SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Mandanda deed het best prima hier, maar ik had toen al het gevoel dat het meer geluk dan wijsheid was vaak. Zijn reddingen zagen er echt heel vaag uit. Heb nu Ruffier op doel staan. Eerste potje blundervrij..hopelijk blijft het zo. Slechter dan Lloris kan in ieder geval al niet en hij is 44k goedkoper.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Slechtste keeper is Mandanda trouwens, elke keer als ik daar tegen speel blunder na blunder
Ben best wel tevreden over mijn Fahrmann en de Sanctis.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
3-5-2 of 4-3-1-2 ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Favo opstelling? En moeten er 5* skillies in? Zal wel iets in elkaar knutselenAl ben ik ook wel bereid om iets nieuws te proberen als het team er verder prima uitziet.
Het liefst wel 1 of 2 skillers ja. Thanks. Ik waarschuw je alvast dat ik waarschijnlijk niet zo snel tevreden ben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De sanctis: her en der een blunder. goede discard keepert.
Foster:ebola op de doellijn.
Krul: Blundert ook nog wel vaak vooral op afstandschoten.
Hart: gewoon goed,
fahrmann: degelijke discard keeperPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Best een goed team op die keeper naquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hashtag kutteam. Sowieso 4-3-3 dit jaar. Leite in de spits.
Ik weet het niet meeheeer.![]()
![]()
Zijn Pogba en Vidal het geld waard?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit heb ik even gehad, speelde ook zeer verdienstelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2 of 4-3-1-2 ofzo.Al ben ik ook wel bereid om iets nieuws te proberen als het team er verder prima uitziet.
Het liefst wel 1 of 2 skillers ja. Thanks. Ik waarschuw je alvast dat ik waarschijnlijk niet zo snel tevreden ben.![]()
![]()
![]()
Weet alleen niet wat dit moet kosten. Team nog maar een keer maken op Futhead ()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wanneer krijgt FUTBIN ook WEFUT ondersteuning reemi?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ziet er niet slecht uit, thanks. Kwam zelf zojuist tot dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit heb ik even gehad, speelde ook zeer verdienstelijk
[ afbeelding ]
Vuige verdediging.+ die RCM.
Die van jou ziet er beter uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is die Peña niet veel te klein?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, thanks. Kwam zelf zojuist tot dit.
[ afbeelding ]
Die van jou ziet er beter uit.
Peña 1,76, mweh.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, veel te weinig Touré op het middenveld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is die Peña niet veel te klein?
Peña 1,76, mweh.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef dion_v_k het volgende:
boohhhhhwtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Denk het ook jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, thanks. Kwam zelf zojuist tot dit.
[ afbeelding ]
Die van jou ziet er beter uit.ik had dit
Sowieso wellington silva > kelvin. Maar het middenveld werd keihard overlopeneen iets verdedigend ingestelde middenvelder inpassen en je hebt een heel behoorlijk teampje
![]()
![]()
Ziet er ook beter uit dan die van mij ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Denk het ook jaik had dit
[ afbeelding ]
Sowieso wellington silva > kelvin. Maar het middenveld werd keihard overlopeneen iets verdedigend ingestelde middenvelder inpassen en je hebt een heel behoorlijk teampje
Maar werkte dus niet echt?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Drie maanden geleden al toegezegd. Maar die knakker laat niks meer horen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer krijgt FUTBIN ook WEFUT ondersteuning reemi?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Neequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt nooit met hem gespeeld dusleek me een klein mannetje, maar zijn lengte valt mee.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die strength/pace/jumping maakt alles goedquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neeleek me een klein mannetje, maar zijn lengte valt mee.
![]()
ff achteraan dan..wel belangrijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Drie maanden geleden al toegezegd. Maar die knakker laat niks meer horen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
worth itquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een gehandicapte tyfes bedoeling is dat EA. Keepers mogen dus geen rood krijgen in dit spel. Prima. Doorgebroken speler neer halen, anders golasso, maar nee. Als ze dan vervolgens op een gele kaart staan, je bent wéér doorgebroken en de keeper haalt je wéér neer (dit keer in de 16) is het niet eens meer een overtreding. De overtreding is geel waard en dat had ie al, dus kan ie niet nog eens geel krijgen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mwa, was ook redelijk in het begin dus was slecht in fifaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er ook beter uit dan die van mij ja.Maar werkte dus niet echt?
ik zou het gewoon even proberen als ik jou was
en als het te aanvallend is kan je altijd naar 433(3) overschakelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: