik die finale nu toch nooit meer![]()
Schatje ben je tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar daarmee bedoel ik te zeggen dat hij geen AB heeft.![]()
![]()
![]()
Oh, ik was een beetje in de veronderstelling dat jij dat tegen FIFA punten kopen wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar daarmee bedoel ik te zeggen dat hij geen AB heeft..
IJslandTofste land van Europa.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kudt, zag te laat dat mijn tegenstander een 5atb had. WeltrustenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, ik heb het zelf ook gedaan vorig jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, ik was een beetje in de veronderstelling dat jij dat tegen FIFA punten kopen was.
![]()
Ook gevallen voor de jumbo. Viel niet tegen.
Xabi khedira verthongen en handanovicen dan ook nog n cam>cm drbij
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Turkije gaat zometeen weer onderuit tegen Letland.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Van Persielepiet uiteraard in de spits straks.![]()
En dat in 1 pack?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:06 schreef FCsuarez het volgende:
Ook gevallen voor de jumbo. Viel niet tegen.
Xabi khedira verthongen en handanovicen dan ook nog n cam>cm drbij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ja hoor, wat een aidsmongool weer. Hij tikt alleen maar achterin rond op ultra defensivequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:04 schreef Tim86 het volgende:
kudt, zag te laat dat mijn tegenstander een 5atb had. Weltrusten
En dan om de zoveel passes ineens hard naar voren en dan rennen met Aguero en Sturridge
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
bohhDie Smarason heeft die chick al sinds hij bij Hveen speeldetwitter:VictorPalsson twitterde op maandag 13-10-2014 om 20:12:31KOM OP IJSLAND @arnorsmaRa http://t.co/xRf85twC0E reageer retweet
(niet haar beste foto trouwens
)
![]()
Mooie reportage over voetbal in Ijsland nu op 3
Hala Madrid !
Maar 320.000 inwonersBazen
Hala Madrid !
0-0 na 90 minuten..je verwacht het nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ijsland is echt een geweldig landquote:![]()
Ook wel mooi hoe 80% van die 300k in 1 stad wonen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Daar is de wereld echt kleinquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ijsland is echt een geweldig land
Ook wel mooi hoe 80% van die 300k in 1 stad wonen.Iedereen balt zelfde chick na het uitgaan
Hala Madrid !
?quote:Hala Madrid !
Nee dat valt mee. Want er is een vrouwen overschotquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daar is de wereld echt kleinIedereen balt zelfde chick als ze uitgaan
![]()
Is alleen best gevaarlijk daar, kans dat je familie van je doet is best groot
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Want er is een vrouwen overschot
Is alleen best gevaarlijk daar, kans dat je familie van je doet is best grootIk wil ook naar Groenland een keer
Helaas betaal je de hoofdprijs voor een ticket
Hala Madrid !
Zeker doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
Ijsland wil ik ook nog naar op vakantie
ik heb er dit soort fotos gemaakt https://500px.com/photo/7(...)r-?from=user_library
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
want ze heten allemaal son van hun achternaam bij ijsland HAHAHAHA![]()
Hala Madrid !
KSI ARMYquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
bohhDie Smarason heeft die chick al sinds hij bij Hveen speeldetwitter:VictorPalsson twitterde op maandag 13-10-2014 om 20:12:31KOM OP IJSLAND @arnorsmaRa http://t.co/xRf85twC0E reageer retweet
(niet haar beste foto trouwens
)
Bohhh weer een Bonucci kwijt voor 25k
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewonnen na pingels. 120 minuten 0-0 met 0 kansen. zzzzzzzzzzzzzz
Die 2 CDM's waren invallers, maar daar stonden ook al 2 pure CDM's. Zelfs voor 5atb begrippen de meest verdedigende kanjermongool waar ik ooit tegen heb gespeeld. Heb je zo'n ziek budget, doe je er dit mee. Heeft gewoon letterlijk geen voorwaartse pass gegeven over de grond. Alleen achterin rondtikken steeds en dan de lange bal naar voren als hij merkte dat ik in slaap viel
Maar ik heb wel gewonnen, jeuj, het enige dat telt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verkoop zelf geen fuck. Alle mongolen kopen die van jullie blijkbaarquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh weer een Bonucci kwijt voor 25k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verkoop mijn Bonucci's ook af en toe voor 1k BINquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verkoop zelf geen fuck. Alle mongolen kopen die van jullie blijkbaar
Hala Madrid !
![]()
Bohhik kom alleen maar op kutteams uit omdat ik niet van die belachelijke prijzen voor golds wil betalen
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Gewonnen na pingels. 120 minuten 0-0 met 0 kansen. zzzzzzzzzzzzzz
[ afbeelding ]
Die 2 CDM's waren invallers, maar daar stonden ook al 2 pure CDM's. Zelfs voor 5atb begrippen de meest verdedigende kanjermongool waar ik ooit tegen heb gespeeld. Heb je zo'n ziek budget, doe je er dit mee. Heeft gewoon letterlijk geen voorwaartse pass gegeven over de grond. Alleen achterin rondtikken steeds en dan de lange bal naar voren als hij merkte dat ik in slaap viel
Maar ik heb wel gewonnen, jeuj, het enige dat telt![]()
Dat hij zo iets kan opbrengen joh
![]()
Unibet vanavond jongens?
Funbetje op Iceland to win icm Bale to score twicei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik raak echt alles kwijt. Heb van vorige weken alleen nog 1 maher en 1 aogo overquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verkoop zelf geen fuck. Alle mongolen kopen die van jullie blijkbaar
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn abonnement voor mijn telefoon verloopt binnenkort. Ga denk ik over op sim-only... Heeft iemand daar ervaring mee?![]()
Soms moet je. Ik kan een speler als Neymar of Bale echt aanraden, maar die zijn wel wat waardevaster dan spelers als Ramires en Clichyquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:36 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhik kom alleen maar op kutteams uit omdat ik niet van die belachelijke prijzen voor golds wil betalen
![]()
Hala Madrid !
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn abonnement voor mijn telefoon verloopt binnenkort. Ga denk ik over op sim-only... Heeft iemand daar ervaring mee?![]()
Wat verwacht je eigenlijk?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn abonnement voor mijn telefoon verloopt binnenkort. Ga denk ik over op sim-only... Heeft iemand daar ervaring mee?Je betaalt ruim 30 euro minder per maand en gaat verder op je huidige telefoon?
Ik ga dit ook nemen in April, veel MB's en max 200 belminutenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat verwacht je eigenlijk?Je betaalt ruim 30 euro minder per maand en gaat verder op je huidige telefoon?
Hala Madrid !
Island op de rug
Elke dag![]()
Bosnië - Belgiëquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
20:45 Iceland ? - ? Netherlands
20:45 Latvia ? - ? Turkey
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IJsland 1-1 Nederlandquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
20:45 Iceland ? - ? Netherlands
20:45 Latvia ? - ? Turkey
Letland 2-1 TurkijeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha nou ja, ik zit nu bij Tele2. Vraag me niet hoe... Volgens mij verloopt mijn abonnement volgende maand, maar ik weet eigenlijk niets van sim only. Zat net even te kijken, kom volgens mij op een eurootje of 15-17 in de maand. 15 euro als je een abonnement neemt bij Ben voor 2 jaar en 16,50 als je het elke maand op wil kunnen zeggen. Is Ben een beetje chill?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat verwacht je eigenlijk?Je betaalt ruim 30 euro minder per maand en gaat verder op je huidige telefoon?
![]()
Ja. Waarom dequote:?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf
Elke dag![]()
Volgens mij maakt Tele2 gebruik van het KPN netwerk en Ben van T-Mobile.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nou ja, ik zit nu bij Tele2. Vraag me niet hoe... Volgens mij verloopt mijn abonnement volgende maand, maar ik weet eigenlijk niets van sim only. Zat net even te kijken, kom volgens mij op een eurootje of 15-17 in de maand. 15 euro als je een abonnement neemt bij Ben voor 2 jaar en 16,50 als je het elke maand op wil kunnen zeggen. Is Ben een beetje chill?
Maakt eigenlijk niet uit waar je zit, tegenwoordig overal wel redelijk bereik. Zeker nu de meeste providers overgaan op 4G.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
erg populair hier zelfs als je een kutdag heb![]()
![]()
ik kan je in ieder geval wel zeggen dat Simyo heel goed bevaltquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nou ja, ik zit nu bij Tele2. Vraag me niet hoe... Volgens mij verloopt mijn abonnement volgende maand, maar ik weet eigenlijk niets van sim only. Zat net even te kijken, kom volgens mij op een eurootje of 15-17 in de maand. 15 euro als je een abonnement neemt bij Ben voor 2 jaar en 16,50 als je het elke maand op wil kunnen zeggen. Is Ben een beetje chill?![]()
![]()
Ik betaal nu volgens mij 40 euro in de maand en ik haal mijn mb's bij lange na niet en volgens mij mijn belminuten ook niet. Moet even op onderzoek om te kijken wat ik nodig heb. Denk dat ik aan 300 minuten + 1000mb al meer dan genoeg heb.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga dit ook nemen in April, veel MB's en max 200 belminuten![]()
iemand hier met Ziggo?
5.600 Nederlandse sites getroffen in 'grootste hack ooit'check of je gehackt bentquote:haagsedame 3 uur 31 minuten geleden door haagsedame
Ik heb ook de mail van Ziggo ontvangen...graag nu ook die lijst!!!!!!! Inmiddels natuurlijk al wel mijn ww veranderd!
https://haveibeenpwned.com/![]()
Denk dat Bosnië wint..quote:Turkije verliest zowiezo.. Nederland wint met 3-1?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
IJsland 1-1 Nederland
Letland 2-1 Turkije![]()
Ja. Rookgordijntje dit dat.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is helemaal geen verschil tussen Tele2 en KPN? Heb sporadisch toch geen 3g, best irritant als je het nodig hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Tele2 gebruik van het KPN netwerk en Ben van T-Mobile.
Maakt eigenlijk niet uit waar je zit, tegenwoordig overal wel redelijk bereik. Zeker nu de meeste providers overgaan op 4G.Hmmm ok. Die is qua prijs samen met Ben het voordeligst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan je in ieder geval wel zeggen dat Simyo heel goed bevalt![]()
![]()
Tele2 is T-mobile. En bagger.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Tele2 gebruik van het KPN netwerk en Ben van T-Mobile.
Maakt eigenlijk niet uit waar je zit, tegenwoordig overal wel redelijk bereik. Zeker nu de meeste providers overgaan op 4G.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
GVD Rakitic
Hala Madrid !
Haha sneaky IJslanders met hun zachte ballen. Misschien moeten ze daar met Ajax ook maar eens aan beginnen, dat Sigthorsson dan wel scoort![]()
![]()
Ik vind het nog 24 maanden uithouden met een ouwe telefoon wel leip. Meesten houden er na 3 jaar toch wel mee op. Qua fatsoenlijk te gebruiken iigquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er is helemaal geen verschil tussen Tele2 en KPN? Heb sporadisch toch geen 3g, best irritant als je het nodig hebt.
[..]
Hmmm ok. Die is qua prijs samen met Ben het voordeligst.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pingel
Hala Madrid !
jezus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De vrij sukkelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Cillie penalkillieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef Zhano het volgende:
Dit is die scheids van Colombia - Brazilie he![]()
Gaat weer een uur te laat de hoek inDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gaat wel lekker met de Feyenoorders en ex-Feyenoorders in Oranje de laatste tijd zeg..wat een mongolenacties steeds.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer? Eerst werd hem juist verweten dat hij veel te vroeg gingquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat weer een uur te laat de hoek in![]()
Kramaric 1-0Srna assist
Hala Madrid !
Prima de bal gespeeld joh, scheids zat fout.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wel lekker met de Feyenoorders en ex-Feyenoorders in Oranje de laatste tijd zeg..wat een mongolenacties steeds.![]()
Niet door mij. En als je pas duikt als de bal al int net ligt doe je iets verkeerdquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weer? Eerst werd hem juist verweten dat hij veel te vroeg gingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat hebben ze tegen robben?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja dat is veel te lang. Heb nog een Lumia 920 en die doet het wel nog prima. Grote kans dat mijn volgende telefoon ook een Lumia word en die heb je nieuw al voor 200-250 euro.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het nog 24 maanden uithouden met een ouwe telefoon wel leip. Meesten houden er na 3 jaar toch wel mee op. Qua fatsoenlijk te gebruiken iig
12 maanden is nog wel te doen, maar voor 50 cent per maand kan ik het altijd opzeggen... dat is op zich ook wel chill.![]()
Nu ben je aangemeld bij de spam nieuwsbriefquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef Alovenac het volgende:
Good news — no pwnage found!
No breached accounts and no pastes
Wanne opluchting:')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hunter had hem gemaaktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach gelijkspelen vandaag is primaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beetje de Italiaanse mentaliteit hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ach gelijkspelen vandaag is prima![]()
![]()
Niet met 90 min voor de goal hangenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beetje de Italiaanse mentaliteit hoor
Elke dag![]()
RvPIs dan wel topscoorder aller tijden, maar als huntelaar de zelfde aantal minuten gespeeld had was die daar al lang over heen gegaan.
Echt een kutfilm. En ik vond scarlet ook maar kutquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef elshaarawy92 het volgende:
Best wel een leuke film maar ik geloof niet in de oerknal.. Lucifer
Hoofdrolspeelster is wel nice.![]()
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Umut Bulut, tweede 100% kans die hij op 5 meter mist.
Nog boos dat we ze gepwnd hebben op het WK denk ik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kutklappers
Elke dag![]()
Dat was ook wat ik bedacht hadquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog boos dat we ze gepwnd hebben op het WK denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
precies wat ik dacht jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:07 schreef wieisboos het volgende:
RVP buitenspel, je verwacht het niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een koningquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Neequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Kom dus net binnen, was de pingel terecht?
[..]!
![]()
![]()
Nou, Klaas er maar in dan?
Lekker balletje van Robben wel. Persie slecht uiteraard.Stond er weer eens een vrij voor doel.
Lens stond vrij voor het doel![]()
Hunter had m gemaakt
En Lenswat een waardeloze speler is dat zeg pfff
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hunter had hem gemaakt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beste rolls-reus,quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhgaat dit een beetje lekker spelen?
Dat weten wij helaas niet.![]()
Grueter vindt dat rvp het prima doetDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jullie zijn de expertsquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beste rolls-reus,
Dat weten wij helaas niet.dan weten sommige hier van de meeste spelers ook vast wel of ze goed spelen in game
![]()
![]()
Ligt allemaal aan hoe je zelf speelt. Probeer het gewoonquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jullie zijn de expertsdan weten sommige hier van de meeste spelers ook vast wel of ze goed spelen in game
![]()
Fuuuuuuu die moet er wel in Robben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dzeko 1-0..zwaar onverdiend. Belgen spelen goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zeg 3. Prima discard ifjequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:14 schreef Freire het volgende:
Malta rode kaart, hoeveel goals gaat Pelle maken bij zijn debuut?
Ik zeg 2Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De Albert Heijn is 's avonds echt een verzamelplaats voor kanslozen.Alleen maar volwassen gasten die chips en bier halen.
Jijquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
De Albert Heijn is 's avonds echt een verzamelplaats voor kanslozen.Alleen maar volwassen gasten die chips en bier halen.
![]()
![]()
huhquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
even gauw naar de appie rennen voor bier dan maar hoijehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat is er mis met chips halen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Ging jij ook doen tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: