abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145490996
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
De 10 geboden van dit topic:

1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
pi_145491025
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Studeer je nog of ben je op maandag altijd vrij?
Ik heb elke dag vakantie, hoezo? :)
pi_145491031
Geen te dikke nek op je Ui Rijst _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_145491057
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb elke dag vakantie, hoezo? :)
Haha, werkloos?

Of rentenieren :7 ?
pi_145491112
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:10 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, werkloos?
Of rentenieren :7 ?
haha lol werken? Waarom zou ik dat doen. Ik heb een wajong uitkering is veel chiller :P
pi_145491117

2,5k 8)7
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:14:06 #7
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_145491163
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

hoe bedoel je dom :')
Heb jij ooit tegen iemand van FOK een potje FUT gespeeld?
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:18:45 #8
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145491353
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb jij ooit tegen iemand van FOK een potje FUT gespeeld?
Ja, watdan?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_145491464
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha lol werken? Waarom zou ik dat doen. Ik heb een wajong uitkering is veel chiller :P
Heb ik met de topic titel toch nog een beetje gelijk dus ;)
pi_145491615
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb ik met de topic titel toch nog een beetje gelijk dus ;)
jup, niks mis mee toch? :s)
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:25:17 #11
368552 Ajacied7
pi_145491618
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Ja, watdan?
Graag wedstrijdverslag en handtekening tegenstander.
Ben gewoon benieuwd of jij goed bent in FUT want daar gaat het hier tenslotte om.
En speel je op PS4?
pi_145491621
Speelde net een wedstrijd tegen een team met 2 spelers, maar ze speelde wel allebei op hun eigen naam. Ene speler heette Molenaar98 ander Teamsvoorwinst, iemand ervaring met het coöp spelen maar wel beide op een andere PS4? Of PS3 uiteraard?
pi_145491709
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
Speelde net een wedstrijd tegen een team met 2 spelers, maar ze speelde wel allebei op hun eigen naam. Ene speler heette Molenaar98 ander Teamsvoorwinst, iemand ervaring met het coöp spelen maar wel beide op een andere PS4? Of PS3 uiteraard?
Is op een ps4. Gewoon ingelogd met beiden accounts
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_145491713
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
Een potje FUT? Misschien waren ze allebei ingelogd op dezelfde console? Geen idee of dat kan eigenlijk.
pi_145491749
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is op een ps4. Gewoon ingelogd met beiden accounts
Ah oké. Nog nooit gezien vandaar, viel me alleen op.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een potje FUT? Misschien waren ze allebei ingelogd op dezelfde console? Geen idee of dat kan eigenlijk.
Ja het was inderdaad een potje FUT. Ik wist ook niet dat dat kon inderdaad.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:28:51 #16
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145491753
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Graag wedstrijdverslag en handtekening tegenstander.
Ben gewoon benieuwd of jij goed bent in FUT want daar gaat het hier tenslotte om.
En speel je op PS4?
Wedstrijdverslagen moet je maar terug zoeken in dit forum.
Tegenstanders: Lindgren, zhano, blanchito, trapz, toefjes, dreetje.

en wanneer ben je goed in FUT :') als je divisie 1 speelt of 6 miljoen bij elkaar kunt traden? uiteindelijk gaat het er toch alleen maar om dat mensen plezier hebben. :')
#FreeTrapz
pi_145491793
FUT en plezier. :')
pi_145491800
plezier :')
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:31:59 #19
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145491857
:')
pi_145491861
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ah oké. Nog nooit gezien vandaar, viel me alleen op.
[..]
Ja het was inderdaad een potje FUT. Ik wist ook niet dat dat kon inderdaad.
Heb zelf ook met een vriend die op bezoek was online gespeeld, bij aanmelden van controller vraagt hij wie deze gebruikt en moest hij zijn PSN gegevens invullen. Toen samen een wedstrijd online seizoenen gespeeld. Met FUT verder geen ervaring mee.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:32:16 #21
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145491873
ja je doet t toch voor je lol :') anders kan je het beter niet doen.
#FreeTrapz
pi_145491902
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb zelf ook met een vriend die op bezoek was online gespeeld, bij aanmelden van controller vraagt hij wie deze gebruikt en moest hij zijn PSN gegevens invullen. Toen samen een wedstrijd online seizoenen gespeeld. Met FUT verder geen ervaring mee.
Oké, nou volgens mij hadden hun er ook geen ervaring mee, want ze bakten er geen reet van _O-
pi_145492034
quote:
Robin van Persie

De eerste keer dat je me echt opviel was toen ik nog op Noord zat en jij Chivu een vies duwtje in z’n rug gaf, waarop Ajax uiteindelijk 1-1 speelde. Zonder Wikipedia er bij te pakken gok ik dat dit de laatste keer was dat Rotterdam Zuid punten mee terug uit Amsterdam nam, maar dat terzijde.

De tweede keer dat ik je live zag spelen stak je er met kop en schouders bovenuit, je was by far de beste man op het veld. Het was een wedstrijd op De Toekomst die jij je ook vast nog wel kan herinneren.

Persoonlijk snap ik nog steeds niet hoe iemand het in zijn stomme hoofd haalt een voetbalveld te betreden waar Marco van Basten op loopt maar andere Amsterdammers dachten daar die avond duidelijk anders over en hebben je de stad uit gejaagd. Onbegrijpend en afkeurend ben ik weg gegaan en ergens, mede geïnspireerd door jouw techniek en balvastheid die avond, heb ik toen toch wat sympathie voor je gekregen. Ondanks je geboortestad en nep-Marokkaanse accent is je techniek, mij en vele andere opgevallen. De sierlijkheid van Bergkamp met misschien zelfs wel iets meer kracht.

Jouw gezeik in Rotterdam, je vertrek naar London en dat je met een paar vriendjes een meisje hebt gevingerd op een hotelkamer is allemaal redelijk aan me voorbij gegaan. Ik had immers inmiddels een andere held; Klaas Jan Huntelaar. Na de onbegrijpelijke keuze om Huntelaar niet mee naar Duitsland te nemen voor het WK van 2006 heb ik jou met veel interesse gevolgd dat toernooi. Het was veel belovend, maar om echt uit te blinken kwam dat toernooi nog te vroeg voor je.

In het EK in Oostenrijk en Zwitserland speelde Nederland 2 ge-wel-di-ge wedstrijden tegen de finalisten van het WK, Italië en Frankrijk. Iedereen kan zich die wedstrijden nog herinneren maar om eerlijk te zijn, een rol heb jij daar niet in gespeeld. Robben en Sneijder waren dat toernooi, 6 jaar gelden, al zeer beslissend,fanatieke teamplayers en effectief.

De jaren erna, met Van Marwijk als coach van het Nederlands elftal, was jouw basisplaats gegarandeerd. Ik ben zeer benieuwd op welke intieme plekjes jij Bertje vroeger in Rotterdam heb gekieteld maar de trieste man is gewoon verliefd op je. Maar de aan pedofiele adoratie grenzende bewondering van Van Marwijk heeft ons volk het wereldkampioenschap gekost. JIJ hebt ons dat wereldkampioenschap gekost.

1 doelpunt in 8 wedstrijden in Zuid Afrika, net zoveel als Van Bronckhorst? De laffe keuzes van Bert van Marwijk en de schoppartijen van zijn schoonzoon heeft Nederland te schande gezet in 2010 en jij bent daar mede de belichaming van. In de WK finale heb je volgens mij niet 1x sucesvol de baal aangeraakt. Erger nog, 6 maanden later vertel je in een interview tegen The Sun dat de aankomende Champions League wedstrijd met Arsenal de ‘ belangrijkste wedstrijd uit je leven’ is. Jij moet jezelf kapot schamen!

Na 2 jaar een fantastische EK kwalificatie met Klaas Jan Huntelaar als vaste nummer 9 gespeeld te hebben kwalificeert Nederland zich met het grootste gemak voor het EK in Polen. Maar wat schetst onze grote verbazing, kort voor het EK gooit Van Marwijk het systeem en de vaste spits weer overboord. Met chaos, irritatie en een andermaal mislukt toernooi als gevolg. Jij hebt er geen last van, jij staat lekker te bellen, geeft geen persconferenties, scoort 1 doelpuntje in 3 wedstrijden en weet perfect in de media andere de schuld te geven.

Zo langzamerhand begin ik te beseffen dat jij geen teamspeler bent, egoïstisch, misplaatst arrogant, de rottende plek in elke selectie. Je grootheidswaanzin plakt inmiddels ook aan je vrouw, want zij vind dat jij de beste van de wereld bent, en iedere prijsuitreiking die iets anders zegt klopt niet. Ik zou persoonlijk uit voorzorg haar Twitteraccount dicht gooien uit respect voor de echte sterren van het hedendaagse voetbal. Winnaars als Messi, Ronaldo, Zlatan, Robben, Iniesta enzovoorts. Spelers die al hun hele loopbaan prijzen winnen ipv de 3 prijzen die jij hebt. Hebben jij en vrouwlief thuis wel TV of kijken jullie de hele dag geilend naar jou in de spiegel?

Dit jaar was weer zo’n hoogtepunt in je zelfbevlekking. Louis van Gaal had waarschijnlijk van Bert Van Marwijk gehoord wat voor trucjes jij allemaal met je tong kan en ging pontificaal met jou als zijn nieuwe toyboy op de tribune bij binnenlandse voetbalwedstrijden zitten.

Nou staan jouw voetbalkwaliteiten niet echt ter discussie; mooi doelpunt joh tegen het invalide Spanje en nog eentje tegen Australië maar verder heb je ook dit toernooi weer he-le-maal niets toegevoegd. Ik begrijp het wel, je was lang geblesseerd dit seizoen en het was erg warm in Brazilië. Maar in de geest van een TEAMsport was het beter geweest om met Huntelaar te spelen, fit, scherp, gedreven. Maar goed, dat was weer de keuze van de bondscoach en iedereen zou, net als jij, willen spelen.

De reden waarom ik hoop dat jij nooit meer voor het Nederlands elftal speelt zit hem in veel kleinere dingen. Je opgefokte reactie naar een journalist die naar de ‘ Schaduw van Robben’ vraagt. Een groot aanvoerder voedt een uitblinkende speler, jij dacht de concurrentie aan te moeten gaan. Je stompzinnige reactie op je wissel tegen Mexico, terwijl we 10 minuten daarvoor heldhaftig gekwalificeerd zijn sprak onze aanvoerder mokkend; “ tja, deze keer pakt de wissel goed uit”

En als klap op de vuurpijl je gebaartjes en zielige fitty met Pierre van Hooidonk tijdens en na de troostfinale. Iedere speler stapt bezweet naar Jack van Gelder, als kerels. Maar niet Robin van Persie, hij staat boven het volk, eerst douchen, haartjes glad, en dan op nationale tv een kleuterschool gesprek voeren tegen iemand die totaal gelijk had in zijn kritiek. Je hebt dit WK maximaal op 70% van je kunnen gespeeld, meer zat er niet in. Wees dan een kerel en gedraag je daarnaar.

3 WK’s en 2 EK’s op je CV en het enige wat de hele wereld zich nog van jou gaat herinneren is die kopbal tegen Spanje en je fucking irritante gedrag. Mooie interlandloopbaan zou ik zeggen!

Arjen Robben is de echte aanvoerder van Oranje, dat heeft iedereen gezien. Huntelaar is voor mij de beste nummer 9 van Nederland. Wat Hiddink verder met jou doet in het elftal interesseert me niet meer, maar je zal hem vast wel even geil kietelen.
bron - https://johnkirwanblog.wordpress.com/2014/07/18/robin-van-persie/

Mooi, oud, stukje... maar weer helemaal relevant. Waarschijnlijk te lang voor de wat simpelere mensen.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:38:40 #24
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_145492115
yes van Basten in een pack

SPOILER
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_145492129
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mooi, oud, stukje... maar weer helemaal relevant. Waarschijnlijk te lang voor de wat simpelere mensen.
Godver, nou moet ik het nog helemaal lezen ook :(
pi_145492248
quote:
[..]
Had het stukje al gelezen. Hij haalt een aantal punten aan die helemaal kloppen, maar hij gaat ook wel heel makkelijk door de bocht bij een aantal andere punten. Ik zou wel eens willen zien wat voor kritieken er waren geweest als je Huntelaar opgesteld had bij de 2 afgelopen WK's.
pi_145492250
Lloris verkocht. Echt bizar hoe slecht hij is. Keepers zijn sowieso kut, maar deze man..pff _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145492306
quote:

[..]

Ik deel de mening van de schrijver maar het lijkt wel of dat vingermeisje in dat hotel zijn dochter was zo persoonlijk maakt ie het :')
Elke dag
pi_145492413
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had het stukje al gelezen. Hij haalt een aantal punten aan die helemaal kloppen, maar hij gaat ook wel heel makkelijk door de bocht bij een aantal andere punten. Ik zou wel eens willen zien wat voor kritieken er waren geweest als je Huntelaar opgesteld had bij de 2 afgelopen WK's.
Na de penalty afgelopen donderdag(?) had ik het weer helemaal gehad met dit verschrikkelijke mannetje. Huntelaar loopt om hem en hij kijkt als een meisje van 6 de andere kant op. Van mij mag Van Persie zich gaan focussen op zijn carrière bij MU en het Nederlands elftal lekker zijn ding laten doen.

quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik deel de mening van de schrijver maar het lijkt wel of dat vingermeisje in dat hotel zijn dochter was zo persoonlijk maakt ie het :')
Haha ja het lijkt wel alsof er iets persoonlijk dwars zit. De haat zit diep maar daardoor vind ik het wel lekker lezen.
pi_145492418
Op welke manier spelen jullie trouwens coop? Gewoon beide op PS thuis en dan via online seizoenen bij coop.
pi_145492441
quote:
[..]
Wat een bizar slecht gekleurd stuk :') , door een ajax fan.

Iedereen zit ook weer te zeiken op van Persie, terwijl Huntelaar net zo goed fout is, door maar door te gaan met die gebaren (één keer was ook wel duidelijk geweest). Denk dat van Persie nog netjes reageerde als je het bijvoorbeeld zou vergelijken met Ibrahimovic :P .
pi_145492465
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:47 schreef vanpers het volgende:
Op welke manier spelen jullie trouwens coop? Gewoon beide op PS thuis en dan via online seizoenen bij coop.
Jup.
Over coop gesproken, TT ?!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145492480
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:48 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Iedereen zit ook weer te zeiken op van Persie, terwijl Huntelaar net zo goed fout is, door maar door te gaan met die gebaren. Denk dat van Persie nog netjes reageerde als je het bijvoorbeeld zou vergelijken met Ibrahimovic :P .
Tegen Ibra zou niemand zijn mond open durven doen dat klopt :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145492497
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:48 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Iedereen zit ook weer te zeiken op van Persie, terwijl Huntelaar net zo goed fout is, door maar door te gaan met die gebaren. Denk dat van Persie nog netjes reageerde als je het bijvoorbeeld zou vergelijken met Ibrahimovic :P
Wat heeft het er nou mee te maken dat hij voor Ajax is man _O- En het gaat niet om het ene incident van afgelopen vrijdag maar om het algehele falen van RVP in het nationale elftal
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_145492518
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen Ibra zou niemand zon mond open durven zetten dat klopt :P
Maar Ibra is de beste speler ter wereld. :s)
pi_145492524
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Jup.
Over coop gesproken, TT ?!
Moet nog ff wat ophalen daarna kan k wel een uurtje
Elke dag
pi_145492535
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar Ibra is de beste speler ter wereld. :s)
De meest overschatte speler ter wereld
pi_145492559
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
_O-
Dat zeker niet. Ook niet de beste maar hij is niet overschat.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145492571
quote:
[..]
Wat heeft het er nou mee te maken dat hij voor Ajax is man _O- En het gaat niet om het ene incident van afgelopen vrijdag maar om het algehele falen van RVP in het nationale elftal
Dat het er wel heel dik bovenop ligt dat dit met een gekleurde bril is geschreven :P , en de haat er vanaf spat.
Ja en dan pakken ze de statistieken erbij en vergeten ze even dat van Persie bijna tegen alle grote landen heeft gespeeld en Huntelaar tegen veel meer kleine landen.
pi_145492577
quote:
[..]
Nee dat is balotelli
pi_145492588
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
_O-
Dat zeker niet. Ook niet de beste maar hij is niet overschat.
Begrijp me niet verkeerd hij is een hele goede speler, maar zo goed als mensen hem maken is hij echt niet.
pi_145492595
4312 :')

Ik ga weer lekker terug naar 433, lang leve de Hollandse voetbalschool. _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_145492629
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Ozz-03 het volgende:
4312 :')
Ik ga weer lekker terug naar 433, lang leve de Hollandse voetbalschool. _O_
4-3-1-2 _O_ 10-1-1
pi_145492631
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hij is een hele goede speler, maar zo goed als mensen hem maken is hij echt niet.
Als ik van Persie 10 wedstrijden aan het werk zie speelt hij 1x heel goed, 1x redelijk en 8x gewoon ontiegelijk kut.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:53:20 #45
284871 DarkSonic2
pi_145492636
Ik vind Ribéry best wel overschat.

SPOILER
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_145492670
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind Ribéry best wel overschat.
SPOILER
Serero speelt niet eens een rol van betekenis in het hedendaagse voetbal. :')
pi_145492698
Als Serero vanaf nu nooit meer zou spelen zou het niemand opvallen.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:55:32 #48
284871 DarkSonic2
pi_145492700
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Serero speelt niet eens een rol van betekenis in het hedendaagse voetbal. :')
Minder bekende spelers kunnen ook over- of onderschat zijn.
pi_145492725
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Minder bekende spelers kunnen ook over- of onderschat zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
Als Serero vanaf nu nooit meer zou spelen zou het niemand opvallen.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:56:16 #50
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145492726
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dat is balotelli
Die Markovic bij Liverpool is volgens mij ook een 'overschat talent'.
pi_145492752
Wil Zlatan, Messi, Ronaldo en Robben allemaal wel een keer in de Premier League zien spelen.
pi_145492771
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wil Zlatan, Messi, Ronaldo en Robben allemaal wel een keer in de Premier League zien spelen.
Ronaldo heeft daar gespeeld toch ? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:57:29 #53
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145492781
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Robben ook
pi_145492783
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
en Robben
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:57:32 #55
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145492785
Thadje, post nog eens een linkje naar dat silver team waar je zo op fapt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_145492787
En robben ook :P
pi_145492818
Allemaal hetzelfde seizoen bedoel ik.
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:58:41 #58
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145492821
Neymar mag dan ook wel meteen mee naar de BPL eens kijken wat hij er daar van bakt.
#FreeTrapz
pi_145492838
Huntelaar is al jaar en dag aan het zieken bij het Nederlands elftal, ze zouden hem niet eens mee moeten nemen. Als Huntelaar eerste spits had willen zijn dan had hij dat moeten laten zien tegen grote landen en bij Milan/Real Madrid. Dat deed hij niet, dus is het logisch dat 1 van de beste spitsen in de BPL de voorkeur krijgt. Net als bij Milan/Real is hij kampioen statistieken door vaak te scoren tegen de kleintjes en op basis daarvan willen mensen hem erin.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_145492866
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Robben ook
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:59:48 #61
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145492869
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef Kiid het volgende:
Huntelaar is al jaar en dag aan het zieken bij het Nederlands elftal, ze zouden hem niet eens mee moeten nemen. Als Huntelaar eerste spits had willen zijn dan had hij dat moeten laten zien tegen grote landen en bij Milan/Real Madrid. Dat deed hij niet, dus is het logisch dat 1 van de beste spitsen in de BPL de voorkeur krijgt. Net als bij Milan/Real is hij kampioen statistieken door vaak te scoren tegen de kleintjes en op basis daarvan willen mensen hem erin.
Van Persie is in Oranje echt buitenaards slecht. En vooral op de belangrijke momenten.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:00:33 #62
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145492891
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
Thadje, post nog eens een linkje naar dat silver team waar je zo op fapt.
Was eerste 4231, nu dit

Heb er alleen amper mee gespeeld. Nog niet met Vietto bijv. Viola is de beste speler in FUT. Botta is ook echt goed. Izco decent, Pelleranus is ook chill. Vangioni is wss een van de beste zilvere LBs en Diakite is ook echt goed.
pi_145492894
quote:
pi_145492947
quote:
pi_145492956
Voetbal is een teamsport. Van Persie is alleen een teamspeler als het goed gaat.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:03:05 #66
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145492958
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Persie is in Oranje echt buitenaards slecht. En vooral op de belangrijke momenten.
Dit dus, noem 1 geweldige wedstrijd van RvP tegen een groot land. kom je op precies hetzelfde aantal uit als huntelaar. 0 namelijk.
#FreeTrapz
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:03:16 #67
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_145492966
Robben ook.
🍆
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:03:21 #68
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145492970
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was eerste 4231, nu dit
[ afbeelding ]
Heb er alleen amper mee gespeeld. Nog niet met Vietto bijv. Viola is de beste speler in FUT. Botta is ook echt goed. Izco decent, Pelleranus is ook chill. Vangioni is wss een van de beste zilvere LBs en Diakite is ook echt goed.
Ziet er goed uit. :7

Viola zou zomaar de nieuwe Jara kunnen zijn. _O_ Jammer van zijn finishing alleen.
pi_145492979
Iedereen zal het er in ieder geval wel over eens zijn dat RvP compleet ongeschikt is als aanvoerder lijkt me..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145492993
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Voetbal is een teamsport. Van Persie is alleen een teamspeler als het goed gaat.
Gelukkig is Huntelaar wel die ideale teamspeler, als die zijn zin krijgt :') .
pi_145493007
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen zal het er in ieder geval wel over eens zijn dat RvP compleet ongeschikt is als aanvoerder lijkt me..
Ron Beton moet gewoon aanvoerder zijn.
pi_145493010
Huntelaar en van Persie zijn natuurlijk beiden niks vergeleken bij ex-PSV'er Arjen Robben!!!!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493012
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. :7
Viola zou zomaar de nieuwe Jara kunnen zijn. _O_ Jammer van zijn finishing alleen.
pi_145493016
quote:
Strootman wordt binnen 2 jaar de nieuwe aanvoerder denk ik.
pi_145493020
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, leuk. Eerst janken dat je niet voor Huntelaar kiest vanwege zijn Ajax verleden, maar als ik wat zeg over van Persie dan heb ik natuurlijk wel een voorkeur :')

Van Persie was een schijtjong in zijn tijd bij Feyenoord. Mocht je het zijn vergeten
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:05:24 #76
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493032
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ron Beton moet gewoon aanvoerder zijn.
Eensch. In ieder geval geen aanvaller.
pi_145493051
quote:
Ja, Robben gedraagt zich meer als een aanvoerder. Of Vlaar
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:06:34 #78
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145493063
Van Persie! _O_
Van Persie bij Oranje. :r
pi_145493079
Wtf :')
Ik kwam in een game tegen iemand met 1 geschorste, 1 geblesseerde en 2 spelers zonder contracten. Wel direct disconnect na het laad scherm, maar goed. EA :')
pi_145493086
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eensch. In ieder geval geen aanvaller.
Robben was een prima leider volgens mij hoor, afgelopen WK. RvP was aanvoerder op papier, maar uit alles bleek dat Robben de echte aanvoerder was. Strootman is ook wel geschikt, Vlaar kan idd ook wel. En de rest zijn mietjes.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:09:53 #81
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493152
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben was een prima leider volgens mij hoor, afgelopen WK. RvP was aanvoerder op papier, maar uit alles bleek dat Robben de echte aanvoerder was. Strootman is ook wel geschikt, Vlaar kan idd ook wel. En de rest zijn mietjes.
Ben ik het mee eens. Die heeft me het afgelopen WK verbaasd. Neemt niet weg dat hij ook z'n maniertjes heeft gehad. Die aanvoerdersband past veel beter bij een nuchtere baas die eigenlijk altijd speelt indien fit. Vlaar. Of unser Japser. :+
pi_145493181
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Die heeft me het afgelopen WK verbaasd. Neemt niet weg dat hij ook z'n maniertjes heeft gehad. Die aanvoerdersband past veel beter bij een nuchtere baas die eigenlijk altijd speelt indien fit. Vlaar. Of unser Japser. :+
Mwauh, een aanvoerder moet het ook wel afdwingen in kwaliteit. Denk dat Robben de ideale man is (ervaring,klasse etc). Vlaar is gewoon niet goed genoeg en speelt bij een subtopper.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493183
Jasper krijgt m op den duur ook wel denk ik :Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_145493216
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Je hebt nog Strootman en Blind die hem eerder zouden krijgen denk ik.
En noem die gast gewoon Cilessen, het is niet je oom ofzo.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493232
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Strootman zeker, Blind betwijfel ik
pi_145493237
quote:
[..]
Blind vind ik echt geen aanvoerder. :P
pi_145493250
quote:
[..]
Het is ook niet Cilessen.
pi_145493258
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Blind vind ik echt geen aanvoerder. :P
Nee maar dat vond ik Robben 3 jaar terug ook nog niet :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493259
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:12:40 #90
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493261
Strootman is misschien nog wel de meest geschikte aanvoerder ja.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:13:16 #91
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145493280
inb4 kidd met clasie _O-
#FreeTrapz
pi_145493287
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar dat vond ik Robben 3 jaar terug ook nog niet :P
Robben is wel altijd een van de betere in de selectie geweest, ook altijd heel aanwezig. Vind dat bij Blind echt meevallen en zie hem ook geen basis plek hebben als Strootman fit is.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:13:44 #93
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493296
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
pi_145493330
quote:
[..]
iedereen noemt hem jasper omdat niemand zijn achternaam goed kan spellen :')
pi_145493341
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Inderdaad, al kan die heel af en toe ook nog wel van die nare maniertjes hebben, of zich niet beheersen.

quote:
inb4 kidd met clasie _O-
Als Clasie speelt is er natuurlijk geen discussie :P , de Nederlandse Xavi.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:15:10 #96
284871 DarkSonic2
pi_145493343
Cillessen
pi_145493351
5 minuutjes mathijs?
Elke dag
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:15:36 #98
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493360
Eigenlijk zoek je in een aanvoerder dus een nuchtere keiharde werker, eentje die teambelang vooropstelt, er staat op belangrijke momenten, het team op sleeptouw kan nemen en individueel qua klasse boven de rest uitsteekt.

Klaas-Jan. _O_
pi_145493361
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen noemt hem jasper omdat niemand zijn achternaam goed kan spellen :')
_O-

Guilty :@
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493363
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik toch goed gezien dan
Elke dag
pi_145493382
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
5 minuutjes mathijs?
Prima.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493396
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk zoek je in een aanvoerder dus een nuchtere keiharde werker, eentje die teambelang vooropstelt, er staat op belangrijke momenten, het team op sleeptouw kan nemen en individueel qua klasse boven de rest uitsteekt.
Klaas-Jan. _O_
_O- _O-

Dat zou wel lekker zijn als Hiddink dat zou doen nu _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493407
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:15 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Inderdaad, al kan die heel af en toe ook nog wel van die nare maniertjes hebben, of zich niet beheersen.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:16:48 #104
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493410
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
_O- _O-
Dat zou wel lekker zijn als Hiddink dat zou doen nu _O-
Statementje. _O-
pi_145493430
quote:
Klaas-Jan. _O_
Dirk :'(
pi_145493474
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
inb4 kidd met clasie _O-
Hij heeft wel alles in zich om een goede aanvoerder te zijn. Het zal tussen hem en Strootman gaan
Dag knapste man van FOK!
pi_145493475
quote:
Klaas-Jan. _O_
Als er één het teambelang niet vooropstelt is het Huntelaar wel :') , één bal niet krijgen en vervolgens een halve minuut gebaren maken, zullen we het nog niet over het ek 2012 hebben.

Trouwens als je naar die herhaling kijkt, volgens mij heeft van Persie hem echt niet gezien, kijken doet die in ieder geval niet :P
pi_145493504
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dirk :'(

_O_
pi_145493506
Allemaal Ajax en Feyenoord brillen hier.

Wat mij met de PSV bril dan weer opviel is dat hij van Bommel moest dissen in dat stukje, terwijl het toch echt oud-Ajacied Nigel de Jong was die het ergste schopwerk voor zijn rekening nam op dat WK.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:20:19 #110
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493515
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:19 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Als er één het teambelang niet vooropstelt is het Huntelaar wel :') , één bal niet krijgen en vervolgens een halve minuut gebaren maken, zullen we het nog niet over het ek 2012 hebben.
Hij had in beide situaties gewoon volledig gelijk. In 2012 werd van Persie al onterecht boven hem verkozen en afgelopen vrijdag was natuurlijk helemaal schandalig van die omhooggevallen nepmarokkaan. :')
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:20:20 #111
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145493516
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft wel alles in zich om een goede aanvoerder te zijn. Het zal tussen hem en Strootman gaan
hij heeft idd een grote bek, neemt de rest op sleeptouw, harde werker. alleen zo jammer dat hij niet kan voetballen.

E: er is maar 1 oplossing jaap stam opstellen en aanvoerder maken :D
#FreeTrapz
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:21:18 #112
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493544
Clasie van 1.30m tot aanvoerder benoemen. :D Lief. Daar wordt de wereld bang van.
pi_145493561
Clasie :')
pi_145493564
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij heeft idd een grote bek, neemt de rest op sleeptouw, harde werker. alleen zo jammer dat hij niet kan voetballen.
Blind kan ook niet voetballen en die staat er ook in dus wat dat betreft vrees ik niet
Dag knapste man van FOK!
pi_145493571
Aanvoerder zijn is overrated, gewoon die band geven aan degene die het beste verhaaltjes voor de media kan ophangen.
pi_145493575
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef DutchSL het volgende:
Allemaal Ajax en Feyenoord brillen hier.
Wat mij met de PSV bril dan weer opviel is dat hij van Bommel moest dissen in dat stukje, terwijl het toch echt oud-Ajacied Nigel de Jong was die het ergste schopwerk voor zijn rekening nam op dat WK.
Ik ben anders wel een beetje klaar met van Bommel. Die denkt dat voetbal alleen om winnen en verliezen gaat. Zitten wij straks allemaal enkel naar Italiaanse 1-0tjes te kijken :r
Elke dag
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:22:09 #117
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493581
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef DutchSL het volgende:
Aanvoerder zijn is overrated, gewoon die band geven aan degene die het beste verhaaltjes voor de media kan ophangen.
Sjaak Polak. _O_
pi_145493587
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij had in beide situaties gewoon volledig gelijk. In 2012 werd van Persie al onterecht boven hem verkozen en afgelopen vrijdag was natuurlijk helemaal schandalig van die omhooggevallen nepmarokkaan. :')
Ach, jij had ook een hekel aan Robben.
Toch wel een van de beste spelers ter wereld nu.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145493606
Shota gekocht _O_
pi_145493614
gewoon van een opiniestukje naar een Ajax-Feyenoord-PSV discussie gaan _O_
pi_145493625
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben anders wel een beetje klaar met van Bommel. Die denkt dat voetbal alleen om winnen en verliezen gaat. Zitten wij straks allemaal enkel naar Italiaanse 1-0tjes te kijken :r
Feit is dat Italië al jaren aanvallender speelt dan het Nederlands elftal, maar goed.
pi_145493632
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
gewoon van een opiniestukje naar een Ajax-Feyenoord-PSV discussie gaan _O_
Zo gaat het altijd.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:23:56 #123
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493650
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach, jij had ook een hekel aan Robben.
Toch wel een van de beste spelers ter wereld nu.
Ik had een hekel aan de egoïst Robben ja. De klagende, irritante flikker zonder rendement. Zoals hij zich afgelopen WK heeft laten zien is echt ongelofelijk. Perfect, binnen en buiten het veld. Was verkapt aanvoerder van een ongelofelijk jonge groep. _O_
pi_145493652
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echte teamspeler dus ^O^

quote:

E: er is maar 1 oplossing jaap stam opstellen en aanvoerder maken :D
Clasie in de plaats van de Jong tegen Brazilie ging nog niet zo verkeerd.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:24:09 #125
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145493655
dries Mertens, ola toivonen en mark van bommel in 1 team :r dat was pas om te kotsen.
#FreeTrapz
pi_145493689
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Feit is dat Italië al jaren aanvallender speelt dan het Nederlands elftal, maar goed.
Dat heeft er toch niets mee te maken :')?

Heb het over de instelling waar Van Bommel op doelt en die hij het liefst altijd ziet. En die instelling is de dood van voetbal. Lekker druk ook in die italiaanse stadia
Elke dag
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:25:13 #127
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493700
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:24 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Echte teamspeler dus ^O^
[..]
Clasie in de plaats van de Jong tegen Brazilie ging nog niet zo verkeerd.
Van mij had van Persie alle recht om te schieten, zolang hij hem had gemaakt. :') Zoals een echte spits betaamt. Klaas had ook ongetwijfeld zelf geschoten, maar waarschijnlijk wél raak. :+
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:25:50 #128
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145493726
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:24 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Echte teamspeler dus ^O^
[..]
Clasie in de plaats van de Jong tegen Brazilie. ging nog niet zo verkeerd.
ik vind persoonlijk dat je naar een hoger niveau moet streven. hopen dat ginkeltje zich een beetje goed gaat ontwikkelen.
#FreeTrapz
pi_145493759
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk dat je naar een hoger niveau moet streven. hopen dat ginkeltje zich een beetje goed gaat ontwikkelen.
Oke, met Clasie op het middenveld hebben we ons beste voetbal van het toernooi gespeeld, zo goed? Van Ginkel verwachte ik ook wel veel van, maar die lijkt alleen maar verkeerde keuzes te maken.
pi_145493790
Mensen die Clasie serieus een topspeler vinden :')
Elke dag
pi_145493791
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niets mee te maken :')?
Heb het over de instelling waar Van Bommel op doelt en die hij het liefst altijd ziet. En die instelling is de dood van voetbal. Lekker druk ook in die italiaanse stadia
Als iets er niks mee te maken heeft, dan is het wel hoe druk het is in de Italiaanse stadia.

Die "Italiaanse mentaliteit" bestaat al tientallen jaren, hoezo doodsteek van het voetbal?
Ten eersten hebben de Italianen zelf die mentaliteit nog maar amper en ten tweede heeft Nederland net de halve finale van het WK gehaald met erger catenaccio voetbal dan die vreselijke Italianen in de afgelopen 30 jaar hebben laten zien. En wat waren we blij met zijn allen in Nederland met god Louis en zijn geweldige systeem.
pi_145493808
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Anita>Clasie.
Speelt ook nog eens in een betere competitie en in een beter team.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:28:08 #133
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493809
Even offtopic: ( :+ )

onbegrijpelijk dat EA na al die jaren nog niets heeft gedaan tegen tegenstanders die de controller wegleggen. :') Waarom niet gewoon kicken na twee minuten inactiviteit?
pi_145493832
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als iets er niks mee te maken heeft, dan is het wel hoe druk het is in de Italiaanse stadia.
Die "Italiaanse mentaliteit" bestaat al tientallen jaren, hoezo doodsteek van het voetbal?
Ten eersten hebben de Italianen zelf die mentaliteit nog maar amper en ten tweede heeft Nederland net de halve finale van het WK gehaald met erger catenaccio voetbal dan die vreselijke Italianen in de afgelopen 30 jaar hebben laten zien. En wat waren we blij met zijn allen in Nederland met god Louis en zijn geweldige systeem.
Ik niet. En als iedereen zo gaat spelen is voetbal toch geen reet meer aan? En je hoort echt veel kritiek op Oranje hoor, ook het Oranje van het wk.

En de doodsteek is dus dat iedereen zo speelt
Elke dag
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:29:28 #135
284871 DarkSonic2
pi_145493854
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Anita>Clasie.
Speelt ook nog eens in een betere competitie en in een beter team.
Anita is maar een silver.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:30:11 #136
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145493880
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kishna ook, maar iedereen kan zien dat dat een van de beste spelers ter wereld is. :) Wat is je punt? :) :) :)
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:30:22 #137
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145493885
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
er zijn aardig wat mensen geweest die goed konden voetballen in allerlei kleuren shirts. maar niet in een oranje. misschien kan clasie het alleen in het oranje _O- want in dat rood wit lukt het nog niet erg.
#FreeTrapz
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:30:35 #138
284871 DarkSonic2
pi_145493890
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kishna ook, maar iedereen kan zien dat dat een van de beste spelers ter wereld is. :) Wat is je punt? :) :) :)
Serero is ook supergoed maar ook maar 74 overall. Snap er echt niks van.
pi_145493918
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dat komt omdat hij vergeleken wordt met middenvelders uit de BPL. Als ie nog in de eredivisie speelde zou ie gewoon op 82 rare uitkomen hoor. :7
pi_145493948
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er zijn aardig wat mensen geweest die goed konden voetballen in allerlei kleuren shirts. maar niet in een oranje. misschien kan clasie het alleen in het oranje _O- want in dat rood wit lukt het nog niet erg.
Ging tegen Ajax en Twente toch best aardig ^O^ .
pi_145493972
Hoe is Sneijder eigenlijk dit jaar? Wil hem wel uitproberen maar dan kom je al snel op een Nederlands of Galatasaray... Daa zit ik ook niet echt op te wachten...
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:33:26 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145493996
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe is Sneijder eigenlijk dit jaar? Wil hem wel uitproberen maar dan kom je al snel op een Nederlands of Galatasaray... Daa zit ik ook niet echt op te wachten...
Geniaal, zoals de laatste jaren altijd. _O-
pi_145494007
Mooi ook altijd die mensen die nooit meer dan drie wedstrijden van een bepaalde club zien en dan toch van alles kunnen zeggen over de kwaliteit van een speler _O-
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:34:09 #144
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145494023
quote:
Heb 'm als CAM in een 3-5-2 en doet het daar wel aardig. Prima schot en passing uiteraard en die 5* weak foot speelt gewoon altijd lekker.
pi_145494037
quote:
Bohhh even een team maken met Depay, Huntelaar, Sneijder en Fer. _O_
pi_145494054
quote:
Niet zo heel bijzonder vond ik, al kan je er wel lekker mee wegdraaien en schieten als je de kans hebt. Had hem in een Turks competitie elftal.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:35:10 #147
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145494067
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:32 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ging tegen Ajax en Twente toch best aardig ^O^ .
wederom best aardig is niet iets waar je wereldkampioen mee kan worden. Serero schoot ook best aardig mis in de CL. clasie is pure middelmaat, maar wel leuk voor m dat ie kan opscheppen over zijn salaris.
#FreeTrapz
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:37:14 #148
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145494144
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wederom best aardig is niet iets waar je wereldkampioen mee word.
Dan blijven er weinig over natuurlijk. :')
pi_145494181
quote:
17s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
ik denk dat je met Strootman, De Jong en Sneijder op je middenveld toch best een aardige kans hebt hoor.
pi_145494242
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wederom best aardig is niet iets waar je wereldkampioen mee kan worden. Serero schoot ook best aardig mis in de CL. clasie is pure middelmaat, maar wel leuk voor m dat ie kan opscheppen over zijn salaris.
Zulke verhalen hoort Clasie al vanaf de jeugd, Henk van Stee wou hem zelf weg hebben uit de jeugdopleiding :') , spreek je wel over 5 jaar :P . Sneijder/De Jong is nog 2 jaar dan is het over.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:40:11 #151
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145494249
quote:
17s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
vind strootman gewoon goed hoor. de jong kan ook makkelijk nog een toernooi mee. sneijder weet ik niet of die het nog gaat trekken. maar daar zijn anders genoeg oplossingen voor. mocht blind een beetje gaan draaien bij MU heb je nog een redelijke wissel.
#FreeTrapz
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:41:31 #152
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145494299
Van Dijk is onzeker. Kan natuurlijk ook gewoon BMI, Vrij of Veltje komen te staan. :7

Die kneus gewoon lekker thuislaten joh. Fluitend Europees- en wereldkampioen.
pi_145494313
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohhh even een team maken met Depay, Huntelaar, Sneijder en Fer. _O_
Was Fer even helemaal vergeten.

Dan komt hij alleen niet aan z'n chem en over Luiz is ook niet iedereen even positief volgens mij.
pi_145494569
Ajax supporters die daarom Huntelaar willen :')
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:50:04 #155
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_145494588
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:51:12 #156
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145494631
pi_145494648
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Van Dijk is onzeker. Kan natuurlijk ook gewoon BMI, Vrij of Veltje komen te staan. :7
[ afbeelding ]
Die kneus gewoon lekker thuislaten joh. Fluitend Europees- en wereldkampioen.
Ben ook niet zo'n fan van Indi/Veltman, Kongolo bijvoorbeeld vind ik nu al feller/atletischer en sneller. Van Dijk zie ik echt nooit spelen.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:51:55 #158
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145494666
quote:
al zetten ze castaignos in de spits :') als ze RvP er maar uit halen :r
#FreeTrapz
pi_145494780

Als Hiddink zo gaat spelen dan zet ik in op minimaal een halve finale op het aankomende EK
Dag knapste man van FOK!
pi_145494797
Futhead :')
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:57:08 #161
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145494838
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:55 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Als Hiddink zo gaat spelen dan zet ik in op minimaal een halve finale op het aankomende EK
mochten robben en depay er nog in ja _O-
#FreeTrapz
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:57:58 #162
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145494867
quote:
[ afbeelding ]
_O-
pi_145494880
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kuyt is gestopt, helaas.
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:58:33 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145494884
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou Kuyt gewoon terugvragen en Kalou alsnog naturaliseren, hebben we dat probleem ook niet meer. :+
En Boëtius > Depay natuurlijk (2cm) _O_
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:00:35 #165
284871 DarkSonic2
pi_145494945
quote:
Feyenoord supporters die daarom van Persie en Clasie en alle andere spelers die bij Feyenoord hebben gespeeld willen :')
pi_145494955
gelukkig is Trapz er niet _O-
pi_145494957
Castaignos en Nelom kan toch ook gewoon. Rekik, Bruma, Kongolo, Van Beek, Guzman, Vilhena en Boeitius kan je dan nog een beetje mee wisselen ^O^ .

Pelle is helaas te laat.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:01:33 #168
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145494986
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
gelukkig is Trapz er niet _O-
en POTS met zijn geschreeuw over gudelj
#FreeTrapz
pi_145494989
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Depay & Robben staan er toch ook in? Ik kijk gewoon puur naar de kwaliteiten en vorm, dan kom ik op dat elftal uit. Dat het toevallig veel Feyenoorders zijn kan ik weinig aan doen natuurlijk
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:02:21 #170
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_145495012
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

en POTS met zijn geschreeuw over gudelj
Bakkes Sjon.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_145495021
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Depay & Robben staan er toch ook in? Ik kijk gewoon puur naar de kwaliteiten en vorm, dan kom ik op dat elftal uit. Dat het toevallig Feyenoorders zijn kan ik weinig aan doen natuurlijk
Ben je nou serieus?
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:02:31 #172
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145495022
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Depay & Robben staan er toch ook in? Ik kijk gewoon puur naar de kwaliteiten en vorm, dan kom ik op dat elftal uit. Dat het toevallig veel Feyenoorders zijn kan ik weinig aan doen natuurlijk
Kerel. _O-
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bakkes Sjon.
:D
pi_145495026
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
natuurlijk niet :D
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:02:39 #174
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145495029
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bakkes Sjon.
:W ouwe lurker
#FreeTrapz
pi_145495072
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
Nee, maar dat vraag ik mij ook af bij de knuppels die Huntelaar erin willen hebben
Dag knapste man van FOK!
pi_145495076
Ochja Depay is toch ook een Rotterdammer, net zo als Strootman.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:04:00 #177
356424 PrideoftheSouth
pi_145495084
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

:W ouwe lurker
Niks ervan. Gudelj komt uit voor Servië. Perica in Oranje zou daarentegen prima kunnen.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_145495093
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Matedeor het volgende:
Ochja Depay is toch ook een Rotterdammer.
En Robben vond Rotterdam een mooie stad, de cirkel is rond
Dag knapste man van FOK!
pi_145495103
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, maar dat vraag ik mij ook af bij de knuppels die Huntelaar erin willen hebben
Huntelaar presteert nou eenmaal beter in Oranje dan RVP. Wat ze bij United en Schalke doen vind ik niet zo rullevant
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:04:48 #180
284871 DarkSonic2
pi_145495112
Schwein in een pack. inb4 en de rijken worden weer rijker.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:05:01 #181
356424 PrideoftheSouth
pi_145495117
quote:
17s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef Kiid het volgende:

[..]

Vond ja. Voor de 2e wereldoorlog.
NAC Breda
Rèsbaarge
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:05:17 #182
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_145495131
quote:
11s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Schwein in een pack. inb4 en de rijken worden weer rijker.
en de rijken worden weer rijker...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_145495135
quote:
17s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
^O^
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:05:34 #184
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145495145
quote:
[ afbeelding ]
Ik mis Pieters, Schaars, Strootman en Luuk de Jong..

Die laatste op de bank. Pieters als LWB en Depay spits ipv Persie. Schaars ipv Fer en Strootman ipv Clasie.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:06:12 #185
284871 DarkSonic2
pi_145495176
Op mijn 3e account had ik 35k ofzo dus ik kocht een paar gold packs zonder bijzondere spelers. En toen dacht ik ik koop er nog 1.
pi_145495183
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op mijn 3e account had ik 35k ofzo dus ik kocht een paar gold packs zonder bijzondere spelers. En toen dacht ik ik koop er nog 1.
Ok
pi_145495215
booooh Selhurst Park in mijn pack _O_
pi_145495255
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Huntelaar presteert nou eenmaal beter in Oranje dan RVP. Wat ze bij United en Schalke doen vind ik niet zo rullevant
Huntelaar heeft nog nooit gepresteerd tegen grote landen, dus hoe kan je dat nou zeggen? Ik had al gezegd dat Huntelaar kampioen statistieken is, ook bij Real/Milan schoot hij er met regelmaat 1 in tegen degradatieclubjes. Maar als het er echt omgaat dan is Huntelaar afwezig. Feit dat RvP de top van de top is geweest en Huntelaar het nooit heeft gered zegt genoeg.
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:08:24 #189
368552 Ajacied7
pi_145495268
Huntelaar met Van Persie vergelijken. :')
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
booooh Selhurst Park in mijn pack _O_
Geen Boleyn Ground als stadium hebben. :')
pi_145495276
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik mis Pieters, Schaars, Strootman en Luuk de Jong..
Die laatste op de bank. Pieters als LWB en Depay spits ipv Persie. Schaars ipv Fer en Strootman ipv Clasie.
Daarmee strijd je met Kazachstan voor de laatste plek :')
Dag knapste man van FOK!
pi_145495329
_O_
pi_145495344

Wil dit als tweede team halen, iemand tips/verbeteringen?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495361
quote:
Geen Robben en Depay :') :') :') :')
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495366
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Huntelaar met Van Persie vergelijken. :')

Inderdaad, waarom zou je die twee met elkaar vergelijken. Het is niet dat ze op dezelfde positie spelen in Oranje ofzo
pi_145495373
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel Vertonghen en te weinig Mangala
Dag knapste man van FOK!
pi_145495378
quote:
[ afbeelding ]
Fabregas er nog in :P
Elke dag
pi_145495382
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Teveel Vertonghen en te weinig Mangala
Is die neger beter ja?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495391
quote:
[ afbeelding ]
als tweede team _O- _O_
en Vertonghen _O_
pi_145495407
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is die neger beter ja?
Ik vind hem een baas _O_
Dag knapste man van FOK!
pi_145495408
quote:
[ afbeelding ]
Die rechtsback gaat je nekken.
pi_145495411
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fabregas er nog in :P
Maar voor wie? :(
Toure?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495417
quote:
[..]
Is die neger beter ja?
Wordt wel heel man city met Mangala erbij
Elke dag
pi_145495423
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Die rechtsback gaat je nekken.
Ja kan daar ook die snelle jelle van Tottenham nemen.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495427
quote:
[..]
Maar voor wie? :(
Toure?
Dramatic
Elke dag
pi_145495451
Laat je eerste team is helemaal zien Kami
Elke dag
pi_145495455
quote:
[ afbeelding ]
rijke boiii
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_145495456
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja kan daar ook die snelle jelle van Tottenham nemen.
Vooral doen, snelle backs maakt verdedigen zoveel makkelijker.
pi_145495467
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dramatic
Ja maar dan heb ik te weinig verdedigende middenvelders :P
Die Ramires is namelijk altijd mee in de aanval en Toure ook ben ik bang _O-
Of ik haal Ramires eruit voor Fabregas.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:13:21 #209
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_145495474
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Kiid het volgende:

[..]

Huntelaar heeft nog nooit gepresteerd tegen grote landen, dus hoe kan je dat nou zeggen? Ik had al gezegd dat Huntelaar kampioen statistieken is, ook bij Real/Milan schoot hij er met regelmaat 1 in tegen degradatieclubjes. Maar als het er echt omgaat dan is Huntelaar afwezig. Feit dat RvP de top van de top is geweest en Huntelaar het nooit heeft gered zegt genoeg.
RvP is ook poep... Ik moet maar mijn discussie met vdm naar boven halen.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_145495492
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik te weinig verdedigende middenvelders :P
Die Ramires is namelijk altijd mee in de aanval en Toure ook ben ik bang _O-
Of ik haal Ramires eruit voor Fabregas.
Lijkt me ook prima, ramires is ook niet zo'n geweldenaar imo
Elke dag
pi_145495503
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laat je eerste team is helemaal zien Kami
Gewoon heel Bayern Munchen met paar Dortmund spelers :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495504
Lukaku en Mirallas gaan eruit. Tijd voor Llorente om weer terug te komen...
pi_145495514
Ramires is echt geniaal goed dit jaar joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_145495515
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
RvP is ook poep... Ik moet maar mijn discussie met vdm naar boven halen.
Die discussie heb je destijds zeker verloren
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:14:31 #215
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145495528
Buiten Futhead ( :') ) best wel aardig bedacht zo.

Jammer dat Goedwillie geen rare is. Heeft wel 4* skills volgens mij. :) + vier 5* skillers. :7
pi_145495544
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Goedwillie geen rare is. Heeft wel 4* skills volgens mij. :)
Wie gebruikt er nou futhead :')
Dag knapste man van FOK!
pi_145495574
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Ramires is echt geniaal goed dit jaar joh
Hoe zou jij dat middenveld inrichten dan?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495576
quote:
[ afbeelding ]
Jammer dat Goedwillie geen rare is. Heeft wel 4* skills volgens mij. :) + vier 5* skillers. :7
toen Goodwillie nog gold was :'( wat een baasje was dat toen
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:15:32 #219
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145495585
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou futhead :')
Ik. Schaamteloos. Ik vind alleen de squadbuilder van WeFUT echt stukken beter, dus die gebruik ik.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:15:38 #220
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145495597
quote:
[ afbeelding ]
geen viola :')
pi_145495615
Futhead is squadbuilder is alleen chill omdat je dan meteen een schatting van de kosten hebt :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:16:03 #222
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_145495618
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:

[..]

Die discussie heb je destijds zeker verloren
Ik vond Benzema en Higuain betere spitsen. Enige wat RvP heeft gedaan voor Nederland is gemiddeld 10 keer buitenspel staan iedere wedstrijd. En zijn karakter :r
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_145495625
quote:
[ afbeelding ]
Driehoekje voorin met gemiddeld amper een 68 rating kan ook alleen maar tegenvallen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:16:45 #224
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145495650
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Driehoekje voorin met gemiddeld amper een 68 rating kan ook alleen maar tegenvallen.
Juist niet. Kan alleen maar meevallen :P
pi_145495660
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond Benzema en Higuain betere spitsen. Enige wat RvP heeft gedaan voor Nederland is gemiddeld 10 keer buitenspel staan iedere wedstrijd. En zijn karakter :r
Tja, maar is Huntelaar zijn karakter zoveel beter dan met zijn misselijkmakende gebaartjes en eeuwige ge-etter als hij wissel is?
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:16:58 #226
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145495661
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
geen viola :')
Aids links.

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Al zien Ciftci z'n stats er nog wel aardig uit.
pi_145495671
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat middenveld inrichten dan?
Ramires - Fer - Fabregas denk ik. Of Ramsey ipv Cesc.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_145495684
quote:
9s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aids links.
[..]
Vond hem echt matig ;( schoot alles het stadion uit. Hopelijk ligt hij jou beter
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:17:48 #229
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145495695
quote:
9s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aids links.
[..]
Geen Viola = geen vrienden
8.gif
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:19:29 #230
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145495777
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vond hem echt matig ;( schoot alles het stadion uit. Hopelijk ligt hij jou beter
Ben er nog niet echt uit wat ik ga maken.. Twijfel ook nog tussen silvers en golds.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen Viola = geen vrienden
[ afbeelding ]
16.gif
pi_145495779
Fer ziet er ook wel goed uit ja :P
#keuzes#Mikokoffie
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:20:11 #232
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145495807
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Fer ziet er ook wel goed uit ja :P
#keuzes#Mikokoffie
En het is ook nog eens een prima speler.
pi_145495824
quote:
9s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En het is ook nog eens een prima speler.
Oh you :@
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145495854
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Juist niet. Kan alleen maar meevallen :P
Het zijn alledrie hypemannetjes..daar doel ik eigenlijk op..Goodwillie dan wat minder.

Feit dat ze skills hebben maakt ze niet meteen goed. Ciftci heeft 53 attacking positioning, 69 finishing en 57 curve..tja. En ook de passing van een bronze. Goodwillie is eigenlijk overal slecht in en Mackay heeft ook alleen skills en dribbling.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:21:54 #235
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145495891
Filter ik op minimaal twee 5* skillers + silver team op WeFUT, komt mijn eigen team als eerste hit naar boven. _O-
pi_145495915
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zijn alledrie hypemannetjes..daar doel ik eigenlijk op..Goodwillie dan wat minder.
Feit dat ze skills hebben maakt ze niet meteen goed. Ciftci heeft 53 attacking positioning, 69 finishing en 57 curve..tja. En ook de passing van een bronze. Goodwillie is eigenlijk overal slecht in en Mackay heeft ook alleen skills en dribbling.
maar Goodwilly heeft wel een 84 beast rating hoor! :')
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:24:24 #237
284871 DarkSonic2
pi_145495995
when you see it you'll shit
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:25:56 #238
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145496046
quote:
9s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
when you see it you'll shit [ afbeelding ]
Nu had je eigenlijk een enge neger moeten photoshoppen achter de badge ofzo. Jammer dit, Stefan.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:26:27 #239
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145496067

7.gif
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:27:35 #240
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145496113
quote:
kakteam
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:27:51 #241
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145496122
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kakteam
Klopt. Alles zonder Viola toch?
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:28:33 #242
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145496149
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alles wat zilver is zonder Viola wel ja
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:28:40 #243
284871 DarkSonic2
pi_145496155
Moet je een team met Viola en Holt naast elkaar maken haha
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:29:08 #244
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145496180
quote:
9s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je een team met Viola en Holt naast elkaar maken haha
:D
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:29:39 #245
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145496201
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
alles met feyenoorders er in. wel nog even kerlakken toevoegen.
#FreeTrapz
pi_145496235
iemand een potje h2h?
pi_145496250
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef Rijst het volgende:
iemand een potje h2h?
Is goed !
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:34:12 #249
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145496380
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef Zhano het volgende:
Lloris idd :') Tim :P
Vooral lekker ingeschoten dacht ik. :+
pi_145496426
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vooral lekker ingeschoten dacht ik. :+
Thx mattiiii O+
pi_145496436
Iemand potje silvers?
pi_145496439
quote:
Dirk op de bank?
pi_145496440
quote:
Zo ken ik hem ja. Het is bij hem OF alibiduiken, of hij valt gewoon om alsof hij net richting andere hoek ging en de bal van richting werd veranderd, wat dan helemaal niet zo is :')

Net zo'n omgekochte keeper :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:37:48 #254
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145496488
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo ken ik hem ja. Het is bij hem OF alibiduiken, of hij valt gewoon om alsof hij net richting andere hoek ging en de bal van richting werd veranderd, wat dan helemaal niet zo is :')
Net zo'n omgekochte keeper :')
ah zo eentje ken ik er ook. Foster is de naam :') wat een draak van een keeper.
#FreeTrapz
pi_145496502
Ik heb mijn Franse team trouwens omgezet naar 41212(2). Even kijken hoe dat bevalt. Honeymoon period van het team was weer voorbij en toen kwam de eaids.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:38:36 #256
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145496517
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zo'n keeper die ik altijd omkoop met mijn wedmatties :')
fixed
pi_145496521
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dirk op de bank?
Nee weet niet wie dat was, lijkt er wel op idd :P

Nu heb ik wel weer een luxeprobleem :') Danny == baas, maar formaties met wingers/LMs zijn :r Op hoeveel chem kun je een LF op ST krijgen? O-)
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:40:11 #258
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_145496557
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee weet niet wie dat was, lijkt er wel op idd :P
Nu heb ik wel weer een luxeprobleem :') Danny == baas, maar formaties met wingers/LMs zijn :r Op hoeveel chem kun je een LF op ST krijgen? O-)
7
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_145496664
Het zou leuk zijn als de aanvoerder altijd 1 extra chemmetje zou krijgen O-)
pi_145496691
Waarom probeer ik nog teams te maken zonder Llorente...

Ga zo weer even een nieuw eerste team in elkaar knutselen. Llorente, Cuadrado en Guarín komen er sowieso in. Vidal waarschijnlijk ook en dan wordt het gewoon een vol Serie A team...
pi_145496735
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
7
Met triplelinks zeker? Krijg m nu met 2 dubbellinks (van de 3) op 5.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:47:33 #262
368552 Ajacied7
pi_145496765
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met triplelinks zeker? Krijg m nu met 2 dubbellinks (van de 3) op 5.
Manager bonus + loyalty bonus
pi_145496776
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Manager bonus + loyalty bonus
Oh ja _O-
pi_145496795
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ga zo weer even een nieuw eerste team in elkaar knutselen. Llorente, Cuadrado en Guarín komen er sowieso in. Vidal waarschijnlijk ook en dan wordt het gewoon een vol Serie A team...
Boooohrja valero _O_
pi_145496836
GG rijst
Ging echt veel beter toen ik Hazard op 10 had gezet.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:50:28 #266
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145496856
quote:
[ afbeelding ]
Goeijen sample :P
#FreeTrapz
pi_145496872
quote:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je begint met Balotelli, dan wil je nooit meer een andere spits
Dag knapste man van FOK!
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:52:18 #268
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145496912
Had er eerder ook al last van, FIFA 15 is eigenlijk net uit en ik heb echt 0 inspiratie voor een toffe hybrid. Alles ies kut.
pi_145496946
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Boooohrja valero _O_
Die heb ik dit jaar nog niet aangeraakt maar die is elk jaar goed. Met zijn sterke linkerpoot kan hij wel op de LCM staan. Moet nog even kijken welke formatie ik doe, denk dat ik gewoon weer voor een 433 ga... Wil eigenlijk ook wel Asamoah maar ik weet niet of LW een goede positie voor hem is, al heeft hij wel 4* skills.
pi_145496962
quote:
15s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
Had er eerder ook al last van, FIFA 15 is eigenlijk net uit en ik heb echt 0 inspiratie voor een toffe hybrid. Alles ies kut.
Eresilvers, meer heb je niet nodig
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:53:50 #271
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145496971
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eresilvers, meer heb je niet nodig
Heb net m'n silver/golds Nederlanders verkocht.. Vond 't niet bijzonder.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:54:15 #272
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145496985
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint met Balotelli, dan wil je nooit meer een andere spits
Tot nu toe ziet de top 3 er zo uit.
1 immobile
2 palacio
3 kalou
#FreeTrapz
pi_145496990
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Goeijen sample :P
Heb denk ik al 15 potjes met hem gespeeld en hij is altijd heel stabiel. Het ging gisteren en vandaag onwijs slecht met FUT, ik haal hem opnieuw en hij tikt er gelijk 3 in. :7

SPOILER
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:54:38 #274
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145497000
Voor degenen die trouwens mijn monstergoal van gisteren gemist hebben. _O_ Nog een keertje dan.

maandag 13 oktober 2014 @ 16:57:34 #275
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145497083
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb denk ik al 15 potjes met hem gespeeld en hij is altijd heel stabiel. Het ging gisteren en vandaag onwijs slecht met FUT, ik haal hem opnieuw en hij tikt er gelijk 3 in. :7
SPOILER
er stond toch 1 wedstrijd :7 of ben ik nou gek
#FreeTrapz
pi_145497096
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beter lezen sjon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_145497130
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je kan spelers verkopen en dan opnieuw kopen.
pi_145497141

Lekker terug naar 433(4), heb dat team met 4312 nog een kans gegeven, maar kan gewoon niks creëren.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:59:33 #279
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_145497156
boohhhhh

SPOILER
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_145497160
Jezus wat is die sneeuw kut zeg _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145497164
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker terug naar 433(4), heb dat team met 4312 nog een kans gegeven, maar kan gewoon niks creëren.
Waarom zou je Özil willen joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_145497165
Dit gaat het denk ik worden.

SPOILER
Even kijken of Borja bevalt, anders zijn er nog 30 andere in de Serie A die zijn plek kunnen overnemen.
pi_145497175
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef dion_v_k het volgende:
boohhhhh
SPOILER
wtf _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:00:06 #284
368552 Ajacied7
pi_145497177
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor dat geld wat je aan Ozil uitgeeft kan je veel betere CAM's kopen. Cabella bijvoorbeeld
pi_145497244
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je Özil willen joh
Gewoon beetje fan van. :P
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:02:13 #286
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145497256
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je kan spelers verkopen en dan opnieuw kopen.
doe ik nooit als ze meer dan 1 op 1 lopen.

#allesvoordestatistieken.
#FreeTrapz
pi_145497271
Lloris was vorig jaar al zo slecht.

Zijn TOTS toen die nog in Frankrijk speelde was wel goed.
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:03:25 #288
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145497299

Hashtag kutteam. Sowieso 4-3-3 dit jaar. Leite in de spits. -O-

Ik weet het niet meeheeer.
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:04:36 #289
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145497357
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus wat is die sneeuw kut zeg _O-
Niet als je met negers speelt.
pi_145497376
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Iets met Vaginovic, Vako en Kashia (voor de chemistry) en dan wat leuks uit scandinavië ofzo?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:05:10 #291
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_145497378
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niet als je met negers speelt.
wel als je met negroide mensen en een witte bal speelt
#FreeTrapz
pi_145497419

Perotti op 7 chem en gaann :7 want perotti _O_
pi_145497433
Slechtste keeper is Mandanda trouwens, elke keer als ik daar tegen speel blunder na blunder _O-

Ben best wel tevreden over mijn Fahrmann en de Sanctis.
pi_145497441
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is je budget voor een silver team?
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:06:56 #295
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_145497453
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Perotti op 7 chem en gaann :7 want perotti _O_
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_145497465
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Lloris was vorig jaar al zo slecht.
Zijn TOTS toen die nog in Frankrijk speelde was wel goed.
Ja klopt, maar zijn stats zijn verder prima. Aangezien keepers compleet anders zijn dit jaar had ik wel goede hoop, maar nee ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:07:21 #297
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_145497470
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat is je budget voor een silver team?
140k.
pi_145497473
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haters maken me sterk
pi_145497507
park-the-

;(
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:08:19 #300
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145497510
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel als je met negroide mensen en een witte bal speelt
TR gemaakt voor aanzetten tot haat.
pi_145497521
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

140k.
Favo opstelling? En moeten er 5* skillies in? Zal wel iets in elkaar knutselen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')