Zou erg vet zijn als KoRn mee komt. Doet mij denken aan mijn eerste concert ooit; Sonisphere 2009 met o.a. Slipknot, KoRn, Lamb of God, Pendulum en Metallicaquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooie dag, vrijdag de 13e.
Ga toch maar kaartjes kopen, aangezien Forta toch niet zeker is. Hopelijk komt KoRn ook mee net als in de UK.
En ik heb zelfs de OP al geüpdatet met nieuwe plaatjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Tijd om de OP eens te updaten? We zijn inmiddels twee albums verder![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben eigenlijk sinds kort pas fan (had nooit zin om te verdiepen in die #$%^!*@^$# herrie). Maar na toch een keer geprobeerd te hebben ben ik fan.
Deze show is
Toentertijd bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik heb zelfs de OP al geüpdatet met nieuwe plaatjes
Nee toen ik het nieuwe topic maakte net aangezien alle afbeeldingen dood waren, maar ik kan de andere albums wel even toevoegen.quote:
Veel geruchten gingen richting Roy Mayorga van Stone Sourquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Is er eigenlijk al een idee wie de nieuwe drummer is (Of in ieder geval op dit album)?
Waarschijnlijk is het de zoon van Max Weinberg, de drummer van Bruce Springsteen, Jay Weinberg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Is er eigenlijk al een idee wie de nieuwe drummer is (Of in ieder geval op dit album)?
Niemand om mee te gaan? Er zullen genoeg andere Slipknot fans aanwezig zijn denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nieuwe album is wel
Hoor bijna niet dat JJ weg is
Hun sound is weer zoals vanouds.
Ik heb helaas niemand om mee te gaan
Ik ken niemand die ze ook goed genoeg vind om naar een concert te gaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niemand om mee te gaan? Er zullen genoeg andere Slipknot fans aanwezig zijn denk ik
Inderdaad, ik ga ook gewoon in m'n eentjequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niemand om mee te gaan? Er zullen genoeg andere Slipknot fans aanwezig zijn denk ik
Ik hoor helemaal niet dat Joey en Paul niet meespelen eigenlijk...quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nieuwe album is wel
Hoor bijna niet dat JJ weg is
Hun sound is weer zoals vanouds.
Ik heb helaas niemand om mee te gaan
Ja; ze hebben hun stijl en sound weten te behouden. En dat vind ik echt super.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal niet dat Joey en Paul niet meespelen eigenlijk...
op zich niet zo heel raar dat je de verandering in bassist niet hoort, want dat is een ondersteunend instrument, net als de drums. Al valt het bij de drums sneller op als er iemand is met een compleet andere stijl. Ik gok echter dat ze hier gezegd hebben dat hij moet drummen zoals op vorige albums. De nieuwe leden hebben wat dat betreft waarschijnlijk niets in te brengen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal niet dat Joey en Paul niet meespelen eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |